تزریق فیلر
شستن صورت پس از تزریق ژل

شستن صورت پس از تزریق ژل به نواحی مختلف صورت

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | شستن صورت پس از تزریق ژل به نواحی مختلف صورت

بهتر است در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل صورت خود را نشویید و حمام نکنید. پس از ۲۴ ساعت با آب ولرم و به آرامی بدون ماساژ یا فشار به ناحیه تزریق صورت خود را بشویید. اما اگر لازم باشد چند ساعت پس از تزریق ژل نیز می‌توانید صورت خود را به آرامی و بدون هیچ فشاری بشویید.

بهتر است بهترین زمان اولین شستشوی صورت بعد از تزریق ژل را از پزشک خود بپرسید زیرا ممکن است پزشک با توجه به هر فرد یا نحوه تزریق دستورالعمل متفاوتی برای شستشوی صورت داشته باشد.

در هفته‌های اول پس از تزریق ژل از حمام‌های طولانی، با فشار آب زیاد و آب بسیار گرم یا سرد خودداری کنید.

چه مدت پس از تزریق ژل می توان صورت را شست؟

بعد از تزریق می توانید بلافاصله صورت خود را بشویید. با این حال ، هیچ فشار شدیدی وارد نکنید. اگر بوتاکس یا دیسپورت تزریق کرده‌اید، به شما توصیه می شود ۴ ساعت بعد از تزریق دراز نکشید. لطفاً برای دستیابی به بهترین نتیجه همیشه به یک جراح پلاستیک دارای مجوز باتجربه مراجعه کرده و کلیه دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 هر یک از انژکتورها در مورد محدودیت های بعد از تزریقات صورت دستورالعمل های خاص خود را دارند ، توصیه می‌شود که زودتر از ۳ ساعت پس از تزریق ژل صورت خود را به آرامی نشویند.

حتی در این مرحله ، توصیه می شود صورت را خیلی سبک یا ملایم لمس کنید و به شدت مالش یا ماساژ ندهید. مثل همیشه، تزریق پزشک دارای مجوز هیئت مدیره توصیه می شود.

 

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

شستن صورت پس از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب برای رفع نواقص لب مانند برخی پارگی‌ها، نامتقارن بودن لب‌ها، فرورفتگی و … انجام می‌شود اما امروزه تزریق ژل لب بیشتر برای زیبایی در بین جوانان جایگاه ویژه‌ایی پیدا کرده است.

شستن صورت بعد از تزریق ژل لب یکی از مهمترین موارد مراقبتی برای گرفتن بهترین نتیجه است.

دمای کم و شستشو با آب سرد برای شستن صورت بعد از تزریق ژل در ساعات اولیه و یا بلافاصله بعد از تزریق باعث جمع شدن ، گلوله شدن  و از دست دادن فرم لب‌ها می‌شود .

همچنین استفاده از آب گرم برای شستشو صورت بعد از تزریق ژل لب باعث تغییر در در ساختار ژل ،حرکت ژل در لب و یا حتی پارگی لب می‌شود.

توجه داشته باشید برای شستن صورت بعد از تزریق ژل لب از شوینده‌های قوی استفاده نکنید و از  فشار به لب‌ها پرهیز کنید.

دکتر مهدوی نیا در حال تزریق بوتاکس

شستن صورت پس از تزریق ژل بینی

تزریق ژل به بینی هم مانند تزریق به سایر نقاط صورت نیازمند رعایت نکاتی پس از تزریق برای نتیجه بهتر و کاهش عوارض است.

  • تا یک هفته بعد از تزریق ژل بینی بهتر است از حمام کردن، سونا و بخور پرهیز کنید .
  • برای شستشو در هفته‌های اول از شوینده‌های قوی استفاده نکنید .
  • در هفته‌های اول از آب گرم یا بسیار سرد برای شستشوی صورت استفاده نکرده و هنگام شستشو به بینی خود فشار وارد نکنید.

شستن صورت پس از تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم برای برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم استفاده می‌شود. پوست زیر چشم بسیار حساس است برای همین تا ۸ ساعت بعد از تزریق از تماس دست ، استفاده از لوازم آرایشی و شستن صورت خودداری کنید.

بعد از گذشت چند ساعت ( ۲۴ ساعت بهترین زمان است) از صابون مناسب برای شستشوی صورت استفاده کنید و با آب ولرم صورت خود را بدون فشار به چشم‌ها بشویید. بهتر است درباره برند صابون یا شوینده صورت با پزشک خود مشورت کنید.

شست و شوی صورت پس از تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده ، به طور کلی توصیه می شود از شستن صورت یا استفاده از محصولات مراقبت از پوست در ناحیه تحت درمان برای مدت معینی خودداری کنید. این اجازه می دهد تا ژل ته نشین شود و نتایج مطلوب را تضمین می کند. با این حال، پیروی از دستورالعمل های خاص ارائه شده توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ضروری است، زیرا ممکن است دستورالعمل های خاص خود را بر اساس نوع ژل مورد استفاده و ملاحظات فردی داشته باشند. در اینجا چند توصیه کلی وجود دارد:

  • قبل از شستشو صبر کنید: ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به شما در مورد زمان ایمن بودن شستشوی صورت پس از تزریق ژل توصیه می کند. به طور معمول، آنها ممکن است توصیه کنند قبل از تمیز کردن ناحیه تحت درمان حداقل 4-6 ساعت یا تا صبح روز بعد صبر کنید.
  • از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید: زمانی که اجازه شستن صورت خود را دارید، یک پاک کننده ملایم و ملایم را انتخاب کنید. از محصولاتی که حاوی مواد خشن یا لایه بردارهایی هستند که به طور بالقوه می توانند ناحیه تحت درمان را تحریک یا مختل کنند، خودداری کنید.
  • در هنگام پاکسازی ملایم باشید: هنگام شستن ناحیه تحت درمان، ملایم باشید و از مالش یا مالش شدید پوست خودداری کنید. از نوک انگشتان خود یا یک پارچه نرم برای تمیز کردن ناحیه با حرکات آرام و دایره ای استفاده کنید.
  •  خشک کنید: پس از تمیز کردن، پوست را با یک حوله تمیز خشک کنید. از مالیدن ناحیه تحت درمان خودداری کنید، زیرا این امر به طور بالقوه می تواند بر روی محل قرارگیری ژل تأثیر بگذارد یا باعث ناراحتی شود.
  •  دستورالعمل‌های پس از درمان را دنبال کنید: ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی دستورالعمل‌های خاصی را پس از درمان به شما ارائه می‌دهد، از جمله هر دستورالعملی برای شستن صورت. برای اطمینان از بهترین نتایج و به حداقل رساندن هرگونه خطر، این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

 توجه به این نکته مهم است که این توصیه ها ماهیت کلی دارند. برای دریافت دقیق ترین و شخصی سازی شده ترین دستورالعمل ها، بهتر است با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. آنها می توانند دستورالعمل های خاصی را متناسب با وضعیت شما و نوع ژل مورد استفاده ارائه دهند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی