تزریق فیلر
لیفت نخ

سریعترین و بهترین روش از بین بردن غبغب | لیفت غبغب با نخ

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | سریعترین و بهترین روش از بین بردن غبغب | لیفت غبغب با نخ

به ناحیه حدفاصل بالای گردن و زیرچانه غبغب می گویند که در بعضی از افراد به صورت کم خود را نمایان می کند و در برخی افراد بسیار زیاد خود را نشان می دهد طوری که گویی دو چانه در فرد وجود دارد.در برخی افراد چاق غبغب به صورت یک لایه چربی شل و افتاده است  و در برخی بدلیل شل شدگی و افتادگی صورت خود را نشان می دهد.لیفت غبغب با نخ یکی از راهکارهای مهم رفع این معضل است. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین روش های از بین بردن غبغب از جمله لیفت غبغب با نخ آشنا کنیم.

داشتن غبغب، چهره را تحت شعاع قرار داده و زیبایی صورت را تحت تاثیر خود قرار می دهد و همچنین برای خود فرد نیز خوشایند نیست و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.بوجود آمدن غبغب عوامل متعددی دارد از جمله مادرزادی بودن، چاقی، بیماری، کهولت سن، کمبودی برخی ویتامین ها و….  برخی افراد با داشتن غبغب خود کنار آمده و به دلایل گوناگون در فکر از بین بردن آن نیستند. اما هستند افرادی که بسیار از داشتن چهره ای با غبغب بزرگ ناراحت و تلاش میکنند تا با روشهای مختلف آن را از بین ببرند.درمانهای گوناگونی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. برخی از این روشها خانگی و برخی نیاز به مراجعه به پزشک و در واقع کلینیکی هستند. لیفت غبغب با نخ از جمله روش های خوب برای رفع غبغب است.

استفاده از دستگاههای رفع غبغب خانگی، ورزشهای مخصوص غبغب و… برای درمان غبغب هایی که کم هستند افاقه می کند اما برای آن دسته از افرادی که غبغبافتاده و شل شده بزرگ دارند حتما باید از روش‌های کلینیکی کمک بگیرند و تحت درمان پزشک متخصص قرار بگیرند.قبل از اینکه این روشها را برای شما بگوییم به یک سوال پاسخ می دهیم تا با علم به آن اقدام به هر عملی کنید.

آیا درمان غبغب برگشت پذیر است؟

اگر ایجاد غبغب بر اثر عوامل مادر زادی چون عقب بودن فک و یا کوچک بودن چانه باشد بعد از اصلاح برگشت پذیر نیست. اگر در اثر چاقی باشد و در نتیجه تجمع چربی باشد، با برداشتن چربی اضافه مشکل رفع شده و امکان برگشت کم است. اما اگر در اثر کهولت سن باشد حتی اگر درمان صورت گیرد امکان بازگشت وجود دارد. پیدایش غبغب دلایلی زیادی دارد  و با توجه به آنها درمانهای متفاوتی وجود دارد.

انواع روش های از بین بردن غبغب

  • لیپوماتیک

در این روش چربیهای اضافه در ناحیه غبغب ذوب شده و خارج می شوند. هر چند ک لیپوماتیک برای قسمت های بزرگ بدن کاربرد دارد. اما در زیباسازی غبغب تاثیرات خوبی داشته و  با تخلیه چربی باعث سفت شدن و کشیدگی پوست می شود و در نتیجه صورت را جوان و زیبا می کند. این روش از بین بردن غبغب  برای افراد بین 40تا 60 سال مناسب بوده و گاها برای افراد تا 80 سال هم انجام می شود. برای انجام لیپوماتیک از بی حسی موضعی استفاده می شود.

  • هایفوتراپی

هایفوتراپی، عبور دادن پرتوهای مافوق صوت کنترل شده به بافت است که یکی از موثرترین درمان ها برای غبغب بشمار می رود. در این روش آسیبی کنترل شده  در عمقی مشخص به لایه های زیرین پوست در بافت های شل و افتاده وارد می شود در پی این آسیب دیدگی و متلاشی شدن بافت های چربی منقبض شده و سفت می شود و تولید کلاژن آغاز می شود. در هایفو تراپی علاوه بر کوچک شدن غبغب در ادامه کلاژن سازی پوست موجب  جوانسازی نیز می شود. هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود و به لایه های سطحی پوست آسیبی وارد نمی کند  و همچنین دوران نقاهت خیلی کوتاهی دارد. از آنجایی که این روش مبتنی بر تغییر شکل و سفت شدن بافت است نتایج آن پس از یک تا دوماه قایل مشاهده است و در حدود یک تا دو سال ماندگار است. اما لیفت غبغب با نخ نیازمند تمدید شدن است.

  • رادیو فرکانسی

در این روش از بین بردن غبغب ناخیه مورد نظر در اثر تابش گرم شده و در پی آن سلول های  چربی در اثر جذب گرما در فرایندی بنام خودمردگی یا آپوپتوز از بین می روند و سپس طی فرآیندی با ادرار دفع می شوند. در این روش طی فرایند گرم کردن پوست کمی گرم و قرمز می شود اما دردناک نیست. لیفت غبغب با نخ بدون استفاده از فرکانس یا عمل جراحی است.

  • اولتراسوند کویتیشن

اولتراسوند کویتیشن روش جدیدی است که برای از بین بردن چربی در ناحیه مشخصی استفاده می شود در این روش با بکارگیری طول موج مافوق صوت سلولهای چربی را مرتعش و منقبض کرده که در نهایت و طی فرآیندی تری گلیسرید را ازاد می کند. این روش فقط به بافت چربی آسیب می رساند و به بافتهای دیگر وارد نمی شود.

  • مزوتراپی

این روش برای نواحی کوچک بدن کاربرد دارد. در این روش پزشک متخصص محلولی را  بوسیله تزریق وارد بافت چربی می کند و طی فرآیند شیمیایی موجب متلاشی شدن چربی می شود  این روش بدون درد است اما برخی از افراد ترجیح میدهند از بی حسی موضعی استفاده شود. در این روش از بین بردن غبغب نیاز است در  چند جلسه  با فواصل چهار تا شش هفته ای انجام گیرد و نتیجه آن 3 هفته پس از انجام آن قابل مشاهده است.

  • لیفت غبغب با نخکیبلا

در این روش متخصص کیبلا را که ماده ی جذب کننده چربی است یا سوزنهای بسیار ظریف در بافت های چربی  غبغب  که از قبل این نلحیه بی حس شده تزریق می کند و باعث تخریب سلولهای چربی می شود و  در نهایت مواد زائد از بدن دفع می شوند .معمولا 2 تا 4 جلسه برای انجام کیبلا لازم است.

  • پلاتیسما پلاستی

عضلات پلاتیسما در گردن به دلایلی همچون کهولت سن به جلو حرکت می کنند و موجب ایجاد غبغب در فرد می شوند که در این روش درمان غبغب، فرد کاملا بیهوش شده و با ایجاد برش مخفی در زیر چانه جراحی صورت می گیرد. این روش، روشی مناسب برای آن دسته از افرادی است که پوست گردنشان  بسیار شل و افتاده شده است. از بین بردن غبغب علاوه بر لیفت غبغب با نخ با این نیز روش باعث کشیدگی پوست گردن و همچنین تغییرات مثبتی برای خط فک دارد ضمن اینکه دوران نقاهت کوتاهی  دارد و نیاز است بعد از انجام درمان از گردنبند طبی تا چند روز استفاده شود.

روش از بین بردن غبغب یکی از بهترین روش های رفع غبغب

  • لیفت با نخ

و اما روش لیف با نخ برای درمان غبغب یکی از راهکارهای درمان غبغب که بسیار کم تهاجم و بدون عوارض است لیفت با نخ است که امروزه در بین افراد محبوبیت زیادی دارد.

[irp posts=”11809″ name=”لیفت نخ”]

در روش  لیفت غبغب با نخ پزشک با  بی حس کردن موضعی ناحیه مورد نظر و با استفاده از نخ های پلیمری  قابل جذب و سوزنهای نازک و مخصوص قسمتهای شل شده و افتاده زیر چانه که باعث ایجاد غبغب شده اند را بالا می کد و باعث کشیدگی و سفتی پوست ناحیه شده و در نتیجه از بین رفتن غبغب می شود. در این روش جراحتی انجام نمی شود و 24 ساعت بعد از انجام لیفت فرد به روال عادی زندگی برمیگردد.لیفت غبغب با نخ یک راهکار بسیار خوب و غیر تهاجمی برای از بین بردن این مشکل است و البته باید زیر نظر دکتر متخصص و در مرکز تخصصی پوست و مو معتبر مانند مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا صورت گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

گفتنی است علاوه بر لیفت غبغب با نخ ، رفع چین و چروک صورت و نیز افتادگی آن نیز با لیفت نخ قابل درمان است. اما این باید توجه کنیم که این کار زیر نظر پزشک صورت گیرد.

[irp posts=”11882″ name=”بهترین و سریعترین روش های درمان افتادگی پلک”]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی