تزریق فیلر
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

دانستنی های لیزر موهای زائد بیکینی

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | دانستنی های لیزر موهای زائد بیکینی

با لیزر موهای زائد بیکینی می‌توانید موهایتان را به همان اندازه که می‌خواهید کم کنید. بنابراین می‌توانید با اعتماد به نفس با دوستانتان استخر بروید و نگران پوست خود نباشید. اصلاح، وکس، اپیلاسیون … همه اینها زمان‌بر است، اما برای افرادی که ترجیح می‌دهند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند، ممکن است تنها گزینه‌های موجود به نظر برسند. اگر می‌خواهید کمی پول بیشتری خرج کنید، می‌توانید نتیجه دائمی‌تر را انتخاب کنید: این روش پیشرفته با استفاده از نور، فولیکول را از بین می‌برد و پوستی صاف و نرم برای شما ایجاد می‌کند. با این حال لیزر موهای بیکینی یک ترجیح کاملا شخصی است. لیزر موهای زائد بیکینی زنان یک عمل زیبایی رایج است که برای از بین بردن موها به مدت طولانی انجام می‌شود.

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

این روش حذف مو کاملاً دائمی نیست، اما نتایج لیزر درمانی بسایر ماندگارتر از تمام روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد است. این روش درمانی همچنین برای مناطقی از بدن که اصلاح یا واکس زدن آنها مشکل است، مانند بیکینی ایده‌آل است.

لیزر موهای زائد چقدر دردناک است؟

لیزر موهای زائد برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با پرتوهای ریز لیزر با حرارت بالا طراحی شده است. گرچه ممکن است گرما را احساس نکنید، اما ممکن است احساس کنید چندین نوار لاستیک با ضربه به پوست شما برخورد می‌کند.

همچنین ممکن است بعد از انجام لیزر ناراحتی خفیف مانند قرمزی و تحریک مشابه آفتاب سوختگی خفیف را تجربه کنید. درد لیزر بیشتر به جایی که لیزر می‌کنید بستگی دارد. هرچه ابتدا پوست حساس‌تر باشد، احتمالاً دردناک‌تر خواهد بود. برای کاهش درد لیز می‌توانید قبل از لیزر از کرم‌های بی‌حسی استفاده کنید که درد را به طور قابل توجهی کاهش می‌‌دهند. این درمان می‌تواند بر اساس منطقه‌ای که تحت درمان قرار داده‌اید و همچنین تحمل درد در شما دردناک باشد.

آیا لیزر موهای زائد به خط بیکینی آسیب می‌رساند؟

مانند زیر بغل، لیزر موهای زائد در خط بیکینی دردناک است  گفته می شود که شبیه اپیلاسیون است، اما تفاوت در این است که لیزر درد بیشتری دارد و بیشتر طول می‌کشد. با این حال، این ناراحتی و درد در مقابل نتیجه بلند مدت لیزر قابل تحمل است.

دلایل لیزر موهای بیکینی

  • بهداشت بهتر
  • دستگاه تناسلی آنها بهتر به نظر می‌رسد
  • شریک زندگی آنها ترجیح می‌دهد

چرا برای از بین بردن موهای زائد بیکینی لیزر را انتخاب کنیم؟

می‌توان گفت لیزر یکی از روش‌های از بین بردن دائمی مو حساب می‌شود. با از بین بردن دائمی موها نیاز نیست یک عمر هزینه و زمان خود را صرف کنید. همچنین دردسر و استرس روانی آماده بودن هنگام مواجهه شدن بارابطه جنسی ناگهانی یا قرار ملاقات با پزشک برطرف می‌شود.

IPL یا لیزر موهای زائد بیکینی زنان برای از بین بردن دائمی مناسب است؟

دستگاه مناسب با توجه به ویژگی‌های بیمار انتخاب می‌شود:

  • لیزرهای الکساندرایت و نور شدید پالسی (IPL): این دستگاه‌ها معمولاً در انواع پوست تیره یا پوست‌های برنزه اثر ندارد.
  • لیزرهای دیود: مناسب پوست‌های تیره

دستگاه‌های لیزری پرتوهای پرانرژی را منتشر می‌کنند که یک رنگ خاص را هدف قرار می‌دهند(کروموفور) در عمل حذف مو، آنها ملانین، یعنب رنگدانه مسئول رنگ مو را هدف قرار می‌دهند. سپس این انرژی به گرما تبدیل شده و به فولیکول مو برخورد می‌کند. هنگامی که سلول‌های بنیادی فولیکولار و / یا پاپیلای پوستی در قاعده فولیکول مو آسیب ببینند، رشد مو به طور دائم متوقف می‌شود.

چندین دستگاه مختلف برای از بین بردن موهای دائمی در مارک‌های مختلف موجود است: آنها از طول موج‌های مختلف، مدت زمان پالس و انرژی خروجی مختلف استفاده می‌کنند. اگر دستگاه مناسب انتخاب نشود، ممکن است انرژی توسط پوست نیز جذب شود که دارای رنگدانه های رقیب است و منجر به آسیب به پوست شود. خنک‌سازی قبل و بعد از استفاده از این دستگاه‌ها و همچنین استفاده از ژل‌های خنک کننده ممکن است به جلوگیری و به حداقل رساندن آسیب پوست کمک کند.

شما می‌توانید بین جلسات خود اصلاح کنید

وقتی موهای شما شروع به رشد می‌کند، می‌توانید آنرا اصلاح کنید. باور کنید یا نکنید، اصلاح بر روی روش لیزر تأثیر نمی‌گذارد. نور دستگاه به لایه‌های بالایی پوست نفوذ می‌کند و به موهایی که در زیر سطح پوست قرار دارند جذب می‌شود. مهم نیست که مو قابل مشاهده نباشد زیرا لیزرها تا زمانی که بخشی از ساقه مو در زیر پوست وجود داشته باشد، همچنان قادر به یافتن فولیکول‌ها هستند. چیزی که باید از آن جلوگیری کنید، وکس و اپیلاسیون است.

پوست شما کمتر تحریک میشود

نکته منفی در اصلاح، اپیلاسیون و حتی استفاده از کرم‌های موبر این است که برای پوست شما مفید نیستند. اپیلاسیون می‌تواند باعث قرمز شدن پوست شود، اگر به طور نامناسب انجام شود، حتی می‌تواند منجر به سوختگی شود. کرم‌های موبر موهای شما را با استفاده از مواد شیمیایی سخت که می‌توانند آلرژی ایجاد کنند از بین می‌برند. اصلاح م باعث ایجاد التهاب در بسیاری از افراد می شود و اگر مراقب نباشید ممکن است پوست خود را ببرید. همه این روش‌ها می‌توانند باعث ایجاد پوست ملتهب شوند. اگر شما فقط مجبور شده‌اید با استفاده از این روش‌ها فقط یک بار استفاده کنید، احتمالاً مشکل بزرگی ایجاد نمی‌کند. و مسئله دیگر اینست که تمام این روش‌ها موقت هستند و بعد از چند هفته موهای شما دوباره رشد می‌کند. در مقابل، لیزر موهای زائد بدون این عوارض است و نتایج آن پایدار است.

در وقت صرفه جویی خواهید کرد

برای دستیابی و حفظ بهترین نتیجه از بین بردن موهای زائد با لیزر، فقط به 5-10 جلسه اولیه و یک جلسه سالانه لیزر نیاز دارید. هر جلسه برای یک منطقه کوچکتر از بدن شما چند دقیقه و برای کل بدن 1تا 2 ساعت طول می‌کشد. در مقایسه با چندین بار اپیلاسیون در ماه تقریباً، این روش درمانی باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت است.

در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد

هزینه اپیلاسیون حرفه‌ای، نوارهای موبر خانگی، کرم‌های موبر، کرم اصلاح، ریش تراش و محصولات تسکین دهنده پوست را در نظر بگیرید. در مقابل این هزینه‌ها لیزر موهای زائد یک سرمایه‌گذاری حساب می‌شود.

موارد مصرف و موارد منع مصرف IPL و لیزر برای از بین بردن موهای بیکینی

موهای تیره و ضخیم به طور موثری توسط دستگاه‌های لیزر و IPL مورد هدف قرار می‌گیرند، در حالی که موهای سفید، بلوند، قرمز، رنگ روشن کاندید مناسبی برای درمان نیستند، به خصوص در صورت داشتن پوست تیره.

به طور کلی، موهای ناحیه بیکینی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد به خوبی به درمان پاسخ ‌می‌دهد.  قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده از برخی مکمل‌ها یا داروها مانع موقت این روش است. حداقل یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی نباید در معرض نور خورشید قرار گرفت و به همین دلیل معمولاً لیزر موهای زائد در زمستان توصیه می‌شود.

سبک‌های مختلف از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی

وقتی نوبت به نظافت مو در ناحیه بیکینی می‌رسد، چندین سبک مختلف وجود دارد:

  • خط مایو: که این شامل برداشتن تمام موهایی است که از زیر لباس زیر یا خط بیکینی، در قسمت بالای ناحیه شرمگاه قابل مشاهده است.
  • قسمت هایی از بیکینی: که این شامل برداشتن تمام موهایی است که توسط بیکینی یا لباس زیر پوشانده نمی‌شوند از بالا و دو طرف واژن.
  • برزیلی: این شامل برداشتن تمام موهای خط بیکینی است و فقط یک ناحیه کوچک با مو در ناحیه مونس پوبیس باقی می‌ماند.
  • بیکینی کامل / کامل برزیلی / هالیوود: شامل برداشتن تمام موهای بیکینی برای داشتن ناحیه تناسلی کاملاً بدون مو و صاف است.

اولین نتیجه را چه زمانی مشاهده خواهید کرد؟

چند روز پس از اولین لیزر، موهای قابل مشاهده شما شروع به ریزش می‌کند. پس از آن، شما تقریباً به همان میزان اپیلاسیون از پوست صاف لذت خواهید برد. بعد از حدود 4-6 هفته، وقت آن است که برای جلسه دیگر لیزر آماده شوید. اما نگران نباشید، پس از چندین جلسه به نتایج تقریباً دائمی خواهید رسید. پس از تکمیل جلسات درمان فقط باید سالی یک بار مراجعه کنید.

نتیجه نهایی پس از لیزر را چه زمانی مشاهده خواهید کرد؟

برای درک اینکه چه زمانی برای تکمیل دوره لیزر خود نیاز دارید، باید ایده ای درباره چگونگی رشد موهای خود داشته باشید.

منبع

gracemedicalaestheticstx

laserallclinic

brides

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی