تزریق فیلر
رفع موهای زائد مردان با لیزر

آنچه باید در مورد لیزر موهای زائد مردان بدانید

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | آنچه باید در مورد لیزر موهای زائد مردان بدانید

بهترین روش برای از بین بردن موهای بدن برای افراد پرمو چیست؟ اصلاح، موم وکس؟ اما آیا تا به حال به رفع موهای زائد مردان با لیزر فکر کرده اید؟

لیزر موهای زائد چیست و چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد روشی است که در آن پرتوی خاصی از نور، از اپیدرم را رد می شود و فولیکول مو را هدف قرار می دهد، چرخه تولید مثل مو را از بین می برد بدون اینکه به پوست آسیب برساند. با از بین رفتن فولیکول، ساقه مو ضعیف و لنگ می شود و سرانجام با دوره های درمانی از قبل تعیین شده  فولیکول می میرد و هیچ مویی دیگر رشد نمی کند.

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

لیزر موهای زائد چگونه می تواند به ورزشکاران کمک کند؟

بدنسازانی وجود دارند که موی بدنشان را نمی خواهد زیرا این امر به تقویت تعریف عضلات کمک می کند. یا تعداد زیادی دوچرخه سوار که پا و پایین بدن خود را لیزر انجام می دهند. بسیاری از موهای بدن در صورت ترکیب با کیت های دوچرخه سواری تنگ، عرق و مدت زمان طولانی سوار شدن روی زین باعث ایجاد لکه و تحریک اضافی می شوند. همچنین استفاده از جوراب شلواری فشاری، و ماساژ را آسان تر و بدون درد می کند، همچنین شناگران زیادی نیز هستند که لیزر انجام می دهند اگر آنها بتوانند با داشتن موی كم یك دهم ثانیه پس انداز كنند و ركورد بزنند ، برای آنها مهم است.

چرا مردان لیزر موهای زائد انجام می دهند؟

رفع موهای زائد مردان با لیزرداشتن موهای بیش از حد / زیبایی شناسی

از بین بردن موهای زائد با لیزر برای مردانی که از داشتن موهای زائد در پشت، قفسه سینه ، شکم یا سایر نقاط ناراحت هستند، جذاب است. بسیاری مردان دوست ندارند موهای زائد خود را کاملا از بین ببرند بلکه دوست دارند آنها را نازکتر  و کمتر بکنند.

[irp posts=”10969″ name=”لیزر موهای زائد صورت”]

بهداشت

داشتن موی زیاد در بدن به این معنی نیست که بهداشت کمتری دارید. فقط بعضی ها می دانند که کنترل کردن به آنها کمک می کند تا تحریک را از بین ببرند. برخی ممکن است این کار را برای کاهش بو و خارش های ناشی از مو در ماه های تابستان انجام دهند. بعضی افراد نیز موی خیلی زیادی در پشت خود دارند یا در صورت خود که بعضی از مردان را مجبور به لیزر می کند زیرا اصلاح گونه های شما کاملاً دست و پا گیر است. بله، لیزر موهای زائد در مردان بسیار زیاد است. حدود 40 درصد از مشتریان لیزر مرد هستند.

اصلاح سریع و راحت موهای صورت

بعصی از مردان می خواهند موهای کمتری در صورت خود داشته باشند تا اصلاح راحت تر شود، به خصوص اگر روی گردن خود مو دارند. وی افزود: لیزر تنها راه برای درمان موثر خوشه هایی از برجستگی های ملتهب، قرمز یا تیره در اطراف پیازهای مو که بعد از اصلاح ایجاد می شود است. در اصل، موهایی رشد کرده می توانند  در همه جهات رشد کنند که می توانند جای زخم ایجاد کنند. از بین بردن موهای زائد با لیزر در بیماران مبتلا به فولیکولیت مکرر فولیکول های ملتهب مو که می توانند به صورت جوش های کوچک و سرسفید ظاهر شوند نیز مفید است.

[irp posts=”10943″ name=”لیزر موهای زائد مردان”]

رفع موهای زائد مردان با لیزر چقدر دردناک است؟

با ظهور لیزرهای جدید لیزر موهای زائد دیگر پرسه دردناکی نیست.. البته این موضوع به آستانه تحمل درد شما بستگی دارد، اما در بیشتر موارد ، احساس خراشیدن سوزن یا ضربه محکم و ناگهانی باند لاستیکی دارد. برای افرادی که آن را بسیار دردناک می دانند ، می توانند از یک کرم بی حس کننده استفاده کنند ، که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد  شاید به 50 درصد ،در لیر موهای زائد یک مزیت بزرگ وجود دارد: این که درد آن کمتر از اپیلاسیون است حدود 40 درصد کمتر. و هیچ یک از پارگی یا آسیب هایی که اپیلاسیون می تواند به پوست شما وارد کند ، نخواهید داشت. لیزر اپیدرم را دور می زند ، بنابراین به پوست آسیب نمی رساند. در واقع کلاژن را تحریک می کند.

چند جلسه درمانی برای رفع موهای زائد مردان با لیزر لازم است؟

پشت و قفسه سینه یک مرد به شش تا هشت درمان نیاز دارد که با فاصله تقریباً دو ماه (شش تا هشت هفته) از هم فاصله داشته باشند. با توجه به اینکه مو در چرخه های مختلف رشد می کند، بنابراین در هر زمان مشخص می شود و این برای  هر فرد متفاوت است. کلینیک در درمان بسیار تاثیر دارد توصیه کلینیک های تخصصی پوست و مو مانند مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا توصیه ما به شماست.

 

منبع:www.mensjournal.com

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی