تزریق فیلر
ليزر خط ریش مردان

ليزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | ليزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد نه تنها برای زنان، بلکه برای مردان نیز به طور فزاینده ای محبوب شده است. لیزر موهای زائد مردان این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مردان بدنبال راه حلی دائمی برای موهای ناخواسته در قسمت های زیادی از بدن مانند پشت و سینه خود هستند. همچنین جمعیت زیادی از مردانی که به دنبال از بین بردن موهای زائد چهره خود هستند نیز وجود دارد. این مردان از اصلاح نقاط مشابه هر روز صبح خسته شده اند و احساس می کنند وقت خود را برای این کار تلف می کنند.ليزر خط ریش مردان گزینه مناسبی برای این افراد است.

[irp posts=”10943″ name=”لیزر موهای زائد مردان”]

از بین بردن مشکلات ناشی از اصلاح با لیزر خط ریش مردان

پوست صورت و گردن بسیار حساس است. وقتی هر روز از تیغ استفاده می کنید احتمال ایجاد سودوفولیکولیت (PFB) را افزایش می دهید. یعنی مو در زیر سطح پوست رشد کند و فولیکول های مو ملتهب شوند. این اتفاق عمدتا روی گردن رخ می دهد. در نتیجه برجستگی های خارش دار و گاه دردناک روی پوست ایجاد می شود. برای مردانی که به دنبال یک روش جایگزین برای از بین بردن مو هستند که باعث تحریک مداوم ناراحت کننده نشود، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه مناسبی باشد. لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه تیره مو و ارسال پرتوی شدید نور باعث از بین رفتن آن می شود. نتیجه این کار صاف شدن پوست است.

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

از بین بردن ریش کامل

برخی از مردان دوست دارند لیزر موهای زائد را فقط روی گردن خود انجام دهند، برخی دیگر ریش کامل خود را انتخاب می کنند. با این روش درمانی نه تنها موهای بالای پوست، بلکه موهای زیر پوست نیز از بین می روند. دیگر هیچ موی تیره ای در زیر سطح پوست وجود نخواهد داشت. از بین بردن کل ریش همچنین احتمال ایجاد لک یا بریدگی در هنگام اصلاح را از بین می برد. با لیزر موهای زائد، می توانید بدون نگرانی از رشد سریع مو یا پانسمان هرگونه زخم پس از اصلاح ، پوست صافی بدست آورید.

شکل دادن ریش یا لیزر خط ریش مردان / کاهش ریش

ليزر خط ریش مردانهر مردی که به دنبال از بین بردن ریش با لیزر است، ظاهری کاملا اصلاح شده نمی خواهد، برخی فقط می خواهند موهایشان کاهش یابد تا اصلاح خود را راحت تر کند. بعضی دیگر نیز می خواهند ریش هایشان کاملاً مرتب باشد. آنها دوست دارند که موهای صورتشان فقط در مناطق خاصی رشد کند. شکل دادن به ریش می تواند شامل از بین بردن موی گردن به تنهایی، یا ایجاد خطوط مشخص در قسمت های بالای ریش باشد. به عنوان مثال، برخی از مردان تحت درمان قرار می گیرند تا بتوانند همیشه ریش خود را به سبکی که ترجیح می دهند داشته باشند. آنها نیاز به تراشیدن دقیق اطراف هر قسمت از صورت خود را هر روز از بین می برند.

[irp posts=”11223″ name=”5 نکته برای اینکه بعد از لیزر موهای زائد صورت چه کنیم؟”]

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان از دردسر اصلاح هر روز صبح متنفر هستید و به دنبال گزینه ای بهتر هستید، ليزر خط ریش مردان  می تواند راه حل باشد. این روش ضخامت و درشتی موهای ریش شما را بسیار کاهش می دهد و می تواند رشد ناخواسته مو در گونه ها، شقیقه ها و گردن شما را برای همیشه از بین ببرد.  و می توانید همیشه ریشی مرتب و زیبا اشته باشید. مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا از جمله کلینیک هایی است که این لیزر خط ریش مردان را انجام می دهد.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

 

مراقبت های پس از لیزر موی زائد صورت

بعد از لیزر موهای زائد صورت ناحیه تحت درمان ممکن است قرمز شود و بعد از چند ساعت تا چند روز بثورات ایجاد شود. بسته های یخ را به طور مرتب استفاده کنید زیرا می تواند به رفع هر گونه ناراحتی کمک کند. از SPF با فاکتور بالا استفاده کنید و از نور آفتاب خودداری کنید زیرا پوست شما حساس خواهد شد. پس از لیزر درمانی 48 ساعت از سونا، اتاق بخار و ورزش خودداری کنید تا پوست خود را تحریک نکنید. دستگاه لیزر باید خوب باشد تا شما نتیجه مطلوب بگیرید. دستگاه لیزر الکس کندلا از جمله دستگاه هایی است که شما با آن نتیجه مطلوب خواهید گرفت.

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]

 

منبع: www.advancedlaser.ca

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali
2 سال قبل

سلام و خسته نباشید
کسی که ریش پر پشت داره هم می تونه به طور کامل ریش و سیبیل خود را لیزر کنه ؟؟
اگه ممکنه چند درصد از ریش و سیبیل اون از بین خواهد رفت و با عث نامرتی ریشل و سیبیل نخواهد شد ؟؟
اگر ممکن نیست آیا امکان لیزر برای نازک کردن آنها وجود داره ؟؟

سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی