تزریق فیلر
زاویه سازی صورت و روش های آن

مادلینگ زاویه سازی صورت، راهی برای جذابیت بیشتر

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | مادلینگ زاویه سازی صورت، راهی برای جذابیت بیشتر

داشتن صورتی زیبا و خوش فرم برای همه ما اهمیت زیادی دارد و موجب افزایش اعتماد به نفس می‌ گردد. مادلینگ زاویه سازی صورت تکنیکی است که از طریق آن می‌ توان علاوه بر فرم دهی به چهره باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز شد. مادلینگ صورت یکی به عنوان یکی از محبوب‌ ترین تکنیک‌ های زیباسازی متقاضیان بسیاری دارد که از روش‌ های مختلفی انجام می‌ گیرد.

اگر شما هم قصد دارید با چگونگی انجام مادلینگ زاویه سازی صورت آشنا شوید و در آینده از این تکنیک برای اصلاح فرم چهره و افزایش زیبایی و جذابیت خود استفاده کنید، با ما همراه باشید.

محبوب ترین شیوه ی مادلینگ زاویه سازی صورت

 همان طور که می دانید روش های مختلف مادلینگ صورت هر کدام برای زیباسازی قسمتی از صورت کاربرد دارند. مادلینگ زاویه سازی صورت یکی از رایج‌ ترین تکنیک‌ های زیبایی محسوب می‌ شود که جهت رفع عیوب چهره مانند نامتقارن بودن فک و چانه، برجستگی یا فرورفتگی گونه و … از آن استفاده می‌ کنند. به طور کلی مادلینگ توسط متخصصان پوست، مو و زیبایی برای تغییر حالت صورت انجام می‌ گیرد.

حالت V شکل محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین حالت صورت در دنیا به شمار می‌ رود که در آن زاویه فک، گونه و چانه در فرمی متناسب با یکدیگر و به صورت کشیده قرار دارند. از این رو بسیاری از خانم‌ ها و آقایان تمایل دارند با انجام عمل مادلینگ و زاویه سازی فرم چهره خود را به حالت V تغییر دهند. روش‌ های مختلفی جهت کوچک کردن فک، لاغر نمودن صورت و برجسته سازی گونه و چانه وجود دارد که هرکدام از این روش‌ ها از ویژگی‌ های مخصوص به خود و مزایا و معایبی برخوردار می‌ باشند. شما باید با توجه به موارد مختلفی مانند شرایط و وضعیت فرم صورت، نظر پزشک، هزینه و … یکی از این روش‌ ها را برای مادلینگ زاویه سازی صورت انتخاب کنید.

مادلینگ زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب است؟

زاویه سازی صورت برای همه افراد مناسب نیست. کسانی که دارای ویژگی‌ های زیر باشند، می‌ توانند برای تغییر فرم چهره و افزایش زیبایی خود از روش‌ های مادلینگ استفاده کنند. حالت صورت متقاضیان باید یکی از موارد زیر را داشته باشد تا بتوان آنها را گزینه مناسبی برای مادلینگ چهره در نظر گرفت.

  • فک مربعی شکل
  • چانه دایره‌ ای شکل
  • فک عریض و پهن
  • گونه‌ های چاق و بسیار برجسته
  • گونه‌ های لاغر و دارای فروافتادگی
  • فک یا چانه کوچک
  • عد وجود خط فک و چانه
  • وجود غبغب بزرگ
  • صورت بسیار کشیده
  • صورت گرد و پهن

سن مناسب برای مادلینگ زاویه سازی صورت 

مادلینگ چهره از روش‌ های مختلفی انجام می‌ گیرد که به غیر از جراحی مابقی روش‌ ها غیر تهاجمی محسوب می‌ شوند. از این رو در هر سنی می‌ توان زاویه سازی صورت را برای زیبایی چهره در نظر گرفت. اما طبق نظر متخصصان بهترین زمان برای مادلینگ زاویه سازی صورت بعد از 18 سالگی است. بعد از این سن دیگر بدن دچار تغییرات مختلف مانند تغییرات هورمونی نشده و از ثبات مناسبی برخوردار است.

از این رو ممکن است عوارض کمتری پس از مادلینگ رخ دهند و همچنین دوره نقاهت کوتاه‌ تر شود. زیرا قبل از سن بلوغ بدن مدام در حال تغییر و تحول است و احتمال دارد در برخی موارد پس از انجام مادلینگ در سنین کم، نتیجه دلخواه بدست نیاید.

روش های مادلینگ زاویه سازی صورت

روش‌ های متفاوتی برای انجام مادلینگ زاویه سازی صورت وجود دارد. انتخاب هر کدام از روش‌ ها به نظر پزشک و حالت صورت متقاضی بستگی دارد. قبل از انجام عمل مادلینگ، طی جلسه مشاوره پزشک فرم صورت، گردن، چانه، گونه‌ ها و بینی را بررسی نموده و با توجه به سلیقه بیمار یکی از روش‌ ها را برای زاویه سازی مشخص می‌ کند. ممکن است یک روش برای یک شخص بسیار مناسب ولی برای شخص دیگری نامناسب باشد. از این رو بررسی‌های قبل از انجام مادلینگ صورت از اهمیت بالایی برخوردارند. همچنین لازم است به این نکته نیز توجه نماییم که ماندگاری مادلینگ صورت در روش های مختلف مادلینگ متفاوت می باشد.

مادلینگ و زاویه سازی صورت1. مادلینگ زاویه سازی صورت با تزریق چربی

یکی از بهترین روش‌ های تغییر فرم فک، چانه و گونه‌ ها و زاویه دادن به صورت، مادلینگ صورت با تزریق چربی است. در این روش که بسیار ایمن و غیرتهاجمی به شمار می‌ رود، مقدار چربی لازم به نقاط مورد نظر صورت تزریق می‌ شود. این چربی از بدن خود فرد گرفته شده و پس از بی حسی موضعی برای اصلاح زاویه چانه یا پر کردن و برجسته نمودن گونه‌ ها تزریق می‌ گردد.

تزریق چربی علاوه بر مادلینگ و زاویه سازی چهره به جوان سازی پوست نیز کمک بسیاری می‌ کند. این روش از عوارض بسیار کمی برخوردار است و ماندگاری بالایی دارد.

2. مادلینگ زاویه سازی صورت با تزریق ژل

از این روش برای افرادی که دارای صورت لاغر هستند، بیشتر استفاده می‌ شود. می‌ توان با تزریق ژل نقاط فرو رفته صورت را اصلاح کرد و فرم و حالت زیباتر و جذابتری ایجاد نمود. مهمترین نکته برای استفاده از روش تزریق ژل جهت مادلینگ صورت نوع و کیفیت ژل و مهارت و تخصص پزشک است. اگر این تکنیک زیبایی توسط پزشکی متخصص و باتجربه و با ژل با کیفیت و مرغوب انجام شود، نتیجه شگفت انگیزی در پی خواهد داشت و ماندگاری آن بالاتر خواهد رفت. در حال حاضر تزریق ژل به لب از مرسوم ترین عمل های مادلینگ صورت می باشد.

3. مادلینگ زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

افرادی که دارای چانه بزرگ، فک دایره ای یا مربعی شکل و به طور کلی صورتی چاق و پهن هستند، تزریق بوتاکس بهترین گزینه برای اصلاح فرم چهره آنها می‌ باشد. در این روش بوتاکس به قسمت‌ هایی از چانه تزریق می‌ گردد تا باعث شود چانه کوچکتر به نظر برسد. کسانی که می‌ خواهند قسمت پایین صورتشان کشیده تر شده و حالت V شکل خوبی داشته باشد، می‌ توانند از تزریق بوتاکس استفاده کنند.

4. مادلینگ زاویه سازی صورت با نخ

از دیگر روش‌ های مادلینگ چهره که طرفداران بسیاری نیز دارد، می‌ توان به لیفتینگ با نخ اشاره نمود. در این روش نخ‌ های مخصوصی در نقاط مختلف صورت پس از بررسی‌ های لازم توسط پزشک قرار می‌ گیرند. این نخ‌ ها باعث کشیده شدن پوست خواهند شد و در نتیجه تغییر فرم و حالت چهره را در پی دارند. علاوه بر زاویه سازی با نخ، استفاده از این روش باعث جوان سازی پوست می‌ شود زیرا این نخ‌ها دارای مواد مخصوصی بوده که به کلاژن سازی پوست صورت کمک می‌ کنند.

5. مادلینگ زاویه سازی صورت با جراحی

در صورتی که هیچکدام از روش‌ های زاویه سازی صورت که غیر تهاجمی هستند، مناسب تشخیص داده نشوند؛ باید از جراحی برای اصلاح فک و گونه‌ ها استفاده نمود. در روش جراحی برای مادلینگ چهره اندازه فک با برش دادن بخشی از استخوان آن و یا جایگذاری پروتز تغییر می‌ کند. همچنین می‌ توان از این روش برای کم حجم کردن نقاطی از صورت که عضلات حجیم و زیادی دارد، استفاده نمود. روش جراحی عوارض بیشتری نسبت به سایر روش‌ ها دارد و دوره بهبودی آن طولانی‌ تر می‌ باشد.

مادلینگ زاویه سازی صورت در کلینیک تخصصی دکتر مهدوی نیا

مادلینگ صورت از هر روشی که انجام شود، می‌ تواند باعث زیبایی چهره و افزایش جذابیت آن شود. از ین رو اگر شما هم قصد دارید صورتی کشیده و خوش فرم داشته باشید، می‌ توانید برای انجام مادلینگ به کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر مهدوی نیا مراجعه نمایید. در این مرکز انواع خدمات زیبایی و زاویه سازی صورت با بهترین تجهیزات و زیر نظر پزشک متخصص با بهترین کیفیت ارائه می‌ شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی‌ های لازم با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین روش زاویه سازی صورت کدام است؟

همان طور که اشاره شد روش های مختلفی چون تزریق ژل، تزریق چربی،‌استفاده از نخ و … برای زاویه سازی صورت وجود دارد. که برای افراد مختلف بسته به شرایطشان پزشک متخصص تصمیم می گیرد که کدام روش مناسب تر است.

هزینه ی زاویه سازی صورت چه مقدار می باشد؟

همان طور که در متن این مقاله نیز اشاره شد، روش های متفاوتی برای زاویه سازی صورت وجود دارد. که هزینه ی هر یک از این روش ها متفاوت می باشد. همچنین عوامل دیگری چون میزان و نوع ژل به کار رفته نیز بر روی این موضوع تاثیر گذار می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی