تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | شرایط لیزر موهای زائد بیکینی

شرایط لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟ یک روش ساده و بدون درد، لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد است لیزر با هدف قرار دادن فولیکول های مو در ناحیه بیکینی برای جلوگیری از رشد دائمی مو موثر است. این روش درمانی بسته به اندازه ناحیه درمان فقط چند دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. شما می توانید موهای ناخواسته را بدون عوارض جانبی شایع و دردناک از روش های دیگر حذف موهای زائد از بین ببرید.

با لیزر موهای زائد بیکینی با مشکلات تیغ، موهای زیر پوستی و موم های دردناک خداحافظی کنید!

لیزر موهای زائد با تاباش یک پرتو نور بر روی فولیکول های مو کار می کند. لیزر توسط رنگدانه موجود در مو معروف به ملانین جذب می شود، بعد از این، لیزر فولیکول های مو را از بین می برد و از رشد موهای جدید  جلوگیری می کند. علاوه بر ناحیه بیکینی، لیزر موهای زائد در از بین بردن موهای زائد لب بالایی، پشت، زیر بغل و بسیاری از مناطق دیگر بدن نیز بسیار موثر است.

برای بسیاری از افراد، لیزر موهای زائد بیکینی خیلی با ارزش است،  به خصوص برای کسانی که می خواهند از پوستی صاف و بدون مو  لذت ببرند. علاوه بر صرفه جویی در وقت و عدم نیاز به اصلاح هر روز برای از بین بردن موهای زائد بیکینی، صرفه جویی در هزینه های قابل توجهی نیز برای شما وجود دارد که می توان با گذشت زمان از آنها بهره مند شد، این امر به این دلیل است که با وجود لیزر موهای زائد بدن دیگر هزینه ای برای خرید محصولات قابل حذف موهای زائد مانند ریش تراش و مواد اپیلاسیون  صرف نخواهد شد.

خانمی که روی تخت دراز کشیده و خانمی مشغول لیزر موهای زائد بیکینی اوست

آیا لیزر موهای زائد بیکینی دردناک است؟

در حالی که لیزر موهای زائد می تواند درد جزئی ایجاد کند، اما خیلی دردناک نیست. درد لیرز موهای زائد را  به برخورد باندهای لاستیکی به بدن تشبیه می کنند. با این حال، این احساس درد می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به عوامل مختلفی از جمله ناحیه تحت درمان، نوع پوست تحت درمان و بافت مو بستگی دارد. در برخی از مراکز لیزر از جمله مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا از دستگاه خنک کننده دینامیک برای اطمینان از راحتی بیماران در طول درمان استفاده می شود. اگر حساسیت خاصی به درد دارید و نگران هستید، توصیه می شود قبل از درمان نگرانی های خود را با لیزر درمانگر  ما در میان بگذارید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی عوارض دارد؟

عوارض جانبی لیزر موهای زائد بیکینی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سوزش پوست بیش از حد
  • خارش و تورم پوست
  • سوزن سوزن شدن و بی حسی
  • پوسته ریزی و خارش

لازم به ذکر است که رایج ترین عوارض جانبی قرمزی و ناراحتی موقتی است که سایر عوارض جانبی معمولاً فقط در تعداد کمی از بیماران مشاهده می شود. اگر در مورد هر یک از عوارض جانبی لیزر موهای زائد که در بالا ذکر شده نگرانی دارید، قبل از درمان با لیزر تراپیست خود صحبت کنید تا بتوان آنها را برطرف کرد.

[irp posts=”11445″ name=”تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی”]

ماندگاری زیاد لیزر موهای زائد بیکنی

می توان گفت لیزر موهای زائد ماندگاری طولانی دارد و باعث می شود رشد موها متوقف شود. اما گفتنی ست  با  لیزر موهای زائد ، ممکن است  برخی از موها با گذشت زمان رشد  کنند. این موضوع به سن، ژنتیک و سایر عوامل بستگی دارد. هرچه تعداد جلسات شما بیشتر باشد، رشد موهای  شما کم تر و موها کم پشت تر می شوند.

لیزر موهای زائد بیکینی

[irp posts=”10964″ name=”لیزر موهای زائد بیکینی”]

فواید لیزر موهای زائد بیکینی

نتایج سریع: نتایج را می توان بلافاصله پس از جلسه اول با بهبود تدریجی مشاهده کرد. نتایج در مقایسه با روش های سنتی حذف موهای زائد بیکینی سریع، طولانی مدت و موثرتر هستند.

عوارض جانبی ندارد:  حذف موهای زائد بیکینی با لیزر بر خلاف روش های سنتی مانند اپیلاسیون، کرم های موبر یا اصلاح هیچ عارضه ای ندارد، ایمن و راحت است زیرا باعث زخم شدن پوست و آسیب دیدگی نمی شود.

اثر بخشی زیاد: این گزینه درمانی در حالی که نوعی صرفه جویی در هزینه ها نیز محسوب می شود، در کاهش رشد مو و اطمینان از نتایج طولانی مدت بسیار موثر است.

بدون احتمال ایجاد موهای زائد زیر پوستی یا ایجاد زخم: برخلاف روش های موقت  از بین بردن موی زائد، شما مجبور به مقابله با موهای زیر پوستی، سوختگی یا تحریک نخواهید شد.

بدون درد:  لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش درمانی بدون درد است. بعضی از مشتریان ممکن است احساس گرمی داشته باشند که به راحتی قابل تحمل است و در جلسات متوالی به راحتی به آن عادت می کنند.

دقت بالا: پرتوی لیزر فولیکول های موی فرد را هدف قرار می دهد تا مطمئن شود که مو دیگر رشد نخواهد کرد.

منبع:www.olivaclinic.com

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی