تزریق فیلر

چگونه درد لیزر موهای زائد را کم کنیم؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | چگونه درد لیزر موهای زائد را کم کنیم؟

لیزر موهای زائد یک عمل زیبایی رایج است که برای از بین بردن موها به صورت طولانی مدت انجام می شود و امروزه بین بسیاری از افراد چه خانم ها و همینطور آقایان بسیار رواج پیدا کرده است.
لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن انجام می گیرد که شامل زیر بغل، دست ها، پا و بیکینی است. یکی از نواحی بدن خانم ها که بسیار برای لیزر آن اقدام می کنند، لیزر موهای زائد بیکینی است.
همانطور که می دانید لیزر موهای زائد کمی ممکن است برای بعضی از افراد که دارای پوست های نازک و حساس هستند همراه با درد باشد از این رو در این مقاله قصد بررسی به درد لیزر موهای زائد را داریم.

درد لیزر موهای زائدکاهش موهای زائد با لیزر

همانطور که گفته شد لیزر یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی است که باعث کاهش و عدم رویش مجدد موهای زائد در نواحی مختلف همچنین بیکینی می شود. حال سوالی که برای بسیاری از افرادی که تصمیم به انجام لیزر موهای زائد می کنند شامل این موضوع است که چگونه لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود؟ آیا تاثیرات لیزر بصورت موقتی است یا دائمی؟ چگونه می توان از درد لیزر موهای زائد از جمله ناحیه بیکینی جلوگیری کرد؟

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

ابتدا در پاسخ به عملکرد لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن و همچنین بیکینی می توان گفت که لیزر با از کار انداختن موقت فولیکول های مو در تولید رشته های جدید مو عمل می کند.
لیزر موهای زائد از جمله مطمئن ترین روش های از بین بردن موهای زائد است که نسبت به سایر روش ها از جمله استفاده از ژیلت، پودر و کرم های موبر تاثیر گذاری بالاتری را دارد.
این روش درمانی همچنین ممکن است برای مناطقی از بدن که اصلاح یا استفاده از وکس برای آنها مشکل است مانند زیر بغل و بیکینی، ایده آل باشد.

[irp posts=”11620″ name=”چرا از لیزر موهای زائد جواب نمی گیریم”]

درد لیزر موهای زاید

لیزر موهای زائد می تواند بر اساس منطقه ای که تحت درمان و لیزر قرار داده اید و همچنین تحمل درد در شما و از همه مهمتر عواملی دیگر مانند متخصصی که اقدام به انجام عمل لیزر می کنند و نوع دستگاه لیزر، دردناک باشد.
از این رو اگر شما نگران درد لیزر موهای زائد در مناطقی چون بیکینی هستید ابتدا باید به مراکز معتبری که از دستگاه ها لیزر تخصصی و برند معتبری استفاده می کنند مراجعه کنید . چرا که دستگاه هایی مانند دستگاه الکساندرایت کندلا به دلیل وجود سیستم خنک کننده درد کمتری در این نواحی حس می کنید.

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]

بنابراین اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که نگرانی از درد لیزر موهای زائد به خصوص در قسمت بیکینی و دیگر قسمت های بدن، از جمله مسائلی است که شما را از رفتن به سراغ عمل لیزر منصرف می کند، به شما توصیه می کنیم که به مراکز معتبری که دستگاه های پیشرفته و همچنین متخصصان زیبایی را دارد مراجعه کنید که یکی از این مراکز، مرکز لیزر و زیبایی فرشته است که با بهره گیری از تیم و کادری مجرب و متخصص و همچنین دستگاه هایی مطابق با استاندارد های جهانی خدمات لیزر و زیبایی را بدون هیچگونه درد و مشکلی به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

لیزر موهای زايد باعث آسیب به پوست نمی شود

لیزر موهای زائد برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با پرتوهای کوچک لیزر با حرارت بالا طراحی شده است. گرچه ممکن است شما گرما را احساس نکنید ، اما ممکن است کمی در پوستتان احساس سوختگی کنید. همچنین ممکن است بعد از لیزر ناراحتی خفیفی مانند قرمزی و تحریک مشابه آفتاب سوختگی خفیف را تجربه کنید. در واقع در بعضی از نقاط بدن که پوست حساسی دارد کمی احساس درد سوزش امری نرمال است. اینکه چقدر دردناک است به بخشی از بدن که تحت لیزر موهای زائد است بستگی دارد در واقع در شروع عمل لیزر هرچه پوست حساس تر باشد ، احتمالاً درد کمی در آن وجود دارد. از این رو برای به حداقل رساندن درد و سوزش ، ممکن است ارائه دهنده های خدمات لیزر و زیبایی قبل از انجام لیزر یک کرم بی حس کننده به پوست شما مالش دهند. هرچند در بعضی مواقع بسته به قسمت بدن و تحمل درد ، ممکن است به هیچ وجه به کرم بی حسی نیاز نداشته باشید. اما توجه داشته باشید دستگاه های مدرن مانند الکس کندلا به دلیل سیستم خنک کننده قویی درد کمی حس می کنید.
آیا لیزر موهای زائد در نواحی حساس بدن مانند بیکینی آسیب می رساند؟
از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به سایر نواحی بدن به میزان متوسطی روی بیکینی ممکن است کمی حساس تر باشد. این به این دلیل است که پوست این ناحیه و قسمت بدن نسبت به سایر قسمت های بدن حساس تر بوده است. اما در این باره شایعه های بسیار زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه لیزر موهای زائد بیکینی در خانم ها ممکن است خطر ابتلا به کیست و یا سرطان های رحم و تخمدان ها را افزایش دهد.از این رو خانم ها هنگام اقدام به عمل لیزر همیشه دچار نگرانی های گسترده ای در این زمینه هستند.

[irp posts=”10955″ name=”آیا لیزر موهای زائد بیکینی باعث ناباروری می شود؟”]
اما این مورد نظریه ای بی ثبات و غیر علمی است که کارشناسانی که در این زمینه تحقیق و بررسی می کنند آنرا به طور قطعی تکذیب می کنند هرچند ممکن است لیزر موهای زائد عوارضی نیز داشته باشند اما این عوارض بسیار سطحی و کوتاه مدت در حد چندین ساعت است که از قبیل:

سرخی ،ورم و تاول است و همچنین حساسیت هایی که ممکن است خطر آفتاب سوختگی را در برداشته باشند که همانطور که گفته شد تمامی این عوارض ها در چندین ساعت رفع و جایی برای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
این در حالی است که افراد می توانند از کرم های بیهوشی (بی حس کننده) استفاده کنند تا به حداقل رساندن درد کمک کند.
البته در این مورد منبع معتمد سازمان غذا و دارو (FDA) توصیه می کند فقط در صورت لزوم و در کمترین دوز ممکن از آنها استفاده کنید زیرا استفاده بیش از حد از کرم بی حس کننده با عوارض جانبی ممکن است همراه باشد.

[irp posts=”11268″ name=”شرایط لیزر موهای زائد بیکینی”]
از این رو می توان گفت: طبق نظر کارشناسان و متخصصان زیبایی و همچنین متخصصان زنان، لیزر موهای زائد  هیچگونه خطر و آسیبی و البته درد زیادی را نخواهد داشت و افراد می توانند با اطمینان خاطر اقدام به رفع موهای زائد البته با دستگاه هایی با استاندارد بین المللی آن هم در کلینک های تخصصی مانند مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی نیا لیزر کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی