تزریق فیلر
لیفت نخ

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

لیفت نخ صورت بدون جراحی یکی از راه های جوانسازی پوست است. که امروزه بسیار مرسوم می باشد و افراد زیادی به سوی آن کشیده شده اند چرا که عوارض لیفت با نخ نیز کم می باشد. در لیفت صورت با نخ پزشک تنها با دستکاری در زیر پوست باعث می شود که پوست خود به خود بالا بیاید و افتادگی اش را از دست بدهد.

از مرسوم ترین روش های لیفت نخ برای نواحی صورت به لیفت چشم برای از بین بردن چین و چروک اطراف آن اشاره کرد. همچنین از ویژگی های مهم لیفت کردن با نخ می توان به کلاژن سازی و سفت کردن پوست اشاره کرد. قبل از آن که لیفت صورت با نخ ابداع شود، مردم از جراحی لیفت استفاده می کردند که در به صورت کامل برای شما توضیح داده شد.

انواع لیفت با نخ به چند دسته تقسیم می شود؟

همان طور که می دانید بین لیفت صورت با نخ و بوتاکس تفاوت های بسیاری وجود دارد. لیفت با نخ توسط 3 نوع نخ انجام  می شود. که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خود می باشند. اما باید به این موضوع اشاره کرد که در انتها نتیجه ها همه یکی است. و تنها پزشک بنابر نوع پوست شما تصمیم خواهد گرفت که از کدام نوع نخ و کدام یک از روش های لیفت صورت با نخ، برای صورت شما اسنفاده کند. انواع نخ را برای شما در پایین بیشتر توضیح خواهیم داد

1.      نخ های جذبی

از ویژگی های منحصر به فرد این نخ ها نی توان به آن اشاره کرد زیست سازگار هستند و بعد از چند وقت به بدن جذب می شود. به علت زیست سازگار بودن این نخ ها بدن واکنشی در مقابل آن ها نشان نمی دهد.

2.      لیفت با نخ های غیر قابل جذب

نخ هایی وجود دارد که از جنس طلا و یا حتی برخی فیبرهای سنتتیک در دسته نخ های غیر قابل جذب قرار می گیرند. از این نخ ها معمولا در مشکلات وخیم پوست استفاده می شود. این نخ ها تا آخرعمر در زیر پوست باقی می مانند.  با توجه به استقامتی که دارد برای لیفت های قوی استفاده می شود مانند لیفت گردن.

3.      لیفت با نخ های ترکیبی

نخ های ترکیبی دارای دو بخش می باشدند یکی از بخش های آن جذب پوست می شود و بخش دیگر در زیر پوست باقی می ماند البته باید اشاره کرد که این بخش ها به صورت ریز ریز در زیر پوست باقی می ماند و عوارض خاصی به همراه ندارد. از نخ های معروف ترکیبی می توان به سیلهوئت اینستالیفا (Silhouette instalift) اشاره کرد.

لیفت با نخ با روش های مختلف آن

لیفت دارای سه روش مختلف می باشد. لیفت با نخ، اندولیفت و هایفوتراپی. این سه روش نیازی به جراحی ندارد و همچنین عوارض لیفت با نخ بسیار کم می باشند. در نظر داشته باشید که می توانند به اندازه جراحی تاثیر بسزایی داشته باشند. در واقع با پیشرفت های هروز صنعت پزشکی، پزشکان به سمت  روش هایی رفتند که دارای تهاجم کمتری می باشند. پزشکان و مردم با توجه به آن که عمل های تهاجمی دارای هزینه زیاد و مسئولیت سنگین و همچنین عوارض زیاد و خطرناک می باشد به سوی عمل های کم تهاجمی تر کشیده شده اند.

 اندولیفت

در روش اندولیفت برای جوانسازی پوست از فیبرهای نوری و همچنین تکنولوژی لیزر استفاده می شود. این روش که از روش های کم تهاجمی می باشد. تنها با وارد کردن فیبر نوری به زیر پوسا لیزر را به بافت های  زیرین می تابانند. در واقع در این روش کلاژن سازی توسط آسیب های هدایت شده ایی که لیزر به پوست وارد می کند آغاز و جوان سازی پوست شروع می شود. در بعضی مواقع تاثیر گذاری اندولیفت حتی می تواند از لیفت با نخ نیز بیشتر باشد. دوره ریکاوری آن نهایتا 2 روز می باشد. کلاژن سازی نیز به مراتب در اندولیفت موثر تر است و دارای ماندگاری بیشتری می باشد.

هایفوتراپی

به راحتی می توان هایفوتراپی را از روش های مدرن جوانسازی پوست دانست. این روش توسط امواج فراصوت انجام می گیرد، البته در نظر داشته باشید این امواج بدون خطر می باشند و بدن را تهدید نمی کنند. این روش نیز مانند اندولیفت کلاژن سازی پوست را تنها با رساندن چند آسیب جزئی در عمق لایه های پوست بیشتر می کند و فرایند جوانسازی را انجام می دهد.

لیفت نخ

ماندگاری لیفت نخ چه قدر است؟

در ارتباط با ماندگاری لیفت نخ صورت بدون جراحی می توان گفت در نسبت به جراحی لیفت دارای اثر کمتری می باشد. جراحی لیفت به راحتی می تواند 5 تا 10 سال ماندگاری داشته باشد. این در حالتی می باشد که لیفت با نخ تنها دارای 1 تا 2 سال ماندگاری می باشد و برای آن که جوانسازی دوباره انجام بگیرد باید با لیزر با نخ را دوباره انجام داد. اما این را در نظر بگیرید که لیفت با نخ دارای عوارض کمتر و هزینه پایین تری می باشد و همانطور که در گذشته گفته شد لیفت با نخ تنها با دستکاری جزئی در زیر پوست تغییرات را ایجاد می کند و تنها این عمل باعث می شود که پوست خود به خود بالا بیاید و عمل جوانسازی انجام گیرد.

متغیر بودن ماندگاری لیفت نخ

همانطور که برای شما گفته شد ماندگاری لیفت صورت با نخ تنها 1 تا 2 سال می باشد. هر چند این موضوع را در نظر داشته باشید که این مدت زمان قطعی نیست و بنا بر دلایلی می تواند زیادتر و یا کوتاه تر شود. بیماری که این عمل را انجام می دهد اگر بعد از آن مراقبت ها را انجام دهد می تواند تاثیر بیشتری از لیفت با نخ دریافت کند همچنین که مراقبت ها صورت نگیرد باعث کاهش طول تاثیر گذاری می باشد. اما موضوع اصلی که تاثیر به شدت بالایی در تاثیر لیفت با نخ دارد را می توان پزشکی دانست که این عمل را روی شما انجام می دهد، چرا که این کار دارای ریزه کاری هایی می باشد و نیازمند به مهارت خاص خود می باشد لذا پیشنهاد می شود حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

لیفت با نخ در کلینیک دکتر مهدوی نیا

در ارتباط با لیفت انواع آن برای شما توضیحات بیان کردیم. و همانطور که بیان شد ماندگاری لیفت با نخ تنها 1 تا 2 سال می باشد. در مقابل جراحی لیفت 5 تا 10 سال تاثیرگذاری دارد. اما باید به این موضوع توجه کرد که لیفت به وسیله ی نخ دارای عوارض و همچنین هزینه کمتری می باشد و دارای دوره نقاهت کمتری می باشد و این ویژگی ها همان ویژگی هایی می باشد که مردم و همچنین پزشکان را جذب خود کرده است. اما پیشنهاد می شود قبل از اقدام به هرگونه عملی به پزشک متخصص مراجعه و از مجهز بودن آن کلینیک مطمئن شوید. تا میزان عوارض لیفت نخ تا مقدار بسیار زیادی کاهش یابد. کلینیک دکتر مهدوی نیا با همراه تکنسین ها و تجهیزات پیشرفته می تواند کمک بسیاری به شما در راه رسیدن به زیبایی دلخواهتان انجام دهد.

هزینه ی لیفت نخ به چه مواردی بستگی دارد؟

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت لیفت نخ، نوع نخ استفاده شده در لیفت است. البته قیمت لیفت در نقاط مختلف بدن نیز متفاوت می باشد.

انواع روش های لیفت نخ کدام اند؟

اندولیفت و هایفوتراپی انواع روش های مختلفی هستند که برای لیفت نخ کاربرد دارند. در متن این مقاله هر یک از این روش ها را بررسی کرده ایم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی