تزریق فیلر
زنی که بدن بی موی خود را لمس می‌کند - بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

یافتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای می تواند یک چالش باشد زیرا تعداد زیادی دستگاه های مختلفی وجود دارد. اکنون بسیاری از افراد به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه و دائمی برای موهای ناخواسته بدن به لیزر موهای زائد روی آورده اند. با این حال، با افزایش محبوبیت لیزر موهای زائد ، تعداد فناوری های موجود نیز افزایش یافته است. لیزرهای دیود 810 نانومتر ، الکساندرایت 755 نانومتر ، لیزر روبی 695 نانومتر ، لیزر Nd: YAG 1064 نانومتر و سایر دستگاه های لیزر موهای زائد به عنوان درمان های دائمی برای موهای ناخواسته محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. خواه به دنبال درمان پاها، زیر بغل ها یا ناحیه بیکینی خود باشید، لیزر موهای زائد برای هر قسمت از بدن موثر است. این مقاله انواع مختلف فناوری را مرتب کرده و همه آنچه را که باید در مورد دستگاه های لیزر موهای زائد بدانید آموزش می دهد. در پایان این پست وبلاگ، شما می توانید با اطمینان یک قرار ملاقات لیزر مو را رزرو کنید و در نهایت به پوست بی عیب و نقص رویاهای خود برسید.

3 طول موج لیزر استاندارد طلایی برای از بین بردن مو استفاده می شود:

  • لیزر الكساندریت 755 نانومتر
  • لیزر دیود 805 نانومتر یا 810 نانومتر
  • 1064 نانومتر: Nd Yag لیزر

هنگام مرتب سازی از طریق لیزرهای مختلف، مهم است که تشخیص دهیم این 3 طول موج لیزر تنها انواع لیزرهایی هستند که برای از بین بردن مو استفاده می شوند.

با وجود طیف گسترده ای از دستگاه های لیزر موهای زائد ، تعیین اینکه کدام فناوری حرفه ای برای نیازهای شما بهتر است دشوار است. به طور کلی، بیشتر دستگاه های لیزر موهای زائد به رنگدانه پوست و رنگدانه مو متکی هستند. فن آوری های لیزر موهای زائد این رنگدانه مو را هدف قرار می دهند، ریشه های مو را به دمای کافی بالا می رسانند تا فولیکول مو آسیب ببیند، بدون اینکه بر بافت پوست تأثیر بگذارد. به دلیل اشعه لیزر غلیظ و قدرتمند، این امر به اندازه کافی به پیاز مو آسیب می زند که دیگر قادر به رشد مو نیست. در نهایت پوستی صاف و بی عیب و نقص برای شما ایجاد می کند. بسته به نوع پوست و موی شما، یک متخصص لیزر می تواند در انتخاب سیستم لیزر مناسب برای نیاز شما کمک کند. در زیر، برخی از رایج ترین دستگاه های لیزر موهای زائد را شرح داده ایم تا به شما کمک کند تفاوت بین هر روش درمانی موجود را تعیین کنید.

پزشک یا اپراتور پای زن را لیزر میکند - بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین فناوری های لیزر موهای زائد:

لیزر دیود

لیزر دیود 810 نانومتر در طول درمان نور کوتاه و موج بلند را برای درمان هر دو نوع موی روشن و متوسط​​، انواع پوست سبک تا متوسط ​​ساطع می کند. این فناوری لیزر به درمان های کوتاه مدت و کوتاه و بدون توقف بین جلسات نیاز دارد.

الکساندرایت:

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا 755 نانومتر در لیزر موهای زائد سریع و کارآمد بی نظیر است. . این سریعترین فناوری موجود در بازار است و برای درمان نواحی وسیعی از بدن در افرادی با رنگ پوست روشن تا زیتونی و هر دو نوع موی روشن و متوسط ​​یک انتخاب محبوب است. برای اینکه لیزر به سرعت کار کند، ضربان ها باید سریع باشند که باعث افزایش ناراحتی در طول درمان می شود. با این حال، این بدان معناست که متوسط ​​خدمات حذف مو با لیزر الکساندرایت تقریباً 30 دقیقه بستگی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد! بسیاری از افراد این دستگاه را انتخاب می کنند تا موها را از مناطق وسیع بدن به سرعت و با خیال راحت از بین ببرند.

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]

لیزر روبی

لیزر روبی 695 نانومتر یکی از قدیمی ترین و کم استفاده ترین فناوری هایی است که در حال حاضر در بازار موجود است. این لیزر سالها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است زیرا می تواند موهای ناخواسته را با حداقل عوارض جانبی به طور موثر و ایمن از بین ببرد. . این لیزر یک انتخاب عالی برای موهای روشن یا ظریف است اما نباید از آن روی پوست های تیره و برنزه استفاده شود. یک نکته مهم در مورد لیزر روبی این است که تاخیر بین پالس های لیزر به طور خاص برای به حداقل رساندن ناراحتی بیمار در طول درمان طراحی شده است. این لیزر منجر به آسیب انتخابی به فولیکول های مو می شود، در حالی که پوست اطراف را ایمن و بدون درد می کند.

Nd: YAG

فناوری لیزر Nd: YAG 1064 نانومتر متکی به فردی است که نواحی ملانین بسیار متمرکز داشته باشد، زیرا لیزر نسبت به دستگاه های دیگر سرعت جذب ملانین ضعیف تری دارد. طول موج های طولانی تر استفاده شده توسط این فناوری همچنین به آن امکان می دهد تا به رنگدانه ملانین موجود در موهای واقعی برسد. در مجموع، این دو ویژگی منحصر به فرد این فناوری ، آن را به موثرترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد در افراد با رنگ پوست تیره تر تبدیل کرده است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های تیره چیست؟

در حالی که فن آوری های زیادی وجود دارد که ادعا می کنند موهای تیره را به طور موثر درمان می کنند، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای موهای تیره لیزر Nd: YAG 1064 نانومتر است. این لیزر موثرترین فناوری لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و افرادی است که برنزه می شوند، زیرا قادر است کنتراست کم بین مو و پوست را تشخیص دهد و با راحتی بی نظیری موهای زائد موثر و ایمن را ایجاد می کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای موهای روشن یا بور چیست؟

درمان موهای روشن، مانند موهای بور یا خاکستری، با لیزر موهای زائد مشکل تر است. با توجه به مقدار محدود رنگدانه در مو، برخی از فن آوری های لیزر موهای زائد در تشخیص و از بین بردن فولیکول مو موثر نیستند. 2 دستگاه موثر لیزر موهای زائد برای موهای روشن و مو بور شامل GentleMax Pro است که از فناوری الکساندرایت 755 نانومتر استفاده می کند و Lumenis LightSheer DUET که از دیود 810 نانومتر استفاده می کند. ثابت شده است که این فناوری ها در از بین بردن دائمی موهای روشن تر بسیار م موثرتر است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی