تزریق فیلر
فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آیا لیزر بیکینی درد دارد؟

امروزه افراد بسیاری به زیبایی خود و همچنین رعایت مسائل بهداشتی اهمیت می دهند. لیزر موهای زائد بیکینی یکی از آن درمان هایی می باشد که بسیاری از مردم برای رهایی از شیو کرم های موبر و … روی آورده اند. از ویژگی های مهم لیزر بیکینی که در محبوبیت آن تاثیر بسزایی داشت می توان به اثر بلند مدت آن اشاره کرد. هرچند لازم به ذکر است که بگوییم این ویژگی یکی از چندین ویژگی خوب آن می باشد. البته که لیزر صورت نیز همچنان طرفداران خودش را دارد.

پیشنهاد می شود برای لیزر بیکینی از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده شود. البته که برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب با پوست فرد باید به عوامل مختلفی توجه شود.

لیزر ناحیه بیکینی چیست؟

این سوال ممکن است برای خیلی از افراد پیش بیاید که لیزر بیکینی چیست؟ در پاسخ باید بیان کنم که برای آن که به ناحیه تناسلی بانوان اشاره شود. از این اصطلاح استفاده می شود و بیکینی در واقع همان ناحیه تناسلی می باشد. معمولا افرادی که از دست ژیلت ها خسته شده اند رو به انجام این کار می آورند زیرا که این لیزر دارای تاثیر بلند مدت می باشد و افراد را برای مدت طولانی از شیو کردن راحت می کند. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا گزینه ی مناسبی برای لیزر بیکینی می باشد. همچنین به این نکته توجه کنید که انتخاب بهترین دستگاه لیزر برای بیکینی تا حد بسیاری عوارض لیزر را کاهش می دهد.

مزیت لیزر به کرم های موبر چیست؟

بسیاری از افراد قبل از آن که تجربه لیزر بیکینی را داشته باشند، سعی بر آن کردند که موهای زائد ناحیه بیکینی را توسط کرم های موبر از بین ببرند. این روش در طول چند دقیقه موها را از بین می برد اما باید یاد آور شد که این روش دارای بوی به شدت بدی می باشد و در کنار آن موها دوباره به سرعت رشد می کنند. این مزیت در لیزر صورت نیز وجود دارد.

سرطان، نازایی و لیزر بیکینی

این که آیا لیزر عوارض کردن دارد و یا خیر سوالی است که همواره برای متقاضیان لیزر وجود دارد. قبل از لیزر کردن برای خیلی ها ممکن است سوالی پیش بیاید که عوارض لیزر پوست چیست ؟ و آیا لیزر باعث سرطان و در خانوم ها باعث نازایی می شود؟ جالب است بدانید همین سوالات برای متقاضیان لیزر صورت نیز وجود دارد که عوارض لیزر صورت چیست ؟ و …. در ابتدا لازم می دانیم برای شما تعریف کوتاهی از لیزر بیان کنم و شما را با آن آشنا کنیم.

لیزر چیست؟

لیزر پوست  را می توان منبع نور شدید دانست. که توسط این لیزر ها فولیکول های مو را از بین می برند. لیزر هم در عمل های زیبایی مانند از بین بردن موهای زائد همچنین در درمان بعضی از بیماری ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله لیزر هایی که مرسوم می باشد می توان به لیزر صورت، لیزر کل بدن ، لیزر بیکینی و … اشاره کرد.

لیزر ناحیه بیکینی و نازایی

این سوالی است که برای بسیاری از خانم ها قبل از لیزر بیکینی پیش می آید اما در پاسخ باید بگویم که این موضوع شایعه ایی بیش نیست. این ترس که لیزر ممکن است باعث نازایی باشد خلق شده دست اینترنت و شبکه های مجازی می باشد تا پژوهشکده های علمی. همان طور که قبل تر اشاره کرده شد لیزر ها طوری طراحی شده اند که فولیکول های مو را هدف خود قرار می دهند و آنها را از بین می برند. پس با خیال راحت لیزر بیکینی را انجام دهید و نگران هیچ مشکلی از جمله نازایی نباشید. اما خوب در حالت کلی نباید از عوارض جزئی که لیزر پوست دارد، غافل شد.

سرطان در لیزر بیکینی

لیزر مو های زائد را به راحتی می توان یکی از روش های درمانی دانست که هیچ خطری برای سرطان ندارد. بسیاری از پزشکان با لیزر بسیاری از مشکلات همچون خال، زگیل و … درمان می کنند. هر چند این موضوع را در نظر بگیرید که لیزر کردن اگر به طور طولانی و استفاده مکرر استفاده شود می تواند مشکلاتی را برای بدن داشته باشد اما در نظر داشته باشید که لیزر بیکینی هیچگونه ارتباطی با سرطان ندارد.

لیزر ناحیه بیکینی در آقایان

امروزه دیگر لیزر کردن فقط مربوط به خانوم ها نمی شود و مردان نیز می توانند از آن بهره ببرند. لیزر بیکنی در آقایان نیز ممکن است و معمولا کسانی که می خواهند بدن بدون مو و صافی داشته باشند این کار را انجام می دهند. هرچند که باید بازگو کنم لیزر ناحیه بیکنی بیشتر در بین خانم ها رایج است. در مردان معمولا لیزر نواحی مانند سینه، پشت، شکم رایج است.

 قبل از لیزر ناحیه بیکینی چه کارهایی نباید انجام داد؟

پیشنهاد می شود به مدت یک ماه قبل از لیزر ناحیه بیکینی کارهایی همچون اپیلاسیون و وکس انجام ندهید. چرا که لیزر تنها زمانی فولیکول مو را تشخیص می دهد که ریشه مو در بدن موجود باشد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر موها خیلی بلند باشد خود پزشک با ژیلت موهای بدن را اصلاح نماید. چرا که اگر موهای شما خیلی بلند باشد لیزر بر آن ها تاثیری نخواهد گذاشت. همچنین در رابطه با تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد نیز باید گفت که عوامل مختلفی این موضوع را تاُیین میکند.

نکات های مراقبتی قبل از لیزر ناحیه بیکینی

  1. اصلاح

برای گرفتن بهترین نتیجه پیشنهاد می شود حتما 12 تا 24 ساعت قبل از لیزر بیکنی خود را بدن خود را اصلاح نمایید.

  1. دوش بگیرید

برای راحتی خود و هم دکتر پیشنهاد می شود. قبل از مراجعه حتما دوش بگیرید تا بهداشت رعایت شده باشد.

  1. برنزه و یا خود را در معرض شدید آفتاب قرار ندهید

در توضیحی کوتاه می توان گفت که لیزر کردن و بیش از حد مقابل آفتاب قرار گرفتن تاثیر لیزر را از بین می برد.

  1. لباس آزاد و راحت تن کنید

لباس تنگ باعث می شود پس از آن که لیزر انجام شود بدن شما را تحریک و باعث ناراحتی بدن شود. لذا پیشنهاد می شود حتما لباس راحت بپوشید.

  1. آرامش خود را حفظ کنید

نه تنها قبل از عمل زیبایی بلکه هر عمل دیگری سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید چرا که هم به پزشک و هم به خود کمک کرده اید.

نکات مراقبتی بعد از لیزر ناحیه بیکینی

لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین روس های از بین بردن موهای زائد می باشد. از جکله نکات مراقبتی هم میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. استفاده از کمپرس یخ

بهتر است برای خنک شدن و کم کردن احتمال تورم استفاده از کمپرس یخ پیشنهاد می شود.

  1. آب نرسانید

برای جلوگیری از هرگونه مشکلی باید از رسیدن آب به ناحیه لیزر جلوگیری شود.

  1. استراحت کنید

برای آن که ناحیه لیزر شده آسیب نبیند بهتر است از هرگونه فعالیت ورزش و ماساژ جلوگیری کنید.

  1. در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید

در معرض مستقیم آفتاب نباید قرار گرفت چرا که این موضوع باعث تاثیر در ناحیه لیزر شده می شود.

  1. و بنابر تشخص پزشک ممکن است که او کرم و یا پماد تجویز کند.

لیزر در کلینیک دکتر مهدوی نیا

در این صفحه بر آن شد برای شما از لیزر بیکینی صحبت به عمل بیاید و باید اشاره کنم که لیزر ناحیه بیکینی با درد همراه نیست اما کمی سوزش، که بنابر خواسته شما پزشک از بی جسی موضعی استفاده می کند. اما استفاده از لیزر هایی مانند الکساندرایت کندلا درد و سوزش را به شدت کاهش می دهد. پیشنهاد می شود قبل از انجام هرگونه عملی به مطب دکتر متخصص مراجعه کنید. مطب دکتر مهدوی نیا از جمله مطب های می باشد که شما توسط تکنسین ها و دستگاه های به روز درمان می شوید.

قبل از لیزر ناحیه بیکینی چه کارهایی نباید انجام داد؟

پیشنهاد می شود به مدت یک ماه قبل از لیزر ناحیه بیکینی کارهایی همچون اپیلاسیون و وکس انجام ندهید. چرا که لیزر تنها زمانی فولیکول مو را تشخیص می دهد که ریشه مو در بدن موجود باشد. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر موها خیلی بلند باشد خود پزشک با ژیلت موهای بدن را اصلاح نماید چرا که اگر موهای شما خیلی بلند باشد لیزر بر آن ها تاثیری نخواهد گذاشت.

مزیت لیزر ناحیه بیکینی به کرم های موبر چیست؟

بسیاری از افراد قبل از آن که تجربه لیزر بیکینی را داشته باشند، سعی بر آن کردند که موهای زائد ناحیه بیکینی را توسط کرم های موبر از بین ببرند. این روش در طول چند دقیقه موها را از بین می برد اما باید یاد آور شد که این روش دارای بوی به شدت بدی می باشد و در کنار آن موها دوباره به سرعت رشد می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی