تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | روش های لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی بین افرادی که خواهان راه حلی دائمی برای از بین بردن موهای زائد هستند، ماندگارتر و بهتر از روش های دیگر می باشد. روش های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد اما روش لیزر موهای بیکینی برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه بهترین نتیجه را دارد لیزر با آسیب زدن به ریشه و فولیکول مو از رشد موها جلوگیری می کند.

با این حال، قبل از شروع درمان لیزر، افراد باید اطلاعات کاملی در مورد روش لیزر موهای زائد داشته باشند.

برای بیشتر افراد، لیزر موهای زائد روشی امن برای از بین بردن موهای ناخواسته به طور دائمی در هر نقطه ای از بدن است.

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

لیزر موهای زائد چیست و چگونه کار می کند؟

برعکس دیگر روش های از بین بردن مو مانند اپیلاسیون، اصلاح، کندن وکس یا انواع کرم ، لیزر موهای زائد یک درمان تخصصی است که به حذف دائمی موهای ناخواسته کمک می کند. به علاوه، اگر لیزر، درست و با اقدامات احتیاطی و تنظیمات صحیح استفاده شود آسیب کمتری به پوست وارد می کند.

لیزر رنگدانه مو را مورد هدف قرار می دهد ، انرژی نور به گرما تبدیل می شود و این گرما سپس به سلول های مو آسیب می رساند.

آیا خطرات یا عوارض جانبی برای لیزر موهای زائد بیکینی وجود دارد؟

پاسخ اینست، خیر. در واقع لیزر موهای زائد عوارض جانبی ندارد. بعضی از بیماران پس از درمان، قرمزی و تورم گذرا یا کمی برجستگی های قرمز در ناحیه درمان را تجربه می کنند، اما این علائم ماندگار نیستند و به خوی خود تا سه روز از بین خواهند رفت.

روش لیزر موهای زائد بیکینی

تصمیم برای اینکه آیا لیزر موهای زائد برزیلی یا لیزر موهای زائد سنتی بیکینی بهتر است یک تصمیم شخصی است و بر اساس نیاز و خواسته شما تعیین می شود.

با توجه به اینکه ، مهم نیست که چند بار موم یا اپیلاسیون و یا اصلاح بکنیم،به نظر می رسد این منطقه هرگز ظاهری صاف و بی نقص نخواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از زنان به فواید لیزر موهای زائد بیکینی علاقه مند می شوند.

روش لیزر موهای زائد بیکینی

چه تفاوتی بین لیزر مو برزیلی و بیکینی وجود دارد؟ برای تشخیص اینکه کدام گزینه برای شما مناسب تر می باشد، در زیر یک نمای کلی از هر کدام را ارائه داده ایم:

اگر می خواهید خود را از زنجیر اصلاح یا اپیلاسیون حرفه ای خلاص شوید، بهترین گزینه برای شما لیزر موهای زائد بیکینی می باشد.هر زمان شما برای استخر و بیرون رفتن آماده هستید.

بسیاری افراد تفاوت بین لیزر خط بیکینی و لیزر بیکینی برزیلی را نمی دانند. بحث در مورد این موضوع می تواند برای برخی از افراد خجالت آور باشد پس خیلی ها  تمایل دارند در مورد آن تحقیق کنند به جای اینکه از تکنسین لیزر موهای زائد خود بپرسند تفاوت چیست.

لیزر خط بیکینی

ناحیه ای که خارج از خط شورت قرار می گیرد، به عنوان خط بیکینی در نظر گرفته می شود. این روش لیزر موهای زائد با بیکینی به طور معمول تا چند سانتی متر بیشتر از این خط را در بر می گیرد و که می توانید از یک ظاهر بی عیب و نقص در شورت یا بیکینی مطمئن باشید.

لیزر برزیلی

لیزر برزیلی مناطق بیشتر از ناحیه بیکینی را شامل می شود. در این نوع لیزر تمام قسمت های بیکینی لیزر می شود اما به دلخواه می توانید قسمت هایی را نگه دارید.

منطقه بیکینی یکی از مناطق حساس است، لیزر موهای زائد روی بیکینی ظاهری صاف و بدون نقص ایجاد می کند و از رشد مجدد ریشه و تحریکاتی که سایر روش های از بین بردن مو ایجاد می کند جلوگیری می کند.

 

پس از لیزر

ناحیه ای که تحت درمان لیزر قرار می گیرد ممکن است چند ساعت تا چند روز با بثورات برجسته قرمز شود. می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید اما مستقیما روی محل قرار ندهید، داخل یک پارچه یا حوله بپیچید سپس استفده کنید.

پس از لیزر موهای زائد پوست شما حساسیت بیشتری به آفتاب خواهد داشت. بهتر است تا زمان اتمام دوره درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

در موارد خیلی نادر لیزر موهای زائد می تواند منجر به موارد زیر شود:

درد ، ناراحتی یا حساسیت

پوست قرمز که ممکن است مدتی طول بکشد

پوسته شدن، تاول زدن، کبودی یا تورم پوست

روشن یا تیره شدن پوست

ایجاد زخم

سوختن به خاطر گرمای لیزر

عفونت های باکتریایی

در صورت بروز مشکل چه باید کرد؟

اگر از لیزر موهای زائد و از نتایج راضی نیستید و یا عوارض جانبی دارید که شما را آزار می دهد، با پزشک خود در کلینیکی که تحت درمان بوده اید صحبت کنید. در صورت بروز هرگونه عارضه ای که نیاز به مراقبت پزشکی دارد، به پزشک معالج مراجعه کنید.

منبع:www.nhs.uk 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی