تزریق فیلر
کشیدن پوست صورت با استفاده از نخ جذبی پروتئینی

کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی

یکی از مشکلات رایجی که برای همه افراد در سنین بالا رخ می‌ دهد، بروز چین و چروک‌ ها و افتادگی و شل شدن پوست صورت است. روش‌ های درمانی مختلفی برای برطرف کردن این معضل وجود دارد که یکی از بهترین آنها، لیفت صورت با نخ جذبی پروتئینی است. با استفاده از روش لیفت نخ می‌ توانید پوستی صاف و جوان داشته باشید و جذابیت و زیبایی چهره خود را افزایش دهید. البته روش هایی چون بوتاکس نیز برای جوانسازی پوست صورت استفاده می شود.

در این مقاله از کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا قصد داریم به طور کامل و جامع لیفت صورت با نخ جذبی پروتئینی را بررسی کنیم. اگر شما هم به دنبال روشی موثر و برای رفع افتادگی پوست صورت و جوانسازی چهره خود هستید، پیشنهاد می‌ کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

برطرف کردن چروک پوست صورت با لیفت نخ

در گذشته اصلی‌ ترین تکنیک زیبایی صورت عمل جراحی لیفت بود اما با وجود پیشرفت‌ ها در پزشکی، روش‌ های مختلفی برای برطرف کردن چروک پوست صورت در سنین بالا مانند افتادگی، شل شدن، بروز چاله‌ ها، کاهش تولید کلاژن و … بدون نیاز به عمل جراحی ابداع شدند. لیفت پوست صورت با نخ یکی از روش‌ های بدون جراحی و با تهاجم بسیار کم است که اثرات بسیار مثبتی در پی دارد. این روش عوارض کمی داشته و باعث صاف شدن پوست صورت و بازگرداندن شادابی و جوانی به چهره است.

در تکنیک این نخ‌ ها خاصیت جذبی دارند و زمانی که برای لیفت در زیر پوست قرار می‌ گیرند همزمان با کشیدن پوست جذب بدن شده و باعث تحریک سلول‌ های فیبروبلاست می‌ شوند. از این رو کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی یک روش جوان سازی ادامه دار و پیشرفت کننده محسوب می‌ شود و به تدریج با تولید کلاژن بیشتر بهبود حجم و سفتی پوست حاصل می‌ گردد.

میزان دوام صافی و شادابی پوست بعد از عمل لیفت با نخ معمولا بین 12 تا 18 ماه است. البته در مواردی نیز ممکن است 2 الی 3 سال اثرات کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی باقی بماند.

از بین بردن چین و چروک ها با لیفت نخ

لیفت پوست صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

با افزایش سن کلاژن و الاستین که پروتئین‌ های مهمی در پوست ما هستند، تحلیل می‌ روند و روند تولید آنها کاهش می‌ یابد؛ از این رو پژمرده شدن و افتادگی پوست رخ می‌ دهد. در عمل لیفت با نخ جذبی علاوه بر کشیدن پوست صورت به سمت بالا و صاف کردن آن، به تولید کلاژن و الاستین نیز کمک می‌ شود تا پوست مثل سابق روند پروتئین سازی اش ادامه دار باشد و چهره جوان و شاداب گردد. البته که روش های متفاوتی برای لیفت صورت وجود دارد.

در تکنیک لیفت پوست صورت با نخ جذبی نواحی مختلفی که احتیاج به کشیده شدن دارند، مشخص شده و بی حسی موضعی انجام می‌ گیرد. سپس سوراخ‌ های ریزی بر روی پوست توسط سوزن‌ های بسیار ریزی به نام کانولا ایجاد می‌ شوند. در مرحله بعد پزشک متخصص با استفاده از ابزار مخصوص (سوزن ریز) نخ‌ ها را وارد بافت زیرین پوست صورت می‌ کند و به آرامی بافت پوست را فشار می‌ دهد تا شکل مورد نظر در آن بدست آید.

 این نخ‌ ها مانند یک قلاب به بافت پوست گیر کرده و آن را بالا می‌ کشند و به مرور زمان به خاطر خاصیت جذبی که دارند جذب پوست می‌ شوند. با جذب این نخ‌ها مواد پروتئینی که در آنها وجود دارد نیز جذب پوست شده و باعث ترمیم و احیای سلول‌ ها می‌ گردد، در نتیجه روند کلاژن سازی از سر گرفته شده و پوست دوباره جوان خواهد شد.

کاربرد های نخ جذبی در لیفت نخ صورت

مزایای کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی

لیفت با نخ جذبی که یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی است، یکی از کم عارضه‌ ترین تکنیک‌ های زیبایی صورت محسوب می‌ شود که از مزایای زیادی برخوردار است. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و برخلاف عمل جراحی لیفت پوست به راحتی و بدون درد و خونریزی انجام می‌ شود. از مهمترین مزایای کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

● ایمنی بالا

شاید روش‌ های دیگر لیفت را در بسیاری از نقاط صورت مانند نواحی حساس اطراف چشم نتوان انجام داد، اما به خاطر ایمنی بالای لیفت با نخ می‌ توان از این روش برای کشیدن پوست اطراف ابرو، پلک‌ ها و … استفاده کنیم. کشیدن پوست صورت با نخ جذبی ایمنی بالایی دارد و اگر توسط پزشک متخصص و در محیطی مناسب و مجهز انجام شود، هیچگونه عارضه‌ ای برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

● دوران نقاهت کوتاه

ریکاوری بعد از لیفت صورت با نخ بسیار سریع می‌ باشد. دوره نقاهت و بهبودی افرادی که از تکنیک کشیدن پوست صورت با نخ جذبی استفاده می‌ کنند بسیار کوتاه است. شما می‌ توانید بعد از کشیدن پوست خود با نخ بدون نیاز به مراقبت‌ های ویژه به امور روزمره خود بپردازید. اما بهتر است باز هم از انجام فعالیت‌ های سنگین در روزهای ابتدایی پرهیز شود.

● نتیجه طبیعی

نتایج بدست آمده بعد از انجام روش لیفت پوست صورت با نخ جذبی بسیار طبیعی است. در عمل جراحی پوست طوری کشیده می‌ شود که ممکن است انحنای طبیعی صورت برهم خورد و ظاهر طبیعی و یکدستی نداشته باشد. اما در لیفت با نخ ویژگی‌ های اصلی و انحناهای صورت حفظ شده و زیبایی و جلوه خاصی حاصل می‌ گردد.

● تولید کلاژن

یکی از اصلی‌ ترین مزایای لیفت پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی تحریک سلول‌ های فیبروبلاست و در نتیجه افزایش تولید کلاژن است. کلاژن عامل اصلی جوان ماندن و صافی پوست صورت است و با استفاده از این روش می‌ توان آن را ترمیم و احیا نمود.

● عدم وجود برش و زخم

در روش لیفت صورت با نخ هیچگونه برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌ شود و جای زخم و اسکار باقی نمی‌ ماند. برای افرادی که از عمل جراحی و یا آمپول و تزریق می‌ ترسند، کشیدن پوست با نخ بهترین روش جوان سازی و صاف کردن صورت است.

مزایای کشیدن پوست با لیفت نخ پروتئینی

جدیدترین تکنیک لیفت صورت با نخ جذبی پروتئینی 

کشیدن پوست صورت با نخ جذبی پروتئینی یکی از جدیدترین و بهترین تکنیک‌ های زیبایی چهره محسوب می‌ شود. اگر لیفت نخ توسط پزشکی مجرب و متخصص و در فضایی مناسب صورت گیرد، می‌ تواند اثرات مثبت و ماندگاری در پی داشته باشد. اگر شما هم قصد دارید افتادگی پوست صورت خود را برطرف کنید و چهره‌ ای جوان و جذاب داشته باشید، می‌ توانید به مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا مراجعه نموده و از خدمات زیبایی ما با بهترین کیفیت و زیر نظر کادر درمان مجرب و باسابقه بهره مند شوید.

سوالات متداول

چند نمونه از سوالات کاربران را می خوانیم :

آیا انجام لیفت صورت با نخ های جذبی نیاز به جراحی دارد؟

خیر لیفت صورت با نخ های جذبی مانند سایر روش های لیفت نخ نیازی به جراحی ندارد. و در کل همان طور که می دانید مزیت لیفت نخ نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست این است که این روش نیازی به جراحی ندارد.

هزینه ی لیفت پوست با نخ های جذبی چه مقدار است؟

همانند سایر روش های زیباسازی و عمل های جوانسازی در رابطه با هزینه ی لیفت پوست با نخ های جذبی نمی توان نظر دقیقی ارائه کرد. چرا که میزان هزینه ی لیفت پوست با نخ های جذبی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از نخ های جاذب در لیفتینگ پوست چه استفاده می شود؟

نخ های جاذب که به عنوان نخ های PDO (پلی دیوکسانون) نیز شناخته می شوند، برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می شوند. نخ ها با استفاده از یک سوزن کوچک زیر پوست وارد می شوند و با تحریک تولید کلاژن عمل می کنند که منجر به سفت تر و سفت تر شدن پوست می شود.

این عمل چقدر طول می کشد و آیا دردناک است؟

این روش معمولاً بسته به ناحیه تحت درمان حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شود، بنابراین ممکن است در حین عمل کمی ناراحتی ایجاد شود. با این حال، اکثر بیماران این ناراحتی را حداقل و به خوبی تحمل می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی