تزریق فیلر

کدام کلینیک ها دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در تهران دارند؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | کدام کلینیک ها دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در تهران دارند؟

بازار استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد امروزه بسیار داغ و پررونق است که دلیل رونق این بازار را می توان تنوع زیاد مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها و کاربرد آن‌ها در رفع نیاز مراجع کنندگان با انواع رنگ پوست و مو و همچنین ضخامت مو دانست . در بین این همه تنوع دستگاه حتما اسم  الکساندرایت کندلا یا همان الکس کندلا به گوش‌تان خورده است. تکنولوژی الکساندرایت از پیشگامان صنعت لیزر موهای زائد بوده و آخرین و پیشرفته‌ترین مدل آن نیز لیزر الکساندرایت کندلا است. لیزر الکساندرایت کندلا تهران عنوان ما  در این مقاله است تا به این موضوع بپردازیم که هر الکس کندلایی در تهران الکساندرایت کندلا نیست.

[irp posts=”11101″ name=”مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا چیست؟”]

دستگاه الکساندرایت کندلا در تهران

لیزر الکساندرایت از طریق کریستال الکساندرایت انرژی نوری فوق‌العاده‌ قرمز رنگی ساطع می‌کند. انرژی پرتو نور در پالس‌های کوتاه در برطرف کردن موهای زائد بسیار موثر است.تکنولوژی الکساندرایت در دنیا بسیار شناخته شده است و کندلا یکی از برند‌های معروف تولیدکننده، در زمینه‌ دستگاه‌ های لیزر پوست و مو با بکارگیری این تکنولوژی است.پس لازم است بدانیم که هر الکسی کندلا نیست.
لیزر الکساندرایت کندلا برای پوستهای روشن بیشتر کاربرد دارد. در زمینه‌ی موزدایی و حذف موهای زائد در نوع خودش کم نظیر است. قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر پوست، مو و زیبایی بیشتر است که با توجه به کارایی بالای آن به صرفه است.

لیزر الکساندرایت کندلا تهرانهزینه لیزر الکساندرایت کندلا

دلیل روی آوردن اغلب کلینیک‌ها و مراکز لیزر، به لیزر الکساندرایت، کارایی این دستگاه می باشد که مراجع کنندگان  از همان جلسه اول شاهد نتیجه آن خواهند بود. هزینه لیزر الکساندرایت کندلا نسبت به سایر دستگاه ها قدری بالاتر است و این بالاتر بودن دلایل متعددی دارد.

شرکت کندلا یکی از شرکت های پیشرو و معتبر در تولید دستگاههای لیزر زیبایی و درمانی در آمریکا است که با بهره گیری از خلاقیت و تخصص مهندسان مجرب با استفاده از تکنولوژی الکساندرایت و در نظر گرفتن اصلی ترین نیازهای مشتری توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند و اعتبار بالایی را کسب کند. شعار اصلی شرکت کندلا، تولید دستگاههای ایمن، پیشرفته،موثر، مقرون به صرفه و پرکاربرد است که نیازهای خریداران و بیماران را از همه لحاظ رفع کند.

در حال حاضر این دستگاه موثرترین دستگاه لیزر برای برطرف کردن و حذف انواع مو، روی انواع پوستها در دنیا می باشد. با وجود این که تمام دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، روی پوست‌های روشن نتیجه‌ بهتری از لیزر موهای زائد می‌گیرند، از این رو ثابت شده است که افراد دارای پوست روشن نتیجه‌ مطلوبتری را می‌گیرند.

[irp posts=”11101″ name=”مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا چیست؟”]

مزایا دستگاه لیزر الکس کندلا

انجام لیزر موهای زائد همیشه دردناک بوده و هست و در اکثر مراکز از کرم های بی حس کننده قبل از انجام لیزر استفاده می کنند. اما یکی از ویژگی های الکس کندلا که مورد توجه مراجع کنندگان قرار گرفته  احساس درد و سوزش کمتر حس کردن در حین انجام لیزر است.
این دستگاه با تاثیر روی فولیکول مو عمل می کند. در واقع وقتی اشعه لیزر به فولیکول مو برخورد میکند موجب سوختن آن می شود و در نتیجه درد و سوزش در پی خواهد داشت.
در الکس کندلا سیستم خنک‌کننده‌ ای برای کاهش درد و سوزش در زمان انجام لیزر روی آن کار گذاشته شده است و بسیار موثر است تا جایی که سیستم خنک کننده جای کرم های بی حسی را گرفته است و دیگر نیازی نیست قبل از انجام لیزر موها با این دستگاه، از کرم های بی‌حس‌ کننده استفاده کنید.

در تهران کلینیک های وجود دارد  که در تبلیغات خود ابراز می کنند دستگاه لیزرشان، الکساندرایت کندلا می باشد. اما مراجعه کنندگان باید بدانند هر الکسی، الکساندرایت کندلا نیست. دستگاه الکساندرایت کندلا با توجه به این که یکی از گران ترین دستگاه های لیزر است هر کلینیکی آن را ندارد. پس قبل از رفتن به کلینیک های لیزر، از دستگاه آن ها مطمئن شوید. کلینیک دکتر مصطفی مهدوی نیا از جمله کلینیک های تخصصی پوست و مو در تهران است که به دستگاه الکساندرایت کندلا اصل مجهز است . مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا از جمله معتبرترین مراکز لیزر تهران است و این ادعا را مراجعه کنندگان این مرکز به آن نسبت می دهند.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی