[rank_math_breadcrumb]

بوتاکس کف دست

مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا 

بوتاکس کف دست به منظور درمان تعریق بیش از حد در کلینیک دکتر مصطفی مهدوی نیا با بهترین متریال و کادری مجرب صورت می‌پذیرد.  برای این که از درمان‌های پیچیده و پر هزینه جلوگیری کنید، حتما بوتاکس کف دست را امتحان کنید.

دکتر مصطفی مهدوی نیا کیست؟

021-22654580-85

برای دریافت نوبت تماس بگیرید

تهران – ولیعصر- بالاتر از چهارراه پارک وی- بعد از خیابان فرشته- خیابان خیام قبل از تقاطع نصیبی- سمت راست- پلاک ۳۰/۱

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

عناوین پست

برای تعریق زیاد کف دست که به معضلی دائمی تبدیل شده باشد، یکی از روش های درمانی تایید شده، تزریق بوتاکس است. در واقع تزریق بوتاکس تحولی بزرگ را در روش های درمانی موثر به وجود آورده است. چرا که دیگر روش های درمانی به صورت موقتی بودند، اما بوتاکس کف دست این مشکل را به صورت دائمی حل می کند و تاثیر بیشتری دارد. به علاوه تزریق بوتاکس کف دست، عوارض درمان های دارویی را ندارد و همچنین ساده و ارزان است.

در بوتاکس کف دستماده بوتاکس از طریق منتقل نکردن پیام ترشح عرق، مانع از تعریق می شود و در صورتی که تزریق به صورت صحیح انجام شود، باعث غیر فعال شدن غدد ترشحی کف دست میشود، و دیگر فرد مشکل عرق کردن بیش از اندازه را تجربه نمی کند و احساس رضایت می کند.

نحوه عملکرد تزریق بوتاکس کف دست

روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست به این صورت است که پزشک به ازای هر سانتی متر مربع یک تزریق عمیق انجام می دهد و مقدار مناسب از دارو را تزریق می کند. معمولا در طی تزریق فرد درد زیادی را حس نمی کند، اما اگر فرد احساس نارضایتی کند، بی حسی اعمال می شود.

بعد از دو هفته از تزریق، پزشک در نوبت دیگری بیمار را ویزیت می کند و در صورتی که برخی از نقاط غدد عرقی بسته نشده باشند، در آن نقاط تزریق صورت می گیرد.

در واقع بین بیست و چهار الی چهل و هشت ساعت پس از تزریق، می توانید تاثیر فوق العاده این درمان جدید را ببینید. این روش درمان در بین روش های مرسوم درمانی بیشترین تاثیر را دارد.

اگر که به دنبال یک راه حل جدی برای پایان دادن به عرق کردن کف دستان خود هستید، میتوانید از این روش درمانی استفاده کنید و از تاثیر فوق العاده آن احساس رضایت کنید.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس کف دست 

اگر که تزریق بوتاکس را در یک محیط حرفه ای و توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام داده باشید، پس خیالتان از بابت عوارضی که ممکن است، شما را درگیر خود کند، راحت باشد.

اما به هر حال لازم است که شما پس از تزریق بوتاکس مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار مشکلات جانبی نشوید:

ماساژ دادن را تا 24 ساعت پس از تزریق به تاخیر بیندازید.

یکی از کارهای اشتباهی که افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس انجام می دهند این است که کف دست خود را ماساژ می دهند.

ماساژ دادن در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس، باعث می شود که ماده بوتاکس که قرار است، در نقطه خاصی بماند و عملکرد آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهد، در سطح پوست پخش شود. برای همین است که گفته می شود، از ماساژ دادن نقطه تزریقی تا چندین ساعت بپرهیزید.

فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع

بهتر است تا یکی دو روز پس از تزریق بوتاکس کف دست، از انجام فعالیت فیزیکی سنگین بپرهیزید. چون که تقریبا همه کار به وسیله دست انجام می شود، فشار آمدن به این ناحیه می تواند، بوتاکس ها را در سطح پوست پخش کند و این اتفاق می تواند از تاثیر فوق العاده بوتاکس کم کند

و شما پس از مدتی دوباره تعریق را در کف دستان خود مشاهده کنید، اما در صورتی که این مراقبت ساده را انجام دهید، دیگر شاهد عرق در کف دست خود نخواهید بود و برای مدت طولانی از شر این مشکل خلاص می شوید.

دستان خود را با آب داغ نشویید

شستن دستان و یا حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس هیچ مشکلی ندارد، اما توجه داشته باشید که از آب داغ جهت شستن دستان خود استفاده نکنید ،

چرا که شستن دست با آب داغ ممکن است، بر حالت اولیه مواد تزریقی اثر گذار باشد و ماده بوتاکس تغییر حالت دهد. به همین دلیل بهتر است که پس از تزریق بوتاکس دستان خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

از بین بردن کبودی

ممکن است، در برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس دیده شود که قسمت های تزریقی به صورت موقت ورم کرده است و یا اینکه کبود شده است.

در چنین شرایطی بهتر است که پزشک معالج خود را در جریان بگذارید. پزشک به احتمال زیاد قبل از اینکه به خانه بروید، شما را از شرایط احتمالی با خبر کند و یا پماد هایی را جهت تسریع از بین بردن کبودی تجویز کند، اما به هر حال بهتر است که قبل از مصرف هر گونه پماد، کرم، لوسیون و… پس از تزریق بوتاکس با پزشک خود صحبت کنید.

روش های مراقبتی که در قسمت بالا بیان شد، بسیار ساده و ارزان بودند. انجام دادن روش های مراقبتی پس از تزریق بوتاکس تا حد زیادی با کیفیت بوتاکس تزریقی برابری می کند ، چرا که در صورتی که مراقبت نداشته باشید، اثرات بوتاکس را از بین برده اید. حتی اگر از با کیفیت ترین بوتاکس های بازار استفاده کرده باشید.

روش های خود مراقبتی

پس برای جلوگیری از هزینه های اضافی، روش های خود مراقبتی را در پیش بگیرید که بسیار ساده و آسان هستند و تاثیر مثبت بوتاکس را بیشتر می کنند.

ممکن است افرادی به شما گفته باشد که با روش هایی به شما کمک کند تا بتوانید تعریق دستان خود را کنترل کنید، اما انجام روش های درمانی غیر تخصصی و بدون نظر پزشک به خودی خود، نمی توانند شما را برای همیشه از شر این تعریق زیاد نجات دهند.

بلکه این روش های درمانی می توانند در فصل های گرم سال که تعریق بدن بالاتر می رود و یا اینکه تعریق به دلیل بیماری های زمینه ای مانند اختلال در غده تیروئید و یا اختلال قلبی عروقی به وجود آمده باشد، کمک دهنده خواهند بود.

اما برای اینکه تعریق بیش از اندازه دستان خود را برای همیشه از بین ببرید، احتیاج به یک روش درمانی موثر مانند تزریق بوتاکس خواهید داشت. که در کنار تزریق بوتاکس می توانید از این روش های خانگی، البته با نظر پزشک کمک بگیرید و روند درمان را تسریع کنید.

هزینه بوتاکس کف دست 

خیلی از افراد این تصور را دارند که هزینه بوتاکس برای عرق کف دست بسیار زیاد است و نمی توانند هزینه انجام این درمان را تامین کنند.

در صورتی که واقعا این طور نیست و هزینه درمان تعریق کف دست دارای یک نرخ معمول و عادی است که همه افرادی که دچار هیپروهیدروز کف دست هستند، با نظر پزشک می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و نگران هزینه های بالای آن نباشند.

البته باید به این نکته توجه داشت که به طور دقیق نمی توان این هزینه را پیش بینی کرد، چرا که هزینه تزریق بوتاکس کف دست ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته شده است:

نوع برند بوتاکس

بی شک یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بوتاکس برای عرق کف دست نوع برند است. هر چقدر که برند بوتاکس معتبرتر و معروف تر و با کیفیت تر باشد، قیمت آن هم متفاوت تر است.

توصیه می شود که قبل از انجام بوتاکس، یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید تا از کیفیت مواد اولیه مطمئن شوید.

ناحیه تزریق بوتاکس

این که قرار است، تزریق بوتاکس به چه منظور استفاده شود، نیز می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد. اینکه قرار باشد، بوتاکس به منظور از بین بردن چین و چروک دور چشم تزریق شود، یا برای اینکه تعریق کف دست بهبود پیدا کند، این ها همه و همه مواردی هستند که باعث می شوند، قیمت های تزریق متفاوت باشند.

دریافت مشاوره و رزو نوبت رایگان

برای لیزر موهای زائد خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

ترکیبات بوتاکس

حتی ترکیبات به کار رفته در مواد بوتاکس میتوانند در قیمت تاثیر گذار باشند. هر چقدر مواد اولیه ای که قرار است، در ترکیب بوتاکس به کار برده شوند، با کیفیت تر باشند، این مورد قطعی خواهد بود که قیمت بالاتر می رود. همین طور که هر چقدر ترکیبات بی کیفیت تر باشند، میزان قیمت پایین تر خواهد بود.

تعداد تزریق بوتاکس

اینکه قرار است، چه تعداد تزریق در ناحیه مورد نظر انجام شود، قیمت را بالاتر می برد. این که قرار است، چه تعداد تزریق برای بهبود تعریق کف دست خود انجام دهید موردی است که حتما باید توسط پزشک تعیین شود.

شما نمی توانید برای پزشک تعیین کنید که چند بار تزریق را انجام دهد تا هزینه کمتری بپردازید. این مورد حتما باید توسط پزشک تعیین شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

در ضمن هنگامی که تزریق برای کف دست انجام می دهید، ممکن است که پزشک از شما بخواهد که برای بار دوم و یا حتی بار سوم مراجعه کنید تا او بررسی کند که آیا تزریق بوتاکس در عضله های مختلف کف دست به درستی انجام شده است، یا نه؟

به همین خاطر و برای اینکه از تزریق بوتاکس برای کف دست بیشترین نتیجه را بگیرید، احتمالا مجبور می شوید که تزریق را یکی دو بار دیگر انجام دهید. درست است که برای هر بار تزریق باید مبلغ بیشتری را بپردازید، اما این موضوع در نهایت به نفع شما خواهد بود، چرا که این شمایید که از تعریق بیش از اندازه کف دستان خود راحت می شوید.

مرکز تخصصی تزریق بوتاکس 

شاید برایتان سوال باشد، اما حتی نحوه انتخاب شما در انتخاب کیلینیک هم بر روی قیمت تاثیر گذار است، اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که نتیجه این موضوع کاملا به خودتان بر می گردد.

اینکه بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید و به یک کلینیک غیر معتبر و با افراد غیر حرفه ای برای تزریق بوتاکس به کف دست خود مراجعه نمایید، در واقع در حق خودتان بدی کرده اید.

چرا که افراد غیر حرفه ای در این مراکز کار می کنند و همین طور ممکن است که از مواد بهداشتی استفاده نکنند. در نتیجه شما با مشکل رو به رو می شوید و حتی ممکن است که دوباره مجبور بشوید برای درمان به یک پزشک متخصص مراجعه کنید که در این صورت شما مجبور به پرداخت دو هزینه و همین طور عوارض تزریق ناشیانه و غیرحرفه ای خواهید شد.

پس همانطور که متوجه شدید هزینه این روش درمانی به عوامل مختلفی بستگی داشت که هر یک از عوامل به خودی خود می توانند بر این قیمت ها تاثیر گذار باشند

اما پیشنهاد می شود که در هنگام انجام بوتاکس فقط به این نکته فکر کنید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت و هزینه ای را که پرداخت کرده اید، اثر بخش خواهد بود و این مورد بسیار بهتر خواهد بود که هزینه های چند باره را برای درمان های موقت بپردازید.

درمان تعریق کف دست با تزریق 

تعریق بیش از حد کف دست یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد را درگیر خودش کرده است. شاید برخی از افراد فکر کنند که این مشکل به دلیل عدم بهداشت رخ داده است، اما در واقع این طور نیست.

مشکلاتی باعث می شوند که غدد درون ریز به طور مرتب پیام ترشح عرق را در نقطه خاصی از بدن برای مثال کف دست ها را بدهند. در نتیجه خواهیم دید که این قسمت ها مرتبا در حال تعریق هستند و کف دست این افراد همیشه خیس است.

علاوه بر این موضوع استرس نیز بر ترشح غدد عرقی تاثیر دارد. افرادی که دچار تعریق بیش از حد کف دست هستند، از استرس این موضوع، دچار تعریق بیشتری نیز می شوند.

البته یک سری درمان های خانگی برای کنترل تعریق کف دست و یا حتی بدن وجود دارند، اما این روش های خانگی فقط در شرایطی موثر هستند که فرد دچار هیپروهیدروز نشده باشد و فقط گه گاهی این مشکل را داشته باشد.

آیا تزریق بوتاکس به کف دست برای جلوگیری از تعریق موثر است؟

مطالعات منتشر شده نشان داده ‌اند که تزریق بوتاکس به کف دست در 80 تا 90 درصد موارد از عرق کردن کف دست ‌ها با موفقیت جلوگیری می ‌کند. با این حال گزارشات نشان می ‌دهند که به علت استفاده زیاد از دست‌ ها در طول شبانه روز، نتیجه تزریق بوتاکس کف دست به اندازه زیر بغل دوام نمی ‌آورند. به طور کلی می‌ توان گفت که تزریق بوتاکس می‌ تواند تعریق کف دست را تا 75 درصد برای حدود پنج ماه کاهش دهد و بعد از گذشت این مدت مجددا لازم است که فرد بوتاکس دستانش را تجدید نماید.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس به عنوان یک روش کاملا ایمن و بدون عوارض جانبی خطرناک شناخته می ‌شود. مخصوصا اگر کاندید های انجام آن از برند های معتبر بوتاکس استفاده کرده و برای انجام آن از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرند، حداقل عارضه جانبی احتمالی را تجربه خواهند کرد. از جمله عوارض تزریق بوتاکس به کف دست که می‌توان در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی و ایمنی لازم متوجه شد عبارتند از:

  1. احساس درد در نواحی تزریق به صورت موقتی و گذرا
  2. کبودی در نواحی تزریق بوتاکس
  3. ایجاد ورم و التهاب‌های جزئی
  4. حساسیت به ماده بوتاکس در صورت استفاده از برندهای نامعتبر و شناخته نشده
  5. ایجاد عفونت در نواحی تزریق بوتاکس در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر

مزیت های تزریق بوتاکس کف دست

بدون شک مزایایی که تزریق بوتاکس به کف دست دارد سبب شده تا افراد بسیاری به انجام این متد روی بیاورند. از جمله مهم‌ ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌ گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولا به حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و بعد از آن زیباجو می‌ تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست ‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته ‌ها می‌ت وان مزیت‌ه ای تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سریع و بدون دردسر بودن مراحل انجام کار
  • بدون عارضه جانبی خطرناک و اذیت کننده
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت
  • ظاهر شدن سریع نتایج مورد انتظار بعد از تزریق بوتاکس
  • ماندگاری بالا

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می ‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید.

ماندگاری تزریق بوتاکس کف دست

یکی از فواید بسیار مهم تزریق کردن ماده بوتاکس به کف دست این است که انجام این روش بسیار کم هزینه، می تواند ماندگاری بالایی نیز برای شما داشته باشد. در صورتی که شما برای تزریق بوتاکس کف دست به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید و از برندهای معتبر بوتاکس برای جلوگیری از تعریق کف دست در این کلینیک استفاده شود، مطمئنا تزریق بوتاکس کف دست می تواند بین ۷ تا ۱۴ ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.  برندهای معتبر بوتاکس مانند برند بوتاکس مسپورت که یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است می تواند انتخاب مناسبی برای انجام بوتاکس کف دست باشد. همچنین شما می توانید از برندهای معتبر خارجی و اروپایی هم استفاده نمایید، برندهای خارجی و با کیفیت مانند بوتاکس دیسپورت که یکی دیگر از برند های معتبر خارجی است که شما می توانید این برند با کیفیت را در کلینیک های معتبر تخصصی پوست و مو پیدا کنید. و یا استفاده از بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان که یکی دیگر از برندهای معتبری است که می ‌تواند جهت انجام بوتاکس کف دست مورد استفاده قرار گیرد. پس بنابراین به یاد داشته باشید که برای افزایش ماندگاری تزریق بوتاکس کف دست، برند و کیفیت بوتاکس بسیار حائز اهمیت می باشد. و البته زمانی که شما به یک کلینیک تخصصی پوست برای تزریق بوتاکس کف دست مراجعه می کنید، پزشک متخصص یکسری مراقبت ها و توصیه ها به شما ارائه می دهد. که شما باید قبل از انجام بوتاکس کف دست و بعد از انجام بوتاکس کف دست به این نکات توجه نمایید تا میزان ماندگاری بوتاکس کف دست به مدت قابل توجهی برای شما افزایش یابد.

معایب تزریق بوتاکس کف دست

در صورتی که شما برای تزریق کردن بوتاکس کف دست به یک کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید و برای بوتاکس کف دست از یک برند معتبر بوتاکس استفاده شود، هیچ گونه عوارضی این کار برای شما نخواهد داشت. فقط بعد از تزریق مقدار کمی قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق شده شما مشاهده می کنید که بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. البته اگر برای بوتاکس کف دست از برند های غیر معتبر و غیر استاندارد استفاده شود این امر می ‌تواند موجب کبودی کف دست شما و یا احتمال بروز عفونت را در کف دست شما افزایش می دهد. همچنین ممکن است که شما بعد از تزریق در ناحیه کف دست خود درد زیادی را احساس کنید.

تزریق بوتاکس روی دست

همان طور که با بالا رفتن سن، پوست صورت دچار چین و چروک و افتادگی می‌ شود، دست ها نیز دچار این مشکلات خواهند شد و معمول کسانی که از مزایای بوتاکس صورت و جوانسازی پوست بهره مند شده اند تمایل دارند که این نوع درمان را روی پوست دستشان نیز انجام دهند و شاهد تغییرات آن باشند. به خصوص که پوست دست علاوه بر این که در معرض تابش آفتاب قرار دارد و تخریبات پوست صورت روی آن انجام می‌شود با مواد شوینده بسیار زیادی نیز در تماس است. که این موضوع باعث می‌شود چروک بیش تری روی آن مشاهده شود. متخصصان در کلینیک ها و مراکز درمانی با بررسی دست های فرد متقاضی درمان، پس از تشخیص راه مناسب درمان و رفع چین و چروک آن ها مبادرت به انجام عمل های زیبایی در پشت دست های شما می ‌نمایند، که یکی از این روش ها، روش استفاده از ماده بوتاکس در این ناحیه می ‌باشد.

نتیجه تزریق بوتاکس کف دست پس از چند روز قابل مشاهده می باشد؟

به طور کلی، شما می توانید اثرات بوتاکس را 3 تا 4 روز پس از تزریق مشاهده کنید. اکثر بیماران در عرض 10 تا 14 روز نتایج را خواهند دید، اما باید 14 روز کامل صبر کنند تا حداکثر نتایج را ببینند.

بلافاصله پس از تزریق بوتاکس از چه کار هایی باید خودداری نمود؟

سعی کنید از نور خورشید بخصوص در روز درمان خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید گردش خون را افزایش می دهد و باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و به طور بالقوه بوتاکس را سریعتر از حد معمول پخش می کند.

آدرس مرکز کلینیک دکتر مهدوی نیا 

تهران، فرشته، خیام، نبش تختی دوم، پلاک۳۰/۱
 

امتیاز شما به این پست

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

2 Comments

  1. مریم پرویزی گفت:

    salam. aya tazriqe botox avarez dare?

    • کلینیک دکتر مهدوی نیا گفت:

      سلام
      خیر تزریق بوتاکس یک عمل غیر تهاجمی است و عوارض و خطری نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *