تزریق فیلر
نکات تزریق ژل گونه

نکات تزریق ژل گونه که باید بدانید!

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | نکات تزریق ژل گونه که باید بدانید!

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

تزریق ژل گونه، با بالا رفتن سن و ایجاد چین و چروک روی صورت و افتاده شدن گونه ها، گونه ها حالت برآمده و برجسته ی خود را از دست می دهند. که این امر در جوان تر به نظر رسیدن و زیبایی چهره ی شما بسیار تاثیر گذار می باشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که در سن بالا دچار این مشکل شده اند و حتی افرادی در سنین پایین تر برای برجسته کردن و فرم دهی به گونه خود اقدام به تزریق ژل می کنند. جوان سازی و زیبا سازی صورت با استفاده از ژل امروزه در موارد دیگری چون تزریق ژل به به بینی نیز کاربرد دارد.

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق به گونه چه قدر است؟

مقدار تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد. زیرا بعضی از افراد مقدار تزریق ژل را با توجه به تجربه و تخصصی که پزشک زیبایی در این زمینه دارد بر عهده ی پزشک می گذارند. که طبق اصول زیبایی شناسی به گونه آن ها ژل تزریق نماید. اما از طرفی بعضی دیگر خود مقدار تزریق ژل را تعیین می کنند. و پزشک طبق گفته زیبایی جو به همان مقدار ژل به گونه تزریق می نماید. البته که میزان ژل در ماندگاری مادلینگ صورت که رد این جا همان تزریق ژل است، تاثیر بسیاری ندارد.

بهترین ژل برای تزریق کدام است؟

نکته ی بسیار مهمی که قبل از تزریق ژل به گونه باید به آن توجه کرد این است که، ژلی که توسط کلینیک زیبایی و پزشک به گونه ی شما تزریق می شود باید معتبر و تایید شده از سوی مراجع بهداشتی کشور و مورد تایید برای تزریق به صورت باشد. همچنین از برند معتبر و شناخته شده ای برخوردار باشد. و دارای تاریخ مصرف و هلوگرام معتبر باشد. زیرا تزریق هر گونه ژل نا معتبر می تواند عوارض بسیار خطرناکی را برای زیبایی جو به همراه داشته باشد.

تزریق ژل به صورت تاثیر دائمی 

تزریق ژل کخ یکی از اقدامات مادلینگ صورت می باشد به دو صورت دائمی و موقت انجام می شود. که در مواد تشکیل دهنده ی ژل گونه دائمی علاوه بر مواد تشکیل دهنده ی ژل گونه ی موقت، ماده ی دیگری می باشد که بر ماندگاری طولانی مدت آن تاثیر گذاشته و باعث می شود ژل دیر تر جذب بدن شود. ماندگاری ژل گونه دائمی نسبت به روش دیگر بیشتر می باشد. اما پس از گذشت مدت طولانی آثار اولیه خود را از دست داده و نیاز به ترمیم پیدا می کند.

تزریق ژل به صورت طبیعی

میزان سی سی ژلی که به گونه ها تزریق می شود در طبیعی بودن و یا نبودن گونه ها بعد از تزریق تاثیر گذار می باشد. و به طبع هر چه میزان ژل تزریق شده به گونه ها بیشتر باشد، گونه ها از حالت طبیعی بیشتر خارج می شوند. البته تزریق ژل به طور اصولی باید بسته به فرم و اندازه ی صورت هر شخص انجام شود. و باید به همان میزان که نیاز گونه ها برای برجسته سازی و خوش فرم شدن می باشد ژل تزریق شود. البته هر فرد می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود گونه های خود را به شکل طبیعی و یا غیر طبیعی تزریق کند.

تزریق ژل گونه برای مردان

بسیاری از آقایانی که به علت بالا رفتن سن گونه های آن ها افتاده و شل شده است و یا حتی به دلایل مختلف مانند وارد شدن ضربه شدید به صورت آن ها در تصادف و یا ورزش و سوختگی ها گونه آن ها آسیب دیده و ظاهر زیبا خود را از دست داده است، خواستار بازسازی ظاهر گونه خود هستند. و یا حتی بعضی از آقایان به علت زیبایی و کوچک بودن گونه ها قصد تزریق ژل را دارند که این امکان برای آن ها فراهم می باشد که با تزریق ژل به گونه این مشکل را بر طرف کنند.

آیا تزريق ژل در زمان بارداري امکان پذیر است؟

به علت این که مواد تشکیل دهنده  و سازنده ی ژل هایی که به صورت و بدن تزریق می شود برای خود شخص و حتی جنین ضرر ندارد، تزریق ژل هم در زمان بارداری برای مادر مشکلی ایجاد نمی کند. اما طبق توصیه پزشک متخصص و برای حفظ احتیاط از آسیب نرسیدن به مادر و جنین توصیه می شود خانم های باردار تزریق ژل انجام ندهند و این کار را موکل به زمان دیگری نمایند.

بهترین مرکز تخصصی تزریق ژل به گونه در تهران

به دلیل بالا رفتن تقاضا برای این گونه عمل های زیبایی و گسترش ژل های تقلبی در بازار بعضی از کلینیک های زیبایی برای صرف هزینه کم تر برای خرید مواد با کیفیت و معتبر از ژل های نا معتبر و غیر استاندارد استفاده می کنند. و از طرفی هزینه ی تزریق ژل را برای شما تا حدودی کم تر محاسبه می کنند. که این موضوع می تواند به قیمت دچار شدن به عوارض بسیار خطرناک برای زیبایی جو باشد. از همین جهت به شما توصیه می شود در انتخاب کلینیک و پزشک زیبایی برای انجام خدمات زیبایی بسیار دقت بفرمایید.به دلیل این که پزشکان زیبایی تهران به طور مکرر و در تعداد زیاد نسبت به سایر شهر ها و کشور ها عمل زیبایی انجام می دهند، در تزریق ژل تجربه و تخصص کافی را به دست آورده اند از همین جهت بسیاری از افراد از شهرستان ها و حتی خارج از کشور به تهران آمده و خدمات زیبایی و تزریق ژل گونه را در تهران انجام می دهند.

نکات تزریق ژل گونه

ماندگاری ژل تزریق شده به گونه ها چقدر است؟

عوامل و موارد مختلفی در ماندگاری تزریق ژل که یکی از راه های مادلینگ صورت می باشد، تاثیر گذار است. اصلی ترین مورد در ماندگاری آثار این عمل زیبایی نوع و برند ژل است. بعضی از ژل ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند دیر تر جذب بدن می شوند و آثار آن ها دیر تر از بین می رود. البته عمق تزریق ژل هم بر ماندگاری آن موثر می باشد. و هر چه ژل سطحی تر تزریق شده باشد آثار آن هم زود تر از بین می رود. اما در کل به طور معمول ماندگاری تزریق ژل گونه میان 12 تا 18 ماه می باشد و بعد از این مدت ژل جذب بدن شده و زیبایی جو نیاز به تزریق مجدد ژل دارد. همین موضوع در رابطه با میزان ماندگاری تزریق ژل به بینی نیز صادق می باشد.

تزریق ژل چه فوایدی دارد؟ 

به دلیل این که مواد سازده و تشکیل دهنده ژل هایی که به گونه و صورت تزریق می شوند به طور طبیعی در بدن وجود دارند و احتمال این که بعد از تزریق، بدن ژل را ماده ای مضر و مخرب برای بدن تشخیص دهد بسیار کم و پایین می باشد، تزریق ژل روشی ایمن و مطمئن بدون داشتن عوارضی خطرناک و جبران نا پذیر (در صورت رعایت نکات مراقبتی و توصیه های بهداشتی و تزریق ژل معتبر توسط پزشک متخصص) برای برجسته کردن گونه و همچنین در مواقعی که آسیب زیادی به گونه وارد شده است و گونه فرم مناسب خود را از دست داده می توان فرم دهی نمود.

عوارض تزریق ژل به گونه ها 

همان طور که اشاره شد تزریق ژل به گونه یکی از روش های مادلینگ صورت است که در این اقدام زیبایی هم مانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر امکان به وجود آمدن عوارضی بعد از تزریق وجود دارد که البته باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از عوارض احتمالی تزریق ژل قابل جلوگیری هستند. زیرا بسیاری از این عوارض از نداشتن تخصص و دانش کافی پزشک در این زمینه و تزریق ژل های نا معتبر و غیر استاندارد نشات می گیرد. در نتیجه می توان با دقت در انتخاب پزشک و آگاهی از اعتبار ژل تزریقی تا حد بسیار زیادی از ایجاد عوارض بعد از تزریق جلوگیری کرد.

ورم بعد از تزریق ژل

ایجاد ورم و التهابات پوستی تا حدود بسیار کمی بعد از تزریق طبیعی بوده و به علت وارد شدن ژل به زیر پوست و تزریق می باشد. اما اگر ورم و التهابات از حدی بیشتر باشد و طور غیر طبیعی ایجاد شود خطرناک می باشد. و می تواند علت های مختلفی از جمله ایجاد حساسیت به ژل تزریقی یا غیر استاندارد بودن ژل و موارد دیگر داشته باشد. که در شرایطی ایجاد ورم و التهابات غیر طبیعی و زیاد، خطرناک است. و مراجعه کننده سریعا باید به پزشک مراجعه نماید.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

محاسبه ی هزینه ی تزریق کردن ژل به موارد بسیاری بستگی دارد. اصلی ترین و مهم ترین عامل آن می تواند برند و کیفیت ژل تزریقی باشد که به طبع هر چه ژل از کیفیت بالا تری برخوردار باشد و شناخته شده تر و معتبر تر باشد قیمت آن هم بالا تر است. دومین عامل مقدار سی سی ژل که باید به گونه ها تزریق شود می باشد. که هر چه گونه ها به ژل بیشتری برای حجم دهی نیاز داشته باشند قیمت آن هم بالا تر می رود. در موارد دیگر قیمت تزریق ژل گونه به تجربه و تخصص پزشک و کلینیک زیبایی بستگی دارد.

تزریق ژل گونه مرکز تخصصی دکتر مهدوی نیا 

تزریق کردن ژل در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا به این صورت انجام می شود که ابتدا پزشک زیبایی مطابق با اصول و فاکتور های زیبایی شناسی صورت شما را بررسی کرده و میزان ژل مورد نیاز برای گونه های شما را مشخص می کند. سپس شما می توانید با مشاوره با پزشک زیبایی خواسته خود را از فرم گونه ها بیان کرده و در نهایت با تزریق شناخته شده ترین برند های ژل در جهان که از سوی مراجع بهداشتی معتبر دنیا تایید شده است گونه های شما را به شکل دلخواه شما فرم و برجسته نماییم.

به علت این که مواد تشکیل دهنده و سازنده ژل هایی که به صورت و بدن تزریق می شود برای خود شخص و حتی جنین ضرر ندارد، تزریق ژل هم در زمان بارداری برای مادر مشکلی ایجاد نمی کند.

عوامل و موارد مختلفی در ماندگاری تزریق ژل تاثیر گذار می باشند، اصلی ترین مورد در ماندگاری آثار این عمل زیبایی نوع و برند ژل می باشد، بعضی از ژل ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند دیر تر جذب بدن می شوند و آثار آن ها دیر تر از بین می رود البته عمق تزریق ژل هم بر ماندگاری آن موثر می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی