تزریق فیلر
تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل به گونه ای است که  لیزر با تمرکز برو فولیکول های مو و تمرکز گرما بر آن، فولیکول ها را از بین برده و رشد را متوقف می کند.

درباره لیزر موهای زیر بغل چه می دانید!

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | درباره لیزر موهای زیر بغل چه می دانید!

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای بیشتر افراد ترسناک به نظر می آید، اما لیزر بسیار ساده تر و راحت تر از آن چیزی هستند که به نظر می آیند. لیزر موهای زائد زیر بغل نیز خیلی راحت است، لیزر پرتوهای نوری ضربان دار هستند که توسط دستگاه لیزر ایجاد می شوند. گرمای حاصل از پرتوی شدید نور در دراز مدت به پیازچه مو در زیر پوست آسیب می رساند. این آسیب رشد موها در آینده را از فولیکول مو متوقف می کند.

لیزر به دلیل وجود رنگدانه های متفاوت رنگ پوست با فولیکول مو، مستقیماً فولیکول مو  راهدف قرار می دهد، به همین دلیل لیزر موهای زائد در افرادی که پوست روشن و موهای تیره تری دارند بهترین نتیجه را می دهد، به دلیل تضاد در رنگ پوست و مو.

با این وجود، در گذشته فن آوری لیزر موهای زائد محدودتر بود، اما هم اکنون پیشرفت های موجود در فناوری لیزر امکان کار بر روی انواع رنگ پوست و رنگ مو را امکان پذیر کرده است، در حالت کلی یک فرد برای گرفتن بهترین نتیجه به 6 تا 10 جلسه درمانی نیاز دارد، درمانی که هر شش هفته تکرار می شود. این امر موضوع به این خاطر است که فقط فولیکول های موی های در مرحله رشد قابل درمان هستند (برخلاف مرحله استراحت یا مرحله از بین رفتن) و تقریباً شش هفته طول می کشد تا موها به مرحله رشد برسند.

دلایل انجام لیزر موهای زائد زیر بغل

فروش سالانه دستگاه های لیزر مو های زائد به حدود یک میلیارد دلار می رسد. در روند افزایشی رشد از بین بردن موهای بدن و صورت شکی نیست. اما دلایل زیادی غیر از مزایای حذف یا حذف دائمی موهای زائد برای انتخاب درمان لیزر وجود دارد که چرا شما باید لیزر موهای زائد را انجام دهید. مانند:

1. رهایی از بوی بد ناخوشایند زیر بغل

درک و شناخت عواملی که باعث بوی بد بدن در ناحیه زیر بغل می شود بسیار حائز اهمیت است. عرق به خودی خود بی بو است. چیزی که باعث ارتباط بین عرق و بوی بدن می شود وجود باکتری است. باکتری های موجود در بدن هنگام وجود عرق تکثیر می شوند و در نتیجه عرق را به اسیدهایی تبدیل می کنند که منجر به بوی تند می شود.

بوی بدن از دلایل اصلی و مهمی است که مردم لیزر موهای زائد زیر بغل  انتخاب می کنند درست است که لیزر موهای زائد جلوی تعریق بدن را نمی گیرد اما از تجمع حضور باکتری در ناحیه زیر بغل جلوگیری می کند. عرق به طور طبیعی به موهای زیر بغل می چسبد، موها منجر به تجمع عرق و در نتیجه رشد باکتری ها و تجزیه عرق می شود.

بدون مو، عرق سریعتر از زیر بغل تبخیر می شود و منجر به کاهش شدید رشد باکتری ها می شود. (برای کسانی که بدنبال راه حل دائمی برای جلوگیری از عرق هستند، می توانید از تزریق بوتاکس در موارد هایپرهیدروز یا تعریق زیاد در ناحیه زیر بغل استفاده کنید)

2. زیبایی گرایی دلیلی بر لیزر موهای زائد زیر بغل

اگرچه این روزها طبیعی بودن و اجازه دادن به رشد موهای بدن به طور طبیعی در میان بسیاری از افراد رایج شده است، اما  عده ای نیز هستند که هنوز معتقدند که تمیز نگه داشتن ناحیه زیر بغل بهتر است. طبق یک نظرسنجی از Men’s Health، نزدیک به 70 درصد از مردان می گویند که زیر بغل خود را می تراشند، بیشتر آنها این کار را برای اهداف زیبایی انجام می دهند. نظرسنجی دیگری نشان داد که نزدیک به 8 درصد از زنان نیز زیر بغل خود را از موهای زائد تمیز نگه می دارند.

لیزر موهای زائد زیر بغل

3. روشن تر شدن‎ ناحیه زیر بغل

یکی از عوارض جانبی شگفت آور لیزر موهای زائد زخاصیت روشن کنندگی آن است. درست است که لیزر موهای زائد باعث تغییر رنگ پوست نمی شود، اما وقتی این فولیکول های مو می سوزند، زیر بغل هایی که توسط ریشه مو و فولیکول های مو تیره شده اند به شدت روشن تر می شوند.

4.راحت شدن از روش های موقت لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد می تواند سال ها شما را از مراجعه به سالن های اپیلاسیون یا اصلاح زیر بغل نجات دهد. اکثر خانم ها هر سال 4 بار یا بیشتر موزدایی را انجام می دهند، با لیزر موهای زائد در مناطق مورد نظراتان دیگر نیازی نیست سالیانه چند بار این کار را انجام دهید.

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

همانطور که در مطالب گذشت برای شما زا عوارض لیزر کردن گفتیم می توانیم یاد آور کبودی، پوست پوست شدن، قرمزی و … شویم اما اگر بخواهیم عوارض لیزر زیر بغل را به صورت جزئی تر بگوییم  با توجه به آن که پوست زیر بغل دارای پوست نازک تری می باشد می توانیم به عوارضی همچون خارش و یا بی حسی، قرمزی حداکثر 3 روز و تورم در اطراف فولیکول های مو که کداکثر تا 3 روز دوام خواهد داشت اشاره کرد.

تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل

تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل به گونه ای است که  لیزر با تمرکز برو فولیکول های مو و تمرکز گرما بر آن، فولیکول ها را از بین برده و رشد را متوقف می کند.

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد چه زمانی موثر است؟

سوال پیش می آید که آیا تاثیر کاربرد لیزر زیر بغل زن و مرد متفاوت است؟ باید در پاسخ بگویم خیر. رشد مو دارای سه مرحله می باشد

  1. رشد فعال
  2. انتقال
  3. استراحت

این سه مرحله هم در لیزر زیر بغل زن و مرد مورد بررسی قرار می گیرد. مرحله رشد زمانی می باشد که لیزر در آن کاربرد دارد. لیزر در زمان هایی که مو در مرحله انتقال و استراحت است نمی تواند به رشد مو را متوقف کند و برای این که متوجه شویم مو در مرحله رشد قرار دارد باید چند جلسه به پزشک مراجعه کرد و زمانی که پزشک تشخیص دهد لیزر کردن می تواند انجام شود.

تاثیر لیزر موهای زائد زیر بغل بر غدد لنفاوی

برای افرادی که می خواهند موهای زائد زیر بغل خود را حذف کنند سوالی پیش می آید مبنی بر آنکه آیا لیزر کردن بر غدد لنفاوی تاثیری دارد یا خیر باید بگویم که با توجه به مهم بودن این غدد زمانی که این غدد درست کار خودشان را انجام ندهند در این موقعیت است که دچار ورم می شوند که برای درمان آن از لیزر کردن استفاده می کنند. بصورت مختصر می توانم بیان کرد وقتی لیزر می تواند باعث درمان در بدن شود چگونه می تواند باعث اذیت شدن بدن و بهم ریختن کارایی آن شود.

تاثیر لیزر موهای زائد بر افراد مختلف

لیزرموهای زائد به طور معمول بر روی افرادی که دارای پوست شفاف و موهای تیره تری هستند بهتر عمل می کند. قبل از لیزر کردن حتما با پزشک متخصص خود صحبت کنید و از او در این باره که آیا شما با لیزر کردن می توانید جواب بگیرید یا خیر مشورت کرده باشید زیرا افرادی هستند که با لیزر کردن جواب نمی گیرند و باید از روش های دیگر استفاده کنند.

منبع: www.myethosspa.com

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند:

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی