تزریق ژل زاویه سازی صورت

تزریق ژل زاویه سازی صورت ،‌ یکی دیگر از روش های پر طرفدار زیبایی، زاویه سازی صورت می باشد. از آنجا که چهره های هالیوودی دارای صورتی V شکل، استخوانی با برجستگی های مناسب واندازه می باشند، جزء چهره های پر طرفدار هستند که موجب گردیده که بسیاری از افراد اعم از خانم ها و آقایان علاقه مند به زاویه سازی صورت شوند.

تزریق ژل زاویه سازی صورت

لطفا جهت دریافت وقت ویزیت فرم زیر را پر کنید:

عناوین این صفحه

بهترین مارک برای تزریق ژل به صورت

ژل پرفکتا (Perfecta)

ژل پرفکتا با ترکیب طبیعی که دارد در دسته بهترین ژل تزریقی صورت قرار دارد. مبدا اصلی تولید‌کننده این ژل، کشور فرانسه بوده و ترکیبات آن بر پایه هیالورونیک اسید است. پرفکتا علاوه بر ایجاد حالت پرکنندگی صورت، سبب کاهش چروک‌های ایجاد شده نیز می‌گردد.

ژل تئوسیال (Teosyal)

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان آن را در لیست بهترین ژل برای تزریق صورت قرار داد، ژل تئوسیال است. هیالورونیک اسید اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده ترکیبات این ژل بوده و در کنار ایجاد حالتی خوش‌فرم و زیبا در لب‌ها، دارای ماندگاری بالایی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار است. علاوه بر آن در ترکیب این ژل از اندوتوکسین‌های باکتریایی استفاده کرده‌اند که سبب شده حساسیت به تزریق ژل در افراد تقریبا به صفر برسد.

ژل استایلج (Stylage)

ژل استایلج از جمله ژل‌های تزریقی صورت است که در ناحیه لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل بدون شک یکی از بهترین‌ها بوده و به دلیل داشتن لیدوکائین در ترکیبات خود سبب می‌شود تا فرد حین تزریق احساس درد نکند. همچنین در ترکیبات آن از هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده کرده‌اند. در تولید این ژل از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده‌اند.

ژل بلترو (Belotero)

ژل بلترو که بسیاری آن را با نام ژل لب بلترو می‌شناسند یکی از گزینه‌های خوب برای کسانی است که به دنبال ژلی با ماندگاری بالا هستند. البته ژل بلترو دارای انواع مختلفی بوده و در ترکیبات متنوعی تولید می‌شود. افراد می‌توانند با توجه به انتظاراتی که از تزریق ژل به لب خود دارند بهترین نوع را با صلاح‌دید پزشک انتخاب و تزریق کنند.

ژل رووفیل (Revofil)

ژل رووفیل در دسته بهترین فیلر تزریقی صورت قرار گرفته و افراد بسیاری به منظور رفع خطوط ایجاد شده در صورت و همچنین فرم‌دهی به لب‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این ژل به دلیل ترکیباتی که دارد دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد به طوری که تا ۱۲ ماه بعد از تزریق نیز می‌توان شاهد نتایج حاصل از آن بود.

همانطور که نام برده شد تعداد زیادی از پرکننده‌های پوستی در حال حاضر برای تزریق فیلر در دسترس می‌باشند. به همین دلیل رقابت تنگاتنگی بین آن‌ها برقرار می‌باشد. اما هر یک از برندها، ویژگی‌های مختص به خود را دارند.

ژل کاپتیک

از اسید هیالورونیک غیرحیوانی مشتق شده است. برای پر کردن چروک های صورت و چین های اطراف بینی و دهان استفاده می شود. یک پرکننده بافت نرم است که موجب افزایش حجم مناطق خاصی از صورت می شود.

ژل کلاژن (زیدرم/زیپلاست)

یک پرکننده پوستی با بافت نرم که از پوست گاو ساخته شده و برای پر کردن چروک ها، خطوط و زخم های روی صورت استفاده می شود. کلاژن یک پروتئین طبیعی است که بخش های مختلف بدن از جمله پوست، تاندون ها و رباط ها را تامین می کند و در نهایت جذب بدن می شود.

ژل رادیس

یک ژل مصنوعی است که از هیدروکسی آپاتیت تشکیل شده است. برای تصحیح چین و چروک های متوسط تا عمیق مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل به مدت طولانی باقی می ماند، چون بدن در اطراف میکروسفرها کلاژن تشکیل می دهد، و موجب افزایش حجم در مناطق تزریق می شود.

ژل اسکالپترا

از پلی لاکتیک اسید ساخته شده و اولین داروی تایید شده توسط FDA برای بازیابی حجم از دست رفته صورت (لیپواتروفی) در افراد مبتلا به عفونت HIV است.

ژل هیلافرم

چین و چروک های متوسط تا عمیق اطراف دهان و بینی را پر می کند. هیلافرم ژلی است که به طور شیمیایی از اسید هیالورونیک اصلاح شده و برای صاف کردن موقت سطح پوست طراحی شده است.

عوارض تزریق ژل زاویه سازی فک

در زاویه سازی صورت با ژل از ژل‌های خاص که معمولا از جنس اسید هیالورونیک هستند و سازگاری بیشتری با بدن دارند، استفاده می‌شود. این ژل‌ها به جاهای مورد نظر در صورت تزریق می‌شوند تا آن قسمت‌ها را پرتر و برجسته‌تر نشان دهند.

از معایب زاویه سازی صورت با تزریق ژل این است که ماندگاری کمتری دارد. با توجه به کیفیت ژل به کار رفته، اثر آن بین ۹ماه تا ۱ سال در صورت باقی می‌ماند. بدیهی است که بعد از این مدت باید دوباره به پزشک مراجعه و تزریق ژل را تمدید کنید.

یکی دیگر از معایب زاویه سازی صورت  با ژل این است که در هر نوبت فقط مقدار کمی ژل می‌توان تزریق کرد. بنابراین چنانچه چهره فرد طوری به تغییرات زیادی نیاز داشته باشد، باید در چند نوبت برای تزریق ژل به پزشک مراجعه کند.

مراقبت بعد از تزریق ژل زاویه فک

  1. بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟مراقبت های بعد از تزریق ژل
  2. از مصرف برخی داروهای گیاهی و شیمیایی که منجر به رقیق شدن خون ، می شوند ؛ تا ۱۰ روز پس از تزریق ، پرهیز شود.
  3. بانوان به مدت 24 ساعت پس از انجام تزریق ژل ، باید از به کار بردن لوازم آرایشی در ناحیه درمان صورت گرفته ، خودداری کرده و مساحت تزریق انجام شده را تمیز نگه دارند ؛ این روند از بروز التهاب و عفونت جلوگیری می کند.
  4. افراد می توانند بلافاصله پس از انجام تزریق ، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند ؛ اما لازم به تذکر می باشد انجام فعالیت های ورزشی ، نیاز به 7 روز استراحت دارد.
  5. افراد باید از ماساژ ناحیه تزریق انجام شده ، به مدت 7 روز اجتناب کنند ؛ چرا که در غیر این صورت احتمال پخش ناخواسته ژل وجود دارد.
  6. باید به مدت 14 روز پس از تزریق ، از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کرده و هم چنین سولاریوم و سونا را نیز به پس از این مدت زمان موکول کنند.
  7. نوشیدن آب کافی به طور روزانه و خودداری از مصرف نوشیدنی های الکلی ، به آبرسانی به لایه های تحتانی پوست کمک کرده و سبب ماندگاری بیشتر نتایج تزریق می شود.
  8. استفاده از کمپرس یخ در ساعات ابتدائی پس از تزریق ، تاثیر به سزائی در کاهش تورم و کبودی ناشی از آن دارد.

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق ژل

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق ژل، بسته به آناتومی طبیعی صورت شما متفاوت است. متخصص تزریق ژل شما ساختار چهره شما را ارزیابی می‌کند تا نوع و حجم ژل مورد نیاز را برای دستیابی به نتایج زیبایی مورد نظرتان تعیین کند. در طول جلسه مشاوره، یک بحث و بررسی دقیقی خواهید داشت.

میزان ژل مورد نیاز برای زاویه دار کردن صورت

میزان ژل مورد نیاز با معاینه پزشک مشخص خواهد شد اما به طور کلی ۳ تا ۴ سی سی ژل هیالورونیک اسید برای اولین تزریق کافی است. این ژل می تواند به مدت ۹ ماه تا ۱ سال زیر پوست بماند، اما بهترین زمان برای ترمیم ژل ۶ ماه بعد از اولین تزریق است.

مراقبت قبل از تزریق زاویه سازی صورت

  • پرهیز از مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین ها تا ده روز قبل از زاویه دار کردن صورت
  • پرهیز از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند: اسپرین و ایبوپروفن از 10 روز قبل
  • پرهیز از مصرف قرص های مربوط به آرتروز از 10روز قبل از زاویه سازی صورت
  • پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات تا حد ممکن

آیا تزریق ژل باعث تورم خواهد شد؟

انجام تزریق ژل همواره با برخی عوارض همراه است که مشاهده آن‌ها طبیعی و بسیار رایج بوده و بعد از چند رو برطرف خواهند شد.  پس از اتمام تزریق ژل، فرد بلافاصله مرخص شده و می‌تواند کلینیک زیبایی یا مطبی که در آن تزریق صورت گرفته است را ترک کند. پس از آن، دوره نقاهت شروع می‌شود که در این دوره، عوارضی همانند  ورم و کبودی در مناطق تحت درمان، به تدریج رویت خواهند شد.

این عوارض به طور واضح قابل مشاهده خواهند بود اما جای نگرانی نیست چرا که ماندگار نخواهند بود و طی چند روز تا چند هفته وضعیت اندامی که تزریق فیلر در آنجا انجام شده است، عادی خواهد شد. پس با در نظر گرفتن مطالب عنوان شده باید گفت تزریق ژل باعث تورم، کبودی و گا‌ها خون‌ مردگی خواهد شد که با توجه به مهارت پزشک متخصص و نحوه انجام تزریق، شدت ورم صورت بعد از تزریق ژل ممکن است کاهش یا افزایش پیدا کند. در هر صورت این عوارض خطری برای سلامتی شما نداشته و وقوع آن‌ها کاملا طبیعی است. هر چند بهتر است که در این مورد نکاتی رعایت شود تا روند بهبودی پس از تزریق تسریع گردد یا مشکلات دیگری ایجاد نشود.

روش‌های مختلف زاویه سازی صورت و فک

زاویه‌سازی موقت صورت

زاویه‌دار کردن موقت صورت 6 ماه الی یک سال ماندگاری دارند. برای برخی بیماران، این روش جایگزین بسیار خوبی برای جراحی است چون نهایتا تاثیر آن از بین می‌رود اگر نتایج آن کمتر از انتظارات ایده‌آل‌تان بوده باشد. البته افرادی که به دنبال نتایج ماندگارتری هستند، باید به همان روش‌های تزریقی‌ بازگردند. این روش زاویه‌دار کردن صورت توانایی اصلاح استخوان گونه بالایی یا زاویه دار کردن استخوان‌های اصلی را ندارد. عوارض جانبی احتمالی آن هم، خطر بروز کبودی یا عدم تقارن است. روش های غیرجراحی و موقتی زاویه دار کردن صورت شامل برجسته کردن چانه می باشد.

زاویه‌دار کردن دائمی صورت

زاویه‌دار کردن دائمی صورت در مقایسه با روش قبلی خیلی تهاجمی‌تر است. کل جراحی زاویه‌دار‌سازی صورت به شکل V، ممکن است شامل روش‌های زیر یا ترکیبی از آن‌ها باشد؛ روش‌هایی از قبیل مالارپلاستی (عملی جهت باریک کردن استخوان بالایی چانه)، آنولوپلاستی(کاهش گوشه‌های فک پایینی)، کورتیکوتومی(کاهش برامدگی فک پایینی)، ژینوپلاستی (باریک کردن، بلند کردن یا کوتاه کردن چانه) و گاهی میوتومی (کاهش حجم ماهیچه‌‌ها با جراحی). همچون تمام جراحی‌های دیگر، خطرات موجود در این جراحی هم شامل بی‌حسی، تضعیف صورت و عدم تقارن دائمی می‌باشد. بازگردانی نتایج عمل بسیار دشوار بوده و نیازمند تلاش و هزینه‌های بسیاری است.

قبل از اینکه به بررسی هزینه تزریق ژل پرداخته شود بهتر است تا با نحوه انجام این کار آشنا شویم. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و بدن باید در کلینیک‌های تخصصی و تحت نظارت پزشک متخصص در این زمینه صورت بگیرد. نحوه تزریق ژل چندان پیچیده نبوده و با رعایت نکات ایمنی و داشتن یک تزریق اصولی می‌توان بلافاصله بعد از جلسه درمانی، به نتایج ایده‌آل خود دست پیدا کرد. برای تفهیم بهتر این موضوع در زیر مراحل انجام کار به ترتیب آورده شده‌اند:

داشتن جلسه مشاوره با پزشک متخصص

قبل از شروع هر کاری باید فرد متقاضی و پزشک یک جلسه مشاوره با یکدیگر داشته باشند. در این جلسه پزشک تمامی جوانب کار از جمله شرایط بدنی و انتظارات مراجعه‌کننده از تزریق ژل را بررسی کرده و فرد را از مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق مطلع می‌کند.

آماده‌ کردن فرد برای انجام تزریق ژل

اولین کار در جلسه تزریق ژل، با آماده‌سازی شخص آغاز می‌گردد. به این صورت که ناحیه دقیق تزریق ژل و حجم مورد نیاز ژل برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل مشخص می‌گردد. منظور از آماده کردن ناحیه تزریق، اعمال بی‌حسی در صورت نیاز و استریل کردن آن است.

نحوه صحیح تزریق ژل صورت

آخرین مرحله که مهم‌ترین بخش این عمل زیبایی محسوب می‌شود، انجام تزریق ژل است. پزشک با توجه به تخصص و تجربه کاری خود، مراحل تزریق را به کمک سرنگ مخصوص در جهت‌های مختلف انجام می‌دهد. زیباجو می‌تواند بلافاصله بعد از این کار نشانه‌هایی از نتیجه نهایی را مشاهده کند.

زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل

بسیاری از افراد از فرم صورت خود ناراضی‌اند. برخی از این افراد صورت‌های گرد و برخی صورت‌های کشیده دارند اما در صورتی که افراد از شکل صورت خود راضی نباشند، این موضوع می‌تواند بر اعتماد به نفس آنها تاثیر بگذارد. به همین منظور کلینیک دکتر مهدوی‌نیا به طور تخصصی خدمات زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می‌کند.

داشتن چهره زیبا و جذاب، آرزوی هر کسی است. یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید صورت جذابی داشته باشید، زاویه‌سازی صورت با تزریق فیلر و ژل شناخته می‌شود. این روش که باید حتماً توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام شود، مزایای فوق‌العاده زیادی برای جذابیت چهره دارد. به هین دلیل هم اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای زاویه‌سازی صورت خود به جای روش‌های تهاجمی، از تزریق ژل یا فیلر استفاده کنند. اما به نظر شما زاویه‌سازی صورت با تزریق فیلر و ژل چگونه انجام می‌شود؟

فرم صورت برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل

فرم صورت هر کسی متفاوت است و برخی از افراد چانه مربعی شکلی دارند که شاید احساس خیلی خوبی نسبت به آن نداشته باشند. اگر سری به مجله های مدلینگ زده باشید، احتمالا مشاهده کرده اید که اغلب افراد مشهور و زیبا در جهان، فک زاویه داری دارد. داشتن فک زاویه دار می‌تواند تأثیر خیلی زیادی در افزایش جذابیت چهره داشته باشد. از طرف دیگر، روش های متنوعی برای زاویه سازی صورت به وجود آمده اند که شاید هر یک از آن ها بتوانند شما را به نتیجه دلخواه تان برسانند. با این حال، از میان همه این روش ها، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل می‌تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها شناخته شود. زیرا در این روش، هیچ گونه دردی احساس نمی‌کنید و در طول دوره درمان خود، احساس ناخوشایندی نخواهید داشت.
زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به گونه ای انجام می‌شود که شما می‌توانید به محض انجام آن، به سایر کارهای روزمره خود بپردازید. با این حال، کلینیک ها و مراکز خیلی زیادی تزریق فیلر و ژل را برای زاویه سازی صورت انجام می‌دهند. به نظر شما چگونه می‌توان بهترین کلینیک را انتخاب کرد؟ کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی به شمار می‌رود که زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و شما می‌توانید با آسودگی خاطر، این عمل را در این مرکز انجام دهید.

روش های زاویه سازی فک

شاید برای شما جالب باشد که بدانید پزشکان زاویه سازی صورت را با استفاده از روش های متنوعی انجام می‌دهند. از میان همه این روش ها، تزریق فیلر می‌توانند به عنوان بهترین شیوه های زاویه سازی صورت شناخته شود. زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به شما این امکان را می‌دهد که فرم صورت خود را از حالت مربعی خارج کرده و فک V شکلی داشته باشید.به طور کلی، کسانی که فک عریض و پهنی دارند، می‌توانند از این روش ها استفاده کنند. از طرف دیگر، برخی از افراد چانه دایره ای شکل دارند که تأثیر بدی بر چهره کلی آن ها گذاشته است. برخی از افراد هم به خاطر داشتن گونه های خیلی چاق یا بیش از اندازه لاغر، فرم فک و چانه آن ها تغییر پیدا کرده است. همه این افراد می‌توانند از روش های مختلف زاویه سازی فک استفاده کنند.

فرقی ندارد که از کدام روش استفاده می‌کنید، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل باید حتماً توسط فرد متخصص و با تجربه ای انجام شود. در صورتی که برای این عمل به فرد غیر متخصص و بی تجربه ای مراجعه کنید، این احتمال وجود دارد که فرم صورت شما حالت بدی به خود بگیرد. از آنجا که صورت مهم ترین عضو در کل بدن است، به هیچ عنوان نباید درباره این عمل ریسک کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل توسط پزشک متخصص، باعث می‌شود که حتی خط گونه شما نیز بهتر از قبل به نظر برسد. البته میزان زاویه دار کردن فک به سلیقه خود شما بستگی دارد و می‌توانید درباره این موضوع، با پزشک متخصص خود مشورت کنید. زیرا برخی از افراد دوست ندارند زاویه سازی صورت آن ها بیش از اندازه انجام شود و از طرف دیگر، بعضی از متقاضیان تمایل دارند که فک آن ها زاویه بیشتری داشته باشد. در صورتی که برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل اقدام کنید، باید حتماً قبل از انجام این عمل تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید. زیرا مصرف برخی از داروها می‌تواند باعث اختلال در روند کار تزریق فیلر و ژل برای زاویه سازی صورت شوند.
برای مثال، داروهای ضد انعقاد کننده خون مانند آسپرین و برخی از داروهای ضد درد که بدون نسخه مصرف می‌شوند، می‌توانند باعث شوند که فرآیند تزریق فیلر و ژل برای شما با موفقیت انجام نشود. از این رو، باید مصرف این داروها را متوقف کنید. علاوه بر این، باید از مصرف الکل و فراورده های حاوی رتینوئید، رتینول و گلیکولیک اسید بپرهیزید. در هر دو روش های زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل توسط پزشک متخصص، در ابتدا باید صورت خود را کاملاً تمیز کنید. سپس دکتر از داروی بی حسی استفاده کرده و مقداری از ژل یا فیلر را درون سرنگ بسیار باریکی می‌ریزد. بعد از تشخیص نقاط مورد نظر برای زاویه دار کردن فک، آن ها را با زاویه مناسب تزریق می‌کند. کل فرآیند زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

زاویه سازی فک با فیلر

فیلر به مواد پرکننده ای گفته می‌شود که با تزریق به فک و چانه، می‌توانید صورت زاویه داری داشته باشید. زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل علاوه بر زیبایی، می‌تواند به جوان سازی پوست نیز کمک زیادی کند؛ بنابراین، شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.
فیلر های تزریقی متفاوتی وجود دارند که پزشک بسته به شرایط شما، از یکی از آن ها را برای زاویه دار کردن فک استفاده می‌کند. فک برخی از افراد به گونه ای است که با سایر بخش های صورت آن ها هماهنگی ندارد. در این شرایط، شما می‌توانید از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل استفاده کنید و این ناهماهنگی را از بین برده و صورت کاملاً متقارن و متناسبی داشته باشید.

زاویه سازی فک با فیلر

یکی از مهم ترین مزایای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل این است که شما می‌توانید به صورت موقتی، نتایج آن را مشاهده کنید. در نتیجه، اگر از نتیجه آن راضی نبودید، می‌توانید بعد از گذشت چند ماه، فرم دیگری به صورت خود بدهید.
از آنجا که این روش هیچ گونه درد و خونریزی با خود به همراه ندارد، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل را یکی از امن ترین و غیر تهاجمی‌ترین روش ها برای زیبا سازی صورت می‌دانند. البته این تا زمانی است که شما زاویه سازی فک با فیلر را کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصصی انجام دهید. داشتن تجربه کافی می‌تواند تأثیر فوق العاده زیادی بر نتیجه حاصله از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل داشته باشد.

زاویه سازی فک با ژل

زاویه سازی فک با ژل شباهت بسیار زیادی به فیلر دارد. در این روش، شما هیچ نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی ندارید و می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن، به سراغ کارهای روزمره و معمولی خود بروید. برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل توسط پزشک متخصص، از ژل های تزریقی مخصوص به صورت استفاده می‌شود که هیچ گونه عارضه و مشکلی برای پوست به وجود نمی‌آورند. هنگامی‌ که برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به کلینیک موردنظر خود مراجعه می‌کنید، پزشک متخصص درباره کل فرایند این عمل با شما صحبت می‌کند. در این مرحله، بهتر است هر سوالی که درباره زاویه سازی صورت با ژل دارید را بپرسید تا هیچ گونه ابهامی‌ برای شما به وجود نیاید.
بعد از بی حسی موضعی، پزشک متخصص ژل تزریقی را درون سوزن بسیار باریکی به نام کانولا ریخته و بعد از یافتن بهترین نقاط برای تزریق، این کار را با ظرافت فوق العاده بالایی انجام می‌دهد. فراموش نکنید که تخصص و تجربه پزشک می‌تواند در ظرافت کار او اهمیت زیادی داشته باشد. برای این که بهترین نتیجه از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل برای شما حاصل شود، بهتر است تا چند ساعت بعد از این عمل، به هیچ عنوان به نواحی تزریق شده ژل یا فیلر دست نزنید. به علاوه، موقع خوابیدن کمی‌ سر خود را بالاتر از بدن قرار بدهید تا به نواحی تزریق شده در اطراف فک و چانه شما فشار وارد نشود.

مقایسه زاویه سازی فک با فیلر و ژل

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. هر دوی این روش ها کاملاً غیر تهاجمی‌ و بدون درد هستند و شما می‌توانید بعد از عمل، به راحتی به انجام کارهای دیگر بپردازید و نیازی به دوره نقاهت طولانی ندارند.وجه اشتراک دیگری که میان زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل وجود دارد، مدت زمان تزریق این دو است. زاویه سازی فک با تزریق هر دوی این مواد، بین 30 دقیقه تا 1 ساعت به طول می‌انجامد و اصلاً نیازی نیست که زمان زیادی برای این عمل بگذارید.
در هیچ یک از این روش ها، شما بیهوش نخواهید شد و پزشک برای کاهش درد، از داروی بی حسی موضعی استفاده می‌کند. زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل کاملاً سبک و بدون درد بوده و شما می‌توانید در مدت زمان سریعی، این عمل را انجام دهید.

مقایسه زاویه سازی فک با فیلر و ژل

نکته جالب توجه درباره زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل این است که علاوه بر زاویه دار کردن فک و چانه، می‌توانند به جوان سازی پوست شما نیز کمک زیادی می‌کنند. هر دوی این روش ها به افزایش کلاژن سازی در پوست کمک می‌کنند و در نتیجه، با افزایش کلاژن ها در پوست، می‌توانید پوست شاداب تر بلدی تری داشته باشید. نکته جالب توجه درباره زاویه سازی فک با فیلر و ژل این است که هر دوی این مواد برای زاویه سازی صورت آقایان نیز مناسب هستند. شیوه کار هر دوی این روش ها مشابه بوده و پزشک متخصص برای تزریق فیلر و ژل، از سوزن های مخصوصی به نام کانولا استفاده می‌کند. مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل نیز کاملاً مشابه بوده و فقط باید از فشار و ماساژ دادن نواحی تزریق تا حد امکان بپرهیزید. قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید نیز می‌تواند به رضایت بخشی زاویه سازی صورت با این دو روش کمک کند.
اگر مجبور شدید به بیرون از خانه بروید و کار شما به گونه ای بود که دائماً در معرض نور خورشید بودید، می‌توانید برای محافظت از پوست خود، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. در صورتی که برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به پزشک متخصص و باتجربه ای مراجعه کرده باشید، به احتمال زیاد به محض انجام این عمل، می‌تواند نتایج آن را مشاهده کنید.

به طور کلی، هر کسی که فک مربعی شکلی داشته و از فرم چانه و فک خود راضی نیست، می‌تواند از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل استفاده کند. همان طور که مشاهده کردید، این دو روش تفاوتی با یکدیگر نداشته و هر دو می‌توانند به جذابیت چهره شما کمک کنند. البته این موضوع تا زمانی صدق می‌کند که برای زاویه سازی با استفاده از فیلر و ژل، به پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کنید.

عوارض زاویه سازی فک با فیلر و ژل

مانند هر روش زیبایی دیگری، زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل نیز عوارض مخصوص به خود را دارد. برخی از این عوارض کاملاً خفیف و رایج هستند و در هر کسی که برای زاویه سازی به پزشک مراجعه می‌کند، به وجود می‌آید. این عوارض خفیف شامل تورم و قرمزی می‌شوند که بعد از گذشت چند ساعت، به راحتی از بین می‌روند. به همین دلیل هم اصلاً نیازی نیست که نگران بروز این گونه عوارض معمولی باشید.
با این حال، عوارض جدی تری نیز وجود دارند که در صورت مراجعه به پزشک غیر متخصص و کلینیک غیر معتبر برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به وجود می‌آیند. برای مثال، برخی مواقع این امکان وجود دارد که پزشک مورد نظر برای تزریق فیلر یا ژل، تخصص و تجربه کافی نداشته باشد و نتواند بهترین نقاط برای تزریق را پیدا کند. همچنین همان طور که گفتیم، خیلی مهم است که پزشک بتواند تزریق فیلر و ژل را در زاویه درست انجام دهد. در صورتی که این نکات رعایت نشوند، می‌توانند به تغییر فرم صورت شما منجر شوند. به همین دلیل هم پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به کلینیک غیر معتبر و پزشکی غیر متخصصی مراجعه نکنید. زیرا این مسئله می‌تواند باعث شود که بخش زیادی از هزینه و وقتی که برای زاویه سازی صورت خود صرف کرده اید، هدر رود.
در اینجا برخی از عوارض متداول و رایج زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل و همچنین عوارض جدی تر این عمل را نام می‌بریم تا هیچ گونه ابهامی‌ درباره این عمل برای شما به وجود نیاید. این عوارض عبارتند از:

  • تورم
  • احساس ناراحتی موقت و خفیف
  • قرمزی در نواحی تزریق
  • خارش

عوارض زاویه سازی فک با فیلر و ژل

این عوارض کاملاً رایج و معمولی هستند و در صورت بروز هر یک از آن ها، اصلاً نیازی به نگرانی نیست. فقط کافی است که بعد از انجام زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل و مشاهده این عوارض محدود، چند روز صبر کنید تا به راحتی از بین بروند. با این حال، برخی عوارض دیگر نیز برای این عمل وجود دارند که در صورت مراجعه به افراد غیر متخصص به وجود می‌آیند.

  • بروز آلرژی پوستی
  • عفونت
  • تشکیل توده پوستی
  • گره پوستی

عوارض بالا در زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل در افرادی به وجود می‌آیند که پوست بیش از اندازه حساسی دارند و در عین حال، به افراد غیر متخصصی برای این عمل اعتماد کرده اند. علاوه بر این موارد، مراجعه به مراکز غیر متخصص می‌تواند باعث بروز عوارض شدیدتری نیز شود.
اگرچه این عوارض بسیار نادر هستند، اما باز هم باید آن ها را بشناسید تا از بروز آن ها پیشگیری نمایید. در صورتی که فرد غیر متخصص برای تزریق فیلر و ژل به صورت اشتباهی سرنگ را به اعصاب صورت تزریق کند، احتمال بروز عوارض زیر وجود دارد.

  • آسیب به رگ های خونی
  • ماندگار شدن جای زخم
  • عدم تقارن صورت و بروز ناهماهنگی
  • به دلیل مسدود شدن جریان خون، احتمال مرگ بافتی وجود دارد.

برای جلوگیری از هر یک از عوارض بالا، پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان به مراکز غیر متخصص و غیر مجهز نروید. این عمل در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا با امن ترین روش ها انجام می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که هیچ یک از عوارض بالا به وجود نخواهد آمد.

هزینه زاویه سازی فک با ژل و فیلر

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به پزشک انتخابی شما بستگی دارد. مطمئناً پزشکان با تجربه تر و حرفه ای تر، دستمزد های بیشتری برای این عمل دریافت می‌کنند که البته کاملاً ارزش آن را دارد. علاوه بر این، بسیار مهم است که شما می‌خواهید زاویه سازی صورت برای شما تا چه اندازه ای اجرا شود.

موضوع دیگری که در هزینه اثر می‌گذارد، نوع ژل یا فیلری است که پزشک متخصص برای تزریق از آن استفاده می‌کند. قیمت هر یک از ژل ها و فیلر ها می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند.
پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل به مراکزی که هزینه خیلی پایین یا بیش از اندازه بالا ارائه می‌دهند، اعتماد نکنید. شما می‌توانید این عمل را با هزینه کاملاً منطقی و مناسب در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا و به روشی کاملاً طبیعی و حرفه ای انجام دهید.

ماندگاری زاویه سازی فک با ژل و فیلر

مهم ترین موضوعی که تأثیر بسیار زیادی در ماندگاری زاویه سازی صورت با تزریق ژل و فیلر دارد، نوع پوست صورت خود شماست. بدن برخی از افراد، سوخت و ساز خیلی زیادی دارد که این مسئله می‌تواند باعث کاهش ماندگاری تزریق ژل و فیلر شود. با این حال، شما می‌توانید با رعایت نکات بعد از تزریق فیلر یا ژل، ماندگاری را تا حد زیادی افزایش دهید. به طور کلی، در صورتی که پزشک متخصص برای زاویه سازی صورت از مواد با کیفیت و مرغوبی استفاده کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که این عمل بین 6 تا حتی 36 ماه هم ماندگاری داشته باشد.

ماندگاری زاویه سازی فک با ژل و فیلر

البته این امکان وجود دارد که در برخی از افراد هم اثرات و ماندگاری این روش تقریباً بعد از 12 ماه از بین برود. به همین دلیل هم برای افزایش ماندگاری این روش، پیشنهاد می‌کنیم برای زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل مجدداً بعد از 6 ماه، به پزشک مراجعه کنید.

نتایج زاویه سازی فک با تزریق ژل و فیلر

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، نتایج حاصله از زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل سریع نمایان می‌شود. البته فراموش نکنید که برای گرفتن بهترین نتیجه، شما باید تمام نکات قبل و بعد از تزریق ژل و فیلر برای زاویه سازی صورت را با دقت رعایت کرده باشید . البته بسته به آناتومی‌ بدن هر فرد، نتیجه این عمل نیز در افراد مختلف با یکدیگر فرق دارد. برای مشاهده بهترین نتیجه، شما باید تقریباً 2 هفته صبر کنید که البته این زمان نسبت به سایر روش های تهاجمی‌ تر مانند جراحی، خیلی کم است.

دریافت مشاوره و رزرو نوبت رایگان

برای لیزر موهای زائد خود می توانید از طریق دکمه رو به رو جهت مشاوره با مشاورین مرکز و یا تعیین وقت ویزیت با ما در ارتباط باشید.


021-22654580-85

برای بهترین نتیجه، سوزن یا کانول با زاویه 30 تا 45 درجه و به دنبال جهت مورد نظر قرار داده می شود. هیچ پرکننده ای در هنگام ورود سوزن یا کانول یا زمانی که در نقطه انتهایی قرار می گیرد تزریق نمی شود. در عوض، تمام پرکننده ها در طول فرآیند خروج تزریق می شوند.

در حالی که امکان حرکت فیلرها وجود دارد، این عارضه جانبی بسیار نادر است و با انتخاب یک پزشک واجد شرایط می توان از آن جلوگیری کرد.

هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. برای مثال، تزریق فیلر و چربی برای زاویه سازی صورت نیازی به دور نقاهت طولانی ندارند. از آنجا که در تزریق چربی بخش زیادی از این چربی توسط بدن جذب می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که زاویه سازی صورت با تزریق فیلر و ژل ماندگاری بیشتری داشته باشد. در هر دوی این روش‌ها، پزشک متخصص باید تجربه کافی برای زاویه سازی صورت را داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

تزریق فیلر و ژل برای زاویه سازی صورت، یکی از کم تهاجمی‌ترین و بدون درد ترین روش‌ها شناخته می‌شود. با این حال، پزشک متخصص برای کاهش این درد، از داروی بی حسی موضعی استفاده می‌کند. به همین دلیل هم این روش هیچ گونه درد جدی نخواهد داشت.

امتیاز شما به این پست

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

2 Comments

  1. مرادی گفت:

    سلام چطور میتونم نوبت بگیرم؟

    • کلینیک دکتر مهدوی نیا گفت:

      سلام
      لطفا فزم انلاین داخل صفحه را پر کنید یا با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *