تزریق فیلر

لیزر موهای زائد صورت چگونه است؟ نکاتی که بهتر است درباره لیزر بدانید

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | لیزر موهای زائد صورت چگونه است؟ نکاتی که بهتر است درباره لیزر بدانید

اگر از اصلاح مو، وکس، کرم های موبر یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد خسته شده اید، لیزر موهای زائد صورت گزینه ای است که می توانید به آن فکر کنید.لیزر موهای زائد یکی از روش های از بین بردن موهای زائد است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است،لیزر موهای زائد صورت چگونه است؟ لیزر با تابش یک پرتو نور بسیار غلیظ به فولیکول های مو ریشه موها را می سوزاند در واقع این پرتو برنگدانه موجود در فولیکول ها نور را جذب می کند و باعث از بین رفتن مو می شود. به طور کلی لیزر موهای زائد به عنوان یک روش ایمن در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی لیزر خیلی کم و یا نادر است و به صورت قرمزی و یا تحریک پوست ظاهر می شود که به خودی خود بر طرف می شود.

مزایای لیزر موهای زائد صورت

از لیزر می توان برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت، ساق، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر مناطق بدن استفاده کرد.

دقت بالای لیزر: لیزر می توانند موهای تیره و درشت را به طور کامل انتخاب و مورد هدف قرار دهند بدون اینکه به پوست اطراف آسیب بزنند.

سرعت: هر ضربه لیزر فقط کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان تعداد زیادی از موها را هدف قرار داده و از بین ببرد.

[irp posts=”10969″ name=”لیزر موهای زائد صورت”]

لیزر موهای زائد صورت چیست؟

لیزر موهای زائد صورت روشی پزشکی است که می تواند با استفاده از یک پرتو نور (لیزر) موهای صورت را از بین ببرد.

قبلا لیزر موهای زائد فقط برای افرادی که موهای تیره و پوستی روشن دارند بهترین نتیجه را می داد، اما هم اکنون، به لطف پیشرفت در فناوری دستگاه های لیزر، این روش برای هر کسی است که می خواهد موهای ناخواسته خود را لیزر کند روش مناسبی می باشد.

لیزر موهای زائد صورت چگونه است؟

لیزر موهای زائد پرتو نوری را از طریق لیزر  ساطع می کند، که این پرتو توسط رنگدانه یا ملانین موجود در مو جذب می شود، دلیل این که در لیزر موهای زائد صورت در ابتدا فقط در افرادی که موهای تیره داشتند بهترین نتیجه را می داد همین بود.

زمانی که این پرتو نور توسط رنگدانه های مو  جذب می شود، تبدیل به گرما می شود، این گرما همان چیزی است که در واقع به فولیکول آسیب می رساند و آن ها را می سوزاند.

بعد از آسیب رساندن لیزر به فولیکول مو ، مو از بین می رود، و اگر دوره درمن لیزر خود را کامل کنید رشد موها تقریبا متوقف می شود.

در واقع لیزر موهای زائد به جلوگیری از رشد موها کمک کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه صرف شده در اپیلاسیون یا اصلاح می شود

مراحل لیزر موهای زائد صورت

قبل از شروع لیزر موهای زائد، صورت شما باید کاملا تمیز شود اگر آستانه تحمل درد شما کم می باشد می توانید از کرم بی حسی قبل از لیزر استفاده کنید. در طول لیزر باید عینک مخصوص به چشم بزنید.

لیزر مانند برخورد یک باند لاستیکی رو پوست می باشدو هنگام لیزر ممکن است بوی سوختگی موها را حس کنید.

به این دلیل که ناحیه صورت نسبت به سایر قسمت های بدن مانند سینه یا پاها كوچكتر است، لیزر موهای زائد صورت خیلی سریع انجام می شود و معمولا در عرض 15-20 دقیقه تمام می شود.

کدام نواحی صوت را می توانید لیزر کنید

می توانید لیزر موهای زائد را در هر نقطه ای از بدن انجام دهید  و می توان گفت برای بیشتر افراد بی خطر است. با این حال، توصیه می شود که افراد باردار از هیچ نوع درمان لیزری، از جمله لیزر موهای زائد استفاده نکنند

لیز موهای زائد را در هر نقطه از صورت مانند، چانه، لب بالایی، پیشانی، گونه ها استفاده کرد.

آیا خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟

عوارض جانبی که شدید باشد یا عوارض مربوط به لیزر موهای زائد صورت خیلی نادر است. عوارض جانبی به طور معمول خود به خود رفع می شوند و ممکن است شامل موارد زیر باشند:

قرمزی، سوزش پوست، التهاب یا تحریک پوست

بعد از لیزر موهای زائد صورت چه انتظاری می توان داشت؟

بلفاصله بعد از لیزر می توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید فقط باید از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و آفتاب سوختگی جلوگیری کنید و ورزش نکنید.

باید در مشاهده نتیجه صبور باشید احتمال دارد بین 2 تا 3 هفته طول بکشد تا تفاوت محسوسی در رشد مو مشاهده کنید و برای دیدن نتایج کامل ممکن است چندین جلسه طول بکشد.

جلسات لیزر باید منظم انجام شود و احتمالا یکسال زمان برای درمان کامل نیاز دارید.

تصاویر قبل و بعد از لیزر موهای زائد صورت

زمانی که می خواهید برای انجام لیزر موهای زائد صورت تصمیم بگیرید دیدن و مشاهده عکس های قبل و بعد از لیزر افراد دیگر و مشاهده نتیجه واقعی لیزر می تواند به شما کمک کند تا راحتر تصمیم بگیرید.

منبع:/www.healthline.com

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی