تزریق فیلر
کلینیک دکتر مهدوی نیا مجهز به دستگاه لیزر کندلا

به روز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | به روز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران

به روز ترین دستگاه لیزر های موهای زائد در تهران کدامند؟ قبل از جواب به این سوال باید گفت که استفاده از لیزر یکی از بهترین روش‌ های حذف دائمی و از بین بردن موهای زائد بدن است. این تکنیک زیبایی توسط دستگاه‌ های مخصوصی انجام می‌ شود. که دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی هستند، اگر شما هم به دنبال لیزرتراپی برای حذف موهای زائد خود هستید و برایتان این سوال پیش آمده که به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران کدام است؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم انواع تکنولوژی لیزر جهت از بین بردن موهای زائد بدن و به روزترین دستگاه‌ های مورد استفاده در کلینیک‌ های پوست، مو و زیبایی تهران را به شما معرفی کنیم.

انواع دستگاه برای لیزر موهای زائد در کلینیک ها

دستگاه های لیزر موهای زائد در تهران در چند مدل مختلف می‌ باشند که از فناوری‌ های لیزری متفاوتی استفاده می‌ کنند. به طور کلی 3 فناوری الکساندرایت، ان دی یاگ و دیود به عنوان تکنولوژی‌ های انجام دهنده لیزر موهای زائد شناخته می‌ شوند. ممکن است یک دستگاه فقط از یک فناوری لیزر پشتیبانی کند و دستگاهی دیگر چند فناوری را به طور همزمان در خود داشته باشد.

نمی توان یکی از این دستگاه‌ ها را به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران انتخاب نمود. زیرا بهترین دستگاه با توجه به شرایط و ویژگی‌ های پوست و مو شما مشخص می‌ شود. هرچقدر یک دستگاه و فناوری لیزری آن با شرایط شما سازگارتر باشد، نتیجه بهتر و ماندگارتری حاصل می‌ گردد. مدل‌ های مختلفی از دستگاه لیزر در طول سالیان اخیر تولید شدند که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌ هایی هستند. اثر گذاری هر دستگاه به موارد مختلفی بستگی دارد. علاوه بر نوع تکنولوژی لیزر، محدودیت تعداد شات، قطر پرتو لیزر، میزان وقفه‌ها، سیستم خنک کننده، سرعت، میزان سوختگی و دیگر عوارض جانبی از جمله عواملی هستند که تعیین می‌ کنند یک دستگاه لیزر موهای زائد بهترین است یا خیر. همچنین حداقل سن لیزر نیز موضوع مهمی است که برای کسب نتیجه ی بهتر از لیزر باید رعایت شود. لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به عنوان مثال گزینه ی مناسبی برای از بین بردن موهای زائد بیکینی می باشد.

 از مهمترین و به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا

لیزر الکساندرایت یکی از سریع‌ ترین تکنولوژی های لیزر است. به روز ترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران که بر پایه فناوری الکساندرایت می‌ باشد، دستگاه کندلا جنتل پرو نام دارد. این دستگاه توسط یکی از بهترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لیزر و تجهیزات پزشکی دنیا در آمریکا تولید می‌ شود. لیزر صورت با الکساندرایت کندلا یکی از بی عوارض ترین لیزر ها می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت پرتو نوری با طول موج 755 نانومتر تولید می‌ نماید. و برای از بین بردن موهای زائد افرادی با پوست روشن و ضخامت کم مو مناسب است. این دستگاه از مزیت‌ های گوناگونی مانند امکان تغییر قطر تابش، سیستم خنک کننده قوی، سرعت بالا، ماندگاری زیاد، امنیت خوب و عوارض جانبی بسیار کم برخوردار است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟2. دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه الیت پلاس با دو لیزر اِن دی یَگ و الکساندرایت از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور امریکا، دستگاهی منحصربه فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد است و در لیست به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران قرار می‌ گیرد که به راحتی برای رفع موهای زائد در همه افراد با تایپ های پوستی مختلف (تایپ های پوستی 1،2،3،4،5،6) مورداستفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه در این نوع دستگاه از دو نوع لیزر استفاده می شود، افرادی که پوست خود را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده اند به راحتی می توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

3. دستگاه لیزر الکساندرایت کوترا

کوترا، اولین دستگاه لیزری بود که با اشعه قدرتمند ان دی-یاگ این امکان را برای متخصصین لیزر فراهم کرد که برای اولین بار تجربه درمان سالم و موثر را برای بیماران سیاهپوست خود ارائه دهند. پلتفرم چند کاربردی ژئو  کوترا «CUTERA  xoe »، برای افرادی که به تازگی وارد بازار شده و قصد ارائه خدمات لیزر درمانی دارند؛ دستگاه بسیار مناسبی است. تکنولوژی الکساندرایت کوترا توسط کمپانی CUTERA امریکا طراحی شده است که مورد تایید سازمان غذا و دارو امریکا FDA نیزمی باشد.

4. دستگاه لیزر وکتوز

دستگاه لیزر وکتوز مبتنی بر فناوری لیزر دیود است و یکی دیگر از بهترین دستگاه‌ هایی است که در لیست به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران قرار می‌ گیرد. اثر گذاری این دستگاه لیزر بسیار بالا بوده زیرا وقفه‌ های تابشی آن کمتر است. از این رو جلسات درمانی از بین بردن موهای زائد بدن با دستگاه لیزر دیود کمتر هستند.

دستگاه لیزر وکتوز با فناوری دیود نیز مانند دستگاه الکساندرایت از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. فقط ممکن است میزان درد ایجاد شده توسط این دستگاه کمی بیشتر باشد. طول موج لیزر دیود بین 800 تا 810 نانومتر بوده و برای انواع رنگ پوست مناسب است. اما استفاده از دستگاه لیزر دیود به عنوان به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران برای پوست‌های سبزه نتیجه بهتری را در پی دارد.

از مزیت‌ های دیگر این دستگاه می‌ توان به قطر تابش بیشتر، سیستم خنک کننده پیشرفته و قدرتمند، سیستم بازیابی فوتون‌ ها و تاثیر گذاری 1.5 تا 2 برابری درمان و سیستم خوانش ملانین جهت افزایش ایمنی اشاره نمود.

5. دستگاه لیزر دکا

برای استفاده از به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران علاوه بر دو مورد گفته شده می‌توان به سراغ دستگاه دکا برویم. دستگاه دکا از فناوری لیزر ان دی یاگ Nd:YAG بهره می‌گیرد که طول موج 1064 نانومتر دارد. این دستگاه برای افرادی که دارای پوستی تیره و موهایی ضخیم هستند بهترین گزینه جهت حذف موهای زائد محسوب می‌شود. دستگاه دکا را از یک لحاظ دیگر نیز می‌توان به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران و ایران در نظر گرفت. زیرا این دستگاه از دو فناوری لیزری ان دی یاگ و الکساندرایت به صورت همزمان پشتیبانی می‌ کند. این دستگاه منحصر بفرد انعطاف پذیری بالایی داشته و برای بیشتر متقاضیان حذف موهای زائد بدن بهترین انتخاب به شمار می‌ رود. ایمنی بالا، مناسب برای تمام رنگ‌ های پوست، مناسب برای انواع موها با ضخامت‌ های متفاوت، سیستم انحصاری کاهش دهنده پرتوها، سیستم افزایش دهنده درصد جذب پرتوها و سیستم خنک کننده فوق العاده از مهمترین مزیت‌ ها و ویژگی‌ های دستگاه لیزر Nd:YAG هستند.

6. دستگاه های لیزر  ICE Platinum  و ICE Platina Plus

این دو دستگاه نیز به عنوان به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران به شمار می‌ روند که از نظر تکنولوژی و کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند. هر دو دستگاه ICE Platinum  و ICE Platina Plus هر 3 تکنولوژی لیزر الکساندرایت، دیود و ان دی یاگ را در خود دارند و می‌ توانند با طول موج‌های مختلف لیزر موهای زائد بدن را انجام دهند. این دو دستگاه برای همه افراد با هر نوع رنگ پوست و ضخامت مو مناسب می‌ باشند و پرتوهای لیزر آنها می‌ تواند به بهترین نحو ممکن فولیکول‌ های موهای زائد را از بین ببرند. میزان اثر گذاری دستگاه‌ های ICE Platinum  و ICE Platina Plus بسیار بالا بوده و از ماندگاری زیادی برخوردارند.

لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی دکتر مهدوی نیا

اگر به دنبال به روزترین دستگاه لیزر موهای زائد در تهران هستید، پیشنهاد می‌ کنیم به سراغ کلینیک‌ ها و مراکزی بروید که دستگاه‌ های ذکر شده در این مقاله را داشته باشند. یکی از معتبرترین مراکز تخصصی پوست، مو و زیبایی در تهران کلینیک دکتر مصطفی مهدوی نیا می‌ باشد. در این مرکز تخصصی از بهترین و به روزترین دستگاه‌ های لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن با اثربخشی و ماندگاری بالا استفاده می‌ شود. اگر قصد از بین بردن موهای زائد خود را در محیطی مدرن و آرامش بخش و توسط پزشک متخصص و کادر درمان مجرب دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ های لازم می‌ توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی نیا تماس بگیرید.

چه عواملی بر روی نتایج حاصل از لیزر کردن با دستگاه های لیزر مختلف، تاثیر گذار می باشد؟

اثر گذاری هر دستگاه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. علاوه بر نوع تکنولوژی لیزر، محدودیت تعداد شات، قطر پرتو لیزر، میزان وقفه‌ها، سیستم خنک کننده، سرعت، میزان سوختگی و … از جمله عواملی هستند که تعیین می‌ کنند یک دستگاه لیزر تا چه میزان می تواند اثر گذاری داشته باشد.

آیا استفاده از یک دستگاه لیزر در افراد مختلف به یک میزان نتیجه می دهد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که میزان نتیجه ی حاصل از دستگاه لیزر در دستگاه های مختلف متفاوت است. اما عوامل دیگری چون جنس، ضخامت و رنگ موها نیز براین موضوع تاثیر گذار است. که تا چه میزان می توان از لیزر موهای زائد نتیجه گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی