تزریق فیلر
جراحی لیفت نخ صورت در تهران

لیفت نخ صورت بدون جراحی در تهران

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | لیفت نخ صورت بدون جراحی در تهران

لیفت نخ صورت بدون جراحی در تهران یکی از روش‌های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است و می‌تواند چین و چروک‌های صورت را حتی در سنین بالا، محو کند. ما در کلینیک خود با حضور بهترین متخصص ها در تهران به شما این امکان را برای شما فراهم می سازیم که با اطمینان کامل به رفع چین و چروک های صورت خود بپردازید.

کدام روش لیفت صورت بهتر است ؟

در حالت کلی با توجه به شرایط کلی بیمار، پزشک تشخیص می دهد که کدام روش لیفت نخ مناسب ترین روش برای اوست. ما در کلینیک خود در تهران به ما کمک متخصصان خود بهترین و امن ترین روش لیفت بدون جراحی مناسب شما را به شما پیشنهاد می دهیم. اما باید بدانید که دردسرهای لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد بوده و عوارض و طول درمان آن نیز بیشتر است. چرا که در این روش بیمار کاملا بی‌هوش شده و باید برای مدتی در بیمارستان و خانه بستری شود. ضمن اینکه مراقبت از بیمار در دوران نقاهت لیفت صورت با جراحی سخت‌تر خواهد بود.

پزشک در حال لیفت صورت با نخ

در هیچ یک از روش های لیفت صورت بدون جراحی نیازی به بیهوشی نیست. در صورت نیاز پزشک در این روش ها از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند تا درد به حداقل برسد. عوارضی که روش های غیر تهاجمی (بدون نیاز به عمل جراحی) دارند بسیار کمتر از دیگر روش ها بوده و دوران نقاهت ندارند.

روش توضیحات مزایا عوارض
لیفت نخ ‌یک روش کم تهاجمی که از نخ ها برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می کند می تواند ظاهر چین و چروک، گردن و افتادگی پوست را بهبود بخشد می تواند باعث کبودی، تورم و درد شود
هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی که از سونوگرافی متمرکز با شدت بالا برای گرم کردن و سفت کردن پوست استفاده می کند. می تواند ظاهر چین و چروک، افتادگی پوست و چانه را بهبود بخشد می تواند باعث قرمزی، تورم و کبودی شود
اندولیفت یک روش کم تهاجمی که از یک دوربین کوچک و ابزار جراحی برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده می کند. می تواند ظاهر چین و چروک، گردن و افتادگی پوست را بهبود بخشد می تواند باعث کبودی، تورم و درد شود
RF fractional یک روش غیر تهاجمی که از انرژی فرکانس رادیویی برای گرم کردن و سفت کردن پوست استفاده می کند می تواند ظاهر چین و چروک، افتادگی پوست و آسیب های ناشی از نور خورشید را بهبود بخشد می تواند باعث قرمزی، تورم و کبودی شود
Attiva یک روش غیر تهاجمی که از ترکیب انرژی فرکانس رادیویی و نور برای تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می کند. می تواند ظاهر چین و چروک، افتادگی پوست و آسیب های ناشی از نور خورشید را بهبود بخشد می تواند باعث قرمزی، تورم و کبودی شود
کربوکسی تراپی یک روش غیر تهاجمی که از گاز دی اکسید کربن برای تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست استفاده می کند. می تواند ظاهر چین و چروک، افتادگی پوست و سلولیت را بهبود بخشد می تواند باعث قرمزی، تورم و کبودی شود

لیفت نخ صورت بدون عمل جراحی در تهران با روش های متنوعی انجام می گیرد. روش هایی مثل هایفوتراپی، تزریق ژل یا تزریق چربی، تزریق بوتاکس، RF فرکشنال، لیفت نخ صورت و کربوکسی تراپی که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای لیفت نخ نیز از نخ های متنوعی مانند نخ جذبی پروتئینی استفاده می شود. در ادامه توضیح مختصری از هر کدام خدمت شما ارائه می دهیم:

هایفوتراپی

همان طور که می دانید روش های متفاوتی برای لیفت نخ وجود دارد. هایفوتراپی بهترین روش برای کسانی است که از تزریق با آمپول می ترسند. هایفوتراپی یک روش پیشرفته است که در آن با استفاده از امواج فراصوت متمرکز شده به لایه های پوست نفوذ می کنند. که این امواج موجب تحریک کلاژن سطح پوست نیز می شوند. همین موضوع منجر به سفت شدن پوست و از بین رفتن افتادگی و چین و چروک پوست میشود. این روش عوارض جانبی کمی داشته و روشی امن با درد کم میباشد. این روش به افراد بین سی تا هفتاد و پنج سال پیشنهاد شده و روشی امن است که در طول سال معمولا به یک جلسه ترمیم نیاز دارد. با مشور پزشک امکان استفاده از این روش برای درمان چین و چروک اطراف چشم نیز وجود دارد.

اندولیفت

مزیت روش اندولفیت در این است که برای انجام این روش نیازی به جراحی و تزریق و یا بیهوشی و بستری شدن نمی باشد. در روش اندولیفت با تابیدن لیزر با طول موج 1470 نانومتر به پوست منجر به نفوذ به بافت های پوستی شده و در نهایت منجر به تحریک و استحکام چربی ها و سلول های پوستی میشود. این روش با یک جلسه انجام پذیرفته و نیاز به دو روز استراحت دارد. پس از آن میتوانید به زندگی روزمره خود برسید. نتایج آن به طور معمول تا سه سال باقی مانده و بعد از آن نیاز به ترمیم دارد. عوارض لیفت نخ صورت در این روش بسیار کم می باشد.

 RF فرکشنال

RF فرکشنال روشی جدید در بین روش های جوانسازی صورت بدون جراحی است. می توان گفت RF فرکشنال تلفیقی از روش های میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی می باشد. این روش باعث بهبود نتیجه می شود و اثرگذاریش نیز بیشتر است. در این روش امواج فرکوئنسی باعث تحریک پوست می شوند و کلاژن سازی را با تغییرات مثبتی همراه کرده اند. در کنار این امواج میکرونیدلینگ نیز بر روی جای جوش‌ صورت و آکنه‌ها اثر می گذارد و آن‌ها را از بین می‌برد. در نتیجه با استفاده از روش RF فرکشنال پوست شما حالت ارتجاعی خود را به دست آورده و جوان‌تر و شاداب‌تر از قبل خواهد شد.

این روش محدودیت سنی نداشته و نیازی به تزریق نداردو فلذا این روش یک روشی مناسب است برای کسانی که از تزریق میترسند. همینطور ماندگاری لیفت صورت با نخ در این روش حدود سه تا پنج سال اثرگذاری دارد.

جراحی لیفت نخ صورت

آتیوا (Attiva)

آتیوا را می توان از زیرمجموعه های روش RF فرکشنال دانست. در این روش لایه‌های بافت‌های زیرپوستی به صورت کنترل شده و یکنواخت گرم می شوند و با تحریک فیبروبلاست‌ها روند تولید کلاژن‌های جدید آغاز می‌شود. البته به صورت همزمان هم از روی پوست  گرمادرمانی انجام می‌شود تا تولید کلاژن سریع تر رخ دهد. این روش منجر به از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود و علاوه بر‍ آن برخی از زخم های پوستی را نیز از بین می برد.

آتیوا مانند دیگر روش‌های لیفت نخ صورت بدون جراحی دارای عوارض بسیار کمی است که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. برای درمان با استفاده از روش آتیوا یک جلسه کافی است اما در برخی موارد در صورت وجود عارضه‌های پوستی ممکن است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. نتایج درمان با این روش تا مدتی طولانی باقی می ماند. مزایای انجام لیفت نخ صورت در تمام روش های انجام لیفت نخ صورت وجود دارد.

کربوکسی تراپی

همان طور که می دانید عوارض هایی در انجام لیفت با نخ وجود دارد. کربوکسی تراپی روشی است که در بین مردم شهرت کمتری دارد. اما باید بدانید که این روش از روش های موثر در حل مشکلات پوستی است. کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی دور چشم، درمان جای زخم و از بین بردن جای جوش و آکنه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که ماده اصلی که در روش کربوکسی تراپی مورد استفاده قرار می گیرد، گاز کربن دی اکسید است. در این روش با تزریق کربن دی اکسید به مغز، مغز را تحریک می شود که همین موضوع باعث می شود که با خون رسانی اکسیژن بیشتری به آن ناحیه فرستاده شود. نتیجه ی این موضوع نیز این است که روند ترمیم سلولی پوست سریع تر می شود. و  شرایط آن را بهبود می بخشد.

نسبت به دیگر روش‌های لیفت صورت کربوکسی تراپی جلسات درمانی بیشتری نیاز دارد. بسته به میزان آسیب و تشخیص پزشک تعداد جلسات درمان بین 4 تا 8 جلسه متغیر است. فاصله این جلسات 2 تا 4 هفته بوده و ماندگاری این روش نیز 4 تا 6 ماه است.

روش جراحی لیفت صورت با نخ به چه شکلی است؟

لیفت نخ صورت بدون جراحی که از جمله روش های درمان چین و چروک صورت بدون جراحی می باشد، روشی است که نسبت به روش های غیر تهاجمی دیگر کمی دلهره آور است. چرا که با عبور دادن نخ از زیر پوس و بالا کشیدن آن منجر به تحریک کلاژن پوست شده و در نتیجه منجر به ساخت پوستی جدید می شود.

شاید اینطور به نظر برسد که این روش باید در دسته بندی روش های تهاجمی قرار گیرد ولیکن برش های این روش چندان عمیق نبوده و نیازی به بخیه ندارد. پس باید گفت آثار این روش نیز بر چهرع باقی نمانده و دردی احساس نمیکنید. تورم و قرمزی پوست بعد از لیفت با نخ تا مدتی  کوتاهی با شما همراه بوده و پس از آن به کلی از بین خواهد رفت. همچنین جای نگرانی وجود نیست. این روش تقریبا تا یک سال بعد از درمان باقی می ماند . اختلالی در فعالیت های شما به وجود نخواهد آورد. در رابطه با انتخاب بهترین روش باید روشی انتخاب شود که عوارض لیفت صورت با نخ در آن روش کمتر باشد. و همچنین ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.

چه روش هایی برای لیفت صورت با نخ وجود دارد؟

هایفوتراپی، اندولیفت، RF فرکشنال، آتیوا و کربوکسی تراپی از جمله روش های لیفت صورت با نخ هستند که در متن این مقاله تمام این روش ها را معرفی کرده ایم.

آیا لیفت صورت با نخ روشی دائمی برای درمان چین و چروک صورت است؟

لیفت نخ صورت بدون جراحی روش دائمی برای درمان چین و چروک صورت نیست. اما تاثیر آن برای مدت زمان بلند مدتی باقی می ماند. و با تکرار این فرایند امکان تثبیت آن وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی