تزریق فیلر
انجام لیزر بیکینی برای بانوان با ددستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

استفاده از لیزر یکی از محبوب ترین روش های از بین بردن موهای زائد است. دستگاه های مختلفی با ویژگی های متفاوت برای این امر تولید شده اند که می توانند طی چندین جلسه موهای زائد بدن را حذف کنند. خانم ها و آقایان بسیاری هستند که متقاضی استفاده از لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می باشند. ناحیه بیکینی یکی از حساس ترین قسمت های بدن است که رشد موهای زائد در آن می تواند بسیار آزار دهنده باشد و از بین بردن این موها با روش های قدیمی مانند وکس، اپیلاسیون و … ماندگاری و اثرات کمتری دارد. از این رو می توان از لیزر برای حذف موهای زائد بیکینی استفاده نمود. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود می باشد که می تواند انواع موهای زائد را از بین ببرد. اگر شما هم قصد دارید موهای ناحیه بیکینی خود را برای همیشه از بین ببرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لیزر راه حلی دائمی برای از بین بردن موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی یکی از روش های جدید برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی محسوب می شود. با اینکه این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد، اما متقاضیان اصلی آن خانم ها هستند. بانوان ذاتا زیبایی را دوست دارند و وجود موهای زائد در بدن برای آنها بسیار آزار دهنده بوده و احساس ناخوشایندی را برایشان به وجود می آورد.

اما امروزه با استفاده از لیزر می توان موهای زائد بیکینی یا همان ناحیه تناسلی و واژن را به طور دائمی از بین برد. استفاده از لیزر برای بیکینی هیچگونه ضرری ندارد و اگر فرایند آن به درستی صورت بگیرد، علاوه بر داشتن نتایج مثبت عوارض جانبی بسیار کمی مانند خارش و قرمزی و التهاب پوست را در پی خواهد داشت. استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بیکینی در مقایسه با روش های سنتی مانند موم انداختن، اپیلاسیون، تراشیدن با ژیلت و تیغ و … بهترین راه حل به نظر می رسد. زیرا علاوه بر اثرگذاری بهتر و ماندگاری بالاتر حتی دائمی از دردسرهای زیاد حذف این موهای زائد و هزینه های اضافی به میزان قابل توجهی می کاهد. البته که بسیاری از افراد فکر می کنند که لیزر بیکینی درد دارد و از این اقدام زیبایی خودداری می کنند. در حالی که این کونه نیست.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه موهای زائد بیکینی را از بین می برد؟

این دستگاه دارای طول موج 755 نانومتری می باشد که بسیار نزدیک به امواج مادون قرمز است. تابش لیزر الکساندرا کندلا باعث ایجاد گرما می شود که بر روی فولیکول های موهای زائد تاثیر می گذارد. این لیزر قدرت بالایی دارد و می تواند با هر نوع جنس مو و رنگ پوستی سازگار باشد. از این رو تاثیرات خوبی به همراه دارد. با تابش لیزر به موهای زائد بیکینی به خاطر طول موج و قدرت آن، رنگدانه های ملانین پوست به خوبی نور آن را جذب نموده و این نور تبدیل به گرمای مناسب برای از بین بردن فولیکول ها می شود. در نتیجه تخریب سلول های فولیکول، رشد موهای زائد بیکینی متوقف خواهد شد. لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا نیز روش خوبی برای از بین بردن موهای زائد صورت می باشد.

لیزر بیکینی و استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا را بهترین گزینه برای حذف موهای زائد ناحیه بیکینی می دانند؟ ناحیه بیکینی از حساسیت بالایی برخوردار است، از این رو باید از بهترین روش و بهترین دستگاه برای از بین بردن موهای زائد آن استفاده نمود. لیزر الکساندرایت کندلا به خاطر ویژگی ها و مزایایی که دارد می تواند بهترین گزینه محسوب شود. این دستگاه از قدرت و توانایی بالایی برخوردار است و به خاطر طول موجی که ایجاد می کند می تواند با اثرگذاری بیشتری فولیکول های مو را تخریب نماید. همچنین سرعت این دستگاه بالاتر از سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار است و می توان با استفاده از آن طی جلسات کمتری لیزر بیکینی را انجام داد. علاوه بر این موارد، می توان به سیستم خنک کننده پیشرفته دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا نیز اشاره کرد که درد و سوزش هنگام کار را بسیار کاهش می دهد. پوست ناحیه بیکینی نسبت به سایر نقاط بدن کمی حساس تر می باشد، از این رو با استفاده از الکساندرایت کندلا تا حد بسیار زیادی از عوارض احتمالی لیزر بیکینی می کاهد. دقت بالای لیزر کندلا یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای این دستگاه محسوب می شود که آن را مناسب ترین روش برای حذف موهای زائد بیکینی تبدیل نموده است. موهای بیکینی در همه افراد یکسان نیست و ممکن است برخی دارای موهایی ضخیم و برخی موهایی نازک می باشند. حتی رنگ پوست و رنگ مو نیز در افراد متفاوت است. به طور کلی کسانی که دارای پوست روشن و موهایی تیره و ضخیم هستند، نتایج بهتری از لیزر موهای زائد بیکینی دریافت می کنند. اما اگر این شرایط نیز برای رنگ پوست و نوع مو وجود نداشته باشد، لیزر الکساندرایت کندلا این توانایی را دارد که تنظیم شود. قابلیت تنظیم لیزر کندلا یکی از ویژگی هایی است که هر دستگاهی ندارد و می توان با استفاده از این ویژگی هر نوع مویی را لیزر نمود و از بین برد. البته لازم به ذکر است که رعایت نکات لیزر موهای زائد صورت و بیکنی و رعایت آن ها باعث کاهش عوارض این اقدام زیبایی می شود.

انجام دادن لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا برای خانم هاتعداد جلسات لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت کندلا

یکی از بهترین دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می باشد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی و حذف موهای زائد این ناحیه از بدن با دستگاه الکساندرایت کندلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل مقدار ناحیه ای است که متقاضیان می خواهند لیزر شود. شاید برخی افراد درخواست لیزر خط بیکینی را داشته باشند و برخی دیگر تمام نقاط بیکینی را برای لیزر مد نظر داشته باشند. رنگ پوست و جنس و رنگ مو نیز از دیگر عوامل هستند. اگر پوست روشن و موها ضخیم و تیره باشند عمل لیزر تاثیر بیشتری داشته و تعداد جلسات کمتری نیاز است. به طور کلی می توان گفت لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت کندلا نیازمند 5 الی 8 جلسه در طول یک دوره یک ماهه می باشد. اما باز هم تعداد جلسات و فاصله زمانی بین آنها با توجه به عواملی که گفته شد، می تواند متغیر باشد و با نظر پزشک تعیین می گردد.

آیا لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت کندلا خطرناک است؟

بسیاری از خانم هایی که قصد دارند از لیزر برای از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی خود استفاده کنند این سوال برایشان پیش می آید که استفاده از این روش باعث بروز مشکلات مختلفی مانند سرطان و نازایی می گردد یا خیر؟ این باور اشتباه است و استفاده از لیزر برای بدن خطری ندارد زیرا اساسا لیزر تابش پرتوهای نور با طول موج مخصوص است که به غیر از فولیکول های مو به هیچ قسمت دیگر از بدن آسیبی نمی رساند. نوع تشعشع ناشی از لیزر دستگاه الکساندرایت کندلا تشعشع غیر یونیزه محسوب می شود و با تشعشع اشعه هایی مانند ایکس و گاما کاملا متفاوت است. دستگاه الکساندرایت کندلا برای هدف قرار دادن فولیکول ها طراحی شده و به لایه های زیرین و سطوح عمیق نفوذ نمی کند. از این رو خطری متقاضیان را تهدید نمی کند و می توانند با خیال راحت از امنیت بالای این دستگاه از آن برای از بین بردن موهای بیکینی استفاده کنند. همچنین این لیزر بر روی رنگدانه های پوستی تاثیر نمی گذارد و باعث تغییر رنگ پوست نمی شود. ممکن است بعد از عمل کمی پوستتان روشن یا تیره گردد که این امر موقتی است و بعد از مدتی رنگ پوست به حالت قبلی و مانند سایر نقاط بدن باز می گردد.

لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک تخصصی دکتر مهدوی نیا

با رعایت نکات قبل از لیزر موهای زائد بدن، می توانید بهترین نتیجه را از لیزر دریافت نمایید. اگر قصد دارید برای همیشه از موهای زائد ناحیه بیکینی خود رها شوید، می توانید به مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی مراجعه نمایید. در این مرکز لیزر بیکینی با دستگاه الکساندرایت کندلا توسط پزشک متخصص و با تجربه در محیطی کاملا آرامش بخش و استریل شده انجام می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

چه افرادی برای انجام لیزر موهای زائد گزینه ی مناسبی هستند؟

به طور کلی افرادی که موهای زائد مشکی، ضخیم و سیاه دارند، گزینه ی مناسبی برای انجام لیزر موهای هستند. البته که دستگاه های به روز لیزر مانند الکساندرایت کندلا این توانایی را دارند که ک.های نازک را نیز از بین ببرند. اما نظر نهایی در این رابطه را پزشک متخصص انجام لیزر باید ارائه بدهد.

هزینه ی انجام لیزر بیکینی با دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا چه مقدار می باشد؟

هزینه ی انجام لیزر بیکینی با دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا به موضوعاتی چون جنس موهای زائد و … بستگی دارد. چرا که جنس موهای زائد، تعداد جلسات لیزر را مشخص می نماید. که همین موضوع مهم ترین عامل در هزینه ی لیزر می باشد. همچنین کلینیکی که لیزر در آن انجام می شود نیز بر هزینه ی لیزر موهای زائد تاثیر گذار است. و باید در انتخاب یک کلینیک مطمئن که دارای اپراتور لیزر متخصص و تجهیزات به روز لیزر است دقت نمود.

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اصغر مونسان
11 ماه قبل

ممنون از مقاله خوبتون

سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی