تزریق فیلر
جوانسازی صورت با نخ کلاژن ساز

جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز
با افزایش سن و کاهش میزان تولید کلاژن و الاستین، پوست صورت شل شده و دچار افتادگی می‌ شود. در واقع بالا رفتن سن موجب از بین رفتن طراوت پوست صورت می‌ شود اما جای نگرانی نیست. زیرا روش‌ های مختلفی برای بازگردان جوانی به چهره وجود دارند. یکی از بهترین راه‌ های درمان چین و چروک‌ ها و صاف کردن پوست صورت در میانسالی، جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز می باشد. صورت یکی از مهمترین عناصر زیبایی هر فرد محسوب می‌ شود. از این رو همواره دوست داریم چهره‌ ای جوان و شاداب داشته باشیم.
در این مقاله قصد داریم به بررسی این تکنیک زیباسازی چهره بپردازیم. اگر شما هم می‌ خواهید افتادگی‌ ها و مشکلات صورت خود را برطرف نمایید و چهره‌ ای جذاب و پوستی صاف و با لطافت داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم تا انتها همراه باشید. الیته به این نکته نیز توجه نمایید که روش های متفاوتی برای درمان چین و چروک صورت وجود دارد.

لیفت پوست صورت با نخ کلاژن ساز

جوان ماندن و داشتن ظاهری زیبا و جذاب رویای هر فردی است. زمانی که سن افزایش می‌ یابد اولین نشانه‌ های گذر عمر و پیری در صورت نمایان می‌ شوند. این نشانه‌ ها به صورت چین و چروک، شل شدن، افتادگی، تیرگی، گودی و فرورفتگی، لک و جوش و … هستند. از این رو افراد در سنین میانسالی برای جلوگیری از نشانه‌ های پیری از روش‌ ها وتکنیک‌ های زیبایی و جوانسازی مختلفی استفاده می‌ کنند.
امروزه با پیشرفت در علم پزشکی راهکارهای مختلفی برای صاف کردن پوست صورت ارائه شده‌ اند که یکی از داغ‌ ترین و جدیدترین این روش‌ ها لیفت صورت با نخ کلاژن ساز است. این تکنیک جوان سازی جزو کم خطر‌ترین و موثرترین روش‌ های جوانسازی محسوب می‌ شود که از عوارض بسیار کمی برخوردار است. نخ‌ هایی که در لیفت صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرند مخصوص بوده و دارای مواد پروتئینی هستند. این نخ‌ ها زمانی که در لایه‌ های زیرین پوست جایگذاری می‌ شوند باعث تحریک سلول‌ های فیبروبلاست شده و به تولید کلاژن کمک می‌ کنند.
بعضی از پروتئین‌ ها مانند کلاژن و الاستین با افزایش سن دیگر در بدن تولید نمی‌ شوند و یا روند تولید آنها به کندی صورت می‌ گیرد و مثل ایام جوانی دیگر به جوان ماندن و تازگی و لطافت پوست کمک نمی‌ کنند. در روش جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز، علاوه بر کشیدن پوست به سمت بالا هدف دیگری نیز وجود دارد. که احیای سلول‌ ها و تولید دوباره کلاژن است. به همین دلیل این روش ادامه دار بوده و اثرات ماندگاری دارد.

مراقبت های لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

مانند هر عمل دیگری برای انجام لیفت پوست صورت با نخ نیز باید به نکاتی توجه کرد و دستورالعمل‌ هایی را قبل و بعد از عمل رعایت نمود تا عمل لیفت و کلاژن سازی به بهترین نحو صورت بگیرد و نتایج مثبت و بهتری حاصل شود. البته برای لیفت دور چشم نیز این مراقبت ها باید رعایت بشود.

مراقبت های قبل از لیفت صورت با نخ 

  1. انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مجهز و مناسب.
  2.  عدم مصرف دخانیات و الکل یک هفته قبل از انجام لیفت صورت.
  3.  اجتناب از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین.
  4.  عدم فعالیت سنگین در ساعات قبل از عمل.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

  1. استفاده از کمپرس یخ در روز اول برای برطرف نمودن التهابات احتمالی.
  2.  عدم انجام فعالیت های سنگین و ورزش.
  3.  عدم استفاده از لوازم آرایش و کرم‌ ها در روزهای ابتدایی بعد از عمل.
  4.  بالا نگه داشتن سر و خوابیدن در حالت زاویه 45 درجه.
  5.  مصرف غذاهای نرم و مایعات.
  6.  پرهیز از جویدن آدامس.
  7.  جلوگیری از وارد آمدن هرگونه فشار به صورت.

هزینه لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

هزینه جوانسازی صورت از طریق لیفت با نخ با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود. نمی‌توان هزینه و قیمت مشخصی را برای این تکنیک زیبایی چهره در نظر گرفت. فاکتورهایی همچون شدت افتادگی پوست، اندازه چروک‌ ها، کیفیت و جنس نخ، میزان مواد مصرفی، هزینه ویزیت و مشاوره، موقعیت مکانی کلینیک، تجهیزات و شرایط کلینیک، میزان تخصص و تجربه پزشک و … از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیفت پوست با نخ می‌ باشند.

لیفت صورت با استفاده از نخ کلاژن ساز

ماندگاری لیفت با نخ کلاژن ساز چقدر است؟

میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ یکی از سوال هایی است که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ آن هستند. نخ‌ های مورد استفاده در لیفت صورت خاصیت جذب شدن دارند و به راحتی جذب لایه‌ های زیرین پوست می‌ شوند. این نخ‌ ها دارای مواد پروتئینی مخصوصی هستند که هنگام جذب باعث تحریک سلول‌ های کلاژن ساز می‌ شوند. کلاژن یکی از پروتئین‌ های اصلی برای جوانی و لطافت پوست است و باعث می‌ شود پوست سفت و صاف گردد.
عمل لیفت صورت با نخ کلاژن ساز یکی از راه‌ های با دوام برای جوانسازی چهره شناخته می‌ شود. زیرا این نخ‌ ها باعث می‌ شوند علاوه بر کشیده شدن پوست به سمت بالا و صاف شدن آن، عملیات کلاژن سازی که بخاطر افزایش سن متوقف شده بود، دوباره شروع شود. با بازگشت روند تولید کلاژن مثل سابق، جوانی پوست ادامه دار می‌ گردد. معمولا مدت زمانی که برای دوام لیفت صورت با نخ در نظر می‌ گیرند، بین 1 تا 3 سال است. البته این زمان بستگی به موارد مختلفی مانند نوع و کیفیت نخ‌ ها، تجربه و تخصص پزشک، رعایت نکات مراقبتی و … دارد.

جوان سازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز برای چه کسانی مناسب نیست؟

در کنار تمام مزایای لیفت صورت با نخ باید در نظر گرفت که این روش زیبایی برای برخی از افراد مناسب نیست. افرادی که دارای بیماری‌ های زمینه‌ای مانند بیماری‌ های قلبی و عروقی، دیابت یا بیماری‌ های خود ایمنی هستند، بهتر است از این روش زیباسازی پوست استفاده نکنند. ممکن است سلامتی آنها با خطر مواجه شود. یا نتیجه دلخواهی از عمل دریافت نکنند. و عوارض بیشتری برایشان ایجاد شود. همچنین به خانم‌ های باردار و شیرده نیز توصیه می‌ شود که اگر قصد دارند از لیفت صورت با نخ برای کشیدن پوست خود و جوان ساختن چهره استفاده کنند، آن را به بعد از اتمام دوران بارداری یا شیردهی موکول نمایند.
به طور کلی اگر بیماری خاصی دارید و یا داروهایی مصرف می‌ کنید، قبل از انجام عمل لیفت صورت با نخ حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. و راهنمایی‌ های لازم را دریافت نمایید. شما می‌ توانید با مشاوران و کارشناسان ما در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره لیفت صورت با نخ کلاژن ساز کسب کنید. مفتخریم که در این مرکز انواع خدمات زیبایی پوست و مو از جمله جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز را با بالاترین کیفیت توسط پزشک متخصص و کادر درمان مجرب ارائه می‌ دهیم.
آیا امکان جوانسازی صورت با استفاده از نخ های کلاژن ساز وجود دارد؟
بله در واقع در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست صورت انجام لیفت نخ با استفاده از نخ های کلاژن ساز می باشد.
آیا لیفت صورت با نخ های کلاژن ساز عوارض دارد؟
بدیهی است که لیفت صورت با استفاده از نخ های کلاژن ساز مانند سایر عمل های زیبایی ممکن است عوارض کمی داشته باشد. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که میزان عوارض لیفت نخ در صورتی که در کلینیک زیبایی معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود، بسیار کاهش می یابد.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی