تزریق فیلر
زاویه سازی صورت با لیفت نخ

زاویه سازی صورت با لیفت نخ و تفاوت آن با تزریق ژل

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | زاویه سازی صورت با لیفت نخ و تفاوت آن با تزریق ژل

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

 زاویه سازی صورت با لیفت نخ یکی از روش های پرطرفدار می باشد که با استفاده از نخ های مخصوص لیفتینگ و سوزن ظریفی انجام می شود. پزشک برای کشیدن و زاویه دار کردن صورت با این روش ابتدا نقاط ورود و خروج نخ را مشخص کرده و پس از ورود و خروج نخ ها به یکدیگر گره خورده و زیر پوست پنهان می شود.

برای انجام جوانسازی صورت به وسیله لیفت نخ ، پزشک از نخ های مختلفی استفاده می کند که این نخ ها عبارتند از :

  1. نخ تکی
  2. نخ کاگ
  3. نخ گردابی

لیفت صورت با نخ تکی 

پس از وارد کردن این نوع از نخ ها به صورت در اطراف ناحیه آن ها ، کلاژن های جدید تزریق می کنند. این نوع نخ ها بسیار نرم و بدون خار می باشند ، معمولا از این نخ ها برای درمان افتادگی پوست در قسمت های پیشانی ، گونه و گردن استفاده می شود.

لیفت صورت با نخ کاگ 

نخ کاگ ، بسیار شبیه به نخ تکی می باشد با این تفاوت که این نخ ها خار دار هستند ، از این نخ ها به هنگام لیفت ابرو ، بینی و خط فک استفاده می کنند.

لیفت صورت با نخ گردابی 

نخ های گردابی ، به نخ های پیچ دار نیز معرف اند و به هنگام درمان قسمت های فرو رفته استفاده می شوند در نتیجه خاصیت حجم دهی دارند.

می توان لیفتینگ قسمت های مختلف صورت هم چون بینی ، پیشانی ، ابرو ، گونه ، چانه و گردن را به روش نخ انجام داد.

عوارض زاویه سازی صورت با لیفت نخ

در صورتی که زاویه سازی صورت با نخ ، توسط پزشکی حاذق انجام شود هیچ عوارض و خطری ندارد و تنها عوارض آن کمی تورم و کبودی می باشد که با گذشت زمان از بین می رود. پس از انجام این روش علاوه بر بهبود یافتن زاویه صورت ، بافت پوست صورت نیز بهتر می شود.

اگر فرم دهی و زاویه دار کردن صورت توسط پزشک با تجربه و با سابقه در کلینیک های معتبر انجام شود ، انجام لیفت با نخ بسیار ایمن می باشد. اما انجام ندادن مراقبت ها و یا بی دقتی در انتخاب کلینیک و پزشک می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • عفونت که معمولا 1 الی 6 هفته بعد از انجام لیفت ممکن است بروز کند. در بیشتر موارد برای درمان عفونت ها آنتی بیوتیک تجویز می شود.
  • نا متقارن شدن صورت که معمولا به دلیل عدم تجربه و مهارت پزشک اتفاق می افتد.
  • باقی ماندن جای زخم
  • دوره ماندگاری زاویه سازی صورت با نخ
  • دوره ماندگاری این روش تقریبا حدود 2 سال است اما پس از گذشت 8 ماه نخ ها توسط بدن جذب می شوند.

زاویه دار کردن صورت با لیفت نخ چه مزایایی دارد؟

این روش زاویه دار کردن صورت بی خطر بوده و نتیجه حاصل از آن بلافاصله پس از اتمام قابل مشاهده می باشد.

  • این روش زاویه دار کردن صورت مقرون به صرفه می باشد.
  • نخ های استفاده شده در این روش قابل جذب توسط بافت بدن بوده و ایجاد حساسیت نمی کند.
  • نخ های استفاده شده در این روش قابل مشاهده و لمس کردن نمی باشد.
  • بیمار نیازی به بستری شده بعد از زاویه دار کردن صورت ندارد.

تفاوت استفاده از لیفت نخ به جای تزریق ژل

استفاده از لیفت نخ بهتر از ژل هایی مانند ژوویدرم است. چون نخ جامد بوده و شکل و ساختار فک را علاوه بر تحریک تولید کلاژن حفظ می کند. در حالی که ژل های مایع استحکامی ندارند و شکل خود را از دست می دهند. با استفاده از اینستالیفت برای کشیدن و تشکیل کلاژن نتایج قابل توجهی به دست می آید و لیفت نخ باعث زیباتر شدن زاویه فک می شود. با این حال روش های جراحی نتایج بهتر و طولانی تر را فراهم می کنند. شما باید برای انتخاب بهترین روش درمانی به جراح پلاستیک مراجعه کنید.

برای زاویه سازی فک معمولا از ژل هایی مانند رادیس یا ریوانس استفاده می شود، که نتایج بهتر و تورم کمتری ایجاد می کنند. ژل با استفاده از کانولا (برای کاهش درد و تورم) به نقاط مهم فک برای لیفت و شکل دهی بهتر تزریق می شود.

هر دوی این روش ها موقتی هستند. اگرچه برخی ماندگاری نخ را تا یکسال گزارش می کنند، در برخی افراد تنها ۳ ماه دوام می آورد. گاهی اوقات می توان برای زاویه سازی فک از ژل جهت افزایش حجم استفاده کرد.

انتخاب لیفت نخ به جای تزریق ژل در زاویه سازی صورت

این مورد به نوع نتایجی که می خواهید و میزان کاهش حجم و افتادگی شما بستگی دارد. نخ می تواند بافت شل به خصوص اطراف خط فک و خطوط ماریونت را سفت و لیفت کند. این نخ ها به لایه های عمیق بافت نفوذ می کنند. علاوه بر زاویه سازی فک، نخ باعث تحریک کلاژن سازی و در نتیجه جوان سازی سلولی می شود که ژل قادر نیست. با این حال اگر در ناحیه گونه چربی از دست داده اید، بهتر است به قسمت میانی و پایینی صورت ژل تزریق کنید.

استفاده از لیفت نخ چون دوره نقاهت کوتاهی دارد، نتایج آن طبیعی است و به مدت طولانی باقی می ماند. علاوه بر زاویه سازی فک، به بهبود خطوط ماریونت و چین های نازولبیال نیز کمک می کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی