تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | تزریق نیم سی سی ژل لب چیست؟

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

امروزه داشتن لب هایی نرم، براق و برجسته از جذاب ترین ترندهای زیبایی محسوب می شود. تزریق ژل لب (یا فیلر لب) یک روش محبوب برای داشتن ظاهری زیبا برای لب های شماست. فیلر لب روشی کم تهاجمی است و دوره ی نقاهت کوتاهی دارد. با این حال اگر شما نیز به فکر تزریق ژل لب هستید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.

یکی از رایج ترین سؤالاتی که در مورد تزریق ژل لب مطرح می شود این است که «برای نتیجه ای که مد نظر من است چند سی سی ژل لب نیاز است؟». به عبارت دیگر، مردم دوست دارند بدانند که برای رسیدن به فرم ایده آل لب های خود چه مقدار فیلر نیاز است و چقدر فیلر باعث می شود که لب هایشان غیر طبیعی به نظر بیاید. در این مقاله، به این موضوع پرداخته و نمونه هایی از تزریق نیم سی سی و یک سی سی ژل لب را نمایش داده ایم.

تزریق ژل لب، مدت زمان کمی طول می کشد. شما حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت ویزیت می شوید. ویزیت شما شامل صحبت با پزشک در مورد روش فیلر لب و انتخاب بهترین مواد برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه شما می شود. سپس پزشک مقداری کرم بی حسی روی لب شما می زند تا درد و ناراحتی ناشی از تزریق را کمتر احساس کنید. بعد از اینکه لب شما بی حس شد، پزشک تزریق را انجام می دهد.

چند سی سی ژل برای تزریق به لب لازم است؟

فیلر لب گزینه ای شگفت انگیز برای هیدراته کردن لب ها، رفع عدم تقارن لب و حجیم کردن آنهاست. اما شما باید بدانید که برای رسیدن به هدف خود، به چه مقدار فیلر لب نیاز دارید؟ خب، این امر بستگی به شما و هدف شما از تزریق فیلر لب دارد. حجم ژل برای تزریق در لب می تواند از نیم تا ۳ سی سی متفاوت باشد. یک پزشک خوب در مورد میزان فیلری که قرار است استفاده کند با شما مشورت کرده و بهترین مقدار آن را با توجه به هدف شما از فیلر لب و چهره ی شما پیشنهاد می دهد. شما ممکن است برای داشتن چهره ی دلخواه خود به چند ویزیت نیاز داشته باشید.

تزریق نیم سی سی ژل در لب بالا یا پایین

اگر می خواهید فقط لب بالا یا فقط لب پایینتان برجسته تر شود، با تزریق نیم سی سی ژل لب معمولاً به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. بیشتر این مقدار فیلر به ناحیه ی مد نظر شما تزریق می شود و باقی آن برای رفع ایرادات و قرینه سازی استفاده خواهد شد.

تزریق ژل به لب های یک خانم

حجیم کردن لب با تزریق یک سی سی ژل لب

اگر می خواهید لب بالا و لب پایین خود را به طور همزمان تزریق کنید و همچنین، می خواهید لب هایتان کمی حجیم تر به نظر برسد، معمولاً نیم سی سی کافی نیست. برای حجیم تر شدن لب ها به یک سی سی ژل لب نیاز خواهید داشت.

تزریق نیم سی سی ژل برای رفع عدم تقارن لب 

برای افرادی که فقط می خواهند یک تغییر کوچک و ظریف در لب های خود ایجاد کند -که ما به آن «هیدراته و ترمیم لب» می گوییم- معمولاً  نیم سی سی ژل لب کافی است. این تزریق اصلاً چشمگیر نبوده و حتی بسیاری از اطرافیان شما هم متوجه این تغییر نخواهند شد؛ اما به طور نامحسوسی چهره ای هیدراته و جوان تر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای اولین تزریق فیلر به لب چند سی سی ژل لازم است؟

برخی از افراد معمولاً در اولین تزریق خود  نیم سی سی ژل لب را انتخاب می کنند. بر اساس تجربه ی ما در این سال ها، در تزریق اول معمولاً مشتریان نگران این هستند که چهره ای مصنوعی داشته باشند و بنابراین کم ترین مقدار فیلر لب را انتخاب می کنند. اما بعد از چند روز که ورم لب هایشان خوابید، معمولاً دوباره مراجعه می کنند و می خواهند فیلر بیشتری تزریق کنند. به نظر ما این موضوع به این دلیل است که ترس آنها بعد از تزریق اولیه می ریزد و عاشق ظاهر جدید خود می شوند.

همانطور که قبلاً گفتیم، لب ها با هم متفاوت اند و مواردی که به آن اشاره کردیم یک قانون کلی است. هر نوبتی که برای فیلر لب رزرو می کنید شامل یک مشاوره ی اجباری است. پزشک انتظارات و اهداف شما از فیلر لب و چهره ی ایده آلتان را از شما می پرسد و با توجه به صحبت های شما معمولاً یک فیلر نیم تا یک سی سی را در اولین جلسه به شما پیشنهاد می کند. حتی اگر انتخاب شما تزریق یک سی سی ژل لب باشد، همه ی این مقدار نباید در جلسه ی اول استفاده شود. ما تلاش می کنیم تا شما حتی با کمترین حجم ژل لب، بهترین نتیجه را بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی