تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | تزریق ژل برای چاقی صورت

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

تزریق ژل برای چاقی صورت؛ برخی از ما بیشتر زمان خود را صرف حفظ و یا کاهش وزن خود می‌کنیم و سعی می‌کنیم سالم و لاغر بمانیم. سپس، به طور ناگهانی، به دلیل ورزش، افزایش سن یا سایر مسائل دیگر، صورت ما بیش از حد لاغر می‌شود. نتیجه این لاغری، ظاهری شکننده و تقریبا غیر جذاب خواهد بود. گاهی البته، پیش می‌آید که بدن فرد متناسب و سالم است، اما در اثر حرص و جوش، ناراحتی و افسردگی، صورت چربی خود را در تمام قسمت‌هایش از دست می‌دهد. صورت برای داشتن ظاهری سالم و جوان به چربی نیاز دارد. طبق مطالعاتی که توسط جراح‌های پلاستیک و ترمیمی امریکایی و اروپایی منتشر شده، مقصر اصلی که باعث می‌شود افراد پیرتر به نظر برسند صورت لاغر است.

یکی از روش‌های از بین بردن نیمه دائمی این حالت، تزریق ژل به صورت‌های لاغر است. در واقع تزریق ژل برای صورت های لاغر این امکان را به افراد می‌دهد که بدون نیاز به عمل جراحی و تزریق چربی، صورت لاغر و استخوانی خود را حجیم و کانتور کنند.

تزریق ژل راه حلی برای چاقی صورت 

هر زمانی که در مورد تزریق ژل سخنی به میان می آید در مورد موارد مختلفی از قبیل رفع کننده ی چین و چروک، برطرف کننده پیری، پر کردن صورت، حجم دادن المان ها و عناصر صورت و همچنین جوان سازی پوست صحبت خواهد داشت. این موضوع کاملا بدیهی است که تزریق ژل می تواند باعث جوان سازی پوست اگر اما تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که بیماران و افرادی که از لاغری مفرط رنج می برند برای فرار از پیری و استخوانی بودن صورت خود باید چه کاری انجام دهند؟

آیا تزریق ژل برای چاقی صورت امکان پذیر است؟

همان طوری که گفته شد علیرغم باور عموم، می‌توان به راحتی از تزریق ژل برای صورت‌های لاغر استفاده کرد، صورت‌های تو پر به طور معمول آنطور که باید، نتیجه رضایت بخش و زیبایی را بعد از انجام تزریق ژل نخواهند گرفت زیرا ژلها خاصیت حجم دهی دارند و موجب غیر طبیعی شدن صورت این دست از افراد می‌شود؛ در صورتی که نتیجه تزریق ژل در صورت‌های لاغر کاملا متفاوت خواهد بود و رضایت تمامی زیباجویان را جلب می‌کند. به طور کلی فردی که صورت لاغری دارد می‌تواند تمام مناطق صورت خود را با ژل‌های پر کننده تحت درمان و ترمیم قرار دهد و آنطور که دوست دارد کانتورینگ کند. از نظر پزشکان فعال در زمینه مراقبت از زیبایی، حجم دهی عضوهای صورت و درمان صورت استخوانی خیلی پیچیده نیست و اگر پزشک تجربه کافی را داشته باشد و از ژل و تجهیزات استاندارد استفاده کند می‌تواند نتیجه دل‌انگیزی را از تزریق ژل صورت لاغر به زیباجو هدیه کند.

با این حال برخی از پزشکان و متخصصان زیبایی بر این باور هستند که انجام تزریق ژل در صورت‌های لاغر توسط افراد غیر پزشک و کم تجربه می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است صورت و پوست افراد به دلیل تزریق حجم زیاد از ژل توسط افراد آموزش ندیده واکنش‌هایی از خود نشان دهد و به دنبال این واکنش‌ها مشکلات و عوارض مختلفی گریبان‌گیر زیباجو می‌شود.

تاثیرات تزریق ژل برای چاقی صورت

  1. تاثیر ژل برای صورت لاغر
  2. فرم دادن به صورت
  3. افزایش حجم چانه و لب
  4. درمان چروک‌های عمیق
  5. مدت زمانی ماندگاری ژل
  6. برند ژل مورد استفاده
  7. میزان ژل تزریق شده

رعایت نکات قبل از تزریق ژل برای چاقی صورت

  • نحوه تزریق
  • سن فرد متقاضی

عوارض تزریق ژل برای چاقی صورت

  • التهاب و کبودی
  • ورم در محل تزریق
  • درد بسیار جزئی

تاثیرات تزریق ژل در صورت های لاغر

با افزایش سن و یا لاغری بر اثر رژیم غذایی، ابتلا به بیماری، سو تغذیه و یا ورزش‌های شدید، تولید هیالورونیک اسید و کلاژن که موجب استحکام پوست می‌شوند کاهش می‌یابد و به دنبال آن شاهد افزایش علائم پیری و ایجاد چین و چروک در پوست خواهیم بود؛ اینجا زمانی است که می‌توان از تزریق ژل و نتایج آن حداکثر بهره را برد. نتایجی که پس از تزریق ژل در صورت‌های لاغر به دست می‌آید بسیار مشهود است و زیباجو بلافاصله پس از تزریق از دیدن چهره جدید خود شگفت زده خواهد شد زیرا پوست زیر صورتشان به دلیل نداشتن حجم کافی بافت چربی خالی و نازک می‌شود. به طور کلی تزریق ژل در صورت‌های لاغر کاربردهای زیادی دارد؛ آن‌ها می‌توانند لب‌های نازک را حجیم کنند، چین و چروک‌های ناشی از لاغری را صاف کنند، خطوط سطحی را تقویت کرده و تا حد زیادی جوانسازی چهره انجام دهند. در صورت تزریق توسط متخصصین با تجربه، ژل صورت حتی می‌تواند ظاهر زخم‌هایی که موجب فرو رفتگی پوست شده را نیز بهبود بخشد.

تزریق ژل در صورت های لاغر هم چنین می تواند بسیار حساس باشد و در برخی مواقع نیاز به مراقبت های بسیار خاصی خواهد داشت. هنگامی که ژلها در زیر پوست تزریق می‌شوند، بافت نرم زیر پوست را پر می نمایند و برای مدت محدودی به طور موقت تاثیرات خود را بر روی صورت‌های لاغر به نمایش می‌گذارند.

نحوه انجام تزریق ژل برای چاقی صورت

افرادی که از این نتیجه راضی هستند، به منظور حفظ حالت صورتشان باید هر چند ماه یکبار مجددا حجم مشخصی از ژل را به نواحی تحت درمان تزریق نمایند؛ زیرا ژل‌های استانداردی که مورد تایید FDA هستند، ماندگاری دائمی نخواهند داشت و پس از مدتی به بافت‌های صورت جذب شده و تاثیرشان از بین می‌رود. افراد کاندیدای تزریق ژل به صورت‌های لاغر که  این روش را در یک جلسه در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی نیا به اتمام می‌رسانند، بلافاصله نتایج شگفت آور تزریق را روی صورت خود خواهند دید. بعد از گذشت چند روز که تورم  قرمزی خفیف پوست برطرف شد، آن‌ها از داشتن چنین صورت پر و زیبایی قطعا به وجد خواهند آمد.

ماندگاری تزریق ژل برای چاقی صورت

برخلاف پروتزهای مصنوعی گونه و لب که باید طی عمل جراحی زیبایی در صورت قرار بگیرند و ماندگاریشان طولانی مدت است، نتایج حاصل از تزریق ژل به صورت‌های لاغر موقت است و بسته به برند ژل، دوام آن می‌تواند بین 3 تا 6 ماه متغیر باشد. شاید شما با شنیدن همین موضوع ترجیح بدهید که به سمت پروتز گذاری بروید اما باید بدانید که منهای طولانی بودن نتایج، جراحی زیبایی روشی تهاجمی است و به دلیل کبودی، تورم، نیاز به بیهوشی کامل و زمان بهبودی طولانی مدت برای بعضی از افراد باعث ایجاد هراس می‌شود. اگر شما نیز جز افرادی هستید که قدرت تحمل این عوارض را ندارید تزریق ژل می‌تواند راه حل وسوسه کننده‌ای برایتان باشد.

به طور کلی ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل به صورت‌های لاغر به برند ژل، میزان لاغری صورت، سن فرد، میزان و نحوه مراقبت وی از ناحیه تزریق، توانایی پزشک در تزریق ژل به صورت بستگی دارد. به طور کلی هر پرکننده ماندگاری خاصی دارد و بدن هر شخص، آن را با سرعت متفاوت متابولیزه می‌کند. ماندگاری بیشتر ژل‌های آرایشی موقتی است، با این حال برخی از انواع ژلها وجود دارند که با نام ژل دائمی شناخته می‌شوند و عوارض زیاد و بعضا جبران ناپذیری پس از تزریق ایجاد می‌کنند و از همین حیث استفاده از ژل‌های دائمی در سراسر دنیا به جز برخی موارد استثنا، ممنوع است. البته ژلهایی مانند ژوودرم و رستیلین در صورت مراقبت صحیح و مداوم تا 2 سال ماندگاری خواهند داشت.

انتخاب ژل مناسب برای تزریق ژل برای چاقی صورت

این که ژل مورد استفاده تا چه مدت ماندگاری داشته باشد، به مواردی که در بالا ذکر شد بستگی دارد اما این که کدام برند ژل برای تزریق ژل به صورت های لاغر  بهتر است را باید به عهده پزشک گذاشت زیرا این تشخیص حساس است و به تخصص نیاز دارد. محبوب‌ترین و بهترین ژل‌ها در حال حاضر، آن‌هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می‌باشند؛ این ژلها عوارض کمی دارند و فرمولاسیون آن‌ها طوری است که تزریق بسیار آسان و شکل‌دهی قابل قبولی دارند. علاوه بر این موارد، درمان حساسیت‌های ناشی از هیالورونیک اسید بسیار راحت است و اگر بدن به ای ژلها واکنش نشان دهد یا نتیجه حاصله مورد رضایت زیباجو نباشد، تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز که تجزیه کننده هیالورونیک اسید است، تمامی ژل تزریق شده را از بین می‌برد. به طور کلی انتخاب ژل مناسب برای تزریق ژل در صورت‌های لاغر گاهی اوقات سخت می‌شود. ما توصیه می‌کنیم که برای دریافت مشاوره به مرکز تخصصی دکتر مهدوی نیا مراجعه کنید و یا با یکی از افراد تیم مشاوره‌ای ما به رایگان صحبت کنید و مشاوره بگیرید؛ پس از مشاوره شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه ژلی برای شما بهترین است.

تزریق ژل برای چاقی صورت

افراد مناسب تزریق ژل برای چاقی صورت

۱.مناسب برای افرادی که لاغر مفرط هستند

 این افراد معمولا هیچ چربی برای استخراج و تزریق مجدد به صورتشان ندارند (روش تزریق چربی)؛ بنابراین تزریق به صورت آن‌ها یک پیشنهاد فوق العاده و موثر است. این قبیل از افراد (چه خانم و چه آقا) با تزریق ژل به صورت‌های لاغر خود، از صورتی پر و زاویه دار (در صورت تمایل به ایجاد زاویه صورت) بهره‌مند خواهند شد.

۲.مناسب برای افرادی که سن بالایی دارند

 همه ما می‌دانیم که یکی از آثار افزایش سن، لاغر شدن و پر چین و چروک صورت است که در اثر زوال چربی صورت اتفاق می‌افتد. افرادی که در سنین بالا هستند و دچار افت چربی صورت شده نیز از کاندیداهای مناسب تزریق ژل به صورت های لاغر می‌باشند. شاید بگید که چرا تزریق چربی نه؟ این افراد بهتر است برای اطمینان از تداوم سلامتی و بالانس بدنی خود، اقدام به استخراج چربی و تزریق مجدد آن به صورتشان نکنند.

۳.مناسب برای کسانی که از روش تزریق چربی هراس دارند

 همان طور که احتمالا می‌دانید تزریق چربی نیازمند استخراج چربی از بدن خود فرد است، به همین دلیل افرادی هستند که با وجود بی خطر بودن استخراج چربی از نواحی مختلف بدن، از این روش هراس دارند. تزریق ژل به صورت‌های لاغر در افرادی که تمایل به انجام تزریق چربی ندارند، یک گزینه فوق العاده به حساب می‌آید

مزایا تزریق ژل برای بدست آوردن صورت چاق

غیرتهاجمی بودن

 این روش برخلاف متدهای دیگر، نیازمند هیچ مقدمه‌ای نیست. یعنی از یک ژل (ژل) آماده برای تزریق به صورت استفاده می‌شود.

عدم نیاز به جراحی و بیهوشی

 تزریق ژل در صورت های لاغرنیازمند بیهوشی نیست و این روش یک متد غیر جراحی به حساب می‌آید.

دستیابی به فرم ایده آل صورت

 پزشک با بررسی نوع فرم صورت، گنجایش آن، ویژگی‌های زیبایی شناختی در نظر گرفتن ایده آل مورد نظر داوطلب، اقدام به تزریق ژل به صورت‌های لاغر می‌نماید و در انتها، فرد به نتیجه مورد نظر خود خواهد رسید.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل برای چاقی صورت

حدود 1 هفته قبل از انجام تزریق ژل به صورت‌های لاغر باید از خوردن خوراکی و داروهای رقیق کننده‌‌ خون (مانند آسپرین) و داروهای NASID پرهیز نمایید. در صورتی که به دلیل مبتلا بودن به بیماری خاصی مجبور به مصرف این داروها هستید حتما قبل از انجام تزریق با پزشک خود مشورت کنید.

قبل از تزریق ژل از مصرف مکمل‌های دارویی و تقویتی به ویژه ویتامین E با دوز بالا خودداری نمایید.

اگر سابقه حساسیت به ژل داشته‌اید حتما از پزشکتان بخواهید که قبل از تزریق کمی از آن را بر روی شما تست نماید زیرا حساسیت به ژل ممکن است عوارض گوناگونی را ایجاد کند.

به منظور جلوگیری از درد و تورم پس از تزریق ژل از 1 الی 2 روز قبل از تزریق از مصرف خوراکی و نوشیدنی‌های الکلی، خوراکی‌های حاوی کافئین‌، غذاهای پرچرب مانند فست فودها، غذاهای شور و پر نمک و یا پرکربوهیدرات اجتناب کنید.

اگر خانم هستید و احتمال می‌دهید که باردار باشید و یا در دوران شیردهی هستید، از تزریق ژل خودداری نمایید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

عدم انجام ورزش‌های سنگین به خصوص آن‌هایی که موجب اعمال فشار به سر و صورت می‌شوند

استفاده از کمپرس یخ بعد از تزریق به منظور کاهش درد و جلوگیری از ورم و کبودی

دور ماندن 1 هفتگی از آفتاب شدید و مستقیم، استفاده از سالن سولاریوم، سونا و حمام داغ

عدم مصرف الکل و دخانیات به مدت 1 هفته الی 10 روز بعد از تزریق ژل

مصرف داروهای تجویزی پزشک به طور منظم

عدم اعمال فشار حین انجام فعالیت‌های روزانه و هنگام خوابیدن به مدت 10 روز

تزریق ژل برای چاقی صورت

عوارض تزریق ژل به صورت های لاغر

اگر می‌خواهید دچار عوارض ناشی از تزریق ژل به صورت‌های لاغر نشوید، در قدم اول بهتر است یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب نمایید. اگر شما در این مرحله موفق شوید، احتمال دچار شدن به عوارض جانبی جدی حدودا صفر درصد خواهد بود. با این حال عوارض نه چندان مهم و شایعی پس از تزریق می‌تواند در افراد مختلف بروز کند که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • قرمزی و التهاب خفیف
  • کبودی جزئی و موقتی
  • در موارد بسیار کم، درد جزئی در ناحیه تزریق

اما اگر برای صرف هزینه کمتر به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه‌ها و افراد آموزش ندیده برای تزریق ژل به صورت های لاغر مراجعه کنید، عوارض جدی‌ای مانند موارد زیر در کمین شما خواهند بود:

  • آسیب جدی به بافت صورت
  • کبودی گسترده
  • سفت و گلوله شدن ژل
  • حرکت کردن ژل در نواحی تزریق
  • نرسیدن به نتیجه دلخواه

این 5 مورد در صورتی اتفاق می‌افتد که تزریق توسط یک فرد غیر ماهر صورت بگیرد.

تزریق ژل بر ای چاقی صورت به کدام نواحی صورت انجام می گیرد؟

تزریق ژل به صورت می‌تواند راه درمانی کم خطر برای بسیاری از مشکلات باشد. تزریق ژل به صورت معمولا از کم عمق‌ترین تا عمیق ترین چروک‌ها را به طور موقت بهبود می‌دهد و عضوهای کم حجم صورت را پر می‌کند. یه طور معمول تزریق ژل به صورت‌های لاغر در موارد زیر کاربرد دارد:

  1. تزریق ژل برای جوانسازی پوست نقاطی که دچار چین و چروک شده است، مانند گوشه چشم‌ها
  2. در ناحیه بین دو ابرو (خط اخم) که در اثر انقباضات زیاد دچار فرورفتگی شده است
  3. حجیم نمودن و مدل دادن به لب‌ها، یکسان نمودن اندازه ل بالا و پایین
  4. از بین بردن خط خنده (از کنار پره‌های بینی تا نزدیک‌های دو سمت لب)
  5. از بین بردن قوز و افتادگی جزئی بینی
  6. حجیم کردن گونه و کانتورینگ گونه‌ها با ایجاد خط گونه
  7. زاویه دار کردن خط فک
  8. حجیم کردن چانه مخصوصا در افرادی که استخوان چانه‌شان به طور ژنتیکی کوچک است
  9. تزریق ژل در شقیقه‌ها
  10. تزریق ژل در زیر چشم‌ هایی که دچار گودی شده‌اند
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی