[rank_math_breadcrumb]

زاویه سازی صورت

مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا 

 این روزها زاویه سازی صورت در بسیاری از کلینیک های پوست، مو و زیبایی به عنوان روشی موثر برای موزون تر و خوش‌فرم کردن صورت و داشتن چهره ای جذاب به کار می رود. اما برای بدست آوردن نتیجه دلخواه خدمات مادلینگ صورت باید به پزشکی مجرب مراجعه کرد. دکتر مهدوی‌نیا با داشتن سالها سابقه در ارائه خدمات زیبایی انتخاب ایده‌آلی برای طرفداران زیبایی است.

دکتر مصطفی مهدوی نیا کیست؟

021-22654580-85

برای دریافت نوبت تماس بگیرید

تهران – ولیعصر- بالاتر از چهارراه پارک وی- بعد از خیابان فرشته- خیابان خیام قبل از تقاطع نصیبی- سمت راست- پلاک ۳۰/۱

زاویه سازی صورت که به آن مادلینگ یا فرم دهی صورت نیز گفته می شود، یک روش پزشکی برای به وجود آوردن خط فک و زاویه دار کردن چانه محسوب می شود که این روزها با استقبال زیادی از سوی جوانان و دیگر گروه های سنی مواجه شده است. افرادی با فرم های چهره متفاوت که صورتِ بیضی، گرد یا مربعی شکل دارند؛ همگی می توانند از زاویه سازی صورت برای رفع ایرادات ناحیه فک و چانه خود مانند کوچک بودن چانه، تجمع زیاد چربی در قسمت پایین صورت، نداشتن خط فک و … بهره ببرند.

زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره به خصوص در بین دختران و پسران جوان بسیار رایج بوده و جزء یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در بین قشر جوان جامعه به شمار می آید.

زاویه سازی صورت - قبل و بعد زاویه سازی صورت مرد جوان

زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن صورت یا مادلینگ چهره یک تکنیک زیبایی است که به کمک روش هایی از قبیل جراحی، تزریق ژل یا بوتاکس، لیفت با نخ و دیگر متدها، شکل صورت را شبیه به حرف v می کند. زاویه سازی اگر به روشی درست و اصولی انجام گیرد، صورت را زیباتر، لاغرتر و موزون تر کرده و گونه های چاق و غبغب را از بین می برد. لازم به ذکر است که زاویه سازی صورت در بین خانم ها و آقایان جوان و میانسال بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و اختصاص به گروه خاصی ندارد.

روش های زاویه سازی صورت

علم پزشکی و فناوری های مربوط به آن روز به روز پیشرفته تر می شوند؛ از این رو تا به امروز روش های متعددی برای زاویه سازی صورت ابداع شده و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند از جمله: زاویه سازی صورت با تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، نخ، هایفوتراپی، پلاسما جت، جراحی فک و پروتز فک. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب و ماندگاری خاص خودشان را دارند و بهترین روش زاویه دار کردن صورت باید توسط پزشک متخصص و با توجه به شرایط فرد زیباجو تعیین شود.

زاویه سازی صورت با ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل چانه و فک بیشتر برای افرادی مناسب است که چانه کوچکی دارند. با تزریق کردن فیلر و ژل به ناحیه فک و چانه، حجم مشخصی به این بخش اضافه شده و چانه کوتاه و کوچک چند میلی متر بلندتر می شود. تزریق ژل اگر توسط پزشک ماهر و باتجربه صورت گیرد باعث بهبود زاویه چانه و فک می شود و تقارن خوبی بین دو طرف صورت ایجاد می گردد که تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره دارد.

زاویه سازی صورت با ژل

برای زاویه سازی با تزریق ژل می توان از سوزن استفاده کرد یا کانولا (نوعی لوله تو خالی). مزیت کانولا نسبت به سوزن در ایمنی بیشتر و تورم و کبودی کمتر بعد از عمل می باشد. لازم به ذکر است که ژل های مورد استفاده برای زاویه سازی صورت حاوی هیالورونیک اسید هستند که نوعی ماده طبیعی موجود در بدن انسان بوده و هیچ گونه ضرری برای سلامتی بدن ندارد.

زاویه سازی صورت با چربی

زاویه سازی صورت با تزریق چربی روش با دوام تری نسبت به تزریق فیلر و ژل می باشد و معمولا چندین سال ماندگاری دارد. روش تزریق چربی مشابه تزریق ژل می باشد اما ماده استفاده شده در این روشِ زاویه سازی در واقع چربی هایی هستند که از نواحی دیگر بدن به خصوص شکم خارج شده و به ناحیه فک و چانه تزریق می شوند.‌

زاویه سازی صورت با نخ

زاویه سازی صورت با نخ یا همان لیفت نخ صورت بیشتر برای افرادی مناسب است که در بخش پایین صورت و فک خود پوست افتاده ای دارند. استفاده از نخ برای زاویه سازی نوعی روش غیر تهاجمی و بی خطر بوده که در آن نخ به کمک سوزن های مخصوص وارد پوست می شود و در عضلات قفل می گردد. نخ های به کار رفته در زاویه دار کردن صورت معمولا دارای خارهایی هستند که کاربردشان پیشگیری از حرکت نخ زیر پوست می باشد.

زاویه سازی صورت با نخ

در هنگام فرم دهی صورت با نخ، پزشک نخ ها را به سمت بالا می کشد و بدین ترتیب افتادگی پوست بهبود یافته و همچنین خط فک بهتر مشخص می شود. لازم به توضیح  است که نخ های زاویه سازی با گذشت زمان توسط پوست جذب می شوند و باید تمدید شوند اما بر اساس یافته های علمی، این نخ ها بعد از جذب شدن توسط پوست نیز برای بدن مفید بوده و به کلاژن سازی و سفت نگه داشتن پوست کمک می کنند.‌

زاویه سازی صورت با جراحی

زاویه سازی صورت با جراحی نوعی روش دائمی و غیر قابل بازگشت بوده که در آن پزشک متخصص، استخوان ناحیه فک و چانه را می تراشد و پایین صورت شبیه حرف v می شود. مهم ترین نکته ای که در زاویه دار کردن صورت با جراحی باید در نظر بگیرید این است که جراح زیبایی شما باید کاملا ماهر و باتجربه باشد تا بتواند بدون نقص و اشتباه ضمن ایجاد زاویه در فک و چانه، تقارن دو طرف صورت شما را کاملا حفظ کند؛ به گونه ای که صورت شما بعد از عمل حالتی کاملا طبیعی و غیر مصنوعی داشته باشد. این روش زاویه سازی به خصوص برای افرادی که صورت های مربعی شکل دارند و یا استخوان بندی ناحیه فک و چانه آن ها بزرگ می باشد، مناسب است.

بهترین روش زاویه سازی صورت

بهترین روش زاویه سازی صورت برای هر شخص منحصر به فرد بوده و به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله این که:

  • فرد زیباجو می خواهد زاویه سازی صورت خود را به شکل موقت انجام دهد یا طولانی مدت یا دائمی؟
  • فرم چهره، سن، میزان چربی، استخوان بندی و شرایط صورت و بدن فرد کاندید زاویه سازی چگونه است؟
  • فرد زیباجو به دنبال زاویه سازی صورت با روش های تهاجمی و جراحی است یا متدهای غیر تهاجمی و بدون جراحی؟

از آن جایی که روش های بدون جراحی زاویه سازی صورت غیر تهاجمی یا کم تهاجمی هستند؛ نیازی به مراقبت های خاص بعد از درمان یا دوره های نقاهت طولانی مدت ندارند. البته روش های غیر جراحی زاویه دار کردن صورت برای همه اشخاص مناسب نبوده و اگر فرد در ناحیه فک خود چربی زیادی داشته باشد یا استخوان بندی فک و صورت او بزرگ و درشت باشد، روش های غیر جراحی برای زاویه سازی صورت او مناسب نیستند.

در نهایت این پزشک متخصص شماست که باید با سنجیدن همه عواملی که در بالا ذکر کردیم؛ بهترین روش زاویه سازی صورت را به شما پیشنهاد دهد. لذا یافتن و انتخاب پزشکی حرفه ای و با تجربه، قدمی مهم و اساسی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در زاویه دار کردن صورت به حساب می آید.

دریافت مشاوره و رزو نوبت رایگان

برای زاویه سازی صورت خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

کاربرد زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت می تواند:

  • گردی صورت را رفع کرده و صورت را زاویه سازی کند.
  • لاغری صورت را بهبود ببخشد.
  • اندازه فک را به حالت ایده آل و متناسب صورت برساند.
  • در خط فک تقارن ایجاد کند.
  • خط فک را نمایان تر و اصلاح کند.
  • فرم چانه را بهبود دهد.
  • صورت های بیش از حد کشیده را زاویه سازی و اصلاح کند.
  • چربی های تجمع یافته در ناحیه غبغب و بوکال را از بین ببرد.
  • فرم و شکل فک های عریض و پهن را بهبود ببخشد و اصلاح کند.

رفع غبغب و زاویه سازی صورت

بسیاری از افراد به دلیل اضافه وزن، افزایش سن و دیگر عوامل در ناحیه پایین صورت و چانه خود دچار افتادگی هستند و به نوعی از داشتن غبغب رنج می برند. با زاویه سازی صورت می توان شکل و فرم صورت را به شکل حرف v شبیه کرد و همچنین غبغب را از بین برد زیرا زاویه سازی باعث از حذف و از بین رفتن چربی های اضافه در ناحیه غبغب و بوکال تجمع یافته و در نتیجه از بین بردن غبغب می شود.‌

رفع غبغب و زاویه سازی صورت

کاندید مناسب برای زاویه سازی صورت

خانم ها و آقایان با فرم های صورت متفاوت و در گروه های سنی مختلف می توانند از زاویه سازی صورت برای بهبود فرم ناحیه فک و چانه خود استفاده کنند. بهترین کاندید برای زاویه سازی صورت کسانی هستند که:

  • فک مربعی شکل دارند.
  • چانه دایره ای شکل دارند.
  • چانه کوچکی دارند.
  • فک عریض و پهن دارند.
  • گونه های چاقی دارند.
  • در ناحیه خط فک خود زاویه ندارند.
  • گونه های لاغری دارند.
  • دارای غبغب و افتادگی پوست در ناحیه پایین صورت / چانه هستند.
  • (خانم هایی که) فک / آرواره مردانه و درشتی دارند‌.

پزشک متخصص شما می تواند بعد از بررسی شرایط صورت، فک و چانه شما مناسب ترین روش جراحی یا غیر جراحی را برای زاویه سازی صورت شما پیشنهاد دهد.

کاندید مناسب برای زاویه سازی صورت

لازم به ذکر است که زاویه سازی برای برخی افراد گزینه مناسبی برای بهبود فرم و حالت صورت نمی باشد، از جمله افرادی که:

  • فک پایین آن ها خیلی عقب تر از فک بالای آن ها است.
  • بخش پایین صورت شان بسیار بزرگ تر از بخش بالایی صورت شان است و ساختار چهره آن ها شبیه ۸ می باشد.
  • بینی بسیار درشت و بزرگی دارند.
  • غبغب خیلی بزرگی دارند.
  • گردن آن ها بسیار چاق است.
  • پوست بسیار شل و افتاده ای دارند.

زاویه سازی صورت گرد

افرادی که صورت های گردی دارند معمولا چانه های کوچکی دارند و زاویه ای در چهره آن ها دیده نمی شود. همین امر موجب می شود صورت این گروه افراد شبیه صورت یک کودک به نظر برسد. زاویه دار کردن صورت به شکل صحیح باعث می شود افراد دارای صورت های گرد، چانه ای بزرگ تر و تیز تر داشته باشند و در خط فک و چانه آن ها زاویه مناسبی به وجود آید که تاثیر فوق العاده ای در افزایش جذابیت و اصلاح فرم چهره دارد.

زاویه سازی صورت کشیده و لاغر

افرادی که صورت های کشیده ای دارند معمولا چانه های بلندی دارند.‌ در این دسته افراد می توان بدون این که حجمی به چانه اضافه گردد، صورت را زاویه دار کرد و خط فک ایجاد کرد که باعث می شود صورت شکل و فرم بهتری به خود بگیرد.

مراحل زاویه سازی صورت

در روش زاویه سازی صورت به طور دائمی، همانطور که گفتیم پزشک جراح استخوان ناحیه فک و چانه را می تراشد و آن را به شکل حرف v در می آورد. دقت عمل و مهارت پزشک سبب می شود مراحل زاویه سازی صورت به صورت دائمی در نهایت ایمنی و کیفیت پیش بروند.

در روش های غیر دائمی و موقتی زاویه دار کردن صورت، معمولا مراحل مشابهی طی می شود اما ماده ای که وارد لایه زیرین پوست می شود، متفاوت است. (ژل، چربی، نخ و …)

مراحل کلی زاویه سازی فک و صورت عبارت اند از:

  • ابتدا پزشک متخصص صورت بیمار را به دقت بررسی و معاینه می کند تا عیوب و نواقصی که باید با زاویه سازی از بین بروند، پیدا کند.
  • قبل از زاویه سازی، پزشک برای کاهش درد و سوزش در ناحیه ورود سوزن یا نخ، از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کند.
  • در مرحله بعد، بنا به روش مورد توافق برای زاویه سازی، نخ یا ماده تزریق شونده برای مثال چربی یا ژل وارد پوست بیمار می شود‌ و در ناحیه مورد درمان قرار می گیرند.

زاویه سازی صورت مردان

زاویه دار کردن صورت مختص خانم ها نبوده و این که آقایان نباید صورت خود را دستکاری یا زاویه سازی کنند، نوعی باور غلط است که هنوز در بین برخی اقشار جامعه ما وجود دارد. زاویه سازی صورت آقایان باعث نمی شود حالت مردانه چهره آن ها از بین برود، بلکه باعث افزایش جذابیت و مردانه تر شدن  صورت آن ها می شود.

زاویه سازی صورت مردان

در زاویه سازی صورت مردان به صورت موقتی معمولا ژل به فک و چانه تزریق می شود تا صورت ساختاری استخوانی تر، جذاب تر و مردانه تر پیدا کند. همه آقایانی که فک پهن و عریض، چانه گرد و کوتاه، صورت گرد و بدون خط فک مشخص، گونه های لاغر و غیر برجسته یا چانه باریک و بلند دارند می توانند کاندید مناسبی برای عمل زاویه دار کردن صورت باشند.

زاویه سازی صورت خانم ها

زاویه دار کردن صورت در بین خانم هایی که فک مربعی یا عریض و پهن، چانه کوچک یا دایره ای، گونه های بیش از حد چاق یا لاغر، فک مردانه و بزرگ یا غبغب و افتادگی پوست در زیر صورت خود دارند و همچنین خانم هایی که خواستار اصلاح فرم صورت خود و بهبود حالت چهره خود هستند، رایج است. زاویه سازی صورت خانم ها زیبایی، ظرافت و جذابیت چهره آن ها چند برابر کرده و باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود کلی ساختار چهره و پوست آن ها می شود.

زاویه سازی صورت با ریش

آناتومی و ساختار چهره آقایان نسبت به خانم ها متفاوت بوده که این تفاوت نوعی مزیت و در عین حال عیب به شمار می آید! مزیت از این نظر که آقایان می توانند با کوتاه و اصلاح کردن ریش خود به شیوه های خاص که تنها در حیطه تخصص آرایشگرهای حرفه ای می باشد، صورت و فک خود را زاویه سازی کنند. عیب از بابت که آقایان هنگام انتخاب پزشک برای زاویه سازی صورت باید حتما تحقیق کنند که پزشک مذکور تا کنون عمل زاویه سازی صورت را برای آقایان انجام داده است یا خیر. در صورتی که زاویه سازی صورت مردان به روش درستی انجام نگیرد، ممکن است چهره آن ها حالت زنانه پیدا کند که به دور از شان آقایان در هر سن و سالی می باشد.‌

دریافت مشاوره و رزو نوبت رایگان

برای زاویه سازی صورت خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

زاویه سازی فک

زاویه سازی فک می تواند به روش جراحی یا غیر جراحی صورت گیرد. در روش غیر تهاجمی و بدون جراحی برای زاویه سازی فک می توان در هر طرف فک مقدار مشخصی ژل یا چربی برای مثال ۲ سی سی ژل هیالورونیک اسید تزریق کرد. در حالی که برای زاویه سازی فک در افرادی که دارای فک مربعی شکل، استخوانی و درشت هستند، روش جراحی گزینه مناسب تری برای زاویه دار کردن فک و ایجاد خط فک واضح و نمایان می باشد.

مهم ترین مسئله در زاویه سازی فک، ایجاد تقارن بی نقص در دو طرف صورت و طبیعی به نظر رسیدن نتیجه است که کاملا وابسته به مهارت و تجربه پزشک یا جراح متخصص شما می باشد. زاویه سازی فک سبب می شود شما صورتی موزون تر، متقارن تر و جذاب تر داشته باشید و بسیار بیشتر از قبل حس جوانی و زیبایی کنید.

زاویه سازی چانه

خانم ها یا آقایانی که چانه های کوچک و باریک و بلند دارند یا چانه های گرد و دایره ای شکل دارند؛ همگی می توانند با زاویه سازی چانه فرم و حالت چهره خود را بهبود ببخشند و اصلاح کنند. به کمک زاویه سازی چانه می توان عقب رفتگی چانه را اصلاح کرد و چانه را تیز تر نمود. میزان ژل یا دیگر مواد به کار رفته برای زاویه سازی چانه در بانوان و آقایان متفاوت بوده و بنا به تشخیص پزشک مقدار معینی ژل یا چربی یا نخ یا … برای زاویه سازی چانه به روشی درست و اصولی به کار می رود.

زاویه سازی چانه

سن زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت مختص سن خاصی نمی باشد و همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند از آن استفاده کنند. اما بنا به سن و هدف شما از زاویه سازی صورت، ممکن است روش و تکنیک متفاوتی برای زاویه دار کردن صورت شما در نظر گرفته شود. برای مثال، افرادی که صورت مربعی شکل یا دایره ای دارند؛ می توانند زاویه سازی را در دوران جوانی انجام دهند و بدین ترتیب میزان اعتماد به نفس و جذابیت چهره خود را افزایش دهند. زاویه سازی صورت در بین خانم ها و آقایان میانسال در رده سنی ۴۰ الی ۶۰ سال نیز مزایای خاص خودش را دارد از جمله این که افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه پایین صورت و غبغب از بین می رود و صورت ظاهری جوان تر و شاداب تر پیدا می کند.

سن زاویه سازی صورت

مزایای زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره برای خانم ها و آقایان مزایای بسیاری دارد از جمله:

  • ظاهری جوان تر و جذاب تر پیدا می کنید.
  • چهره شما کشیده و باریک به نظر می رسد.
  • دارای خط گونه باریک و چانه و فک زاویه دار می شوید که یکی از جدیدترین ترندهای زیبایی در ایران و جهان به شمار می رود.
  • استخوان گونه شما برجسته تر و نمایان تر می شود که زیبایی و جذابیت چهره شما را دو چندان می کند.
  • نواقص، عیوب و عدم تقارن که به صورت مادرزادی یا در اثر حوادث در چهره شما ایجاد شده اند را می توانید به راحتی برطرف کنید و چانه و فک خود را به حالت دلخواه درآورید.
  • بین اجزای مختلف صورت خود تعادل و تناسب ایجاد کنید.
  • افتادگی پوست و چین و چروک را در ناحیه فک و چانه خود از بین ببرید.
  • می توانید انتخاب کنید که زاویه سازی صورت را به صورت کوتاه مدت، بلند مدت یا دائمی انجام دهید.

مزایای زاویه سازی صورت

عوارض زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت با روش های مختلف می تواند معایب و عوارض احتمالی را به دنبال داشته باشد. برای مثال، زاویه دار کردن صورت با روش جراحی یک عمل کاملا تهاجمی بوده که نیاز به بیهوشی و اتاق عمل دارد. این بیهوشی و تحت عمل جراحی قرار گرفتن، ممکن است در موارد نادر خونریزی و عوارض جدی دیگر از جمله آسیب عصبی و بی حسی در ناحیه لب پایین به دنبال داشته باشد. ناگفته نماند که درد ناشی از جراحی و استراحت و دوره نقاهت بعد از آن و همچنین هزینه بالای روش زاویه سازی صورت با جراحی نسبت به سایر روش های زاویه سازی، از دیگر عیوب این عمل زیبایی هستند.

روش های غیر جراحی زاویه دار کردن صورت نیز معایب و عوارض خاص خودشان را دارند از جمله این که:

  • ممکن است صورت بعد از زاویه سازی متورم و کبود شود.
  • احتمال دارد تزریق و ورود سوزن به پوست باعث خونریزی و قرمزی صورت شود.
  • روش های غیر جراحی زاویه سازی صورت موقتی بوده و نیاز به تمدید دارند.
  • در صورت حرفه ای نبودن کادر درمان، امکان عفونت و غیر متقارن شدن فک وجود دارد.

ماندگاری زاویه سازی صورت

مدت زمان ماندگاری زاویه سازی صورت در روش های مختلف، متغیر است:

در زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل، میزان ماندگاری در حدود ۶ ماه الی یک سال است، در تزریق چربی، زاویه دار بودن صورت حدود ۲ سال ماندگاری دارد، ماندگاری لیفت صورت با نخ حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه دوام دارد و زاویه سازی به روش جراحی مادام العمر و دائمی می باشد.

دکتر برای زاویه دار کردن صورت

برای زاویه سازی صورت به روشی کاملا ایمن و با کمترین عوارض جانبی بهتر است قبل از عمل با چند دکتر متخصص زیبایی مشورت کرده و با توجه به شرایط خود، بهترین پزشک را انتخاب کنید.‌ بهترین دکتر برای زاویه دار کردن صورت باید دارای تجربه و دانش کافی باشد تا بتواند چهره شما را به حالت مطلوب و ایده آل تان درآورد. هر چقدر پزشک متخصص زاویه دار کردن صورت، حرفه ای تر و با تجربه تر باشد احتمال این که شما در حین عمل یا بعد از آن در معرض خطر و عوارض جبران ناپذیر قرار بگیرید؛ کاهش می یابد. بنابراین بهتر است با تحقیق و جستجوی کافی، بهترین دکتر زاویه سازی صورت تهران یا شهر خود را بیابید و با خیالی آسوده نسبت به زاویه دار کردن صورت خود اقدام کنید.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت تهران

بهترین دکتر زاویه سازی صورت تهران فردی است که تجربه زیادی در این کار داشته باشد و بیماران قبلی او با کمترین عوارض به نتیجه و چهره دلخواه خود دست یافته باشند. بهتر است از پزشک خود بخواهید نمونه کارهای خود در زاویه سازی صورت را به شما نشان دهد. سپس به دقت عکس های قبل و بعد از زاویه دار کردن صورت را نگاه کنید تا مطمئن شوید پزشک انتخابی شما، بهترین فرد برای این عمل زیبایی می باشد و نتایج کار او قابل استناد و مطلوب هستند.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت تهران باید به شکل تخصصی در این زمینه آموزش دیده باشد و مجوزهای لازم در این زمینه را کسب کرده باشد. به علاوه بهترین پزشک زاویه دار کردن صورت کسی است که در جلسات مشاوره قبل از عمل، مراجعان خود را به طور کامل با عوارض و خطرات احتمالی در حین یا بعد از زاویه سازی با جراحی یا دیگر روش ها آشنا کند تا فرد زیباجو بتواند با اطلاعات و آگاهی کامل نسبت به عمل زاویه سازی صورت و انتخاب بهترین دکتر برای این کار اقدام کند.

دریافت مشاوره و رزو نوبت رایگان

برای زاویه سازی صورت خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.

مدت زمان ماندگاری صورت کاملا وابسته به روش و تکنیکی است که پزشک شما برای زاویه دار کردن صورت تان به کار می برد. اما به طور کلی می توان گفت زاویه دار کردن صورت با عمل جراحی ماندگاری دائمی داشته و روشی بدون بازگشت محسوب می شود و روش های زاویه سازی بدون جراحی دارای ماندگاری بین چند ماه تا چند سال هستند.

بهترین روش زاویه سازی صورت به هدف شما از این عمل و میزان تغییراتی که می خواهید در چهره شما به وجود آید، بستگی دارد. اگر می خواهید به طور موقت و غیر دائمی صورت خود را زاویه دار کنید، می توانید از متدهای غیر جراحی مانند ژل و چربی استفاده کنید. اگر مطمئن هستید که می خواهید صورت شما برای همیشه زاویه دار یا v شکل بماند، بهتر است از روش های دائمی مانند عمل جراحی زاویه سازی توسط یک پزشک حاذق و با سابقه استفاده کنید.

زاویه سازی صورت نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری باید بعد از ۱۸ سالگی انجام شود. اگر صورت شما مربعی شکل یا گرد است می‌توانید در جوانی با زاویه سازی، فرم بهتری به چهره خود بدهید. اگر صورت شما دارای چربی یا پوست اضافه می باشد، بهتر است زاویه سازی صورت را بین ۴۰ تا ۶۰ سالگی انجام دهید. در این سنین، زاویه سازی صورت باعث از بین بردن چربی ها و کشیدن پوست شده و بدین ترتیب، چهره شما جوان تر و شاداب تر می شود.

میزان هزینه زاویه سازی صورت به روش مورد استفاده قرار گرفته برای این کار بستگی دارد. در متد زاویه دار کردن صورت با عمل جراحی، دستمزد پزشک جراح و دستیارانش، هزینه های بیمارستان، داروهای مورد نیاز قبل و بعد از عمل، عکسبرداری و سی تی اسکن و … مهم ترین عواملی هستند که هزینه زاویه سازی صورت را مشخص می کنند‌. در روش های غیر جراحی، هزینه زاویه سازی صورت به میزان مواد به کار رفته در این عمل، شهرت و تجربه پزشک متخصص و… بستگی دارد. برای نمونه، مقدار ژل و برند آن، تعداد نخ ها، میزان تغییرات مورد نیاز پوست، سن فرد زیباجو و … عواملی هستند که در تعیین هزینه زاویه سازی صورت بدون جراحی تاثیر بسزایی دارند و پزشک متخصص می تواند پس از بررسی و معاینه صورت بیمار، مقدار دقیق هزینه زاویه سازی صورت را تعیین کند.

خیر. به طور کلی عمل های زیبایی صورت مانند زاویه سازی و … تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند و شخص زیباجو باید خودش همه هزینه ها را پرداخت کند. اگر قبل از زاویه سازی با چند دکتر متخصص زیبایی مشورت کنید، می توانید از بین گزینه های مختلف، بهترین و مقرون به صرفه ترین پزشک را برای زاویه سازی صورت انتخاب نمایید. البته در روش های دائمی زاویه سازی بهتر است به جای هزینه کمتر روی نتیجه مطلوب عمل تمرکز کنید زیرا بعد از جراحی حالت چهره شما برای همیشه تغییر خواهد کرد و در صورت نرسیدن به نتیجه دلخواه، مجبورید در آینده هزینه های اضافه تری را برای اصلاح فرم صورت خود بپردازید.‌

تزریق ژل و فیلر یک روش غیر دائمی زاویه سازی صورت بوده و معمولا برای کسانی توصیه می‌شود که می خواهند حجم صورت خود را افزایش داده ‌و چین و چروک های پوست شان را کاهش دهند.

عدد ثابتی را نمی توان برای میزان ژل لازم برای زاویه سازی صورت در نظر گرفت و پزشک متخصص بعد از بررسی صورت شما و تغییرات مورد نظرتان، مقدار ژل مورد نیاز برای اصلاح و بهبود فرم صورت شما را تخمین خواهد زد.

زاویه دار کردن صورت با روش ژل یا چربی دارای نتایج آنی بوده و بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید بهبود زاویه و خط فک و فرم صورت خود را مشاهده کنید؛ البته ناگفته نماند که نتیجه نهایی زاویه سازی با ژل یا چربی معمولا بعد از یک هفته کاملا واضح و نمایان می شود.

آدرس مرکز کلینیک دکتر مهدوی نیا 

تهران، فرشته، خیام، نبش تختی دوم، پلاک۳۰/۱
 

امتیاز شما به این پست

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *