تزریق فیلر
اصلاح موهای زائد قبل از لیزر کردن

ٰآیا اصلاح کردن باید قبل از لیزر موهای زائد صورت بگیرد؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | ٰآیا اصلاح کردن باید قبل از لیزر موهای زائد صورت بگیرد؟

اصلاح قبل از لیزر؛ پیش از توضیح این موضوع باید گفت که لیزر موهای زائد یکی از موثرترین راه‌ها برای راحت شدن دائمی از شر موهای زائد بدن است، چرا که نه تنها موهای زائد بدن را از بین می‌برد بلکه از رشد مجدد موها در آینده جلوگیری می‌کند.

این بدان معناست که نیازی به اصلاح، اپیلاسیون یا نخ کشیدن موهای بدن خود برای مدت طولانی ندارید و خطر تحریک ناشی از موهای زائد روی ناحیه لیزر درمانی را از بین می برد.

با این حال، لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است و بنابراین نیاز به برنامه ریزی و مراقبت بیشتری نسبت به روش های حذف موهای زائد دارد. اطمینان از اینکه از قبل برای قرار ملاقات خود آماده شده اید، برای اطمینان از دریافت درمان ایمن و موثر مهم است.

چگونه باید برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

اول از همه، شما باید با یکی از اعضای تیم متخصص و با تجربه ما در جلسه مشاوره شرکت کنید تا در مورد اینکه آیا لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای از بین موهای زائد شما است یا خیر، صحبت کنید. مشاورین مرکز تخصصی دکتر مهدوی نیا در مورد هزینه لیزر موهای زائد با شما صحبت می کنند، به هر سوالی که دارید پاسخ می دهند و در مورد این فرآیند با شما صحبت می کنند.

اگر مایل به ادامه این روش هستید، ما یک آزمایش اولیه بر روی پوست شما انجام خواهیم داد. این برای شناسایی موثرترین روش لیزر موهای زائد برای رنگ مو و پوست شما در هر ناحیه درمان است. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بدون انجام مراحل کامل، مشاهده کنید که آیا هیچ واکنش یا عوارض جانبی به درمان خواهید داشت یا خیر.

 در صورتی که نتایج تست مشخص باشد، وقت آن است که برای اولین جلسه خود آماده شوید!

چه مدت قبل از قرار ویزیت لیزر موهای زائد باید اصلاح کنم؟

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای آماده شدن برای جلسه لیزر خود در مرکز تخصصی دکتر مهدوی نیا انجام دهید، اصلاح قبل از لیزر ناحیه درمان حداقل 24 ساعت قبل از تاریخ ملاقات است.

اصلاح قبل از لیزر موهای زائد بسیار مهم است چرا که موها باید اندازه مناسبی داشته باشند تا لیزر موهای زائد را به طور موثر درمان کند. اما فولیکول ها مو نیز باید دست نخورده بماند و کندن یا اپیلاسیون اغلب می تواند به فولیکول آسیب برساند و محیط نامناسبی را برای لیزر ایجاد کند. در حال حاضر لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

همچنین پوست باید تمیز، خشک و عاری از محصولات مراقبت از پوست مانند روغن ها و مرطوب کننده ها باشد. ما توصیه می کنیم برای اطمینان از تمیز بودن ناحیه، لایه برداری انجام دهید، به خصوص بعد از چهار یا پنج روز از قرار ویزیت برای لیزر موهای زائد صورت داده شود.

یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کنید قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. چند دلیل پشت این وجود دارد، برنزه کردن پوست باعث افزایش سطح ملانین در پوست شما می شود که می تواند بر نحوه واکنش پوست به لیزر تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث التهاب در پوست شود، به این معنی که تا زمانی که التهاب از بین نرود، دیگر نمی توان گرما را اعمال کرد. آفتاب سوختگی حتی بدتر است و به این معنی است که قبل از درمان باید منتظر بمانید تا ناحیه کاملاً بهبود یابد.

این امر در موارد برنزه شدن مصنوعی است که بیشتر از قرار گرفتن در معرض آفتاب طبیعی نیز صدق می کند، بنابراین مطمئن شوید که پوست خود را از هرگونه محصولات برنزه کننده و باقیمانده هایی که می توانند قبل از زمان لیزر با خود به جای بگذارند، پاک نگه دارید.

وکس کردن قبل از لیزر موهای زائد

نحوه اصلاح کردن قبل از لیزر موهای زائد

هنگام اصلاح، اگر به اندازه کافی با تیغ فشار دهید، لایه های کوچکی از پوست از بین می رود. اگر درست قبل از جلسه لیزر موهای زائد اصلاح می کنید، ملایم باشید. توصیه می کنیم برای به حداقل رساندن چرای پوست از یک تیغ ایمنی استفاده کنید. اگر این پوست زمان کافی برای بهبودی نداشته باشد، ممکن است در حین عمل حساس شود که منجر به تحریک می شود.

اصلاح 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد

عمل اصلاح چربی ها را از سطح پوست پاک می کند و آن را خشک می کند. خشکی پوست در طول لیزر موهای زائد می تواند منجر به خارش و تحریک پوست شود. این یکی دیگر از دلایلی است که شما باید 24 ساعت بین اصلاح و قرار ملاقات خود بگذارید و همچنین باید مراقب باشید که از کرم موبر یا ژل اصلاح برای مرطوب نگه داشتن پوست در ناحیه درمان استفاده کنید.

برعکس، اگر بیش از 24 ساعت قبل از قرار ملاقات خود اصلاح کنید و موها بیش از حد بلند باشند، ممکن است موها بسوزند و پوست شما در این فرآیند آواز بخواند. همچنین می‌تواند هدف قرار دادن دقیق فولیکول‌های مو را در صورت طولانی بودن مو برای لیزر دشوار کند.

از آنجایی که برای از بین بردن کامل موهای زائد به جلسات متعدد نیاز دارد و برای اینکه ایده ای از فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد داشته باشید، پیشنهاد می کنیم 4 تا 8 هفته باشد. همچنین توصیه می‌شود که 24 ساعت قبل از هر نوبت خود اصلاح کنید، نه فقط اولین جلسه.

متوجه خواهید شد که موهایی که بین جلسات مجدد رشد می کنند در مقایسه با قبل از درمان ظریف تر و کم پشت تر خواهند بود. این خبر بسیار خوبی است، اما شما همچنان باید 24 ساعت قبل از قرار لیزر خود اصلاح کنید تا بهترین موفقیت درمان را داشته باشید. تمامی این نکات در رابطه با لیزر تمام نقاط بدن از جمله لیزر بیکینی برقرار می باشد.

اپیلاسیون یا اصلاح کردن قبل از لیزر موهای زائد؟

از آنجایی که برای هدف قرار دادن لیزر باید مو وجود داشته باشد، ما اپیلاسیون، اپیلاسیون یا هر روش دیگری را به جز اصلاح قبل از ویزیت و لیزر شما توصیه نمی کنیم.

هر یک از این روش‌های حذف موهای زائد ریشه مو را از بین می‌برد و هیچ چیزی را با لیزر از بین نمی‌برد.

با اصلاح 24 ساعت قبل از قرار ملاقات، رشد موی کافی برای لیزر موهای زائد را افزایش می‌دهید و در عین حال احتمال رشد مجدد موها را کاهش می‌دهید تا خطر تحریک را ایجاد کند.

چرا اصلاح درست قبل از لیزر موهای زائد بد است؟

چند دلیل وجود دارد که چرا اصلاح بلافاصله قبل از لیزر موهای زائد ایده بدی است.

اول، روشی که لیزر موهای زائد کار می‌کند این است که موها را گرم می‌کند تا به فولیکول مو آسیب برساند، سلول ساقه را از بین ببرد و از رشد مو در ناحیه درمان در آینده جلوگیری کند.

بنابراین، اگر کمتر از 24 ساعت قبل از قرار ملاقات برنامه ریزی شده خود اصلاح کنید، موی کافی برای سوزاندن وجود نخواهد داشت و این می تواند باعث تحریک ناحیه درمان شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی