تزریق فیلر
کم شدن مو پس از لیزر - روش لیزر موهای زائد خط بیکینی

همه چیز درباره لیزر موهای زائد خط بیکینی

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | همه چیز درباره لیزر موهای زائد خط بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی روشی غیرتهاجمی است که با استفاده از طول موج های خاص و نور موهای ناخواسته را به آرامی و به طور موثر از بین می برند. این روش درمانی مبتنی بر نور، ملانین موجود در فولیکول های مو را که در زیر پوست قرار دارد مورد هدف قرار می دهد. این نور از پوست عبور می کند و با گرم کردن ریشه مو، و بدون آسیب رساندن به بافت پوست و اطراف  آن را از بین می برد.

زیر بغل، ناحیه بیکینی، بازوها، پاها، پشت و باسن، قفسه سینه، شانه ها، گردن، شکم، دست ها. درمان خط موی پیشانی نیز می تواند توسط لیزر انجام شود. اگر در قسمتی از بدن که در بالا به آن اشاره نشده موهای ناخواسته ای دارید نیز می توان با لیزر درمان کرد.

لیزر موهای زائد خط بیکینی روشی دائمی برای از بین بردن موها

لیزر موهای زائد برای از بین بردن مو، ایمن، سریع و موثر برای از بین بردن موهای زائد است که نتایج طولانی مدت دارد. در بیشتر افراد هیچ گزارش از احساس ناراحتی وجود نداشته است. با هر جلسه مراجعه رشد، تراکم و ضخامت مو در محل های تحت درمان را بطور قابل توجهی کاهش یافته است به دلیل چرخه رشد طبیعی موها، برای اینکه از این درمان جواب بگیرید، باید دوره کاملاً لیزر موهای زائد که چهار تا شش جلسه درمانی با فاصله شش هفته از یکدیگر است را کامل کنید. جلسات مکرر باعث کاهش رشد و ضخامت مو در محل های تحت درمان می شود. لیزر موهای زائد برای اکثر رنگ های پوست و مو مناسب است.

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

هر آنچه که باید در مورد روش لیزر موهای زائد خط بیکینی بدانید

آنقدر که فکر می کنید دردناک نیست!

اسم لیزر ممکن است برخی افراد را بترساند، و تصور کنند درد زیادی خواهد داشت.

خوشبختانه لیزر خیلی دردناک نیست. افرادی که تحت درمان لیزر موهای زائد بیکینی و خط بیکینی قرار گرفته اند، درد آن را به عنوان یک درد سریع و شدید توصیف می کنند ، که ممکن است در برخی نواحی بیشتر باشد. معمولاً تکنسین ها از یخ برای کمک به بی حس شدن محل قبل و بعد از لیزر درمانی و برخی دیگر از مکانیسم های خنک کننده برای تسکین درد استفاده می کنند.

روش های لیزر موهای زائد بیکینی موهای زیر پوستی را نیز از بین می برد

لطافت پوست پس از لیزر - کم شدن مو پس از لیزر - روش لیزر موهای زائد خط بیکینیلیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهایی که در مکان های مورد نظر شما، فواید دیگری نیز دارد، از جمله کاهش موهای زیرپوستی و کاهش تحریک پوست.

قبل از رفتن به جلسه، خط بیکینی را اصلاح کنید

برعکس اپیلاسیون، برای لیزر موهای زاد خط بیکنی باید آن را  اصلاح کنید. موهای سطح پوست با نور لیزر واکنش نشان می دهند که می تواند باعث تحریک شود، و همچنین بوی سوختگی موهای ایجاد می کند. قطعا دوست ندارید با این بو از مرکز لیزر خارج شوید.

جلسه لیزر موهای زائد بیکنی خیلی زود تمام می شود

یک جلسه معمول لیزر موهای زائد فقط بین بیست دقیقه تا یک ساعت طول می کشد! و از آنجاییکه خطوط بیکینی فضای کمی دارد درمان این ناحیه خیلی سریعی است،

بعد از جلسه لیزر خط بیکینی نمی توانید به باشگاه بدنسازی، سونا یا دوش آب گرم بروید

توصیه می شود بعد از جلسه لیزر موهای زائد بیکینی به ورزشگاه و دوش آب گرم نروید.گرمای حاصل از نور لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند و برای جلوگیری از خطر ایجاد یک محیط گرم و زیبا برای تکثیر باکتری ها بهتر است از جمع شدن گرمای بیشتر در این ناحیه خودداری کنید.

بعد از لیزر از ایستادن در زیر نور آفتاب برای ساعت های طولانی خودداری کنید

متخصص پوست قطعا بهترین راه حل را برای شما توصیه خواهد کرد، اما توصیه کلی این است که پس از لیزر موهای زائد، برای مدتی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خود داری کنید. همپنین اگر برنزه هستید، باید قبل از شروع درمان صبر کنید تا کمرنگ شود. بعد از لیزر نیز باید مراقبت ویژه ای از محل لیزر داشته باشید.

در بین جلسات لیزر از وکس و اپیلاسیون خود داری کنید

سوالی که از مردم می پرسند: آیا بعد از لیزر موهای زائد مجاز به اپیلاسیون آن ناحیه هستم؟ جواب منفی است لیزر موهای زائد با قطع جریان خون و ضعیف کردن فولیکول مو ریشه مو را ضعیف می کند. زمانی که مو را از ریشه بکشید اثر درمان را کمتر خواهید کرد.

دیدن نتایج کامل به زمان نیاز دارد

ممکن است شما توقع داشته باشید با یک جلسه لیزر موهای زائد پوستی کاملاً نرم و بی مو داشته باشید،اا در واقع اینطور نیست.. در حقیقت دو یا سه هفته بعد از اولین جلسه لیزر موهای بیکینی طول می کشد تا تفاوت را ببینید، و 8 -12 جلسه برای اینکه نتیجه کامل بگیرید مورد نیاز است. در قرار ملاقات ها و زمان لیزر نیز باید کاملاً منظم باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی