تزریق فیلر
لیفت نخ

جدیدترین و بهترین روش درمان افتادگی صورت با لیفت نخ

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | جدیدترین و بهترین روش درمان افتادگی صورت با لیفت نخ

درمان افتادگی صورت با لیفت نخ؛ چهره و صورت از مهمترین فاکتورهای زیبایی فرد است  که در معرض نگاه مخاطب بوده و مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت است. همانطور که میدانید صورت از جمله اعضایی است که بسیار آسیب پذیر بوده و چون بیشتر در معرض آلودگی ها و نور خورشید قرار می‌گیرد زودتر میتواند طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد. به همین دلیل رسیدگی و مراقبت از آن بسیار مهم است.ضمن عوامل محیطی ذکر شده افزایش سن، بیماری و استرس، تغذیه و دیگر عوامل می توانند در زیبایی صورت  اختلال ایجاد کنند و موجب چین و چروک و افتادگی صورت شوند.اما خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی راههایی را برای جلوگیری و یا درمان این ناخواسته های ایجاد شده برای ما به ارمغان آورده است. ما در این مقاله شما را با راههایی که می توانید با بکارگیری این تکنولوژی‌ها صورت افتاده خود را درمان کنید آشنا می کنیم تا زیبایی و طراوت صورت تان را تا هر وقت که بخواهید حفظ کنید.

درمان افتادگی صورت با لیفت نخ

قبل از هرچیز بهتر است این سوال را از خود بپرسیم که چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟ پوست صورت در اثر گذر زمان و افزایش سن و همچنین عوامل دیگری همچون  عوامل محیطی و سبک زندگی دچار چروک و افتادگی در نواحی مختلفی همچون گوشه چشم ها، لب ها، غبغب و… می کند و زیبایی و طراوت را از پوست صورت می گیرد .  با استفاده از روشهای مختلف لیفت صورت می توان این افتادگی ها را درمان کرد و شادابی را به پوست برگرداند.

مزایای لیفت پوست صورت

لیفت پوست مزایایی دارد که موجب میشه چهره شما حالت خود را حفظ کند از جمله این مزایا

  • از بین بردن چروک ها
  • سفت تر شدن پوست
  • رغع غبغب
  • حفظ شادابی و طراوت چهره

و همچنین کم عوارض و یا بدون عوارض بودن آن است.

بهترین روش درمان افتادگی صورت

امروزه روشهای زیادی وجود دارند که کمک می کنند تا افتادگی صورت را درمان کنید اما اینکه کدام روش مناسب شما است و کدام روش بهتر است  بسته به روحیه شما و مهم تر از آن نظر پزشک دارد.

پزشک با در نظر گرفتن شرایط سنی، نوع پوست، میزان آسیب و ناحیه مورد درمان مناسب ترین روشهای درمان را توصیه می کند.

انجام تمام روشهای درمان افتادگی صورت بجز جراحی لیفت صورت، بدون حراجی و بیهوشی بوده و نهایت در برخی از نواجی از بی حسی موضعی استفاده می شود. طول درمان و بستری ندارند و اکثر آنها در یک جلسه انجام می شوند.

روشهای بدون جراحی گوناگونند که ما در اینجا در مورد آنها اطلاعاتی را در اختیارتان می گذاريم.

روش های بدون جراجی برای درمان افتادگی پوست صورت

  • درمان افتادگی صورت با بوتاکس

تزریق بوتاکس از معروفترین راههای رفع افتادگی و چین و چروک صدرت است

در این روش ماده بوتولینوم را به قسمتهای افتاده یا چروک شده تزریق می کنند. رفع افتادگی کنار لب ها، حالت دادن به ابروها، پر کردن چروکها  با این روش می تواند انجام گیرد. لازم به ذکر است که این روش کوتاه مدت است و تقریبا 6 ماه ماندگاری دارد و نیاز به تمدید و ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت نماید. پس قبل از انجام ابن عمل این نکات را در نظر داشه باشید.

  • درمان افتادگی صورت با تزریق ژل

تزریق ژل با بوتاکس متفاوت است  این روش  بیشتر برای پر کردن و حجم دادن نقاطی از صورت استفاده می شود و در برخی نواحی با پر کردن ژل در آن ناحیه  باعث رفع افتادگی موقت آن قسمت می شوند

در نواخی مختلف از ژلهای مختلف استفاده می شود و با توجه به سن و سال و نوع ژل می تواند از 6 ماه تا 5 سال ماندگاری داشته باشد.

  • درمان افتادگی صورت با هایفوتراپی

در این روش با بکارگیری از امواج فراصوت متمرکز شده  که به لایه های عمقی پوست نفوذ می کنند و با تحریک کردن رشته های کلاژن موجب سفت شدن و لیفت پوست می شوند و چین و چروگها و افتادگی صورت را از بین می برند.

این روش مناسب افرادی است که از آمپول و تزریق هراس دارند و همچنین روش ایمن و بدون دردی است و عوارض جانبی کمی دارد.

این روش در مدت زمان کوتاهی در یک جلسه انجام می شود و زمان ماندگاری آن حدود یک تا سه سال است. این روش برای درمان افتادگی و شل شدگیهای خفیف صورت مناسب است.

  • درمان افتادگی صورت با RF فرکشنال

این روش با میکرونیدلینگ و رادیو فرکوئنسی ترکیب شده که امواج فرکوئنسی موجب تحریک پوست شده و کلاژن سازی را افزایش داده  که در نتیجه آن حالت ارتجاعی  پوست  افزایش یافته و پوست سفت تر می شود و شادابی خود را بدست می آورد.

این روش هم نیازی به تزریق ندارد ضمن اینکه محدودیت سنی نیز ندارد و  3 تا 5 سال ماندگاری دارد.

  • درمان افتادگی صورت با آتیوا

آتیوا  از زیرمجموعه های روش آر اف فرکشنال است در روش آتیوا به صورت کنترل شده و یکنواخت  لایه‌ های بافت‌ های زیرپوست گرم شده و موجب تحریک فیبرو بلاست‌ شده که در پی آن روند تولید کلاژن‌ های جدید آغاز می‌شود.

این روش هم از دیگر روشهای لیفت و درمان افتادگی صورت است که عوارض کمی دارد  و ضمن از بین بردن چسن و چروک، زخمها و ناهمواریهای پوست را نیز تا حدودی درمان می کند.

  • درمان افتادگی صورت با کربوکسی تراپی

این روش از درمان افتادگی صورت که در بین مردم  زیاد آشنا نیست یکی از روش‌های درمانی است که بیشتر در ناحیه گودی چشم و درمان ترک های پوستی استفاده می شود.

در این روش که بر پایه تزریق گاز دی اکسید کربن است. پزشک دوز مشخصی از این گاز را در ناحیه مورد نظر تزریق کرده و تجمع این گاز در یک نفطه از بدن به مغز این فرمان را می دهد که اکسژن رسانی در آن ناحیه کم بوده و مغز فرمان خونرسانی را صادر می کند. در تتیجه گردش خون در آن ناحیه زیاد شده، ترمیم سلولی  پوست سرعت می گیرد و موجب ترمیم آن قسمت از صورت یا بدن می شود.

کربوکسی تراپی نسبت به روش های دیگر تعداد جلسات بیشتری را برای درمان نیاز دارد. 4 تا 8 جلسه با فواصل 2 هفته ای بسته به نظر پزشک و میزان آسیب نیاز است و حدودا تا 6 ماه ماندگاری دارد.

  • درمان افتادگی صورت با تزریق چربی

در این روش پزشک از چربیهای بدن بیمار در ناحیه شکم یا ران برداشته و بعد از برداشتن ناخالصی های آن، به نواحیی از صورت که دچار افتادگی  یا فرورفتگی شده به زیر پوست تزریق میکند و جوانی و شادابی پوست را بر میگرداند.

می توان گفت این روش از ماندگارترین روش های درمان افتادگی صورت است که اثر آن سالهای سال باقی می ماند  حتی می توان گفت که درمانی دائمی می باشد.

  • درمان افتادگی صورت با اندولیفت

اندولیفت  هم یکی از روش‌های لیفت صورت است که بدونی جراحی و تزریق انجام می شود ولی  نتیجه آن با جراحی لیفت برابری می کند.

در این روش که با بکارگیری لیزر با طول موج 1470 نانومتر انجام میشود.

لیزر به لایه زیرین پوست تابیده شده و موجب ذوب شدن چربیهای پوست و نظم گرفتن کلاژن شده که در نتیجه آن چروک و افتادگی صورت درمان می شود.

ابن روش در یک جلیه انجام می شود، روشی کم تهاجم است و طول درمان دو روزه دارد و تا 3 سال ماندگاری دارد.

  • روش درمان افتادگی لیفت صورت با نخ

در روش لیفت نخ  از نخ های بخیه قابل جذب و سوزن های مخصوص بسیار کوچک استفاده می شود. نخ را در زیر پوست در ناحیه ای که افتادگی و شل شدگی دارد قرار داده و با کشیدن نخ موجب رفع افتادگی صورت می شود.

در این روش بیهوشی انجام‌ نمی شود و تنها با بی حسی موضعی تنها در یک جلسه انجام می گیرد و طول درمان کوتاهی دارد و تا یکسال ماندگاری دارد. درمان افتادگی صورت با لیفت نخ روشی مطمئن برای رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت است.

[irp posts=”11882″ name=”بهترین و سریعترین روش های درمان افتادگی پلک”]

در روش درمان افتادگی پوست صورت با لیفت نخ که یک روش غیر تهاجمی است نخ های متفاوتی استفاده می شود. برای درمان افتادگی پوست صورت با لیفت نخ ، باید به چند نکته مهم توجه کنید اول این که این کار حتمن توسط یک متخصص در محیطی بهداشتی صورت گیرد دوم این که نخ به کار رفته از بهترین نوع خود باشد . مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا از جمله مراکز معتبری است که شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر به درمان افتادگی پوست صورت با لیفت نخ بپردازید.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

روش لیفت صورت با نخ با استفاده از جراحی

روشهایی که تا کنون برای درمان افتادگی صورت ذکر شد روش های  بدون جراحی بودند و اما روش جراحی زمانی تجویز می‌شود که افتادگی های صورت زیاد باشد و  روش‌های بدون جراحی قادر به درمان آن نباشند.

لیفت صورت با جراحی در حدود 10 سال ماندگاری دارد اما شرایط و سبک زندگی در تداوم این مدت تاثیر گذار است. این روش دارای محدودیت شرایط سنی است و تنها برای افراد 40 تا 60 سال قابل انجام است. در این روش  پزشک بعد از بیهوش کردن بیمار نواحی از صورت را برش داده و بعد از برداشتن چربیهای اضافی پوست را کشیده و موجب رفع افتادگی و سفت شدن پوست می شود. این روش نیاز به بیهوشی و بستری دارد و همچنین در حدود دو هفته طول درمان و مراقبت های پس از عمل دارد و همچنین    برای بهبودی کامل  6 ماه زمان لازم دارد.

در پایان گفتنی است که روش های درمان افتادگی پوست صورت زیادند اما همه ما باید پس از مشورت با پزشک متخصص از مناسب ترین روش استفاده کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی