تزریق فیلر

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد بیکینی انجام دهند؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | چه کسانی نباید لیزر موهای زائد بیکینی انجام دهند؟

سوالی که بین خانم ها زیاد پرسیده می شود این است که چه کسانی نباید لیزر موهای بیکینی انجام دهند و این در حالیست که  لیزر موهای زائد یکی از جدیدترین و محبوب ترین عمل های زیبایی است که اقدام به رفع و از بین بردن ریشه ی موهای زائد در نواحی مختلف بدن می کند  در واقع لیزر موهای زائد برای از بین بردن و تضعیف موهای زائد به صورت طولانی مدت انجام می شود و امروزه بین بسیاری از افراد اعم از آقایان و خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است.

لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن و در نواحی مختلف بدن انجام می گیرد که شامل زیر بغل، دست ها، پا و بیکینی است.

چه کسانی نباید لیزر بیکینی انجام دهنداز این رو با توجه به فواید و تاثیرات مفید لیزر درمانی، یکی از نواحی بدن خانم ها که بسیار برای لیزر آن اقدام می کنند، لیزر موهای زائد بیکینی است.حال یکی از مسائل مهمی که افراد هنگام اقدام به انجام لیزر موهای زائد به آن توجه می کنند و می توان گفت نیمی بیشتر از افرادی که تصمیم به لیزر درمانی می کنند ممکن است به این دلیل از انجام این عمل منصرف شوند، مسائلی درمورد آسیب ها و ضررهایی است که ممکن است لیزر موهای زائد به افراد وارد کنند از این رو سوال اساسی مطرح می شوند که آیا این عمل  دارای محدودیت است برای افراد است و یا چه کسانی نباید لیزر موهای زائد بیکینی را انجام دهند.از این رو به دلیل نگرانی بانوان در مورد لیزر موهای زائد بیکینی بحث های زیادی وجود دارد  که آیا لیزر موهای بیکینی را انجام دهیم یا نه؟

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

لیزر موهای زائد  چیست؟

شاید دانستن اینکه دقیقاً چگونه موهای زائد بخصوص موهای زائد بیکینی با لیزر از بین می روند ، باعث ترس و وحشت بخصوص در بانوان شود. حال می خواهیم بدانیم چه چیزی باعث شده است لیزر موهای زائد بیکینی یک مسئله  و عمل زیبایی برای بانوان به حساب آید و از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است؟ در واقع در تعریف کلی لیزر موهای زائد  فولیکول مو را از بین می برد و بدون تأثیر بر پوست ریشه ی مو را هدف قرار می دهد. از این رو می توان گفت لیزر یک پرتوی نور متمرکز است که از گرما برای از بین بردن فولیکول استفاده می کند و به تاخیر در رشد برای موهای زائد کمک می کند و روند رشد آنها را بطور قطعی کند می کند به گونه ای که دیگر لازم نیست نگرانی موهای زائد خود بخصوص در ناحیه ی بیکینی را داشته باشید. به طور خاص ، لیزر ملانین (رنگدانه) را در پوست یا مو هدف قرار می دهد ، بنابراین اگر رنگ پوست و تنظیمات لیزر به طور دقیق محاسبه نشود (یعنی به اندازه کافی هدف قرار گرفته باشد) ، سطح پوست می تواند کمی دچار سوزش کوتاه مدت شود .

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

حال در جواب بسیاری از افراد بخصوص خانمهایی که می پرسند چه کسانی نبایند لیزر موهای زائد را انجام دهند باید گفت،  زنان پوست تیره باید در مورد لیزر موهای زائد بدانند که ممکن است لیزر موهای زائد برای آنها نسبت به خانمهایی که پوستی شفاف دارند تاثیرات بسیار مثبتی را دارد . زیرا لیزر موهای زائد برای افراد سفید پوست و دارای پوست های حساس ممکن است به خوبی جواب ندهد که این موضوع به دلیل موهای نازک آن است و لیزر موهای زائد روی موهای ضخیم نسبت به موهای نازک بیشتر تاثیر می گذارد.از این رو ؛

  • افرادی که موهای کرکی و نازک دارند
  • افرادی با پوست سفید که پوست حساس و موهای نازک دارند
  • زنانی که مشکلات هورمونی دارند
  • افرادی که در ناحیه شکم عمل جراحی داشته اند تا سه ماه بعد از عمل نباید در این مناطق لیزر کنند
  • زنان باردار در ماه های حساس بارداری

[irp posts=”10955″ name=”آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث ناباروری می شود؟”]

گفتنی است افرادی که پوستی حساس دارند در فرآیند لیزر درمانی کمی دچار مشکل و درد شوند هرچند که این موارد امری سطحی و سریعا درمان می شوند. همه ما بارها و بارها این سوال را در موتورهای جستجگوری چون گوگل سرچ کرده ایم که چه کسانی نباید لیزر بیکینی انجام دهند ؛ زیرا بدیهی است که  لیزر موهای زائد در بیکینی موضوعی کاملاً حساس است. اما مسئله این است  که همه افرادی که مشکلاتی که در بالا ذکر شد را ندارند می توانند لیزر موهای زايد بیکینی را انجام دهند اما باید بدانیم که اگر این کار در کلینیک های و دستگاه های خوبی مانند لیزر الساندرایت کندلا انجام نشود  و  این روش درمانی به  اشتباه انجام شود، می تواند آسیب های جدی وارد کند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما باید جزئیات مهم لیزر موهای زائد را بدانید و به مراکز بسیار معتبر و تحت نظر کارشناس و پزشک آن مراجعه کنید.

[irp posts=”11606″ name=”آیا رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائد بیکینی تیره می شود؟”]

چه کسانی نباید لیزر بیکینی انجام دهندلیزر موهای زائد برای زنان باردار:

هنگامی که باردار هستید ، بدن شما غرق در هورمون ها است. مقادیر بالاتر استروژن و آندروژن می تواند باعث رشد مو در مکانهایی شود که قبلاً هرگز ظاهر نشده است ، خصوصاً در سه ماهه سوم.

از این رو می توانید ناگهان متوجه موهایی روی شکم ، صورت ، گردن ، سینه ها و بازوها شوید. خبر خوب این است که این رشد مو کاملاً رایج است و به طور کلی پس از تولد کودک خود به خود از بین می رود.  اما یکی از مواردی که بنظر می رسد برای زنان باردار که دارای این حجم بسیار بالایی از موهای زائد هستند روشی مناسب بنظر می رشد، لیزر موهای زائد است.

چه کسانی نباید لیزر بیکینی انجام دهند ؟

اما در پاسخ سوال چه کسانی نباید لیزر بیکینی انجام دهند؛ باید گفت که :

زنان باردار نباید لیزر انجام دهند

  • زنان باردار از جمله افرادی هستند که معمولا به آنها پیشنهاد نمی شوند که لیزر موهای زائد را انجام دهند.زیرا دانشمندان توصیه نمی کنند با قرار دادن و توصیه ی روش های زیبایی سلامت مادر و فرزند را مورد تهدید قرار دهند . اگرچه لیزر موهای زائد به عنوان یک روش ایمن در نظر گرفته می شود ، اما پزشکان و متخصصین پوست معمولاً به زنان توصیه می کنند از این روش اجتناب کنند زیرا هیچ مطالعه ای برای اثبات بی خطر بودن آن برای مادران باردار و نوزادان انجام نشده است.

مادران شیرده نباید لیزر انجام دهند

  • لیزر موهای زائد برای مادران شیرده: اگر بخواهیم به یکی دیگر از پاسخ هایی که در جواب سوال چه کسانی نباید لیزر موهای زائد بیکینی را انجام دهند باید گفت که اغلب توصیه می شود که مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند در این دوران اقدام به لیزر موهای زائد بیکینی انجام ندهد هرچند که پزشکان و متخصصان در این زمینه با یکدیگر  اختلاف نظر دارند اما انجام این روش باید طبق نظر پزشک متخصص انجام شود.

[irp posts=”11606″ name=”آیا رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائد بیکینی تیره می شود؟”]

 

درنهایت می توان گفت: لیزر موهای زائد بخصوص لیزر موهای زائد بیکینی از جمله عمل های زیبایی کاملا بی خطر هستند که سازمان جهانی بهداشت و تمامی متخصصان زیبایی که در این حوزه فعالیت می کنند آنرا تایید کرده اند. از این رو نمی توان گفت چه کسانی نباید لیزر موهای زائد را انجام دهند مگر درموارد خاص که آنها نیز بستگی به نظر پزشکان متخصص دارد. اما نکته اینجاست که باید در مراکز معتبر مانند مرکز پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا انجام شود.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی