تزریق فیلر
تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ | تاثیر انواع برند ژل

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ | تاثیر انواع برند ژل

❌معمولاً بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌توانید اثر تزریق ژل را می توانید ببینید که البته به دوز و محل تزریق هم بستگی دارد.❌

برخی از مراجعین ممکن است قرمزی، حساسیت به لمس، خارش، کبودی یا تورم خفیف را بعد از تزریق ژل تجربه کنند که موقتی است و طی چند روز برطرف می‌شود. از خاراندن، ماساژ دادن و مالیدن صورت خود پرهیز کنید. اگر علایم ذکر شده تا سه روز ناپدید نشدند، با مرکز تخصصی دکتر مهدوی نیا تماس بگیرید.

کمپرس سرد، کرم‌های حاوی عصاره‌ی آرنیکا و مکمل بروملائین برای کاهش درد و کبودی موثر هستند.

معمولاً بعد از جلسه درمانی دردی نخواهید داشت یا درد خفیفی احساس می‌کنید. برای درمان این درد نباید از آسپرین، ژلوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید. این داروها می‌توانند موجب خونریزی و کبودی شوند. استامینوفن جایگزین مناسبی است.

بلافاصله بعد از جلسه درمانی می‌توانید به کارهای روزانه خود مشغول شوید ولی بهتر است یک روزی را مرخصی بگیرید و ورزش هم نکنید. سولاریوم، سونا خشک و بخار، جکوزی و حمام با آب داغ تا زمانی که قرمزی و کبودی برطرف نشده، ممنوع هستند. سرمای شدید هم اثرات تزریق ژل را کم می‌کنند.

بعد از تزریق ژل مشکلی بابت استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نخواهید داشت ولی بهتر از محصولات سنگین و قوی استفاده نکنید. مواردی مثل کرم پودرهای غلیظ، لایه‌بردارها، اسکراب‌ها و شوینده‌های قوی می‌توانند باعث آزار پوست شما شوند. استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید و از شوینده‌های ملایم برای شستن صورت استفاده کنید.

اثر تزریق ژل در صورت به چه عواملی بستگی دارد؟

همه ژل ها با یکدیگر یکسان نیستند. نحوه عملکرد و قدرت پرکنندگی هر کدام با یکدیگر متفاوت است. قدرت پرکنندگی ژل ها و تاثیرات مثبتی که روی صورت شما به جای می گذارند، و اینکه تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند، به عوامل متعددی بستگی دارد که آن ها را در این قسمت به شما معرفی می کنیم:

۱.تاثیر تفکیک تزریق در اثر تزریق ژل در صورت

میزان چین و چروک در محل مورد نظر برای تزریق ژل بسیار مهم است. به این معنا که عمق چین و چروک پوست فرد که قرار است در آن ناحیه ژل تزریق شود را بررسی می‌ کنند که ببینند به چه میزانی عمیق است. میزان چین و چروک و خطوط روی صورت در تزریق ژل و چگونگی انجام آن موثر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که افراد در سنین مختلف به گونه ای متفاوت در معرض تزریق ژل قرار می‌ گیرند زیرا میزان چین و چروک و افتادگی صورت افراد جوان تر قطعاً کمتر خواهد بود.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

۲.حجم داروی تزریقی در اثر تزریق ژل

کاملاً واضح و مشخص است که هر چقدر ژل تزریق شده بیشتر باشد، مدت زمان ماندگاری آن افزایش پیدا می کند، زیرا زمان بیشتری طول می کشد تا مقدار ژل مورد نظر کم کم خاصیت خود را از دست بدهد. پس حجم ژلی که تزریق می کنید، در ماندگاری آن نقش زیادی دارد.

تاثیر انواع برند در اثر تزریق ژل

انواع مختلفی از فیلرها وجود دارند، که می‌توان برای ژل گونه از آن‌ها استفاده کرد. دو نوع فیلر پوستی بر پایه اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک برای افزایش حجم در گونه و زیر چشم بسیار کاربرد دارند. این نوع فیلرها موقتی هستند. پرکننده دیگری نیز وجود دارد، که حاوی هیدروکسیلاپاتیت بوده و برای این ناحیه استفاده می‌شود.

۱. اثر تزریق ژل گونه رووفیل

از این ژل برای رفع خطوط در نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود. برند رووفیل (REVOFIL) ژل گونه کره‌ای بوده و خود دارای چند نوع مختلف است. هر نوع از فیلرهای رووفیل برای موارد مختلف کاربرد دارند.

  • ژل REVOFIL FINE برای اصلاح چین و چروک‌های سطحی، خطوط ریز و رفع اسکار کاربرد دارد. ماندگاری این نوع ژل به طور متوسط ۱۰ ماه است.
  • ژل REVOFIL Plus چین و چرو ک و خطوط عمیق را پر می‌کند. از این ژل برای خط لبخند، لیفت بینی، گونه‌ها، لب و زاویه سازی فک استفاده می‌شود. این ژل تا لایه‌های عمقی پوست تزریق شده و حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
  • ژل REVOFIL Ultra خطوط صورت و چین و چروک‌های بسیار عمیق در بافت ضخیم پوست را برطرف می‌کند. از این ژل برای لیفت بینی، لب، گونه‌ها، زاویه سازی فک و چانه و لیفت شقیقه استفاده می‌شود. عمق تزریق این فیلر تا لایه زیرجلدی بوده و حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

۲.اثر تزریق ژل صورت پرفکتا

ژل پرفکتا حاوی اسید هیالورونیک دو فازی غیرحیوانی تثبیت شده بوده و ساخت کشور فرانسه است. از این ژل برای رفع چین و چروک، لیفت صورت و حجم‌دهی استفاده می‌شود. برای استفاده از این ژل نیازی به آزمایش آلرژی نیست. ژل پرفکتا با توجه به میزان مورد استفاده و شرایط شخص بین ۴ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. این نوع ژل نیز انواع مختلفی داشته و برای موارد مختلف استفاده می‌شوند. افرادی که واکنش‌های شدید آلرژیک داشته و از واکنش‌های التهابی پس از درمان رنج می‌برند، بهتر است از این نوع ژل استفاده کنند.

Perfectha Fine Lines

 به درم سطحی تزریق می‌شود. برای درمان چین و چروک‌های سطحی مانند خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خطوط لبخند و چین و چروک روی گونه کاربرد دارد. این نوع ژل پرفکتا معمولا ۴ تا ۶ ماه دوام دارد.

Perfectha Derm

 به لایه‌های میانی پوست تزریق شده و چین و چروک‌های متوسط را از بین می‌برد. برای رفع خط اخم و شیارهای عمیق اطراف چشم و دهان استفاده می‌شود. اگر مراجعه‌کننده ژل برای خط لبخند، حجم‌دهی به لب یا لیفت چشم بخواهد، این نوع فیلر کاملا مناسب است. ماندگاری این فیلر ۶ تا ۱۲ ماه است.

Perfectha Deep

 به لایه‌های عمیق پوست تزریق شده و چین و چروک‌های عمیق از جمله چین‌های روی بینی را رفع می‌کند. از این ژل همچنین می‌توان برای زاویه سازی صورت، حجم‌دهی به چانه و لب و لیفت گونه‌ها استفاده کرد. این نوع ژل حدود ۸ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

Perfectha Subskin

 در لایه زیرجلدی تزریق می‌شود. فرورفتگی و اسکارهای پوستی را برطرف می‌کند. می‌توان از آن برای زاویه سازی استخوان فک، گونه‌ها و چانه استفاده کرد. این ژل ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

Perfectha Complement

 مکمل پرفکتا به لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. برای صاف شدن پوست و تغییرات جزئی پس از درمان با بوتاکس یا لایه برداری صورت کاربرد دارد. این نوع ژل معمولا ۴ تا ۶ ماه دوام دارد.

۳.اثر تزریق ژل گونه و صورت الانسه

اثر ژل الانسه نوع خاصی از فیلر است، که برای حجم‌دهی و فرم‌دهی به گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چین و چروک‌ها و خطوط ریز صورت را برطرف کرده و باعث جوانسازی می‌شود. میکروسفرهای موجود در ژل کلاژن پوست را تحریک کرده و نتایج کامل آن پس از ۳ ماه مشخص می‌شود.

به دلیل وجود پلی کاپرولاکتون با گذشت زمان فیلر جذب شده، اما نتیجه تولید الاستین و کلاژن قابل مشاهده است. در نتیجه لایه‌های عمیق پوست بهبود پیدا می‌کند. به همین دلیل ماندگاری این نوع ژل به نسبت ژل‌های بر پایه اسید هیالورونیک بالاتر است.

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی