تزریق فیلر
 تاثیر لیفت صورت

معرفی ۱۰ روش مدرن و معجزه گر لیفت پوست صورت

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | معرفی ۱۰ روش مدرن و معجزه گر لیفت پوست صورت

لیفت پوست صورت یکی از تکنیک‌ های زیبایی به شمار می‌ رود که می‌ تواند جوانی و شادابی را دوباره به چهره شما بازگرداند. روش‌ های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌ توانید چهره‌ ای جذاب و باطراوت داشته باشید. در این مقاله از مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا قصد داریم انواع روش های لیفت پوست صورت را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال جوان سازی خود هستید و می‌ خواهید زیبایی و شادابی چهره خود را بازگردانید، پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. البته که لازم به ذکر است بین روش های نختلف نوع و میزان عوارض لیفت صورت متفاوت می باشد. اما نکته ی مهمی که در این بین وجود دارد این است که با انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و بهترین پزشک متخصص این زمینه می توانید میزان عوارض این عمل زیبایی را تا حد بسیاری کاهش دهید.

در لیفت نخ که یکی از مرسوم ترین روش های لیفت صورت است از نخ های متنوعی برای لیفت استفاده می شود که یکی از انواع آن لیفت با نخ جذبی پروتئینی است.

لیفت صورت با تزریق چربی 

تزریق چربی از دیگر روش‌ های جدید و بسیار تاثیرگذار لیفت پوست صورت محسوب می‌ شود که نتایج شگفت انگیزی در پی دارد. در این روش از نقاط مختلف بدن بیمار مانند ران‌ ها یا پهلوها چربی لازم برداشته شده و به صورت تزریق می‌ گردد. با تزریق چربی پوست صورت سفت‌ تر شده و فرورفتگی‌ های چهره برطرف می‌ شوند.

تزریق چربی به عنوان یکی از ماندگارترین روش‌ های جوان سازی صورت به شمار می‌ رود که اثرات آن تا سال‌ ها باقی می‌ ماند. لیفت پوست صورت با استفاده از تزریق چربی طی یک جلسه درمانی صورت می‌ گیرد و در بیشتر مواقع نیاز به ترمیم ندارد.

هایفوتراپی، لیفت پوست صورت بدون نیاز به تزریق

یکی از روش های لیفت پوست صورت که نیازی به آمپول و تزریق ندارد، هایفوتراپی است. در این روش جدید و مدرن با استفاده از دستگاه مخصوصی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا به لایه‌ های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک رشته‌ های کلاژن می‌ شوند. در نتیجه تولید کلاژن افزایش یافته و لیفت پوست و جوان سازی رخ می‌ دهد.

هایفوتراپی کاملا ایمن و بدون درد است و عوارض جانبی بسیار کمی دارد. این تکنیک زیبایی چهره نتیجه شگفت انگیزی داشته و از ماندگاری بالایی برخوردار است. روش هایفوتراپی جزو مطمئن‌ ترین روش‌ ها برای برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست صورت به شمار می‌ رود که زمان زیادی لازم ندارد و طی یک جلسه انجام می‌ شود.

اندولیفت

از دیگر روش‌ های لیفت پوست صورت که جزو روش‌ های بدون جراحی است، می‌ توان اندولیفت را نام برد. در این روش افراد نیاز به بیهوشی، بستری شدن یا ایجاد زخم و برش بر روی صورت ندارند. در روش اندولیفت برای جوان سازی پوست صورت و بازگرداندن زیبایی آن از یک لیزر با طول موج 1470 نانومتر استفاده می‌ شود. این لیزر به بافت‌ های زیرین پوست نفوذ کرده و به حذف سلول‌‌ های چربی ‌ریمدلینگ پروتئین‌‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌‌ پردازد.

برای لیفت پوست صورت از طریق اندولیفت نیاز به یک جلسه است و ماندگاری این روش 3 سال است. اندولیفت روشی غیر تهاجمی و بدون عوارض محسوب می‌ شود و برای افرادی که از تزریق می‌ ترسند گزینه مناسبی است.

میکرونیدلینگ 

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش‌ های لیفت پوست صورت است که بدون خونریزی، درد و عوارض جانبی است. در این روش غیر تهاجمی میکرونیدل‌ های استریل (سوزن‌ های بسیار ریز و ظریف) سوراخ‌ هایی بر روی پوست ایجاد کرده و از طریق این سوراخ‌ ها داروهای درمانی مخصوصی وارد لایه‌های زیرین و بافت پوست صورت می‌ شود. این داروها سلول‌ های پوستی را تحریک نموده و آنها را بازسازی می‌ کنند. تاثیرگذاری روش میکرونیدلینگ بسیار بالا بوده و نتایج شگفت انگیزی جهت برطرف نمودن افتادگی پوست و جوان سازی چهره دارد.

RF فرکشنال

آر اف فرکشنال یکی دیگر از روش‌ های غیر جراحی لیفت پوست صورت محسوب می‌ شود که با استفاده از امواج رادیویی وضعیت ساختاری پوست را بهبود می‌ دهد. در این روش امواج انرژی بافت عمقی پوست را گرم نموده و باعث تحریک سلول‌ ها و در نتیجه افزایش کلاژن سازی می‌ شوند. در اثر استفاده از RF فرکشنال پوست صورت سفت شده و افتادگی‌ها برطرف می‌ گردند.

آتیوا

آتیوا که یکی از انواع روش های لیفت پوست صورت می باشد در این روش مدرن و معجزه گر لایه‌ های بافت‌ های زیرپوستی به صورت یکنواخت و کنترل شده برای تحریک فیبروبلاست‌ ها گرم می‌ شوند. همچنین همزمان با گرم شدن لایه‌ های زیرین، گرمادهی از روی پوست نیز صورت می‌ گیرد تا روند تولید کلاژن تسریع گردد.

آتیوا یکی از جدیدترین و بهترین روش‌ های لیفت پوست صورت محسوب می‌ شود که نیاز به یک جلسه درمانی دارد و همانند سایر روش‌ های لیفت بدون جراحی از عوارض بسیار کمی برخوردار است. شما می‌ توانید با استفاده از تکنیک آتیوا چهره‌ ای جذاب و پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

لیفت صورت و انواع روش ها

لیفت بدون جراحی صورت به وسیله ی نخ

لیفت بدون جراحی صورت به وسیله ی نخ یکی از روش‌ های موثر برای درمان افتادگی و شل شدن پوست صورت استفاده از نخ است. در این تکنیک از الیاف نخ برای کشیدن پوست به سمت بالا استفاده می‌ شود که این نخ‌ ها از جنس پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک بوده و خاصیت جذب شدن دارند. در لیفت صورت با نخ پس از بی حسی موضعی برش‌ هایی سطحی بر روی نواحی مورد نظر مثل گونه‌ ها، پیشانی، فک و … ایجاد شده و نخ‌ ها درون آنها قرار می‌ گیرند و پوست را به سمت بالا می‌ کشند.

این روش عوارض کمی دارد و فقط بعد از اتمام درمان پوست شما متورم و قرمز خواهد شد که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌ گردد. اثرات روش جوان سازی و رفع شل شدگی و افتادگی پوست صورت با نخ تا یک سال باقی خواهد ماند. به همبن دلیل است که لیفت صورت با نخ طرفداران بسیاری دارد.

لیفت صورت با تزریق چربی 

عوارض لیفت صورت با نخ بیان شد. اما در رابطه با لیفت با تزریق پربی باید گفت که تزریق چربی از دیگر روش‌ های جدید و بسیار تاثیرگذار لیفت پوست صورت محسوب می‌ شود که نتایج شگفت انگیزی در پی دارد. در این روش از نقاط مختلف بدن بیمار مانند ران‌ ها یا پهلوها چربی لازم برداشته شده و به صورت تزریق می‌ گردد. با تزریق چربی پوست صورت سفت‌ تر شده و فرورفتگی‌ های چهره برطرف می‌ شوند.

تزریق چربی به عنوان یکی از ماندگارترین روش‌ های جوان سازی صورت به شمار می‌ رود که اثرات آن تا سال‌ ها باقی می‌ ماند. لیفت پوست صورت با استفاده از تزریق چربی طی یک جلسه درمانی صورت می‌ گیرد و در بیشتر مواقع نیاز به ترمیم ندارد.

کربوکسی تراپی

یکی از انواع روش های لیفت پوست صورت که جز مدرن‌ ترین و جدیدترین روش‌ های لیفت پوست صورت و جوان سازی نیز محسوب می شود، کربوکسی تراپی است. در این روش که کمتر کسی با آن آشنایی دارد، پزشک دوز مشخصی از کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر در صورت تزریق نموده و باعث می‌ شود میزان اکسیژن در آن قسمت از بدن کم شود. در نتیجه پیامی به مغز جهت خونرسانی و افزایش اکسیژن ارسال می‌ گردد. سپس مقدار خون بیشتری توسط قلب به دستور مغز به ناحیه تزریق می‌ رسد. این فرایند باعث تسریع روند ترمیم سلولی و در نتیجه شاداب و طراوت پوست صورت می‌ شود.

تزریق بوتاکس یکی از انواع روش های لیفت پوست صورت 

یکی از انواع روش های لیفت پوست صورت تزریق بوتاکس است. در این روش ماده مخصوصی که به آن بوتولینوم گفته می‌ شود، به عضلات صورت تزریق شده و باعث می‌ شود ماهیچه‌ ها فلج و دیگر منقبض نشوند و چین و چروک‌ ها ایجاد نگردند. بوتاکس روشی موقتی است و نیاز به تمدید دارد.

تزریق پی آر پی 

به عنوان یکی دیگر از انواع روش های لیفت پوست صورت می‌ توان به تزریق پی آر پی اشاره نمود. در این روش ماده پی آر پی (پلاکت خون) که از خون خود فرد گرفته می‌ شود برای جوانسازی به صورت تزریق می‌ گردد. این ماده ترمیم سلولی را افزایش می‌ دهد و باعث می‌ شود تولید کلاژن افزایش یابد.

این 10 روش مدرن لیفت پوست صورت هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث می شود برای تصمیم گیری در انتخاب یکی از آنها نیاز به بررسی تمام جوانب داشته باشید. فاکتورهایی مانند میزان اثرگذاری، مدت ماندگاری، هزینه و… از عوامل مهم در تصمیم گیری شما خواهد بود.

آیا لیفت نخ تنها راه جوانسازی صورت می باشد؟

خیر برای جوانسازی صورت روش های متنوعی وجود دارد که از حمله ی آن ها می نوتم به چراحی و بوتاکس اشاره کرد.

کربوکسی ترابی چگونه انجام می شود؟

روش کربوکسی ترابی روشی است که منخصصان این حوزه با استفاده از تزریق کربون دی اکسید در قسمتی از پوست مقدار اکسیژن را در این ناحبه کاهش میدهند. به همین طریق بدن متوجه کمیود اکسیژن در آن قسمت بدن می شود و شروع به ارسال اکسیژن به آن ناحیه می نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی