تزریق فیلر
مقایسه بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت

مقایسه بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | مقایسه بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت

کدام روش از بین بردن موی صورت برای شما بهتر است؟مقایسه بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت:

این روزها گزینه های زیادی برای اصلاح صورت وجود دارد. روش های مختلف حذف مو برای مناطق مختلف و رنگ پوست های مختلف وجود دارد.

زنان آرزو می کردند کاش یک عصای جادویی داشتند تا بتوانند از شر همه موهای ناخواسته خلاص شوند. روند از بین بردن موهای ناخواسته یک روند مداوم است و باید به موقع انجام شود. در حالی که گزینه های مختلفی برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته وجود دارد. ما در این مقاله دو روش بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت را مقایسه می کنیم:

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد برای همه مناسب نیست. لیزرها روی موهای تیره و پوست روشن بهترین عملکرد را دارند زیرا لیزر ملانین را که در موهای تیره وجود دارد را مورد هدف قرار می دهد. برخی از لیزرها وجود دارند که اکنون موهای بلوند را نیز با موفقیت از بین می برند، اما این دستگاه ها هنوز کامل نشده اند. لیزرها به اندازه اپیلاسیون دردناک نیستند، اما دردناک تر از کرم های موبر یا بند انداختن هستند. یک نور پالس شده از لیزر می تواند مانند یک نوار لاستیکی باشد که به پوست شما برخورد می کند.

هر جلسه لیزر حدود 10 دقیقه طول خواهد کشید. و شما به 5-6 درمان با فاصله چهار هفته نیاز خواهید داشت. خبر بد این است که لیزر موهای زائد صورت برای همه مقرون به صرفه نیست. متأسفانه نتایج لیزر موهای زائد هرگز تضمینی نمی باشد. شما می توانید انتظار کاهش 80 درصدی رشد مو را داشته باشید، که در برخی از افراد بیشتر اثر گذاری دارد در برخی کمتر.

[irp posts=”10969″ name=”لیزر موهای زائد صورت”]

اگر می خواهید لیزر موهای زائد انجام دهید باید مطمئن شوید که به یک متخصص زیبایی معتبر و دارای مجوز مراجعه می کنید که به احتمال زیاد از بهترین و به روزترین دستگاههای موجود استفاده می کند.

مقایسه بند انداختن با لیزر موهای زائد صورت

بند انداختن

بند انداختن یک تکنیک باستانی است که از سالیان دور برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از برترین ویرایشگران زیبایی به جای اینکه اپیلاسیون از بند انداختن استفاده می کنند. این روش عمدتا در ابروها، چانه و لب بالا استفاده می شود. چقدر زمان می برد؟ بند انداختن خیلی سریع انجام می شود. برای ابرو به طور متوسط ​​حدود 5 تا 10 دقیقه طول می کشد در حالی که صورت حدود 20 دقیقه طول می کشد. هزینه آن نیز نسبتاً ارزان است.

بند برای انواع پوست و رنگ مو قابل استفاده است و حتی برای پوست های حساس نیز مناسب است. بند فقط برای موهای صورت استفاده می شود در حالی که لیزر موهای زائد را می توان در هر نقطه از بدن انجام داد. اما امکان بند انداختن در خانه وجود دارد. اما متاسفانه یکی از مشکلات مهم بند انداختن زدن جوش بعد از عمل بند انداختن است و متاسفانه راهکازی برای حل این معضل وجود ندارد. اما در مورد لیزر موهای زائد صورت این معضل وجود ندارد.

روش بند انداختن شامل استفاده از یک تکه نخ نازک نخی است که به سختی پیچ خورده و به عقب و جلو حرکت داده می شود تا موها از ریشه خارج شوند. اگر به درستی انجام شود می تواند یک روش کاملاً دقیق برای از بین بردن مو باشد و برای مثال برای فرم دادن به ابرو بسیار مناسب است. مزایای اصلی از بین بردن مو با بند این است که ارزان، کم خطر و راحت است در مقایسه با اپیلاسیون. معایب اصلی این است که مانند تمام روش های غیر لیزر موهای زائد، دائمی نیست.

مقایسه بند انداختن و لیزر موهای زائد صورت، کدام روش از بین بردن مو برای شما مناسب تر است؟

جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد:

هزینه

در حالی که لیزر موهای زائد از هر نوع روش دیگری برای از بین بردن موهای زائد گرانتر است، از جمله بند انداختن، اما در طولانی مدت در مقایسه با یک عمر پرداخت هزینه روش های غیر دائمی مو، ارزان تر است.

طول دوره بدون مو

اگر مهمترین مسئله برای شما طول دوره بدون مو و همچنین از بین بردن دائم موهای  زائد است، لیزر موهای زائد برای شما مناسب تر است.

معضلات پوستی از جمله جوش در اپیلاسیون و بند انداختن حل نشدنی است.

[irp posts=”11556″ name=”اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد، کدام روش بهتر است؟”]

متاسفانه بند انداختن موجب بروز جوش بر روی پوست می شود اما در مورد لیزر این معضل نه تنها وجود ندارد بلکه دستگاه لیزر اگر دستگاه مناسبی مانند دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا باشد لک های پوستی نیز پس از اتمام دوره درمان حدف خواهد شد. فقط دقت داشته باشید که لیزر موهای زائد را در کلینیک های معتبری از مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا انجام دهید.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

منبع:www.thehealthsite.com

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی