تزریق فیلر

همه چیز در مورد لیزر موهای دست | قیمت لیزر موهای زائد دست

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | همه چیز در مورد لیزر موهای دست | قیمت لیزر موهای زائد دست

معمولا اکثر بانوان هیچ تمایلی برای داشتن موهای زائد روی دست‌های خود ندارند. به همین دلیل به صورت مداوم آن‌ها را به روشهای مختلف مانند شیو کردن یا اپیلاسیون از بین می برند . اما، شیو با تیغ یا موم آسیب‌های زیادی به سطح پوست وارد می کند و می‌تواند پوست را دچار آلرژی یا حساسیت‌ کند و یا حتی موجب بریدگی یا خراش شود . به همین منظور یا باید از شیو کردن و موم انداختن مداوم آن دست کشید یا از روش بی خطر و بهتری استفاده کرد. لیزر روشی کم خطر و تقریبا بی خطر برای حذف موهای زائد دست می باشد و شما با این روش از داشتن دستی بی مو و داشتن پوستی لطیف بهره مند خواهید بود. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما در مورد معایب، مزایا و قیمت لیزر موهای زائد دست بگوییم.

لیزر موهای دست

لیزر موهای زائد دست شامل از بین بردن موهای زائد دست ها از انگشتان دست تا مفصل آرنج است. موهای تیره و ضخیم و یا حتی سفت که در ناحیه دست ها می رویند در نتیجه افزایش سطح تستوسترون ظاهر شده اند.
لیزر ، بر خلاف روش های دیگر از بین بردن موهای ناحیه دست مانند اپیلاسیون و شیو، اثر بسیار ماندگارتر در ایجاد پوست صاف و بدون مو دارد.
حذف موهای زائد دست باید در کلینیک های حرفه ای و با دستگاه های استاندارد و تحت نظارت پزشک انجام شود تا هیچگونه خطر و عوارضی شما را تهدید نکند.

[irp posts=”11556″ name=”اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد، کدام روش بهتر است؟”]

آیا موهای بازوی خود را لیزر کنیم؟

در صورتی که موهای بازوی شما ظریف هستند، از انجام لیزر این بخش جدا خودداری کنید؛ چرا که باعث ضخیم شدن موهای بازو می شوند و موجب طولانی شدن جلسات لیزر می شود و گاهی حتی با 8 جلسه هم از بین نمی روند.

مزایای لیزر موهای زائد دست

حذف موهای دست مزایای زیادی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم ؛

  • نتیجه لیزر موهای زائد تا مدتهای طولانی باقی می ماند.
  • نسبت به روشهای دیگر حذف موهای زائد، لیزر بدون درد و بدون خطر است.
  • به پوست آسیبی نمی رساند برخلاف روشهای دیگر که ممکن است باعث ایجاد خراش، زخم یا بریدگی شوند. حتی ممکن است در مواردی باعث افزایش کیفیت پوست شود.
  • لیزر روشی سریع و کم دردسر برای خلاصی از شر موهای زائد است.
  • فواصل طولانی تری برای حذف موهای زائد، نسبت به روشهای دیگر دارد.
  • در زمانی که برای حذف موهای زائد دست میگذارید صرفه جویی می شود و دیگر نیاز به تکرار زودرس اپیلاسیون یا شیو با ژیلت و تیغ نیست.
  • لیزر موهای زائد دست باعث جلوگیری از رویش موهای زیر پوستی می شود.

[irp posts=”10447″ name=”لیزر موهای زائد”]

معایب لیزر موهای زائد دست

معمولا شیو کردن و اپیلاسیون موها باعث ایجاد موهای زیرپوستی می شود که آزار دهنده است و همچنین نداشتن دستهای بی مو و صاف این امکان را می دهد که هر زمان لباسهای بدون آستین خود را بدون نگرانی به تن کنید.
حذف موهای زائد دست با لیزر حداقل به 6 تا 8 جلسه نیاز دارد که این امر بسته به جنس و رنگ پوست و مو هم دارد.

این لیزر موهای زائد بسیار کم عارضه و کم‌خطر است ولی عوارض موقتی در بعضی افراد مشاهده شده که دوره درمان خیلی کوتاه دارند و بسیار ساده و بدون مراجعه به پزشک به سلامت خود دست می یابید.
این عوارض را برای شما بازگو می کنیم تا با آگاهی کامل از انجام‌ لیزر موهای دست خود لذت ببرید.

  •  در بعضی افراد انجام این عمل موجب می شود احساس سوزش در ناحیه لیزر داشته باشند.
  • بعد از انجام لیزر موهای زائد دست پوست حساس‌تر خواهد شد و تا حدودی نیاز به مراقبت دارد.
  •  در بعضی موارد تورم و قرمزی در ناحیه تابش لیزر دیده می شود.

همان طور که گفته شد این عوارض موقتی بوده و زود از بین می‌روند.

[irp posts=”11725″ name=”از عوارض و خطرات لیزر موهای زائد چه می دانید؟”]

هزینه لیزر موهای زائد دست

هزینه‌ لیزر موهای زائد دست به عواملی نظیر حجم و تراکم موهای دست، تعداد جلسات موردنیاز، رنگ و ضخامت موها، نوع دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد و تکنولوژی آن وابسته است. همچنین ممکن است نسبت به شهری که این عمل انجام می شود و همچنین مرکز لیزر موهای زائد، قیمت آن متفاوت است.

[irp posts=”10929″ name=”دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا”]
گفتنی است، لیزر عملی نیست که با یک بار از آن جواب بگیریم. لیزر موهای زائد و نتیجه گرفتن از آن به دلایل متعددی بستگی دارد. دلایلی چون دستگاه که در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بهترین دستگاه موجود است و در مرکز تخصصی های پوست و مو هم چون کلینیک پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا موجود می باشد. اپراتور و دقت در انجام لیزر نیز نقش بسیار مهمی در جواب گرفتن از لیزر دارد. از این نقش کلینیک هایی که به دستگاه خوب و اپراتور خوب مجهز هستند در نتیجه گرفتن از بسیار مهم  است. رعایت جلسات تعیین شده لیزر هم بسیار حائزاهمیت است که مراجعه کننده باید رعایت کند.

لیزر موهای دستچرا از لیزر موهای زائد دست دیرتر جواب می گیریم؟

عده ای بر این باورند که لیزر در برخی نواحی سریعتر از نواحی دیگر تاثیر دارد. این قضیه رد یا کتمان نمی شود. نواحی چون زیر بغل بسیار سریعتر به لیزر پاسخ می دهد اما نواحی چون دست دیرتر به لیزر پاسخ می دهد. دلایل متعددی چون ژنتیک و هورمون های بدن هر شخص نقش تعیین کننده دارد . بررسی تاثیر لیزر بر مناطق مختلف بدن از جمله موضوعاتی است که ما در مورد آن تحقیق و بررسی کرده ایم.

چند جلسه برای لیزر موهای زائد دست لازم است؟

برای از بین بردن موهای دست بین ۶ تا ۸ جلسه لیزر لازم است. البته که برای هرفردی بسته به شرایط بدنی متفاوت است.

در پایان گفتنی است با در نظر گرفتن موارد فوق، از بین بردن موهای زائد دست با استفاده از لیزر در بین زنان و همچنین مردانی که می خواهند برای همیشه از مشکل موهای ضخیم و تیره دست خود خلاص شوند، محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر روشها دارد. اما فراموش نکنید برای این کار به نزد مراکز معتبر چون کلینیک پوست و مو دکتر مهدوی نیا بروید.

[irp posts=”10135″ name=”دکتر مصطفی مهدوی نیا”]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی