تزریق فیلر
بهترین ژل تزریقی صورت

بهترین ژل تزریقی صورت چه ژلی است؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | بهترین ژل تزریقی صورت چه ژلی است؟

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

بهترین ژل تزریقی صورت؛ با توجه به شرایط کنونی و هزینه‌ بالای عمل‌های زیبایی، تزریق ژل یکی از درمان‌های زیبایی و پوستی خواهد بود که هزینه‌ کمتری در مقایسه با عمل‌های زیبایی داشته و نتایج فوری و قابل قبولی برای متقاضیان آن خواهد داشت. اکثر برند‌هایی که اینگونه محصولات را ارائه می‌دهند در راستای حذف و از بین بردن سریع و فوری چین و چروک‌های صورت قدم برداشته و برای هر چه بهتر کردن نتایج آن تلاش می‌کنند. از جمله ناحیه‌هایی که تزریق ژل در آن انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشانی
  • بینی
  • گونه‌ها
  • لب‌ها
  • چانه‌ها
  • خط خنده و خط اخم

نکات ایمنی بهترین ژل تزریق به صورت

همچنین در مواردی می‌توان از تزریق فیلر در نقاطی مانند گردن و دست‌ها نیز استفاده کرد. اما اگر بخواهیم یک پرکننده پوستی برای تزریق ژل را مورد ارزیابی قرار دهیم باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

بادوام بوده و ماندگاری بالا داشته باشد.

  1. نتایج حاصل از این تزریق ژل طبیعی بوده و ظاهر نرمالی داشته باشد.
  2. ایمن و بی‌خطر باشد تا برای فرد مشکلی به وجود نیاورد.
  3. کم هزینه و مقرون به صرفه باشد.
  4. از کیفیت عالی و بالایی برخوردار باشد.

بهترین برندهای ژل تزریقی صورت

برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از تزریق ژل باید به نکات گفته شده توجه کرده و برای انتخاب بهترین برند تزریق فیلر به صورت، از متخصصان باتجربه کمک بگیرید. انواع پرکننده‌های پوستی شامل موادی می‌باشند که برخی از این مواد مانند کلاژن اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن موجود بوده و برخی مانند پلی متیل متاکریلات در آزمایشگاه‌ها تولید خواهند شد. بیشتر پزشکان به استفاده از پرکننده‌های حاوی هیالورونیک اسید تاکید می‌کنند. از انواع مارک‌های تزریق ژل می‌توان برند‌های زیر را نام برد:

  • ژوودرم
  • رستیلن
  • رولاکس
  • آکواشاین
  • درمالکس
  • مونالیسا
  • زیشل

تعدادی از این برند‌های تزریق ژل سالیان سال است که در این عرصه حضور داشته و بسیاری از افراد از آن‌ها استفاده کرده‌اند اما تعدادی از آن‌ها نیز تازه پا به این عرصه گذاشته و قابلیت بهتر شدن نتایج را خواهند داشت.

معیارهای انتخاب بهترین برند تزریق ژل  

  1. بادوام بودن و ماندگاری بالا
  2. طبیعی بودن نتایج
  3. ایمن و بی‌خطر بودن
  4. مقرون به صرفه بودن
  5. دارای کیفیت بالا

بهترین برندهای تزریق ژل به صورت

ژل پرفکتا (Perfecta)

ژل پرفکتا با ترکیب طبیعی که دارد در دسته بهترین ژل تزریقی صورت قرار دارد. مبدا اصلی تولید‌کننده این ژل، کشور فرانسه بوده و ترکیبات آن بر پایه هیالورونیک اسید است. پرفکتا علاوه بر ایجاد حالت پرکنندگی صورت، سبب کاهش چروک‌های ایجاد شده نیز می‌گردد.

ژل تئوسیال (Teosyal)

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان آن را در لیست بهترین ژل برای تزریق صورت قرار داد، ژل تئوسیال است. هیالورونیک اسید اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده ترکیبات این ژل بوده و در کنار ایجاد حالتی خوش‌فرم و زیبا در لب‌ها، دارای ماندگاری بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار است. علاوه بر آن در ترکیب این ژل از اندوتوکسین‌های باکتریایی استفاده کرده‌اند که سبب شده حساسیت به تزریق ژل در افراد تقریبا به صفر برسد.

ژل استایلج (Stylage)

ژل استایلج از جمله ژل‌های تزریقی صورت است که در ناحیه لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل بدون شک یکی از بهترین‌ها بوده و به دلیل داشتن لیدوکائین در ترکیبات خود سبب می‌شود تا فرد حین تزریق احساس درد نکند. همچنین در ترکیبات آن از هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده کرده‌اند. در تولید این ژل از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده‌اند.

ژل بلترو (Belotero)

ژل بلترو که بسیاری آن را با نام ژل لب بلترو می‌شناسند یکی از گزینه‌های خوب برای کسانی است که به دنبال ژلی با ماندگاری بالا هستند. البته ژل بلترو دارای انواع مختلفی بوده و در ترکیبات متنوعی تولید می‌شود. افراد می‌توانند با توجه به انتظاراتی که از تزریق ژل به لب خود دارند بهترین نوع را با صلاح‌دید پزشک انتخاب و تزریق کنند.

ژل رووفیل (Revofil)

ژل رووفیل در دسته بهترین فیلر تزریقی صورت قرار گرفته و افراد بسیاری به منظور رفع خطوط ایجاد شده در صورت و همچنین فرم‌دهی به لب‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این ژل به دلیل ترکیباتی که دارد دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد به طوری که تا ۱۲ ماه بعد از تزریق نیز می‌توان شاهد نتایج حاصل از آن بود.

همانطور که نام برده شد تعداد زیادی از پرکننده‌های پوستی در حال حاضر برای تزریق فیلر در دسترس می‌باشند. به همین دلیل رقابت تنگاتنگی بین آن‌ها برقرار می‌باشد. اما هر یک از برندها، ویژگی‌های مختص به خود را دارند که در این مقاله سعی شده است به تعدادی از آن‌ها پرداخته شود.

بهترین ژل تزریقی صورت

مدت زمان ماندگاری و دوام بهترین ژل تزریق به صورت

همانطور که می‌دانید از تزریق ژل برای جوان‌سازی پوست صورت استفاده خواهد شد. یکی از دلایل پیری و شل شدن پوست صورت، کاهش و توقف تولید کلاژن و الاستین پوست است. کلاژن و الاستین دو عامل مهم در درخشان بودن و جوانی پوست خواهند بود که متاسفانه از سن ۲۵ سالگی کلاژن پوست کم شده و از بین خواهد رفت. از آن پس سالانه حدود ۲ درصد از کلاژن پوست کاهش می‌یابد. اما خوشبختانه برند و شرکت‌های مختلف فیلر و ژل در تلاش برای بازیابی حجم از دست رفته و زیباسازی پوست بوده و همه‌ افرادی که کلاژن پوست خود را از دست داده و به دنبال بازگرداندن زیبایی خود می‌باشند، می‌توانند از تزریق ژل استفاده نمایند.

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل، به واکنش بدن شما به فیلر، ترکیبات موجود در فیلر، نوع برند ژل، نحوه مراقبت از تزریق ژل و عملکرد متخصص بستگی خواهد داشت. همانطور که گفته شد دو برند Revolax و Rejeunesse نسبت به سایر شرکت‌های تزریق ژل مدت ماندگاری و دوام بیشتری داشته و اگر شما نیز به دنبال ماندگاری بیشتری می‌باشید می‌توانید از این دو برند فیلر استفاده نمایید. اما بیشتر پرکننده‌های پوستی از ۶ تا ۱۸ ماندگاری خواهند داشت و پس از آن قابل ترمیم خواهند بود.

مزایا و نتایج به دست آمده از بهترین ژل تزریق شده

بسیاری از عوامل از جمله سن تا عوامل محیطی، دست به دست یکدیگر داده و می‌توانند بر پوست صورت شما و افزایش چین و چروک آن تاثیر بگذارند. اما تزریق ژل با نهایت سرعت خواهد توانست زیبایی را به چهره‌ شما بازگرداند. در اینجا به بررسی مزایای بهترین فیلر تزریقی برای صورت پرداخته شده است:

  • داشتن نتایج فوری پس از انجام تزریق ژل
  • ماندگاری و دوام بالای ژل
  • دارا بودن خاصیت درمانی و مفید برای پوست
  • ظریف و طبیعی بودن نتایج حاصل
  • افزایش اعتماد به نفس و زیبایی پس از استفاده از تزریق ژل در افراد
  • افزایش کلاژن پوست
  • مناسب برای افزایش حجم مخصوصا در لب‌ها
  • مناسب برای از بین بردن جای زخم‌ها
  • تغییر زوایای صورت جهت مدلینگ صورت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی