تزریق فیلر
دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک فرشته

مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های لیزر

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های لیزر

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های لیزردر شرایط این روزها که اکثر افراد به فکر از بین بردن دائمی موهای زائد هستند روزنه ای در ذهن ها روشن می کند که دستگاه الکساندرایت کندلا می تواند به آنها در از بین بردن دائم موهای زائد بدنشان کمک شایانی کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های موجود در بازار شما را با بهترین دستگاه لیزرموهای زائذ بدن آشنا کنیم.

مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار ایران

امروزه بازار دستگاه‌های لیزر موهای زائد در کلینیک های پوست و مو بسیار داغ و پر رونق است . شعار همه این کلینیک های پوست مو در مورد دستگاه های لیزرشان این است که دستگاه ما بهترین دستگاه بازار است و این درحالی ست که افراد با مراجعه به کلینیک ها و سپری کردن دوره های لیزر نتیجه مطلوبی نگرفته و در پایان تنها هزینه و زمانشان را از دست داده اند. تنوع دستگاه های لیزر دلایل متعددی دارد. از دهه اول سال ۲۰۰۰ میلادی دستگاه های لیزر موهای زائد بدن به بازار آمدند. این دستگاه ها به مرور زمان پیشرفت کردند تا امروز که بهترین دستگاه لیزر به بازار آمده  و نام آن الکساندرایت کندلا ست در واقع در بین دستگاه های  لیزر، الکساندرایت کندلا یکی از پیشگامان صنعت لیزر موهای زائد است و آخرین و پیشرفته‌ترین مدل آن دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو می باشد. دستگاههای لیزر کندلا با نام تجاری جنتل پرو در سه مدل به بازار عرضه شده اند که بهترینشان جنتل لیز پرو با بهره گیری از کریستال الکساندرایت است.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا را می توان برای حذف و لیزر موهای زائد هر ناحیه از بدن که مو روی آن رشد کرده  استفاده کرد و نتیجه مطلوب گرفت؛ تنها زمان استفاده در قسمتهای مختلف بدن متفاوت است. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر کندلا حتما باید توسط متخصص آموزش دیده  مورد استفاده قرار گیرد.

 

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]

مزایای لیزر الکس کندلا

  لیزر الکساندرایت کندلا از طریق کریستال الکساندرایت انرژی نوری فوق‌العاده‌ ی قرمز  رنگی ساطع می‌کند.  انرژی پرتو نور در پالس‌های کوتاه در برطرف کردن موهای زائد موثرست .این دستگاه  برای تولید طول موج 755 نانومتر از الماسی به نام الکسا بهره می گیرد. پس از تحریک شدن توسط منبع انرژی بسیار قوی، لیزر سبز رنگی از خود ساطع می‌کند که باعث ایجاد طول موج دقیق 755 نانومتر می‌شود که دستگاه های مشابه  دقت و توانایی لیزر الکساندرایت کندلا را ندارند

دستگاه لیزر الکساندرایت طبق تاییدیه سازمان جهانی غذا و دارو (FDA)  علاوه بر برطرف کردن موهای زائد در درمان زائده‌های پوستی مثل واریس، لک های  پوستی، خالکوبی (تتو)، ماه‌گرفتگی( نشانه های مادرزادی)، برداشتن خال و جای بخیه سزارین موثر است.

دستگاه لیزر کندلا یکی از برند‌های معروف تولیدکننده در زمینه‌ی دستگاه‌ های لیزر پوست و مو است. این نوع دستگاه  لیزر الکساندرایت به‌ویژه برای  پوستهای روشن کاربرد دارد. طول موج  755 نانومتری این دستگاه  موجب شده  افرادی که پوست سفید و شفافی دارند، عالی جواب بگیرند و کسانی که موهای ضخیم یا پوست تیره دارند، نمی‌توانند بهترین جواب را از این دستگاه بگیرند. به این دلیل که این دستگاه انرژی موجود در ملانین‌های فولیکول مو را جذب می‌کند، ولی در پوست‌های تیره‌تر، ملانین هم در مو و هم در پوست موجود است و جذب انرژی آن توسط دستگاه باعث گرم شدن و در مواردی سوختن پوست شود.

ثابت شده که افراد با پوست روشن نتیجه مطلوبتری از دستگاه الکساندرایت نسبت به سایر دستگاهها  و نسبت به افراد با پوست تیره میگیرند و همچنین در زمینه‌ی مو  زدایی در نوع خود کم نظیر است.

[irp posts=”11101″ name=”مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا چیست؟”]

دلایل استفاده از لیزر الکس کندلا

یکی از دلایل روی آوردن بیشتر کلینیک‌ها و مراکز زیبایی و لیزر به دستگاه لیزر الکساندرایت، نتیجه مطلوبی است که مراجعه کنندگان از این دستگاه می گیرند. به دلیل قدرت این دستگاه افراد از این دستگاه بر عکس سایر دستگاه های موجود در بازار پس از طی تعداد جلسات ، ۹۰ درصد موهای زائد آن از بین می رود  چرا که از مزیت های مهم این دستگاه  دقت بسیار بالای آن و همچنین قابلیت تنظیم آن است که کمتر دستگاهی از این قابلیت بهرمند هستند.

مقایسه لیزر الکس کندلا

دستگاه لیزر کندلا سیستم خنک‌ کننده‌ بسیار موثر برای کاهش سوزش و درد در زمان انجام لیزر دارد و نیازی نیست قبل از لیزر موها با این دستگاه ، از کرم بی‌حس‌کننده استفاده شود.  کرم های بی حس کننده به تعبیر متخصصان باعث بی دقتی در زمان اعمال لیزر می شود و در نتیجه ممکن است تعدادی از موها در محل باقی بمانند و از بین نروند.

از دیگر مزایای مهم دستگاه الکس کندلا نسبت به سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار ، عدم تماس دستگاه با بدن است که این از لحاظ بهداشتی نسبت به سایر دستگاهها برتری ایجاد کرده است. تماس سایر دستگاه های لیزر به بدن عامل ایجاد عفونت می شود و این مساله موضوع قابل توجهی است که باید به آن توجه شود.

گفتنی است که طبق نظر سنجی شرکت کندلا، تقریبا تمام مراجعان اذعان دارند که با انتخاب دستگاه لیزر کندلا برای از بین بردن موهای زائد خود بهترین نتیجه را از لحاظ کیفیت، بازده و سرعت رسیدن به نتیجه دلخواه، احساس امنیت، نحوه عملکرد ساده و مطلوب، دقت و راحتی گرفته اند.

مقایسه لیزر الکس کندلاانواع دستگاههای لیزر موهای زائد بدن

در بازار دستگاه های لیزر زیادی وجود دارد یکی از این دستگاه ها با سیستم الکترولیز کار می کنند. متاسفانه تاثیر روش الکترولیز در حذف موهای زائد، از روش الکساندرایت کمتر است. افرادی که به دنبال نتیجه سریع و بلند مدت هستند، لیزر الکساندرایت را بیشتر می‌پسندند. درواقع الکترولیز نوعی از دستگاه جهت سوزاندن ریشه موها به صورت تکی است و درد زیادی آن و  همچنین زمان‌بر بودنش باعث آسیب به سطح پوست در دراز مدت می شود.

[irp posts=”11633″ name=”عوارض لیزر الکس کندلا”]

دستگاه لیزر سایناشور بهتره یا الکس کندلا

این دستگاه قابلیت لیزر دایود را دارد اما متاسفانه به دلیل طول موج بالا موجب سوختگی پوست می شود. سری این دستگاه با توجه به نوع طراحی ظاهری آن دقت دستگاه اکساندرایت کندلا جنتل پرو را ندارد. این دستگاه نیز از مدل های کندلا ست اما نسبت به الکساندرایت کندلا جنتل پرو در رتبه پایین تری قرار دارد قیمت لیزر با این دستگاه ارزان نیست از این رو بهتر است برای لیزر موهای زائد بدن به سراغ جنتل پرو بروید.

 دستگاه لیزر دایود بهتره یا الکس کندلا

تفاوت لیزر دایود با لیزر الکساندرایت در طول موج نور آنها است که نفوذ عمیق تر به پوست دارد و به فولیکوب های عمیق تر نفوذ می کند و بیشتر برای موهای ضخیم و تیره مناسب است؛ اما در مجموع  لیزر دایود قدرت و تاثیرش از لیزر الکساندرایت جنتل پرو کمتر است. تفاوت مهم دیگر بین لیزر دایود و لیزر الکساندرایت این است که میزان عوارض جانبی در لیزر دایود، بیشتر از  لیزر الکساندرایت است و به همین دلیل است که لیزر با دستگاه الکساندرایت، طرفداران بیشتری دارد. عده ای بر این باورند که لیزر با دایود درد زیادی دارد از این رو از آن فراری هستند.

 دستگاه لیزر ان‌دی‌یاگ بهتره یا الکس کندلا

این روش لیزر در افرادی که پوست روشن دارند و موهایشان نازک است، موثر نیست و بیشتر در مورد کسانی استفاده می‌شود که پوست سبزه  دارند.

 دستگاه لیزر پلاتنیوم بهتره یا الکس کندلا

از دیگر دستگاه های موجود در بازار ایران لیزر پلاتنیوم است. کلینک ها این نوع دستگاه را برای انواع رنگ و ضخامت مو استفاده می کنند. این دستگاه با بدن در تماس است، قدرت کمی نسبت به الکساندرایت کندلا دارد و از این رو قیمت ارزانی دارد و اکثر کلینیک ها از آن استفاده می کنند . بسیاری از افراد متاسفانه به دلیل قیمت پایین به سمت این دستگاه می روند اما متاسفانه نتیجه مطلوبی نمی گیرند.

گفتنی ست مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های موجود در بازار ما را به این نتیجه می رساند که نگاه به هزینه بالای این دستگاه نکنیم چرا که این دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها گران تر است و به نتیجه بچسبیم. اکثر افرادی که با این دستگاه لیزر کرده اند از نتیجه راضی بوده اند و به دیگران توصیه می کنند.  پس اگر به دنبال حدف موهای زائد بدن خود هستیم به سراغ کلینیک های تخصصی پوست و مو مانند مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا برویم که به دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جنتل پرو مجهز اند.

دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور یک برند آمریکایی می باشد و از بزرگترین تولید کنندگان لیزر جهان می باشد. این شرکت از شرکت های معتبر در ایالات متحده می باشد و دارای 37 دستگاه اختراعی در جهت تکنولوژی های لیزر جامد، مایع و نیمه هادی می باشد. بالغ بر 60 کشور در سراسر جهان از لوازم این کمپانی بهره می برند.

لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

مزایای لیزر سایناشور

  • بسیاری از مراجعین بر این نظر بوده اند که سایناشور بسیار کم درد است.
  • خنک کننده ایی که این دستگاه دارد باعث می شود که پوست مراجعه کننده ملتهب نشود که این امر باعث شده که مراجعه کنندگان در طول درمان راحت باشند.
  • لیزر سایناشور به طور مستقیم فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد و آن را از بین می برد. و از این لیزر می توان در تمامی نواحی بدن از جمله، صورت، زیر بغل، دست، پا، کمر، بیکینی، بالا تنه و … به کار می رود.
  • مدت زمان درمان با توجه به ناحیه ایی که قرار است مورد تغییر قرار بگیرد متفاوت است و ممکن است 5 دقیقه و یا یک ساعت طول بکشد و حداقل 6 جلسه برای انجام این امر لازم است هرچند که برای همه افراد یکسان نمی باشد.
  • از ویژگی های خوب سایناشور می توان به این موضوع اشاره کرد که به هیچ مواد مصرفی نیاز ندارد. سیستم خنک کننده این لیزر به صورت همزمان کار می کند و هیچ تداخلی در کار کرد لیزر ندارد.

لیزر الکساندرایت کندلا

در سالیان مختلف در عرصه لیز موهای زائد دستگاه های مختلفی وارد شدند اما معروف ترین آن الکساندرایت می باشد.  که به طور مختصر در بین مردم به اسم لیزر الکس شناخته می شود. این دستگاه از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع نوری و یا به عنوان واسطه عمل می کند. لیزر الکساندرایت طول موج خاصی 755 نانومتر در محدوده طیف مادون قرمز تولید می کند. لیزر الکس به عنوان یک لیزر با نور قرمز محسوب می شود.

مزایای استفاده از لیزر الکس

  • مهم ترین ویژگی آن این است که همه افراد با انواع نوع پوستی می توان از آن استفاده کنند.
  • این لیزر می تواند حتی موهای نازک و روشن را نیز حذف کند
  • یکی از مهم ترین ویژگی های الکساندرایت می توان به میزان نفوذش به پوست اشاره کرد
  • یکی دیگر از ویژگی ها می توان به این اشاره کرد که الکساندرایت در جلسات کمتری مراجعین را درمان می کند.
  • لیزر الکس را نیز می توان در درمان پر مویی یا سندم آمبراس توصیه می شود.

مقایسه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار ایران

در این صفحه سعی بر آن بود که شما را با انواع دستگاه های لیزر آشنا کنیم و شما را با بهترین آنها آشنا کنیم در ارتباط با لیزرهای سایناشور یا الکس کندلا و دایود، ان دی یاگ، پلاتنیوم توضیح مختصری دادیم و از مزایای آن برای شما گفتیم. البته باید بازگو کنیم که الکساندرایت بی دریغ یکی از بهترین دستگاه لیزر می باشد و باتوجه میزیت هایی که از آن نام برد این است که نسبت به بقیه لیزرها زودتر به مراجعین نتیجه را می دهد.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

مراقبت های قبل از لیزر الکساندرایت کندلا

  1. ناحیه درمان باید حداقل 12 ساعت قبل از لیزر تراشیده شود.
  2. در روز لیزر لباس های گشاد بپوشید.
  3. شب قبل و در روز درمان از مصرف الکل یا سیگار خودداری کنید.
  4. روز قبل و روز درمان حداقل 1 لیتر آب بنوشید – این به بدن شما کمک می کند تا دمای خود را تنظیم کند.
  5. زودتر از ساعت مقرر به کلینیک لیزر برسید تا آرامش داشته باشید.
  6. قبل از درمان ورزش نکنید.
  7. از استفاده از هر گونه محصول در نواحی درمان خودداری کنید، قبل از درمان آن را خشک و تمیز نگه دارید.
  8. 8 هفته قبل از درمان، پوست را در معرض اشعه ماوراء بنفش (نور خورشید یا تخت آفتاب) قرار ندهید یا از محصولات خود برنزه استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

در رابطه با مراقبت های لیزر با الکساندرایت کندلا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. حداقل تا 2 هفته پس از درمان از قرار گرفتن پوست در معرض نور ماوراء بنفش (نور خورشید یا تخت آفتاب) یا خود برنزه شدن پوست خودداری کنید. این کار برای به حداقل رساندن تیرگی پوست (هیپرپیگمانتاسیون) است.
  2. به مدت 7 روز از درمان های حرارتی مانند اسپا، اتاق بخار و سونا خودداری کنید.
  3. به مدت 4 تا 5 روز از شستشوی بیش از حد یا اعمال فشار روی پوست خودداری کنید. این به این منظور است که به پوست درمان شده اجازه می دهد تا بهبود یابد و از هرگونه عفونت جلوگیری شود.
  4. تا 72 ساعت پس از درمان از اصلاح ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  5. حداقل به مدت 48 ساعت از ورزش خودداری کنید.
  6. به مدت 48 ساعت از حمام آب گرم و دوش آب گرم خودداری کنید.
  7. به مدت 48 ساعت از هر چیزی که حاوی کلر است (مثلاً شنا) اجتناب کنید.
  8. حداقل به مدت 48 ساعت از آرایش روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.
  9. به مدت 48 ساعت از استفاده از محصولات معطر یا کرم های سفید کننده خودداری کنید.
  10. در صورت ایجاد تاول یا پوسته پوسته شدن، از خاراندن ناحیه درمان خودداری کنید، زیرا می تواند باعث ایجاد اسکار شود.
  11. در تمام طول دوره درمان از اپیلاسیون، موچین و نخ زدن خودداری کنید.
  12. و در اینجا آنچه باید بعد از درمان و بین جلسات انجام دهید:
  13. برای کاهش درد، ناراحتی یا سوزش، کیسه یخ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید.
  14. ژل آلوئه ورا یا کرم های آرام بخش را به مدت 3 روز پس از درمان استفاده کنید.
  15. برای جلوگیری از اصطکاک در ناحیه تحت درمان به مدت 48 ساعت لباس های گشاد بپوشید.
  16. ناحیه تحت درمان را به مدت 48 ساعت تمیز و خشک نگه دارید.
  17. آب زیاد بنوشید
  18. حداقل به مدت 2 هفته از ضد آفتاب با SPF 50 همراه با روی استفاده کنید.

مقایسه هزینه و نگهداری لیزر الکساندرایت کندلا و سایر دستگاه‌های لیزر

هزینه دستگاه لیزر موهای زائد یکی دیگر از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. دستگاه لیزر موهای زائد Candela ممکن است گران‌تر از سایر دستگاه‌های موجود در بازار باشد، اما اثربخشی و ایمنی بالایی را ارائه می‌دهد. دستگاه‌های دیگر ممکن است ارزان‌تر باشند، اما ممکن است آن‌قدر مؤثر یا ایمن نباشند. هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد، تعمیر و نگهداری یکی از عوامل مهم است. دستگاه لیزر موهای زائد کاندلا برای اطمینان از عملکرد صحیح نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. سایر دستگاه ها ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشند، اما ممکن است سطح کارایی یا ایمنی یکسانی را ارائه ندهند.

مهمترین ویژگی آن این است که همه افراد با انواع مختلف نوع پوست می توانند از آن بهره ببرند.

یکی از دلایل روی آوردن بیشتر کیلینیک ها و مراکز زیبایی و لیزر به دستگاه لیزر الکساندرایت، نتیجه مطلوبی است که مراجعه کنندگان از آن دستگاه می گیرند. به دلیل قدرت این دستگاه افراد از این دستگاه، بر عکس سایر دستگاه های موجوذ در بازار پس از طی تعداد جلسات، 90 درصد موهای زائد آن از بین می رود چرا که از مزیت های مهم این دستگاه دقت بسیار بالای آن و همچنین قابلیت تنظیم آن است که کمتر دستگاهی از این قابلیت بهرمند هستند.

اشتراک در
اطلاع از
22 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعیده
5 ماه قبل

سلام.من حدودا ۱سالونیمه یادآور لیزرمو ب صورت ۴۰روز یا نهایتا ۵۰روز با دستگاه مینی کندلا ک رنگ نورش قرمز هست میرفتم از آخرین جلسه ای ک رفتم ۵۰روز گذشته ولی متاسفانه حس میکنم موهام رشد میکنه درصورتی ک طی ۵ سالی ک با لیزر الکساندرایت دایود میرفتم اصلا رشد مو نداشتم .الان موندم چیکار کنم از چ لیزری استفاده کنم ک این مشکلو حل کنه برام؟؟!!

Fati
10 ماه قبل

سلام من برای دو سه تا نخ ضخیم روی صورتم رفتم لیزر به روش دائو و بعد چهار جلسه کرونا اومد و نتونستم ادامه بدم و بعد از اون یه مرتبه تمام صورتم در قسمت چانه و زیر چانه تا گلوم موهای خیلی ضخیم و مشکی در آوردم (البته بعد از جلسات لیزر مشکل هورمونی هم پیدا کردم) پوستمم سفیده به نظرتون الان لیزر با دستگاه الکس روی صورت من جواب میده؟!

مدیر سایت
8 ماه قبل
پاسخ به  Fati

سلام. برای اینکه بتونیم شرایط شما رو بسنجیم باید اطلاعات بیشتری داشته باشیم. لطفا با شماره های کلینیک لیزر دکتر مهدوی نیا تماس بگیرید تا مشاورین ما راهنمایی تون کنن.

ببخشید تاثیmah
1 سال قبل

ببخشید تاثیر کندلا۲۰۲۲از ۲۰۱۹ خیلی بیشتر هست؟

صحرا
2 سال قبل

سلام. من موهای بدنم کرکی هست که میخوام لیزر کنم اما میگم که لیزر روی موی کرکی جواب نمیده. اگر من از ژیلت استفاده کنم تا موهای بدنم نسبتا ضخیم بشه و از حالت نرمی در بیاد ممکنه که لیزر بدن روی من جواب بده؟

mahdie
2 سال قبل

سلام من لیزر صورت انجام دادم و قسمت گونه هام کلا لک قهوه ای زده . الان من باید کرم ضد سوختگی استفاده کنم تا خوب بشه صورتم یا نمیتونم دیگه لیزر انجام بدم؟

سارا
2 سال قبل

سلام. دکتر من از موچین برای برداشتن موهای چانه ام استفاده کردم و الان اون قسمت موها خیلی ضخیم و مردانه شدن .من خودم به شخصه دلم نمیخواد موهای صورتم رو لیزر کنم ممکنه که فقط چانه ام رو لیزر کنم؟

soraia
2 سال قبل

سلام. من تیروئید دارم و دیابت نوع دو هم مبتلا هستم. لیزر موهای زائد بر روی پوست من بدلیل این بیماری هایی که گفتم جواب میده؟

شیوا
2 سال قبل

سلام. وقت بخیر . بهترین دستگاه های لیزر کدام اند؟

فرزانه
2 سال قبل

دکتر اگر جلسات لیزرو مثلا ۴ جلسه بطور منظم بریم بقیشو ادامه ندیم دوباره مثل اول موهامون برمیگردن؟

mahsa
2 سال قبل

سلام. من پوست بدنم تیره رنگه و قصد دارم لیزر مو انجام بدم و اما جایی خوندم که افرادی که پوست تیره ای دارن بدنشون پس از لیزر لک میوفته . درسته؟

monire
2 سال قبل

سلام. من کاشت ابرو انجام دادم و حالا میخوام لیزر کل صورت انجام بدم / مشکلی نداره؟

رها
2 سال قبل

سلام. وقت بخیر. من میکرونیدلینگ صورت انجام دادم و حالا میخوام لیزر انجام بدم. چند روز باید از میکرونیدلینگم گذشته باشه ؟

سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی