تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | لیزر موهای زائد صورت آقایان

لیزر موهای زائد صورت فقط مخصوص خانم‌ها نیست. لیزر موهای زائد نه تنها برای زنان، بلکه در بین مردان نیز به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. بسیاری از مردان بدنبال یافتن راه حل دائمی برای لیزر موهای زائد در قسمت‌های مختلف از بدن مانند پشت و سینه و خط ریش خود هستند. جمعیت فزاینده‌ای به دنبال لیزر موهای زائد مردان صورت خود هستند. آنها از اصلاح  نقاط مشابه هر روز صبح خسته شده‌اند و احساس می‌کنند وقت خود را برای این کار تلف می‌کنند. مردان می‌توانند از لیزر موهای زائد برای ریشه کن کردن و از بین بردن خط ریش، از بین بردن دردسر اصلاح و ریش زدن به سبک دلخواه استفاده کنند. لیزر موهای زائد مردان صورت آنها را صاف کرده و می‌تواند موها را خیلی راحت و به طور موثر و دائمی کاهش دهد.

چرا مردان از لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند؟

در حالی که روش‌های دیگری برای کاهش موقت موهای ناخواسته از جمله اپیلاسیون و اصلاح وجود دارد، لیزر موهای زائد مردان صورت آنها را می‌تواند با نتایج دائمی و با حداقل ناراحتی ارائه دهد. نواحی درمانی معمول برای مردان شامل سینه، پشت، شانه‌ها، گردن و صورت است. مردان غالباً به دنبال روش‌های درمانی لیزر موهای زائد برای مقاصد ورزشی هستند و بسیاری از آنها نگران موهای ضخیم و اضافی بدن خود هستند. آنها امیدوارند که این روش درمانی باعث کاهش و نازک شدن موهایشان شود، به طوری که آنها می‌توانند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند. مردان نیز برای کاهش خارش و تحریکی که رشد موهای ضخیم و متراکم می‌تواند ایجاد کند، این روش را انتخاب می‌کنند. این احساس ناراحتی می‌تواند در گرمای تابستان شدت یابد و لیزر موهای زائد می‌تواند به مردان کمک کند تا احساس خنکی کنند و مسائل بهداشتی را نیز بهبود می‌بخشد.

در نهایت، لیزر موهای زائد مردان صورت آنها را از موهای زائد زیرپوستی که ممکن است آلوده شده و باعث ایجاد برجستگی‌های قرمز، متورم و دردناک بعد از اصلاح صورت و گردن شود خلاص کند.

مرد درحال لمس صورت لیزر شده خود - لیزر موهای زائد مردان صورت

از بین بردن مشکلاتی که با تیغ ایجاد می‌شود

پوست صورت و گردن شما بسیار حساس است. وقتی هر روز از تیغ استفاده می‌کنید، احتمال ایجاد سودوفولیکولیت (PFB) یا سوختگی تیغ یا ایجاد موهای زیر پوستی ملتهب را افزایش می‌دهید. سوختگی تیغ هنگامی اتفاق می‌افتد که مو در زیر سطح پوست رشد کند و فولیکول‌های مو ملتهب شوند. این اتفاق عمدتا روی گردن رخ می‌دهد. در نتیجه برجستگی‌های خارش‌دار و گاهی دردناک روی پوست ایجاد می‌شود. برای مردانی که به دنبال یک روش جایگزین از بین بردن مو هستند که باعث تحریک مداوم یا رشد مجدد ناراحت کننده نشود، لیزر موهای زائد صورت گزینه مناسبی است. این کار با هدف قرار دادن رنگدانه تیره مو و ارسال پرتوی شدید نور باعث از بین رفتن آن می‌شود. نتیجه این کار صاف شدن پوست  بدون خطر سوختگی تیغ است.

برداشتن کامل ریش

در حالی که برخی از مردان تصمیم می‌گیرند لیزر موهای زائد را فقط روی گردن خود انجام دهند، برخی دیگر تمام ریش خود را انتخاب می‌کنند. دریافت درمان لیزر موهای زائد صورت این امکان را می‌دهد که اصلاح را به طور کامل از بین ببرند و از سپری کردن ساعت‌های بی‌شمار جلوی آینه صرفه‌جویی می‌کند. با این روش درمانی نه تنها موهای بالای پوست، بلکه موهای زیر پوست نیز از بین می‌روند. لیزر موهای زائد مردان صورت آنها را صاف  کرده و امکان رشد سریع مو یا پانسمان هرگونه زخم پس از اصلاح، را از آنها می‌گیرد.

شکل دادن ریش / کاهش ریش

هر مردی که به دنبال روش‌های درمانی ریش با لیزر است، نمی‌خواهد ظاهری کاملا اصلاح شده داشته باشد، برخی به سادگی  فقط می‌خواهند موهای صورت آنها کاهش یابد تا اصلاح را راحت‌تر کند. بعضی دیگر فقط می‌خواهند ریش‌هایشان به شکلی منظم در بیاد. آنها دوست دارند که موهای صورتشان در مناطق خاصی رشد کند و از جاهایی که دوست ندارند برداشته شود. استفاده از لیزر می تواند به آنها در دستیابی به این شکل کمک کند و در واقع لیزر موهای زائد به آنها کمک می‌کند تا به این خواسته خود دست پیدا کنند. شکل دادن به ریش می‌تواند شامل از بین بردن موهای گردن به تنهایی یا ایجاد خطوط مشخص در قسمت‌های بالای ریش باشد.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان از دردسر اصلاح هر روز صبح متنفر هستید و به دنبال گزینه‌ای بهتر هستید، درمان با لیزر می‌تواند راه حل خوبی باشد. این روش ضخامت و درشتی موهای ریش شما را بسیار کاهش می‌دهد و می‌تواند رشد موی ناخواسته گونه‌ها، شقیقه‌ها و گردن شما را برای همیشه از بین ببرد. دیگر نیازی به مقابله با سوختگی تیغ نخواهید داشت و می‌توانید برای همیشه یک ریش با شکلی زیبا را حفظ کنید.

 

مردان قبل از لیزر برای از بین بردن موهای خود باید از چه روشی استفاده کنند؟

در روز لیزر یا یک روز قبل از لیزر موهای زائد، مردان باید محل درمان را با یک تیغ تازه اصلاح کنند. آنها همچنین باید حداقل دو هفته قبل از زمان لیزر باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنند.

 

چه مدت طول می‌کشد تا نتیجه را مشاهده کنید؟

موها باید در طول یک زمان خاص در طول چرخه رشد خود هدف قرار بگیرند تا به طور موثر رشد مو را مختل کند. شما باید چندین جلسه درمان داشته باشید تا از درمان خود نتیجه بگیرید. ما معمولاً به منظور مشاهده نتایج طولانی مدت،  بین 8 تا 12 جلسه درمان موی زائد را که به فاصله چهار یا شش هفته از یکدیگر، توصیه می‌کنیم.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

اکثر افرادی که لیزر موهای زائد انجام داده‌اند می‌گویند دردناک نیست، اما ممکن است ناراحت کننده باشد. با ظهور دستگاه‌های لیزرهای جدید، لیزر موهای زائد خیلی دردناک نیست. البته، این  موضوع به تحمل درد شما بستگی دارد، اما در بیشتر موارد، احساس خراشیدن سوزن یا ضربه محکم و ناگهانی احساس خواهد شد. اگر به نظر شما بسیار دردناک است، می توانید قبل از لیزر از یک کرم بی‌حس کننده استفاده کنید، که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد شاید تا 50 درصد.

مرد با نیمه چپ لیزر شده و نیمه راست با ریش - لیزر موهای زائد مردان صورت

اگر شما در نظر دارید لیزر موهای زائد  انجام دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید از قبل بدانید:

  • فقط شما نیستید که به این موضوع فکر می‌کنید

مردانی که از رشد موهای زائد و سوختگی ریش خسته شده‌اند به طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌حلی برای خلاص شدن از مشکل خود هستند. راشل شین در مرکز لیزر Satori در شهر نیویورک تخمین می‌زند که از هر 5 مشتری یک نفر مرد است و بسیاری از آنها برای درمان موهای زائد صورت و در درجه اول برای خلاص شدن از موهای گردن، مراجعه می‌کنند.

  • به کاهش موها فکر کنید نه از بین بردن کامل آنها

لیزر موهای زائد، محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین روش برای صورت، که ریش شما را حدود 70-85 درصد کاهش می‌دهد.

  • برای فرم دادن به موهای صورت شما ایده‌آل است

از آنجا که لیزر موهای زائد به طور چشمگیری موها را کاهش می‌دهد، برای نقاطی که مرتباً اصلاح می‌کنید بسیار مناسب است.‌ شما می‌توانید  از لیز برای گردن خود، قسمت بالای گونه‌ها و اطراف ریش یا سبیل خود استفاده کنید.

  • آیا شما یک کاندیدای ایده‌آل هستید.

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن نقاط رنگدانه به کاهش مو کمک می‌کند. این بدان معنی است که پسرانی با رنگ پوست تیره بهتر نتیجه می‌گیرند. اگر موهای بلوند، خاکستری یا قرمز روشن دارید، الکترولیز را امتحان کنید.

  • نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود

لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های مو است نه برای ماساژ پوست شما. موقع لیزر احساس می‌کنید دسته‌ای از نوارهای لاستیکی به صورت شما ضربه می‌زند: ناراحت کننده و دردناک است، اما کوتاه است.

  • پس از لیزر به حالت عادی بر می‌گردید و نیاز نیست یک روز به صورت بیمار سپری کنید

هر جلسه لیزر فقط 15-30 دقیقه طول می‌کشد و بدترین چیزی که شما تجربه می‌کنید قرمزی سوختگی پس از آن است.

  • برای اینکه نتیجه بگیرید نیاز به زمان دارد

برای از بین بردن موهای صورت نیاز به 6 تا 8 جلسه دارید

  • حتی درمان‌های دائمی نیز ممکن است برای همیشه دوام نداشته باشند.

بعد از اینکه جلسات اولیه لیزر تا شد ممکن است نیاز به سالی یک بار لیزر داشته باشید.

  • مردانی که لیزر موای زائد انجام داده‌اند خیلی از نتیجه راضی هستند.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی