تزریق فیلر
پزشک در حال لیزر صورت مراجعه کننده زن

آیا عمل لیزر باعث تیرگی پوست می شود؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آیا عمل لیزر باعث تیرگی پوست می شود؟

ممکن است خیلی از افراد قصد از بین بردن موهای زائد خود را داشته باشند، اما نه به روش های سنتی، به همین جهت رو به لیزر موهای زائد که امروزه مرسوم است می آورند. اما باید یاد آورعوارض لیزرشوم که در بعضی مواقع می تواند همراه با تیرگی پوست و یا کبودی باشد. اما این را به یاد داشته باشید که اگر لیزر توسط یک پزشک متخصص یا تکنسین با تجربه همراه شود می تواند عوارض را کاهش دهد زیرا که استفاده از لیزرهایی مانند الکساندرایت کندلا که دارای قدرت بالایی می باشند نیازمند مهارت و تجربه می باشد. از انواع لیزر می توان به لیزر بیکینی و لیزر صورت و کل بدن اشاره کرد.

 عوارض لیزر پوست و ایجاد بافت اسکار

اسکار را می توان از عوارض لیزر پوست و به خصوص لیزر صورت دانست. اسکار که آن را با عنوان جوشگاه نیز می شناسند که به ترمیم ناقص صدمات پوستی در اثر تصادف، جراحی و یا بعضی از بیماری ها مانند آکنه می گویند. که از عوارض می باشد که دائمی است. بدین صورت پیشنهاد می شود به پزشک متخصص مراجعه کنید. کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا با مجهز بودن به دستگاه های به روز مانند دستگاه لیزر الکساندلایت کندلا و دارا بودن رزومه ای عالی، از پیشنهادات ما به شما می باشد.

تغییر رنگ دانه های پوست پس از لیزر

یکی دیگر از عوارض لیزر پوست که بسیار نادر است تغییر رنگ دانه ها می باشد افراد ممکن است بعد از لیزر پوست، متوجه تغییر رنگ دانه ها در محل لیزر شده شوند. از ویژگی های این عوارض لیزر پوست این می باشد که رنگ پوست می تواند به سمت روشنایی و یا تیرگی برود. البته این را در نظر داشته باشید کلینیک دکتر مهدوی نیا با دارا بودن دستگاه های مجهز و دارا بودن سابقه کاری خوب می تواند کمک شایانی به شما در این مسیر کند.

ایجاد تیرگی پوست بعد از لیزر

از دیگر عواملی که می توان گفت جز عوارض لیزر برای صورت و یا سایر نواحی بدن می باشد، تیرگی پوست است که یکی از عوارض لیزر می باشد و نگرانی خیلی از افراد برای انجام لیزر می باشد. و این مسئله باعث شده است که افراد قبل از انجام لیزر تعلل کنند. و از آن منظر که لیزر کردن یک پدیده تقریبا نو ظهور در کشورمان می باشد تردید خیلی از افراد را برای انجام این کار موجب شده است و از سوال های زیاد افراد می توانیم به این که عوارض لیزر چیست اشاره کنیم. لیزر عوارضی همچون تیرگی و کبودی و … را به همراه دارد اما باید یادآور شوم که این عوارض بسیار نادر و اگر توسط پزشک متخصص انجام گیرد می تواند عوارض را به صورت چشم گیری کاهش و یا به صفر برساند.

سوختگی های خفیف بعد از لیزر

از عوارض لیزر پوست که عارضه هایی است که مراجعین را مردد می کند برای انجام لیزر اقدامی بکنند یا خیر؟ این را در خاطر داشته باشید که سوختگی از عوارض لیزر پوست است اما شایع نیست، چرا که دستگاهایی که امروزه در کلینیک ها استفاده می شود مجهز به خنک کننده های قدرت مند می باشد این عوارض را به صورت چشم گیری کاهش می دهد. در صورت رخ دادن این اتفاق تنها لازم است که از پماد زینک اکساید و کمپرس سرد استفاده کنید تا از هرگونه سوختگی جلوگیری شوید.

تیرگی پوست بعد از لیزر صورت

لیزر موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی مانند، عوارض لیزر پوست در بقیه نواحی بدن یکسان و طبیعی می باشد و از جمله عوارضی که در این ناحیه بیشتر از بقیه نواحی دیده شده است می توان به قرمزی و تورم پوست اشاره کرد، که بسیار معمول بوده و از عوارض جدایی ناپذیر و معمول خدمات زیبایی می باشد اما از عوارض جانبی آن می توان به آلرژی های پوستی اشاره کرد. اما در نظر داشته باشید در بعضی مواقع عوارض لیزر پوست می تواند با عوارض جبران ناپذیر همراه باشد، لذا پیشنهاد می شود حتما به پزشک متخصص و کلینیک هایی که دارای تجهیزات پیشرفته هستند مراجعه کنید پیشنهاد ما کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا به شماست.

عوارض لیزر پوست و آسیب دیدن چشم

به راحتی می توان آسیب دیدن چشم در مواقع لیزر را از بدترین عوارض لیزر موهای زائد پوست دانست، با احتساب آن که لیزری که می تابد دارای انرژی بالایی می باشد امکان آسیب رسیدن به چشم زیاد است لذا قبل از شروع لیزر کردن پزشک به مراجعین خود عینکی مخصوص ارائه می دهد تا از هرگونه صدمه ایی به چشم جلوگیری شود. با توجه به آنکه آسیب دیدن چشم از عوارض لیز پوست می باشد و این امکان دارد که به چشم آسیب برسد، پیشنهاد می شود به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا با روش کاری بهتر آشنا می باشند و از رخ داد هرگونه حوادثی از جمله صدمه دیدن چشم می توانند جلوگیری کنند.

کلینیک لیزر پوست دکتر مهدوی نیا

استفاده از دستگاه های لیزر غیر استاندارد در برخی موارد باعث رویش مجدد موهای زائد بعد از لیزر می شود. همانطور که برای شما از عوارض لیزر صورت نوشتیم باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که عوارض لیزر پوست در بیشتر موارد نادر می باشد و اگر کلینیک که به آن مراجعه می کنید مجهز به دستگاه های به روز و پیشرفته باشند و همچنین پزشک متخصص این عمل را انجام دهد زیرا با بعضی از اشتباهات می تواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. پیشنهاد ما به شما کلینیک لیزر پوست دکتر مهدوی نیا می باشد که هم تخصص در این زمینه دارند و همچنین دارای دستگاه های پیشرفته می باشد.

آیا لیزر ناحیه ی بیکینی عوارض بیشتری دارد؟

لیزر ناحیه ی بیکینی نیز مانند سایر قسمت های بدن رایج می باشد. و عوارض خاصی ندارد. تنها تفاوت لیزر ناحیه ی بیکینی با سایر قسمت ها در این است که ممکن است در این قسمت پس از لیزر آلرژی های پوستی به میزان کمی احساس شود.

عوارض مرسوم لیزر کردن کدام اند؟

از جمله عوامل مرسوم استفاه از لیزر می توان به سوختگی برخی نواحی، تیرگی پوست و آسیب های وارد شده به چشم اشاره کرد. البته که این عوارض در صورت استفاده از دستگاه های لیزر غیر استاندارد بروز خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی