تزریق فیلر
قیمت، مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

قیمت، مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | قیمت، مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

خیلی از افراد دوست دارند پاهایی بدون مو و یکدست داشته باشند.اصلاح موهای زائد پا با ژیلت ممکن است به پا آسیب برساند و خراش و زخم ایجاد کند و همچنین جای موها باعث می شود از براقی و لطافت پوست کم شود و این در حالی است که با گذشت مدت زمان خیلی کم دوباره رویش موها جلوه زیبایی را از پاهای شما می‌گیرند.از بین بردن موهای زائد پا با استفاده از شمع و اپیلاسیون هم یک روش دیگر برای حذف موهای زائد پا است ولی دردناک و زمان بر است علاوه بر اینکه این روش هم موقتی است و پس از مدتی موها رشد کرده و نیاز به تکرار دارد.

[irp posts=”10980″ name=”11 نکته مراقبت بعد از لیزر مو‌های زاید”]

چرا روش لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟

لیزر موهای زائد پابا لیزر موهای زائد پا رویای داشتن پاهایی زیبا و براق دور از ذهن نیست، لیزر بهترین روش برای داشتن پاهای زیبا و بدون مو است.لیزر موهای زائد پا عملی است با ماندگاری طولانی که در بعضی افراد با یک دوره لیزر، موهای زائد دیگر رشد نمی کنند و نتایج آن تا مدتهای طولانی باقی خواهد ماند . شما در همان جلسه اول پی به بی نظیر بودن این روش می برید و برای انتخاب این روش به خود می بالید. اما در بعضی دیگر از افراد ممکن است نیاز باشد جلسات لیزر به صورت دوره ای با فواصل زمانی کمتر تکرار یابد. البته لازم بذکر است این تکرار دوره‌ای نیز معمولا چند سال طول می‌کشد و در همان جلسات اول شما از داشتن پاهای نرم و لطیف بهره مند می شوید بنابراین با یک دوره لیزر برای چند سال از شر موهای زائد پا خلاص می شوید. هر چند لیزر موهای زائد پا موجب حذف موها تا ابد نمی شود اما با انجام لیزر رشد موها کمتر شده و تکرار آن هم نیز باعث کندتر شدن سرعت رشد موها می‌شود. به همین دلیل با هر بار تکرار دوره لیزر، مدت‌زمان ماندگاری نتیجه آن بیشتر خواهد شد.

[irp posts=”11556″ name=”اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد، کدام روش بهتر است؟”]

مزایای لیزر موهای زائد پا

  1. نتیجه لیزر موهای زائد تا مدتهای طولانی باقی می ماند.
  2. نسبت به روشهای دیگر حذف موهای زائد، لیزر بدون درد و بدون خطر است.
  3. به پوست آسیبی نمی رساند برخلاف روشهای دیگر که ممکن است باعث ایجاد خراش، زخم یا بریدگی شوند. حتی ممکن است در مواردی باعث افزایش کیفیت پوست شود.
  4. لیزر روشی سریع و کم دردسر برای خلاصی از شر موهای زائد است.
  5. فواصل طولانی تری برای حذف موهای زائد، نسبت به روشهای دیگر دارد.
  6. پاهایی زیبا و براق و در نتیجه اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان دارد.
  7. در زمانی که برای حذف موهای زائد پا میگذارید صرفه جویی می شود.

معایب لیزر موهای زائد پا

  • معمولا حجم موهای زائد پاها به نسبت دیگر قسمت‌های بدن بیشتر است. همچنین سطح پاها نیز وسیع تر از دیگر قسمت‌های بدن می باشد و این موضوع باعث می‌شود که لیزر موهای زائد پا نسبت به دیگر قسمت‌های بدن کمی بیشتر طول بکشد که این موضوع به حجم موهای زائد شما بستگی دارد هرچه حجم موها بیشتر باشد، زمان طولانی تر و تعداد جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت . حذف موهای زائد پا با لیزر حداقل به 6 جلسه نیاز دارد و در بعضی موارد تا 8 و 12 جلسه هم ممکن است بکشد که این امر بسته به جنس و رنگ پوست و مو هم دارد.
  • لیزر موهای زائد پا عملی بسیار کم عارضه و کم‌خطر است ولی عوارض موقتی در بعضی افراد مشاهده شده که دوره درمان خیلی کوتاه دارند و بسیار ساده و بدون مراجعه به پزشک به سلامت خود باز خواهند گشت که به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم.
  • در بعضی افراد انجام این عمل موجب می شود تا چند روز احساس سوزش در ناحیه لیزر داشته باشند.
    بعد از انجام لیزر موهای زائد پا پوست حساس‌تر خواهد شد.
  • در بعضی موارد تورم و قرمزی ناحیه تابش لیزر وجود دارد
  • همان زور که گفته شد این عدارص موقتی بوده و زود از بین می‌روند.

لیزر موهای زائد پاهزینه لیزر موهای زائد پا

هزینه‌ لیزر موهای زائد پا به عواملی نظیر حجم و تراکم موهای پا، تعداد جلسات موردنیاز، رنگ و ضخامت موها، نوع دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد و تکنولوژی آن وابسته است. همچنین ممکن است نسبت به شهری که این عمل انجام می شود و همچنین مرکز لیزر موهای زائد، قیمت آن متفاوت باشد . اما گفتنی است که هزینه آن نسبت به لیزر موهای زائد قسمت‌های دیگر بدن به واسطه حجم و وسعت بیشتر و همچنین روش‌های دیگر برای از بین بردن موهای زائد بیشتر است که با در نظر گرفتن ماندگاری و بلند مدت بودن آن و داشتن پوست لطیف و براقی که نتیجه آن است قطعا عملی مقرون به صرفه خواهد بود و از انجام آن احساس رضایت خواهید داشت.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی