تزریق فیلر
تاثیرگذاری تزریق ژل به بینی

 تزریق ژل به بینی تا چقدر ماندگاری دارد؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا |  تزریق ژل به بینی تا چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری این عمل در ابتدا به نوع ژل و تزریق بستگی دارد، زیرا اگر شما تزریق ژل دائمی انجام داده باشید نتایج و آثار آن برای مدت طولانی باقی می ماند و ممکن است تنها با گذر زمان مقدار بسیار کمی از ژل از بین برود اما اگر تزریق ژل موقت انجام داده باشید به طور معمول ماندگاری آثار آن بین 6 الی 12 ماه می باشد و بعد از این زمان شما نیاز به تزریق مجدد خواهید داشت، البته ماندگاری اثرات ژل به برند و کیفیت ژل و همین طور بدن شخص نیز بستگی دارد.

تزریق ژل به بینی یکی از روش های کم خطر، بدون درد و آسان برای اصلاح فرم بینی می باشد و به دلیل این که در  این عمل زیبایی برای تغییر و اصلاح فرم بینی نیازی به جراحی های سخت و سنگین نیست، همین ویژگی های این عمل زیبایی توجه افرادی که از جراحی ترس داشته اند اما از فرم بینی خود ناراضی بوده اند را به خود جلب کرد و به یکی از محبوب ترین و پر تقاضا ترین عمل های زیبایی تبدیل شد.

روش تزریق ژل به بینی چه روشی است؟

برای انجام این کار ابتدا فرم و ناحیه هایی از بینی که برای خوش فرم و اصلاح شدن نیاز به تزریق ژل دارند بررسی می شود و سپس با تزریق ژل اسید هیالورونیک یا سایر ژل های مخصوص عمل های زیبایی که مختص به تزریق به صورت و بدن هستند، ژل به آن نواحی تزریق می شود؛ البته در بعضی از کلینیک ها این عمل زیبایی به همراه بی حسی انجام می شود که البته باید به این نکته اشاره کرد که این عمل به هیچ عنوان درد غیر قابل تحملی برای زیبایی جو ندارد.

کوچک کردن بینی با تزریق ژل

همان طور که اشاره شد یکی از انواع مادلینگ صورت، تزریق ژل به بینی می باشد. یکی از کاربرد هایی که این عمل دارد کوچک کردن بینی می باشد، با استفاده از تزریق آنزیم هیالاز به نواحی دارای قوز که برآمدگی دارد می توان بینی را تا حد بسیار زیادی کوچک تر کرد، البته تزریق ژل به بینی برای متقارن سازی بینی و رفع افتادگی نوک بینی نیز کاربرد دارد و به دلیل این که طی مدت زمان 15 الی 30 دقیقه این کار بدون درد و خونریزی برای شما انجام می شود و بعد از آن نیاز به استراحت طولانی مدت ندارید بسیار پر تقاضا و محبوب می باشد.

تزریق ژل به بینی استخوانی

با این روش، افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند نیازی به جراحی های سنگین و سخت پیدا نمی کنند، زیرا طی جراحی بینی استخوانی جراح زیبایی باید استخوان بینی را تراشیده و به فرم مطلوب درآورد که همین امر باعث می شود فرد بعد از عمل دچار کبودی شدید در صورت و درد شدید در ناحیه بینی و سر شود، به همین جهت افرادی که بینی استخوانی دارند می توانند به راحتی و بدون تجربه درد و خونریزی و دوره نقاهت طولانی فرم بینی خود را اصلاح نمایند.

تزریق ژل برای از بین بردن قوز بینی

در تزیق ژل به بینی قوز دار ابتدا پزشک زیبایی نواحی که فرو رفتگی دارد را بررسی و مشخص می کند، زیرا برای اصلاح فرم بینی قوز دار باید به نواحی فرو رفته بینی ژل تزریق شود که تزریق ژل باعث می شود نواحی فرو رفته هم سطح با قوز بینی شوند، در نهایت سطح بینی هموار و صاف می شود و نیازی به برداشتن قوز با جراحی های زیبایی ندارید.

تزریق ژل برای کوچک کردن بینی گوشتی

به دلیل این که بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و میزان وجود چربی در این نوع از بینی ها نسبت به سایر انواع بینی بیشتر می باشد، جراحی آن ها هم سخت تر است و حتی امکان دارد بعد از جراحی ظاهر بینی به حالت اول خود باز گردد، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از روش های کارامد تر و آسان تر برای تغییر و اصلاح فرم بینی گوشتی استفاده کنید زیرا شما به راحتی می توانید با تزریق ژل به بینی گوشتی آن را به فرم دلخواه دراورید.

تزریق ژل به بینی کج

یکی از دلایل محبوبیت و مزایا این عمل زیبایی رفع کج بودن بینی بدون نیاز به جراحی های سخت و سنگین می باشد، زیرا افراد زیادی به دلایل مختلفی از جمله وارد شدن ضربه شدید به بینی در کودکی، ورزش، تصادفات یا حتی به طور طبیعی و مادر زادی دچار کج و نا متقارن بودن بینی هستند که همین مشکل می تواند بسیار در زیبایی ظاهری چهره آن ها تاثیر گذار باشد، با تزریق ژل به بینی و نواحی مشخص می توان انحراف و کج بودن بینی را درمان و بینی را قرینه سازی کرد.

نتایج تزریق ژل به بینی چگونه است؟

در کل این عمل به دو صورت موقت و دائمی انجام می شود که تفاوت این دو در این است که در تزریق ژل موقت اثار و ماندگاری آن پس از مدتی از بین می رود و نیاز به ترمیم دارد اما در تزریق ژل دائمی ماندگاری نتایج آن بیشتر می باشد، به طبع مواد سازنده ژل هایی که برای تزریق دائمی به کار برده می شود با مواد سازنده ژل های موقت متفاوت می باشد زیرا ژل های موقت زود تر جذب بدن می شوند اما مواد تشکیل دهنده ژل های دائمی زیر بافت پوست باقی می مانند و جذب بدن نمی شود که همین امر امکان به وجود آوردن عوارضی برای زیبایی جو را فراهم کرده است.

مراقبت های پس از تزریق ژل بینی

از آن جایی که این عمل زیبایی مانند تزریق ژل به گونه سنگین نمی باشد و در عرض 15 تا 30 دقیقه انجام می شود و همچنین طی تزریق ژل نیازی به بی هوشی و ایجاد بخیه و برش نیست، دوره نقاهت بسیار آسان و کوتاهی دارد و تنها کافی است که تا چند روز بعد از عمل بینی خود را چسب زده و طبق آموزش های پزشک متخصص زیبایی بینی را به حالت صحیح ماساژ دهید و مراقب برخورد نکردن اشیا سنگین به آن باشید.

تزریق ژل به بینی

بهترین دکتر تزریق ژل به بینی

با این که این عمل زیبایی راحت و آسان می باشد اما باید در انتخاب کلینیک و پزشک زیبایی برای تزریق دقت زیادی کرد، زیرا بعضی از پزشکانی که این کار انجام می دهند تخصص و دانش در این زمینه ندارند و شاید صرفا تزریق کردن را بلد باشند که این مورد می تواند برای زیبایی جو بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری به او وارد شود، از همین جهت توصیه می شود در انتخاب کلینیک و پزشک زیبایی دقت بفرمایید.

تزریق ژل بعد از عمل

امکان تزریق ژل بعد از عمل زیبایی برای افرادی که از فرم بینی خود راضی نیستند یا بعد از گذشت مدتی فرم بینی آن ها تغییر کرده و به حالت اولیه باز گشته یا حتی نتیجه دلخواه را از عمل زیبایی به دست نیاورده اند فراهم می باشد، این گونه افراد می توانند بدون انجام مجدد جراحی بینی فرم بینی خود را اصلاح کنند، از همین جهت مراجعه کنندگانی به کلینیک دکتر مهدوی نیا مراجعه کرده اند که نوک بینی آن ها بعد از عمل افتادگی پیدا کرده و ما با انجام این عمل زیبایی برای آن ها در بر طرف کردن این مشکل به آن ها کمک کرده ایم.

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

به دلیل بالا رفتن تقاضا برای این عمل کلینیک های زیادی در تهران این کار را انجام می دهند، اما نمی توان از کیفیت و داشتن برند معتبر ژل های تزریقی در این کلینیک ها اطمینان حاصل کرد و در بسیاری از کلینیک های زیبایی برای تزریق ژل از ژل های بی کیفیت، نا معتبر و تایید نشده از سوی مراجع بهداشتی استفاده و با انجام این کار با قیمت های بسیار پایین و غیر معقول افراد را وسوسه برای انجام این عمل زیبایی می کنند.

میزان هزینه تزریق کردن ژل 

این عمل با هزینه ها و قیمت های بسیار متفاوتی در کلینیک های زیبایی انجام می شود، که عوامل مختلفی بر هزینه و قیمت این عمل زیبایی تاثیر گذار می باشد، در این عمل زیبایی اصلی ترین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت این عمل نوع و کیفیت ژل می باشد، زیرا گاها دیده شده بعضی کلینیک های زیبایی با قیمت های بسیار پایین و غیر معقول اقدام به انجام تزریق ژل می نمایند، که ما به شما توصیه می کنیم برای این که دچار عوارض جبران ناپذیر نشوید به این کلینیک ها مراجعه نکنید.

مزایای تزریق کردن ژل برای زیبایی در چیست؟

این عمل نسبت به سایر روش های اصلاح و تغییر فرم بینی مزایا زیادی دارد زیرا با استفاده از این روش می توان بدون نیاز بی هوشی، درد غیر قابل تحمل، خونریزی زیاد، ایجاد برش و بخیه، سپری کردن دوره نقاهت طولانی و ساعت ها انجام عمل جراحی به فرم بینی دلخواه خود رسید و حتی از لحاظ هزینه و قیمت هم تزریق ژل به بینی بسیار ارزان تر می باشد و علاوه بر این لازم نیست نگران راضی نبودن از فرم بینی خود بعد از عمل باشید زیرا در صورت نا رضایتی می توان ژل را تخلیه و بعد از چند ماه آثار آن از بین می رود.

تزریق ژل به بینی کلینیک دکتر مهدوی نیا 

شما می توانید برای انجام این عمل به کلینیک دکتر مهدوی نیا مراجعه کرده و بعد از مشاوره با پزشک زیبایی این خدمت را با بالاترین کیفیت از ما دریافت کنید، کلینیک زیبایی از معتبر ترین و بهترین و شناخته ترین برند های ژل برای تزریق به زیبایی جویان استفاده می کند و مانند گذشته حس نو ای را درون شما ایجاد می کند.

آیا تزریق ژل به صورت دائمی به بینی امکان دارد؟

در کل این عمل به دو صورت موقت و دائمی انجام می شود که تفاوت این دو در این است که در تزریق ژل موقت اثار و ماندگاری آن پس از مدتی از بین می رود و نیاز به ترمیم دارد اما در تزریق ژل دائمی ماندگاری نتایج آن بیشتر می باشد.

تزریق ژل به بینی استخوانی چگونه است؟

افرادی که بینی استخوانی دارند می توانند به راحتی و بدون تجربه درد و خونریزی و دوره نقاهت طولانی فرم بینی خود را اصلاح نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی