تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | عوارض لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد است که امروزه بین بسیاری از افراد از جمله خانم ها و همچنین آقایان، برای نواحی مختلف بدن رایج شده است.دستگاه لیزر الکس کندلا از جمله دستگاه های لیزر معروف دنیاست و دلیل معروفیت آن ، بازدهی آن می باشد. از همه مهم تر عوارض لیزر الکس کندلا تا امروز ثابت نشده و از جمله دستگاه های مطرح دنیا از لحاظ ایمنی است.

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]

لیزر موهای زائد بدن از روش های مدرنی است که توانسته است جایگزین روش های مضر و پردردسر رفع موهای زائد، در گذشته شود و علاوه بر کاهش رویش مجدد موهای زائد، اقدام به شفافیت پوست نواحی مختلف بدن مانند دست ها، پا، زیر بغل و بیکینی می کند و همچنین باعث از بین رفتن لکه های صورت می شود.

تمامی این موارد از دلایل بسیار مهم و اساسی است که باعث شده است لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین روش های رفع موهای زائد تبدیل شود و از جایگاه ویژه ای در زمینه ی زیبایی برخوردار است.

اما یکی از نکات حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کرد، مراکز لیزر درمانی و همچنین دستگاه های ویژه ی آن است که رضایت مشتریان را تعیین می کند. یکی از اصلی ترین و معروف ترین دستگاه هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد لیزر الکس کندلا است. عوارض لیزر الکس کندلا موضوع اثبات شده ای نیست و از جمله دلایل محبوبیت این دستگاه همین موضوع نیز هست.

از این رو بسیاری از افرادی که اقدام به لیزر موهای زائد می کنند برای آنها مهم است که چه نوع دستگاهی برای این عمل استفاده می شود و چون عمدتا دستگاه الکس کندلا است، افراد دغدغه و نگرانی این موضوع را دارند که عوارض لیزر الکس کندلا چیست و آیا سلامتی و زیبایی آنها را تهدید می کند یا خیر؟حال در این مقاله قصد داریم بطور کامل این موضوع را بررسی و مزایا و معایب آنرا با یکدیگر مرور کنیم.

عوارض لیزر الکس کندلالیزر الکساندرالیت کندلا

لیزر الكس کندلا لیزری است كه از بلورها و تشعشعات ویژه ای به عنوان منبع لیزر  استفاده می كند . لیزر الکس  کندلا طول موج خاصی از نور را در طیف مادون قرمز تولید می کند.

از این رو این دستگاه یک لیزر نور قرمز در نظر گرفته می شود. لیزرهای الکس کندلا در حالت Q-switched نیز موجود هستند. سوئیچینگ Q به تکنیک تولید لیزر برای تولید پرتوی با شدت بالا در پالس های بسیار کوتاه اشاره دارد.

[irp posts=”10931″ name=”بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟”]

لیزر الکس کندلا چگونه کار می کند؟

طول موج نور پرانرژی که توسط این نوع لیزر منتشر می شود به انرژی گرمایی تبدیل می شود و این به منطقه هدف خاص برخورد کرده و موجب تضعیف ریشه ی موهای زائد حتی موهای بسیار ضخیم با ریشه های بسیار محکم می شود.

بنابراین لیزرهای الكس کندلا با یك فرآیند فتوترمولیز كار می كنند این بدان معنی است كه از نور خاصی برای  یك منطقه انتخاب شده استفاده می کند تا بتواند سریعا موجب تضعیف و کاهش موهای زائد در اندام های مختلف و با هر نوع پوستی شود.

[irp posts=”11101″ name=”مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا چیست؟”]

موارد استفاده لیزر الکساندرالیت کندلا

سازمان غذا و داروی آمریكا (FDA) طیف وسیعی از دستگاه های لیزر را كه یک نوع خاصی از نور مادون قرمز را ساطع می كنند، برای انواع اختلالات پوستی و از بین بردن موهای زائد تأیید كرده است.

حال می خواهیم به سوال اصلی مردم هنگام لیزر بخصوص زمانی که  از این مدل دستگاه استفاده می کنند اشاره کنیم و دریابیم که عوارض لیزر الکس کندلا چیست؟

در واقع می توان گفت این مدل از دستگاه های لیزر از جمله دستگاه های بسیار استاندارد و مورد تائید سازمان استاندارد جهانی آمریکا بوده و از بهترین برند های موجود این دستگاه ها در سطح بازار جهانی است.

عوارض لیزر الکس کندلا

این دستگاه علاوه بر از بین بردن موهای زائد باعث از بین بردن اختلالات پوستی و همچنین لکه های سیاه، جای جوش و همچنین باعث شفافیت پوست شما خواهد شد.

[irp posts=”11101″ name=”مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا چیست؟”]

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

از این رو این دستگاه یکی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه هایی است که با توجه به میزان رضایت افراد از لیزر با این دستگاه، نمی توان برای آن هیچگونه عارضه و ضرری را نام برد. در واقع این دستگاه  با پالس های نور ، فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند و باعث ریزش مو می شوند و رشد بیشتر و مجدد را به حداقل می رسانند. از این رو از آن برای هر قسمت بدن از جمله زیر بغل ، خط بیکینی ، صورت ، گردن ، سینه و پاها برای از بین بردن مو استفاده می شود. اما یک نکته ی حائز اهمیتی  که باید به آن اشاره کرد و نمی توان آنرا از عوارض بهترین دستگاه لیزر بازار یعنی لیزر الکس کندلا دانست، شامل بی اثر بودن لیزر برای موهای بسیار نازک و روشن است. اما برای درمان موهای تیره بسیار خارق العاده عمل می کند.

[irp posts=”11620″ name=”چرا از لیزر موهای زائد جواب نمی گیریم”]

قابلیت های ویژه ی لیزر الکس کندلا نسبت به سایر دستگاه ها:

همانطور که می دانید به دلیل محبوبیت بسیار بالای لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها، تنوع برندهای بسیار بالایی را در بازار برای دستگاه های لیزر درمانی شاهد هستیم. اما چه عاملی باعث شده است که میزان عوارض لیزر الکس کندلا نسبت به سایر دستگاه ها کم و حتی بی عارضه باشد؟  لیزرهای الکس کندلا همه کاره هستند و قادر به درمان ضایعات، چروک ها و لکه های پوستی هستند. علاوه بر این ، فقط لیزرهای کندلا از دستگاه خنک کننده دینامیکی (DCD) برای به حداکثر رساندن ایمنی و راحتی بیمار برخوردار هستند.این مدل از دستگاه ها نسبت به سایر دستگاه های لیزر، کوچکتر و قابل حمل هستند اما از سرعت و قدرت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

از این رو اگر بدنبال لیزر درمانی  بدون هیچگونه عارضه و آسیبی هستید و همچنین سلامت و زیبایی پوستتان برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانید دستگاه الکس کندلا را بعنوان بهترین گزینه انتخاب کنید زیرا عوارض لیزر الکس کندلا نسبت به سایر دستگاه ها بسیار ناچیز و میزان اطمینان بسیار بالایی را برای شما عزیزان خواهد داشت. البته برای تشخیص دستگاه های غیر اصل از اصل تنها راه مراجعه به کلینک های تخصصی مانند مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا است. این نکته مهمی است که مانع از اتلاف وقت و هزینه ما می شود پس باید به آن بیش از پیش دقت کتیم.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی