تزریق فیلر
پزشک در حال لیزر - لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث ناباروری می شود؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث ناباروری می شود؟

تا به حال به لیزر موهای زائد بیکینی فکر کرده اید؟ پس حتما شایعاتی مانند اینکه لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی می شود را نیز شنیده‌اید. اما آیا آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی میشود؟ درمان‌های زیبایی که ادعا می کنند نتایج ماندگاری دارند، وسوسه انگیزترین موارد برای کشف ما زنان است. بله، ما پوستی شفاف و لطیف می خواهیم. ما موهایی براق و سالم می خواهیم. بله ، ما دوست داریم وقت و انرژی خود را صرف زیباسازی کنیم و خود را زیبا احساس کنیم. بنابراین جای تعجب نیست که یکی از محبوب‌ترین و در حال پیشرفت فن آوری‌های زیبایی که در حال حاضر زنان بیشتری از آن استفاده می کنند، لیزر موهای زائد است. روش لیزر موهای زائد بیکینی متفاوت است اما در تمام آنها نتیجه برابر است.

افسانه ناباروری و نازایی با لیزر موهای زائد بیکینی فقط یک افسانه است، که با نگرانی اشعه ای که از لیزر ساطع می شود، ایجاد می‌شود و بر اندام ها و ساختار داخلی سلول تأثیر می گذارد. متخصصین پوست توضیح می دهند، که در واقع این اشعه نمی تواند به هیچ اندام داخلی نفوذ کند و باعث آسیب شود.

در مورد تمام  نوآوری ها یا پیشرفت‌های فناوری که با بدن ما ارتباط برقرار می کنند، هوشمندانه و عاقلانه است که آن را از نظر ایمنی بررسی کنیم و ابتدا ببینیم که آیا علم از ایمنی حمایت می کند یا خیر به همین دلیل بسیاری از مطالعات بر روی این موارد باروری و سرطان به عنوان عوارض جانبی احتمالی متمرکز شده اند.

زنی در حال لیزر موهای زائد بیکینی - لیزر موهای زائد بیکینی

میچل شوارتز، جراح پوست، تأیید می کند که روش انجام لیزر موهای زائد بیکینی به این معنی است که نفوذ عمیق تر به سیستم تولید مثل و داخلی امکان پذیر نیست. وی توضیح می‌دهد که چگونه باروری نمی تواند تحت تأثیر قرار گیرد: انرژی نور لیزر توسط رنگدانه واقع در فولیکول های مو جذب می شود، پالس های لیزر برای کسری از ثانیه، فقط به اندازه کافی طولانی برای از بین بردن فولیکول های متعدد در یک زمان و بدون تأثیر بر روی پوست اطراف هستند.

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

در یک بررسی علمی از اثرات سو  روش های از بین بردن مو، محققان مقالات فعلی را در زمینه لیزر/ حذف موهای زائد مورد بررسی قرار دادند. مشخص شد که عوارض جانبی ناشی از این درمان معمولاً مطلوب است و فقط به ندرت عوارض حاد رخ می دهد.

در جواب آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث نازایی میشود؟ باید گفت واقعیت این است که لیزر موهای زائد بیکینی بر قدرت باروری شخصی که تحت لیزر موهای زائد قرار دارد تأثیر نمی گذارد. میزان تشعشعات ساطع شده توسط لیزر خیلی کم است و نمی تواند به اندام های داخلی آسیب برساند.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که یک پزشک مسئول لیزر درمانی است تا مطمئن شوید که مشکلی پیش نمی آید و در صورت بروز آن، درمان فوری در ناحیه آسیب دیده انجام می شود. با در نظر گرفتن این اقدامات می توانید از نتایج عالی اطمینان حاصل کنید که لیزر موهای زائد بیکینی هیچ تأثیر منفی روی باروری و نازایی شما نخواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی