تزریق فیلر
لیزر موهای زائد صورت

آیا لیزر موهای صورت باعث لک در این نواحی می شود؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آیا لیزر موهای صورت باعث لک در این نواحی می شود؟

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

لیزر موهای زائد صورت یکی از پر طرفدارترین های مربوط به زیبایی محسوب می شود. در جامعه امروز اکثر افراد برای از بین بردن موهای زائد خود به روش های پیشرفته و دائمی مثل لیزر روی آورده اند و کمتر کسی پیدا می شود که تمایل به استفاده از روش های قدیمی چون تیغ و موم و بند انداختن برای رفع موهای زائد صورت خود داشته باشد. عده ای بر این باورند که لیزر موهای صورت باعث لک می شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا به این سوال به صورت تخصصی بپردازیم.

لیزر کردن موهای زائدی که در صورت است

لیزر یک روش بسیار موثر و بی درد جهت از بین بردن موهای زائد است و فرد را تقریبا به صورت دائمی از انجام زدودن موهای صورت خلاص می کند و همچنین با انجام لیزر موهای زائد در مدت زمان کوتاهی با صرف یک هزینه معقول و مناسب از شر موهای زائد صورت یا بدن خلاص شده و به زیبایی مد نظر خود می رسید.اما باید توجه داشت که این عمل حتما باید زیر نظر پزشک متخصص و در مراکز معتبر با دستگاه های استاندارد انجام شود تا هیچگونه عوارضی به دنبال نداشته باشد. 

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از جمله دستگاه های معتبر دنیاست که لیزر با آن کمترین عوارض را دارد. در واقع در صورتی که لیزر با دستگاه های استاندارد و خوب انجام شود و مراقبت های بعد از لیزر به خوبی رعایت شود دیگر شاهد عوارض چندانی بعد از لیزر نخواهیم بود. تنها عوارض بعد از لیزر قرمزی پوست می باشد که آن هم با کرم های ترمیم کننده تسکین می یابد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه شود این است که در صورتی که لیزر موهای زائد صورت در شرایط اصولی صورت نگیرد، عوارض متعددی از جمله لک بعد از لیزر به دنبال خواهد داشت. در واقع  یکی از این عوارض بروز لکه های قهوه ای بعد از انجام لیزر موهای زائد صورت  است. از مشکلات دیگر ایجاد شده می توان به حساسیت های پوستی، تغییر رنگ پوست و لکه های سوختگی،زخم، اسکار، کبود شدگی و تورم اشاره نمود.

[irp posts=”11223″ name=”5 نکته برای اینکه بعد از لیزر موهای زائد صورت چه کنیم؟”]

با توجه به مطالب گفته شده در جواب این سوال که ؛

آیا لیزر موهای زائد موجب لک می شود؟

در جواب این سوال که لک بعد از لیزر رخ می دهد باید گفت که بله در صورتی که با دستگاه های غیر استاندارد و اپراتور غیر حرفه ای لیزر موهای زائد صورت انجام شود نه تنها صورت دچار سوختگی ، اسکار و زخم می شود بلکه لک های قهوه ای بر پوست صورت ظاهر می شوند که مجبور می شوید برای رفع آن ها به سراغ متخصص پوست بروید از این رو برای جلوگیری از ایجاد لک بعد از لیزرِ به سراغ دستگاه های با کیفیتی چون اکساندرایت کندلا و هم چنین مراکز تخصصی پوست ومو معتبر که اپراتورهای حرفه ای دارند بروید.

[irp posts=”11606″ name=”آیا رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائد بیکینی تیره می شود؟”]

لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

روش‌های درمان لک بعد از لیزر موهای صورت

در شرایط معمول لک های قهوه ای بعد از لیزر موهای زائد بعد از مدت زمان کوتاهی کم رنگ و از بین می روند، اما در صورتی که این لکه ها بیشتر از ۱۵ روز از بین نرفتند یا به سوختگی و کبودی تبدیل شدند، باید درمان انجام شود.
این شرایط نشان می دهد کار مرکز لیزری که مراجعه نموده اید اصولی نبوده و آسیب پوست شما جدی شده است. و حتما باید برای درمان به پزشک مراجعه شود.

از طرفی اگر لک های قهوه ای به همراه زخم بودند شما باید پس از مراجعه به پزشک متخصص از کرم های ترمیم کننده و آب رسان پوست استفاده کنید. هنگام شست و شوی صورت نباید از آب گرم استفاده کنید در واقع آب ولرم را جایگزین آب گرم کنید. از کشیدن لیف یا پارچه ضخیم بر روی پوست صورت خودداری کرده و از شوینده های مناسب پوست خود استفاده کنید. گفتنی ست در صورتی که لک تبدیل به اسکار شود رفع کردن آن دشوار خواهد بود.

از این رو مراجعه به کلینیک های معتبر که به دستگاه های استاندارد مجهزند شما را از پیدایش مشکل لک بعد از لیزر ایمن می کند. پس زمانی که تصمیم گرفتید اقدام به لیزر موهای زائد کنید حتمن در وهله اول به سراغ مراکز معتبر بروید و در وهله دوم از متخصص پوست مرکز مشاوره بگیرید تا بدانید برای از بین بردن موهای زائد بدن خود به چند جلسه نیاز دارید و در وهله سوم اپراتور حرفه ای را انتخاب کنید . در واقع این تضمین را از مرکز بخواهید که اپراتور حرفه ای کار لیزر شما را انجام میدهد با رعایت این اصول شما دیگر شاهد لک بعد از لیزر ، سوختگی بعد از لیزر و التهابات شدید بعد از لیزر نخواهید بود.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی