[rank_math_breadcrumb]

تزریق ژل زیر چشم

مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا 

تزریق ژل زیر چشم، برای مقابله با پیری ظاهر چشم ها به طور تخصصی در کلینکی دکتر مهدوی‌نیا انجام می شود. این فرایند سبب آب رسانی، صافی و جوانسازی پوست شده که این موارد خود ظاهر جوان تر را برای فردی که تزریق ژل زیر چشم انجام می دهد، به ارمغان می آورند.

دکتر مصطفی مهدوی نیا کیست؟

021-22654580-85

برای دریافت نوبت تماس بگیرید

تهران – ولیعصر- بالاتر از چهارراه پارک وی- بعد از خیابان فرشته- خیابان خیام قبل از تقاطع نصیبی- سمت راست- پلاک ۳۰/۱

برای دریافت نوبت یا مشاوره فرم زیر را پر کنید

جهت دریافت نوبت یا مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

عناوین مطرح شده در این پست

 تزریق ژل زیر چشم و فیلر ها به عنوان راهی برای جایگزینی حجم از دست رفته به کار گرفته می شوند تا به از بین رفتن گودی و سیاهی زیر چشم به اشخاص کمک کنند. عوامل مختلفی ممکن است که بر به وجود آمدن چنین شرایطی در چهره ی فرد تاثیر گذار باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

تزریق ژل زیر چشم، یکی از بهترین روش‌های رفع مشکلات ناحیه زیر چشم مانند تیرگی، گودی و چین و چروک‌های ریز است. این روش، روشی ایمن و بدون خطر است. البته ممکن است عوارض جانبی ناچیزی داشته باشد، که معمولا کوتاه مدت هستند و در روزهای اولیه بعد از تزریق به طور کامل رفع می‌شوند. یکی از عوارض شایع تزریق ژل زیر چشم، کبودی در این ناحیه است. همانطور که می‌دانید،زیر چشم جز حساس‌ترین نواحی صورت است. در پوست زیر چشم تعداد زیادی مویرگ وجود دارد. هنگامی که تزریق در این ناحیه صورت می‌گیرد بسیاری از این مویرگ‌ها به وسیله سوزن تزریق ژل، دچار پارگی می‌شوند. دلیل کبودی هم همین امر است. البته چون تزریق ژل زیر چشم حساسیت زیادی دارد به همین دلیل اکثر پزشکان از متد جدید که استفاده از سوزن کانولا است تزریق را انجام میدهند که کبودی و تورم به حداقل برساند. مهارت پزشک در این مورد بسیار اهمیت دارد.، حتما در انتخاب پزشک و مرکز درمانی حساسیت به خرج دهید.

دلایل تزریق ژل برای گودی زیر چشم

فرو رفتگی چشم ها اغلب یک مشکل پزشکی به شمار نمی روند اما عوامل مختلفی ممکن است که دلیل ایجاد گودی زیر چشم بشوند که در ادامه آن ها را بیان می نماییم:

  • پیری
  • ژنتیک
  • کمبود خواب
  • کمبود آب بدن
  • حساسیت ها
  • مصرف سیگار
  • کاهش وزن شدید
  • عفونت های سینوسی
  • قرار گیری در معرض نور خورشید


علائم گودی زیر چشم

  1. گود شدن زیر چشم ها
  2. نازکی پوست زیر چشم ها
  3. بروز دایره های تیره در زیر چشم
  4. داشتن یک ظاهر کلی خسته در چهره
  5. پدیدار شدن یک سایه تیره بر پلک زیرین

درمان تزریق ژل زیر چشم

فرو رفتگی ناشی از حساسیت ها و عفونت های سینوسی را می توان با مصرف دارو درمان کرد. دارو های آنتی هیستامین بدون نسخه و قطرات چشمی می توانند به کاهش علائم حساسیت کمک کنند. با این حال، گاهی اوقات جهت درمان یک عفونت سینوسی به مصرف دارو های آنتی بیوتیک تجویزی نیاز است.

تغییر سبک زندگی و درمان های خانگی نیز در درمان گودی زیر چشم می تواند موثر باشد. انجام کارهایی مانند نوشیدن آب زیاد یا داشتن خواب کافی. در این میان باید گفت که بسته به دلیل ایجاد فرو رفتگی زیر چشم ممکن است که نوع درمان و داروی تجویز شده متفاوت باشد. اما در حالت کلی در حال حاضر تزریق ژل به زیر چشم یکی از بهترین راه حل ها برای درمان فرورفتگی زیر چشم می باشد.

فرو رفتگی چشم ها اغلب با عناوین دیگری از جمله گود افتادن چشم ها نیز شناخته می شود. از آن جایی که دایره های تیره رنگ زیر چشم، معمولا در اثر افزایش سن به وجود می آیند، اغلب افراد با رسیدن به اواخر سنین ۳۰ سالگی یا اوایل ۴۰ سالگی متوجه فرو رفتگی و تیرگی زیر چشم های خود می شوند. اما به دلایلی این عارضه در جوانان کم سن و سال تر نیز ممکن است که به وجود بیاید. ژل یا فیلر زیر چشم یکی از بهترین راه های رهایی از فرو رفتگی و دایره های سیاه زیر چشم است. از آنجایی که این فیلر های پوستی به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده اند، تزریق آن ها جای نگرانی ندارد.

بهترین ژل برای درمان گودی زیر چشم

نوع ژلی که پزشک برای زیر چشم پیشنهاد می کند، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از فیلرهای تایید نشده، موجب ایجاد تورم زیاد در قسمت زیر چشم می شوند. به جرات می توان گفت در حال حاضر ژل ژوویدرم بهترین نوع فیلر موجود در بازار است. با این ممکن است پزشکان مختلف بسته به شرایط بدنی هر فرد انواع مختلفی از ژل را پیشنهاد دهند که از این بابت جای نگرانی نیست.

بهترین مارک ژل برای تزریق زیر چشم

ناحیه حساس زیر چشم (که به آن ناحیه اشک نیز گفته می‌شود) معمولاً اولین جایی است که علائم پیری از قبیل گودی زیر چشم، حالت پف کرده و حلقه‌های تیره در آن ظاهر می‌شود. این امر تاثیر بسیار زیادی روی حالت چهره فرد می‌گذارد، بنابراین افراد همواره به دنبال روشی برای اصلاح این مشکلات هستند. یکی از راه‌های اصلاح مشکلات زیر چشم ، تزریق ژل به این ناحیه است.
ما در این مقاله ابتدا ویژگی های یک ژل خوب برای تزریق به ناحیه زیر چشم و سپس بهترین مارک ژل‌های زیر چشم، ویژگی‌ها و خصوصیات مثبت هر کدام از آن‌ها و دلیل تمایز آن‌ها از سایر ژل‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.
خصوصیات یک ژل خوب برای زیر چشم:
حاوی هیالورونیک اسید باشد.
ماندگاری مناسبی داشته باشد.
قابلیت رفع چین و چروک‌های زیر چشم را داشته باشد.
ساختار زیست سازگار داشته باشد و باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نشود.
دارای نتایج مثبت بوده و نتیجه آن ظاهری طبیعی داشته باشد.
به هیدراته نگه داشتن پوست کمک کند.
دارای قیمت مناسب باشد.

معروفت‌ترین مارک های ژل زیر چشم

ژل رستلین
ژل رستلین، اولین ژل زیر چشم، مورد تایید FDA در بازار است. برای چین و چروک‌های متوسط ​​تا شدید، پرکردن گودی زیر چشم بسیار مناسب است. این ژل نرم و انعطاف پذیر است و حالت طبیعی زیر چشم بعد از تزریق حفظ می‌شود و ماندگاری مناسبی دارد.
ژل ژوویدرم
ژوویدرم (Juvederm) یکی از بهترین و پرطرفدارترین مارک‌های تزریق ژل زیر چشم است. این ژل محصول شرکت Allergan است. این ژل کانادایی آمریکایی به خاطر نتایج مثبتی که داشته، همیشه در نظر سنجی برای انتخاب بهترین مارک ژل زیر چشم مقام اول را کسب می‌کند. ساختار این ژل بر پایه هیالورونیک است. این ژل با توانایی ایجاد تعداد بالای پیوند مولکولی و استفاده از فناوری VYCROSS، حجم مناسبی به ناحیه مورد نظر می‌دهد. این ژل تقریبا بدون عارضه بودن و ماندگاری بالایی دارد.
ژل تئوسیال
یکی از محبوب‌ترین و کم عارضه‌ترین ژل‌های زیر چشم موجود در بازار، ژل تئوسیال ( Teosyal ) است. این ژل محصول کشور سوئیس است. این فیلر با استفاده از فناوری OMPS ساخته می‌شود. ژل تئوسیال تاثیر زیادی در رفع تیرگی و پر کردن گودی زیر چشم دارد. این ژل ساختار پلاستیکی دارد. میزان ماندگاری ( 12 الی 18 ماه پس از تزریق) این ژل بالاست.
ژل اسکالپترا
ماده ی اصلی ژل اسکالپترا (Sculptra ) پلی ال لاکتیک اسید است و باعث بهبود حجم، رنگ و بافت پوست زیر چشم از طریق تحریک کلاژن سازی در پوست می‌شود.
ژل رادیس
ماده اصلی ساخت این ژل بر پایه هیدروکسی آپاتیت کلسیم است. این ماده قبلا برای جراحی و درمان‌های چشم پزشکی و دندانپزشکی و حجم دهی به بافت آسیب دیده و از دست رفته مبتلایان به ویروس HIV به کار برده می‌شد. این ژل دوزهای مختلفی دارد. با استفاده از حجم 8/0 میلی لیتر از این ژل به راحتی می‌توان چین و چروک‌ها و نواقص زیر چشم را برطرف کرد. این ژل چون بر پایه کلسیم ساخته شده است و مبتنی بر DKA است ماندگاری بالایی دارد. میزان ماندگاری این ژل 18الی20 ماه پس از تزریق است. این ژل برای افراد بالای 35 سال قابل استفاده است.
ژل پرفکتا
این ژل محصول کشور فرانسه است. ماده اصلی سازنده این ژل هیالورونیک است. این ژل برای رفع چین و چروک و گودی زیر چشم مناسب است. ژل پرفکتا بخاطر قیمت مناسب و ماندگاری قابل قبولش، توسط بسیاری از پزشکان متخصص توصیه می‌شود.
تزریق ژل برای کشیده شدن چشم

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می شود؟

پزشک در جلسه مشاوره اولیه علاوه بر گرفتن تاریخچه پزشکی بیمار، نواحی صورت و زیر چشم ها را به صورت دقیق معاینه می کند. در این جلسه نتایج مورد انتظار بیمار، مزایا و خطرات فرایند بررسی شده تا بیمار بتواند به صورت آگاهانه تصمیم گیری کند. در صورتی که مشخص شود  ژل زیر چشم  برای فرد مناسب است، فرایند تزریق ژل برای شخص آغاز می شود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل زیر چشم

فرد باید قبل از انجام فرایند تزریق ژل زیر چشم موارد زیر را رعایت کند:

  1. ننوشیدن الکل از ۲۴ ساعت قبل از فرایند
  2. مصرف نکردن دخانیات و سیگار از یک هفته قبل از تزریق ژل
  3. عدم مصرف ایبوپروفن از ۲ روز قبل از فرایند
  4. عدم مصرف آسپرین از ۷ روز قبل از فرایند


آیا تزریق ژل زیر چشم درد دارد؟

از آنجایی که تزریق ژل زیر چشم، فرایندی کم تهاجم است، اغلب بیماران درد آن را بسیار کمتر از پیش بینی های خود از این فرایند احساس می نمایند. البته که در فرایند تزریق ژل از جمله تزریق ژل زیر چشم معمولا قبل از تزریق از یک داروی بی حس کننده موضعی با هدف کاهش درد استفاده می شود.


مدت زمان تاثیر ژل زیر چشم

فرایند درمانی تنها در حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد. با اینکه تاثیر تزریق فیلر ها فورا قابل مشاهده است اما نتایج نهایی پس از گذشت ۲ هفته نمایان خواهند شد. علت چنین پدیده ای این است که پوست جهت استراحت کردن، صاف شدن، دستیابی به بهترین تعادل رطوبتی و تلفیق شدن با فیلر ها به زمان نیاز دارد. به همین خاطر می توان گفت که شما نهایتا پس از گذشت ۲ هفته از فرایند تزریق ژل زیر چشم، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

ماندگاری ژل زیر چشم

میزان ماندگاری تزریق ژل زیر چشم بین ۹ ماه تا یک سال برای یک فرد معمولی می باشد. ممکن است بسته به آناتومی بدن شخص و چگونگی سرعت پرکردن ژل زیر چشم، این مدت زمان طولانی تر شود. در صورتی که حتی می توان گفت بعضی افراد حتی تا سه سال این ماندگاری را تجربه می کنند.

آیا تزریق ژل به زیر چشم دائمی است؟

تزریق ژل به زیر چشم برخلاف عمل های زیبایی که نتایج دائمی خواهند داشت، دائمی نبوده و پس از مدتی آثار تزریق فیلر از بین خواهند رفت. عدم دائمی بودن پرکننده ها برای برخی از بیماران مفید واقع خواهد شد زیرا برخی از بیماران از نتایج نهایی تزریق فیلر ناراضی بوده و خواستار از بین رفتن آثار و نتایج فیلر پرکننده خواهند بود.

اما برخی دیگر نیز از وضعیت و ظاهر جدید خود راضی بوده و به دلایلی مانند جلوگیری از پرداخت هزینه بیشتر، خواستار ماندگاری بیشتر نتایج تزریق ژل می باشند. ژل تزریق شده پس از مدتی جذب بدن خواهد شد به همین دلیل پس از مدتی آثار آن از بین رفته و برای دوام نتایج فیلر پرکننده، نیاز به ترمیم و تزریق ژل مجدد خواهد بود.

عوارض تزریق ژل زیر چشم

معمولا افراد پس از تزریق ژل زیر چشم به سرعت بهبود یافته و نتایج درمانی فورا قابل مشاهده اند. افراد بلافاصله پس از فرایند می توانند فعالیت های عادی خود را از سر گرفته و در اکثر موارد بر سر کار خود باز گردند. با این حال، امکان دارد در چند روز اول پس از فرایند اندکی تورم یا کبودی مشاهده شود. که با گذشت زمان به طور کامل درمان می شوند و جای نگرانی از این بابت نمی باشد.

مراقبت بعد از تزریق ژل زیر چشم

بیماران می توانند جهت کاهش تورم پس از تزریق ژل زیر چشم هر چند ساعت یکبار یک کمپرس سرد را به آرامی بر روی ناحیه درمان قرار دهند. همچنین، جهت کاهش کبودی نیز می توان در هنگام شب و قبل از رفتن به خواب مقداری پماد آرنیکا برای این نواحی استفاده نمود. افراد باید حداقل تا ۶ ساعت پس از فرایند تزریق ژل زیر چشم، از لمس کردن نواحی درمان خودداری کنند.

پس از گذشت این مدت نواحی درمان را می توان به آرامی با آب و صابون شستشو داد. باید تا ۴ ساعت پس از درمان از اعمال آرایش یا دیگر محصولات مراقبتی پوست خودداری شود. چرا که منافذ پوست باز است و امکان عفونت وجود دارد. همچنین بلافاصله پس از تزریق ژل افراد باید از ورزش کردن و مصرف الکل به مدت ۲ روز خودداری کرده و به مدت ۲ هفته از قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای شدید اجتناب کنند.

مراقبت های قبل از تزریق ژل زیر چشم

از آنجایی که تزریق ژل یا چربی به زیر چشم نوعی اقدام زیبایی محسوب می‌شود رعایت برخی نکات و آمادگی‌های قبل از انجام آن ضروری است. از جمله مهم‌ترین این موارد که توسط پزشک نیز عنوان خواهند شد، عبارتند از:

  1. قبل از هر تصمیمی، در مورد پزشک و کلینیکی که قرار است انتخاب کنید تحقیقات لازم را انجام دهید چرا که این دو مورد از اهمیت بالایی در ایجاد نتیجه رضایت‌بخش برخوردار هستند.
  2. حتما قبل از اقدام به این کار با پزشک خود در مورد سابقه بیماری خاص، حساسیت دارویی و… صحبت کنید.
  3. در صورت مصرف دارو یا پماد خاص، حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
  4. توصیه می‌شود از چند روز قبل از مصرف داروهایی که سبب رقیق شدن خون می‌شوند (مانند آسپرین) پرهیز کنید.
  5. همچنین چند روز قبل قبل از تزریق باید مشروبات الکلی و دخانیات را کنار بگذارید.
  6. قبل از شروع به کار صورت خود را به خوبی با آب و مایع شست و شوی صورت بشویید و از هیچگونه کرم و لوازم آرایشی استفاده نکنید.

نتایج حاصل از تزریق ژل در زیر چشم

  1. پرکننده‌های چشمی بلافاصله بعد از پایان جلسه درمان موجب کاهش حداکثری تیرگی و چین و چروک زیر چشم می‌شوند.
  2. ماندگاری حاصل از تزریق فیلر به زیر چشم بسته به برند مورد استفاده متفاوت است، به عنوان مثال ژل‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک معمولاً از 9 ماه تا 1 سال، کلسیم هیدروکسی لپاتیت معمولاً بین 12 تا 18 ماه و اسید پلی ال-لاکتیک تا 2 سال ماندگاری خواهند داشت.
  3. تزریق ژل در زیر چشم تا حد زیادی منجر به تقارن دو طرف صورت، طبیعی شدن حالت چشم‌ها و جوانسازی زیر چشم می‌گردد.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل زیر چشم

تیرگی، چین و چروک و گودرفتگی در ناحیه زیر چشم اغلب ژنتیکی است و برخی از عوامل دیگر مانند افزایش سن، الگوهای خواب نامناسب، کم آبی بدن، رنگدانه زیاد و سبک زندگی می‌توانند باعث ایجاد آن شوند. به طور کلی همه افراد کاندید مناسبی برای تزریق ژل یا چربی در زیر چشم نیستند، به عنوان مثال اگر سیگار می‌کشید یا زیاد الکل می‌‌نوشید، پزشک ممکن است در مورد تزریق این موارد به شما هشدار دهد. سیگار کشیدن و مصرف زیاد الکل ممکن است مانع بهبودی پس از تزریق شود و همچنین مدت زمان ماندگاری نتایج را کاهش دهد. افراد زیر بهترین کاندیدهای تزریق پرکننده در زیر چشم خود هستند:

  1. برخی از افراد به طور طبیعی دارای چشم‌های گود شده با درجات مختلف هستند. تزریق ژل و چربی زیر چشم می‌تواند به رفع این مشکل در برخی افراد کمک کند.
  2. افزایش سن نیز می‌تواند باعث تشکیل چروک، فرورفتگی، تیره و توخالی شدن زیر چشم شود. علاوه بر این، با افزایش سن چربی‌های زیر چشم از بین می‌روند یا کاهش می‌یابند و باعث ایجاد فرو رفتن چشم‌ها در یک گودی می‌شوند که می‌تواند منجر به جدایی عمیق بین ناحیه زیر چشم و گونه شود. به این ترتیب می‌توان با استفاده از ژل یا چربی به درمان یا جلوگیری از این علائم پرداخت.
  3. تمام خانم‌ها و آقایان بالای 30سال که در زیر چشمشان دارای چین‌های متوسط تا عمیق هستند.

لیفت چشم با تزریق ژل (فیلر زیر چشم)

با افزایش سن و تغییرات ظاهری در چهره، بسیاری از افراد به دنبال روش های جوانسازی صورت هستند. یکی از انواع روش‌ها روش تزریق ژل برای کشیدگی و لیفت چشم و برطرف کردن حالت افتادگی چشم‌ها است. افتادگی پلک و چشم باعث می‌شود، چهره فرد حالت افسرده و خسته داشته باشد و فرد مسن به نظر برسد. تزریق ژل برای رفع افتادگی چشم، دارای نتیجه فوق العاده‌ای است و چشم‌ها را تا حد زیادی لیفت می‌دهد و به‌چشم ها حالت کشیده‌تری می دهد. برای کشیدگی چشم با تزریق ژل معمولا ار ژل‌هایی که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند استفاده می‌کنند. این ژل ها ماندگاری و دوام نسبتا بالایی دارند.
تزریق ژل کلاژن ساز زیر چشم
برای جوانسازی و رفع مشکلات ناحیه زیر چشم، از قبیل چین و چروک های ریز، گودی و افتادگی و تیرگی پوست زیر چشم، می‌توان از ژل یا فیلر استفاده کرد. ژل‌هایی که برای تزریق به ناحیه زیر چشم استفاده می‌شوند، حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید یک ماده زیست سازگار است. این ماده بعد از تزریق در ناحیه زیر چشم، باعث تحریک تولید کلاژن در این ناحیه می‌شود. این ژل کلاژن ساز باعث هیدراته شدن و شفاف شدن پوست زیر چشم می‌شود. در واقع با تولید کلاژن طبیعی در پوست باعث جوانسازی ناحیه زیر چشم شده و مشکلات پوستی زیر چشم را برطرف می‌کند. ژل Juvederm و Restylane دو نوع از ژل‌های بسیار با کیفیت و استاندارد کلاژن ساز هستند. این ژل‌ها، با توجه به عملکرد عالی که دارد هم ماندگاری بالایی دارد ، هم بدون عارضه و کاملا بی‌خطر هستند. البته به خاطر داشته باشید ناحیه زیر چشم، بسیار حساس است حتما برای تزریق ژل به این ناحیه، در انتخاب مرکز درمانی و پزشک متخصص دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق ژل به زیر چشم

عوارض جانبی یکی از نگرانی های عمده متقاضیان درمان های زیبایی از جمله تزریق ژل به زیر چشم خواهد بود. با توجه به AAD عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل موارد زیر خواهند بود.

  1. قرمزی
  2. درد
  3. خارش
  4. تورم
  5. راش

برای کاهش کبودی زیر چشم بعد از تزریق، می‌توان اقدامات زیر انجام داد.

استفاده از قرص گیاهی آناهیل
آناهیل یک نمونه قرص ترمیم کننده است که باعث از کاهش کبودی و تورم در ناحیه تزریق میشود.که بهتره بعد از تزریق استفاده شود

استفاده از پماد آرنیکا
آرنیکا که از یک گل کوهی به دست آمده است یک داروی هومیوپاتی است. پزشکان از آن برای درمان درد عضلانی، کبودی و سایر مشکلات جزئی استفاده می‌کنند. مصرف پماد آرنیکا 4 روز قبل از عمل و 4 روز بعد از عمل تاثیر زیادی در جلوگیری از کبودی بعد از تزریق دارد. از کبودی جلوگیری کند. می توانید روزانه 4 عدد قرص هومیوپاتی را زیر زبان خود قرار دهید.
استفاده از کمپرس سرد و کیسه یخ
استفاده از کمپرس سرد و کیسه می‌تواند کبودی و درد را یک یا دو روز پس از تزریق کاهش دهد. پزشکان به بیماران توصیه می‌کنند که یخ را در یک پارچه قرار دهند یا یک پارچه تمیز را در آب یخ فرو کنند و آن را به آرامی روی زیر چشم بگذارند. اجازه ندهید یخ با پوست شما تماس پیدا کند، زیرا می‌تواند منجر به سرمازدگی و ایجاد درد شود.
عدم استفاده از مواد آرایشی
حتی‌الامکان تا 48 ساعت پس از تزریق آرایش نکنید از مالیدن و فشار دادن ناحیه زیر چشم خودداری کنید.
عدم استعمال الکل و دخانیات
سعی کنید حداقل در 24 ساعت قبل و بعد از تزریق ژل زیر چشم از کشیدن سیگار و استعمال نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید. زیرا نیکوتین و الکل هر دو باعث کبودی بعد از فیلر زیر چشم را افزایش می‌دهند.

هزینه های ناشی از تزریق ژل به زیر چشم

همه ی افرادی که درمان زیبایی را آغاز می کنند و یا متقاضی انجام درمان های زیبایی مانند تزریق ژل می باشند، به هزینه های ناشی از درمان زیبایی مدنظر نیز توجه خواهند کرد. در واقع هزینه های تزریق ژل به تعداد سرنگ های مورد نیاز فیلر پرکننده، بستگی خواهد داشت یعنی با توجه به تعداد سرنگ ها و مقدار ژل تزریقی، هزینه تزریق ژل متغیر خواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید بیمه هزینه ای در قبال انجام تزریق فیلر متقبل نخواهد شد و پرداخت تمامی هزینه به عهده خود بیمار خواهد بود زیرا تزریق ژل به عنوان نوعی درمان زیبایی شناخته و به کار گرفته خواهد شد در نتیجه تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت. البته برخی از پزشکان مقدار مبلغ دریافتی از بیمار را طی چندین قسط از وی دریافت خواهند کرد در نتیجه تا حد زیادی به بیمار کمک خواهد شد.

قیمت تزریق ژل زیر چشم به چه عواملی بستگی دارد

یکی از مهمترین اعضای صورت، که بیشتر از سایر اعضا روی زیبایی چهره تاثیر دارد، چشم‌ها هستند. با افزایش سن، پوست لطیف اطراف چشم، نازک‌تر می‌شود که این امر منجر به گودی زیر چشم و تیرگی زیر چشم می‌شود. گودگی و تیرگی زیر چشم، باعث می‌شود، فرد مسن‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، تیرگی و گودی ناحیه زیر چشم، ظاهری خسته و افتاده به فرد می‌دهد. حالت فرسودگی و خستگی چهره، برای همه ناخوشایند است. بنابراین افرادی که با این چالش روبرو هستند، سعی دارند این مشکل را رفع کنند. آن‌ها از روش‌های مختلفی مانند تزریق چربی زیر چشم، مزوتراپی و تزریق ژل زیر چشم برای رفع این مشکل استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین روش‌ها تزریق ژل به ناحیه زیر چشم است. یکی از موارد قابل توجه برای افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند هزینه تزریق ژل زیر چشم است. هزینه تزریق ژل زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:
نوع ژل یا فیلر
مقدار فیلر یا ژل تزریق شده
مرکز انجام تزریق ژل زیر چشم
مهارت پزشک متخصص
کبودی بعد از تزریق ژل زیر چشم

دریافت مشاوره و رزو نوبت رایگان

برای لیزر موهای زائد خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

احتمالاً پس از تزریق ژل زیر چشم مقداری تورم، کبودی و قرمزی خواهید داشت. این عوارض معمولا پس از 48 تا 72 ساعت بهبود می یابند. ناحیه زیر پلک شما بلافاصله پرتر به نظر می رسد. اما ممکن است 1 تا 2 هفته طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید.

پس از تزریق ژل زیر چشم عوارضی ممکن است به وجود بیاید که ایجاد آن ها در چهره ی فرد پس از تمامی اقدامات زیبایی طبیعی می باشد.اما باید گفت که از میان عوارض ممکن است که کبودی بیشتر طول بکشد، اما باید ظرف یک هفته برطرف شوند.

آدرس مرکز کلینیک دکتر مهدوی نیا 

تهران، فرشته، خیام، نبش تختی دوم، پلاک۳۰/۱
 

امتیاز شما به این پست

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *