تزریق فیلر
لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست سفید رنگ هستند

آیا لیزر موهای زائد سفید صورت موثر است؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آیا لیزر موهای زائد سفید صورت موثر است؟

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای ناخواسته در هر قسمت از بدن است. لیزر موهای سفید چند سالی است که خیلی رایج شده است. برای لیزر موهای زائد سفید صورت چه باید بکنیم؟ سوالی است که بسیار افراد می پرسند و اینکه آیا لیزر موهای صورت اگر سفید باشند اثرگذار هست و ماندگاری ان چقدر آست؟

فصل گرما در حال نزدیک شدن است و اکنون زمان مناسبی برای شروع لیزر موهای نا خواسته بدن  است که باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر کلی شما می شود. لیزر ملانین، رنگدانه موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. اشعه لیزر با تمررکز بر بر روی فولیکول موهای در حال رشد باعث گرم شدن و از بین رفتن آنها می شود. این کار بدون آسیب رساندن به اپیدرم یا لایه بالایی پوست انجام می شود.

می توان از لیزر در انواع پوست استفاده کرد، اما در همه انواع موها موثر نیست. لیزر زمانی بهترین نتیجه را دارد که بین رنگ مو و رنگ پوست تضاد وجود داشته باشد. افرادی که  رنگ پوست روشن با موهای قرمز، بور یا سفید دارند نتیجه خوبی نخواهند گرفت زیرا رنگدانه بسیار کمی در فولیکول موی آنها وجود دارد. برعکس، افرادی با پوست تیره و موهای تیره و همچنین افراد با پوست روشن و موهای تیره نتایج عالی و اغلب چشمگیری به دست می آورند.

لیزر کردن موهای سفید زائد

لیزر موهای زائد سفید صورت امکان پذیر است، اما بهتر است با یک دکتر متخصص مناسب مشورت کنید. متخصصان ما می توانند در مورد روش های درمانی مانند لیزر موهای سفید و روش های دیگر بهتر شما را راهنمایی کنند.

مخصوصا افرادی که موهای سفید و قرمز دارند بهتر است حتما با افراد متخصص مشورت کنند و از مراجعه به افراد غیر حرفه ای خودداری کنید. تا اثرات نامطلوب و تبعات آزاردهنده آن جلوگیری کنید.

[irp posts=”10969″ name=”لیزر موهای زائد صورت”]

رابطه ملانین با لیزر موهای زائد سفید صورت

اما در مورد موهای سفید، این موها به دلیل عدم وجود ملانین کروموفور در فولیکول مو، در برابر هر نوع فناوری فتوسپیلاسیون مقاوم هستند.

از آنجاییکه دستگاه های لیزر موهای زائد مثل کندلا به کمک ملانین موجود در فولیکول های مو باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند و انرژی متمرکز در پرتوی نور لیزر توسط ملانین یا قسمت مولکولی که به موها رنگ می بخشد جذب می شود. بنابراین به دلیل عدم وجود این ماده در موهای سفید نمی توان انها را بالیزر از بین برد  می توان گفت لیزر روش قطعی برای از بین بردن موهای سفید نیست.

برای درمان موهای سفید روش های مختلفی روی دستگاه های لیزر مو امتحان شده اند، اما می توان گفت هیچ یک از آنها صدردصد مؤثر نبوده اند.

ماندگاری لیزر کردن موهای زائد سفید

روش های دیگری نیز برای از بین بردن موهای زائد سفید وجود دارد مانند الکترولیز که می تواند به شما برای کاهش دائمی موهای زائد کمک کند. اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که به اندازه لیزر ماندگار نیست، می توان گفت الکترولیز می تواند به طور موثری از بازگشت موهای درمان شده جلوگیری کند.

اما نکته ای که وجود دارد متاسفانه، حذف موهای سفید با الکترولیز بسیار زمان بر است، زیرا مستلزم درمان تک تک موهاست.

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لیزر روش هایی برای از بین بردن موهای سفید ایجاد شده است.

Inkfree لیزر، مورد تأیید MD’s FDA پیشرفته ترین لیزر موجود در بازار امروز است و به طور خاص برای از بین بردن موهای زائد در انواع پوست طراحی شده است. این  دستگاه یک سیستم ترکیبی Nd: YAG و الکساندرایت است که به وسیله یک دستگاه چیلر داخلی Zimmer Cryo 5 برای به حداکثر رساندن راحتی و کارایی استفاده می شود.

نتیجه اینکه اگر موهای شما بلوند، خاکستری یا سفیدی هستند، به این معنی نیست که نا امید شوید و از لیزر موهای زائد خود صرف نظر کنید. اگر تمایل دارید از شر موهای زائد خود را در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، پاها، بیکینی و سایر نواحی بدن خلاص شوید، ممکن است ملانین موجود در فولیکول های مو در این نواحی از بدنتان به میزان کافی موجود باشد.

قبل از حذف مو های زائد سفید چه کنیم؟

برای شروع حذف موهای زائد قبل از همه چیز به خاطر داشته باشید که برای کمتر احساس کردن درد باید پوست را تمیز و مرطوب نگه دارید نکته دوم باید به این موضوع توجه کنید که بعد از انجام کار، پوست شما باید ضدعفونی شود تا میکروب ها یا به عبارتی دیگر آلودگی ها و عفونت از منافذ باز پوست شما عبور کند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید نتیجه بگیرید روند منظم و متوالی کار اهمیت بسیاری دارد.

لیزر موهای زائد سفید صورت با لیزر الکساندرایت کندلا

با افزایش سن، افزیش موهای سفید در صورت مسئله ای بسیار طبیعی است،  با افزایش سن یا به عبارتی دیگر، جلو رفتن روند پیری سطح ملانین بدن کاهش پیدا می کند، ملانین یا به عبارتی رنگدانه ایی که باعث ایجاد روند رنگ پوست و مو می شود.

در بعضی مواقع افراد نمی توانند از لیزر استفاده کنند اما باید بگویم برای رهایی از بند موهای سفید لیزر بهترین راه است اما تنها راه نیست برای مثال می توان از شیو کردن، بند انداختن، استفاده از کرم موبر، الکترولیز و لیزر کندلا الکس از راه هایی دیگر می باشد که روش لیزر موهای زائد صورت با لیزر الکساندرایت کندلا از بهترین روش ها برای خلاصی از این مو های می باشد.

5 دلیل برای سفیدی مو صورت

همانطور که در بالا برای شما باز گو کردیم تمام مو های سر صورت و بدن دارای سلولی به نام  ملانوسیت هستند. این ملانوسیت ها ملانین که همان موجب رنگ مو هاست رو تولید می کند. این ملانوسیت های موجود در مو در اثر پیری یا بهتر بگوییم با افزایش سن از بین می روند با کاهش ملانین مو ها خاکستری و با نابودی آن ها مو ها سفید می شوند از عواملی که با عث سفیدی مو می شوند می توان به:

  1. افزایش سن
  2. عوامل ژنتیکی
  3. نوع خاصی از کم خونی
  4. لک وپیس
  5. اختلال عملکرد تیروئید

اشاره کرد.

منبع:www.inkfreemd.com

الکترولیز که می تواند به شما برای کاهش دائمی مو های زائد کمک کند. اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که به اندازه لیزر ماندگار نیست، می توان گفت الکترولیز می تواند به طور موثری از بازگشت موهای درمان شده جلوگیری کند.

از آنجایی که دستگاه های لیزر موهای زائد مثل کندلا به کمک ملانین موجود در فولیکول های مو باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند و انرژی متمرکز در پرتوی نور لیزر توسط ملانین یا قسمت مولکولی که به موهای رنگ می بخشد جذب می شود. بنابراین به دلیل عدم وجود این ماده در موهای سفید نمی توان آنها را با لیزر از بین برد. می توان گفت لیزر روش قطعی برای از بین بردن موهای سفید نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی