تزریق فیلر
لیزر صورت با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

برای لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا چند جلسه لیزر لازم است؟

فرم رزرو نوبت و مشاوره تخصصی
آنچه می خوانید:
اشتراک گذاری صفحه
همچنین بخوانید
مرکز تخصصی دکتر مصطفی مهدوی نیا | برای لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا چند جلسه لیزر لازم است؟

لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا امروزه یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین روش های حذف موهای زائد محسوب می شود. به دلیل امنیت بالا، عوارض جانبی کم و اثرگذاری مناسب، متقاضیان زیادی در بین خانم ها و آقایان برای استفاده از این دستگاه پیشرفته وجود دارد. یکی از مسائلی که هنگام لیزر صورت مطرح می شود تعداد جلسات لازم برای این فرایند است. شاید برای شما هم مانند دیگر افرادی که می خواهند چهره ای زیبا داشته باشند و از مشکلات موهای زائد رها شوند، این سوال پیش آید که برای لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا چند جلسه لیزر لازم است؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ این سوال و دیگر سوالات در زمینه استفاده از لیزر الکساندرایت کندلا بپردازیم. در صورتی که شما هم قصد دارید موهای زائد بدن خود و مخصوصا صورتتان را برای همیشه از بین ببرید با ما همراه باشید. لیزر بیکینی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا نیز یکی از بیهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بیکینی می باشد.

تعداد جلسات مورد برای لیزر صورت

وجود موهای زائد در صورت تاثیر زیادی در زیبایی افراد می گذارد و بسیاری از خانم ها و آقایان به علت داشتن موهای زائد در چهره خود احساس ناخوشایندی دارند. از روش های متفاوتی می توان برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده نمود که یکی از موثرترین و بهترین آنها لیزر است. لیزرها نیز دارای انواع مختلفی با ویژگی ها و مزایا و معایب متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از پیشرفته ترین لیزرها برای حذف دائمی موهای زائد محسوب می شود. تعداد جلسات لازم برای از بین بردن موهای زائد صورت با استفاده از دستگاه الکساندرایت کندلا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اثرات این دستگاه نیز با توجه به این فاکتورها و عوامل مشخص می شود و ممکن است برای بعضی افراد در مدت زمان کوتاه تر و برای برخی دیگر در مدت زمان بیشتری اثرگذار باشد.

عوامل موثر در تعیین جلسات مورد نیاز برای لیزر صورت

قبل از انجام لیزر صورت طی یک جلسه پزشک متخصص معاینات و بررسی های لازم را انجام داده و با توجه به عواملی که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم، تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص می کند. و در این جلسه نکات قبل از لیزر بدن را که فرد باید بداند، به وی اطلاع داده می شود. عوامل موثر بر تعداد جلسات لیزر:

1. رنگ پوست

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام لیزر موهای زائد رنگ پوست است و با توجه به آن تعداد جلسات لیزر موهای زائد مشخص می شوند. در لایه های پوست ما و در مجاورت فولیکول های مو، رنگدانه هایی به نام ملانین قرار دارند که باعث ایجاد رنگ طبیعی پوست ما می شوند. این رنگدانه ها نور و گرمای لیزر را جذب نموده و باعث تخریب فولیکول ها می شوند. اگر رنگ پوست صورت روشن باشد میزان بیشتری از لیزر دریافت می شود و گرمای بهتر و موثرتری ایجاد می گردد. در نتیجه فرایند حذف فولیکولها و از بین بردن موهای زائد با موفقیت بیشتری صورت می گیرد. افرادی که دارای پوستی روشن هستند گزینه مناسبی برای لیزر موهای زائد به شمار می روند. استفاده از دستگاه الکساندرایت کندلا برای ازبین بردن موهای زائد صورت افرادی با پوست روشن معمولا نیاز به 6 الی 8 جلسه در فاصله زمانی 6 الی 10 هفته دارد. مدت زمان این جلسات با توجه به ناحیه مورد نظر برای لیزر در صورت، می تواند بین 5 الی 30 دقیقه باشد. با این حال دستگاه الکساندرایت کندلا جزو پیشرفته ترین و مدرن ترین لیزرها است که می تواند حتی بر روی پوست های تیره نیز اثر بسیار خوبی بگذارد. معمولا افرادی که دارای پوستی تیره هستند می توانند طی 8 الی 12 جلسه از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا برای حذف موهای زائد صورت خود بهره ببرند. همچنین برای کسب بهترین نتیجه از لیزر لازم می باشد که با نکات اصلاح موهای زائد قبل از لیزر آشنا باشید.

2. ضخامت و رنگ مو

از دیگر عوامل موثر در لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا می توان به ضخامت مو اشاره نمود. افرادی که علاوه بر پوستی روشن دارای موهای ضخیم و تیره هستند را بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد محسوب می کنند. زیرا تاثیر لیزر بر این نوع موها بیشتر بوده و بهتر باعث تخریب فولیکول های آنها می شود. در نتیجه با سرعت بیشتری فرایند لیزر صورت گرفته و اثرات بهتر و ماندگارتری دارد. البته کسانی که دارای موهای نازک و با رنگ روشن هستند نیز می توانند از این دستگاه برای لیزر صورت خود استفاده کنند. ممکن است تعداد جلسات لیزر این افراد کمی بیشتر از افرادی با موهای ضخیم و تیره باشد. به طور کلی کسانی که دارای پوستی روشن و موهایی ضخیم و تیره رنگ هستند تعداد جلسات کمتری برای لیزر با دستگاه الکساندرایت کندلا نیاز دارند. در صورتی که پوست بدن روشن و ضخامت موها نیز کم و جنس آنها نازک باشد باید تعداد جلسات بیشتری برای کسب نتیجه بهتر از لیزر صورت در نظر گرفت. همچنین افراد برای لیزر باید به حداقل سن انجام لیزر موهای زائد توجه نمایند تا تغییرات هورمونی باعث رشد مجدد موهای زائد بعد از لیزر نشود.

لیزر کردن صورت با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا3. چرخه رشد مو

برای پاسخ دادن به این سوال که لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا چند جلسه لیزر لازم است، باید یکی دیگر از عوامل موثر بر این فرایند را بررسی کنیم. چرخه رشد مو مانند دو فاکتور دیگر تاثیر زیادی بر تعداد جلسات لازم جهت حذف موهای زائد صورت دارد. چرخه رشد موی بدن در سه مرحله اتفاق می افتد که باید در بهترین زمان از لیزر استفاده نمود تا نتیجه بهتری بدست آید. مرحله اول از چرخه رشد مو آناژن نام دارد که در این فاز سلول های موی جدید تشکیل می شوند. به دلیل اینکه در این مرحله مو به ریشه متصل بوده و تعداد رنگدانه ها بیشتر است، فاز آناژن بهترین زمان برای لیزر محسوب می شود. در این مرحله از چرخه رشد مو میزان بیشتری از نور و گرمای لیزر الکساندرایت کندلا توسط فولیکول ها و رنگدانه ها جذب می شود؛ در نتیجه تخریب فولیکول ها بهتر انجام می گردد. مرحله دوم که با نام کاتاژن شناخته می شود هیچگونه رشدی در موها اتفاق نمی افتد از این رو استفاده از لیزر کارایی آنچنان مناسب و خوبی نخواهد داشت. مرحله سوم نیز تلوژن نامیده شده است که به فاز استراحت معروف می باشد. در این مرحله نیز استفاده از لیزر تاثیر خاصی نخواهد داشت. البته به این نکته توجه نمایید که رعایت نکات لیزر موهای زائد صورت باعث کاهش عوارض این اقدام زیبایی می شود.

بنابراین برای اینکه لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا بیشترین تاثیر را داشته باشد باید در مرحله اول چرخه رشد مو از آن بهره گرفت. اگر در این فاز از لیزر استفاده شود قطعا تعداد جلسات کمتری نیاز است و می توان 6 الی 8 جلسه را طی 4 الی 6 هفته در نظر گرفت.

البته لازم به ذکر است که همه موهای زائد صورت همزمان در مرحله آناژن قرار نمی گیرند، از این رو چندین جلسه برای لیزر لازم است تا در هر جلسه تعدادی از فولیکول ها در معرض لیزر قرار بگیرند. همچنین توجه به نکات بعد از لیزر موهای زائد باعث می شود که بهترین نتیجه از لیزر حاصل بشود.

4. مهارت و تخصص پزشک

اگر شما برای لیزر صورت خود با دستگاه الکساندرایت کندلا به سراغ پزشک ماهر و متخصص بروید و یا در کلینیکی که از اپراتور کارآزموده و مجرب استفاده می کند عمل لیزر موهای زائد را انجام دهید قطعا نتیجه بهتری را کسب خواهید کرد. لیزر موهای زائد صورت زیر نظر افراد آموزش دیده و ماهر اثربخشی آن را افزایش داده و نیاز به تعداد جلسات زیادی ندارد. از این رو برای اینکه تعداد جلسات مناسب با تاثیر بالا جهت لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا داشته باشید، باید کلینیک و پزشک معتبری انتخاب نمایید. البته نوع دستگاه لیزر نیز در این موضوع بسیار تاثیر گذار می باشد.

لیزر صورت با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا در کلینیک زیبایی دکتر مهدوی نیا

برای لیزر صورت با دستگاه الکساندرایت کندلا می توانید به مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهدوی نیا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات لازم مانند تعداد جلسات لازم برای لیزر صورت و همچنین دریافت مشاوره های لازم می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند صورت، بیکینی و … در کلینیک معتبر دکتر مهدوی نیا با پیشرفته ترین دستگاه ها و زیر نظر پزشک و کادر درمان بسیار ماهر و با تجربه ای به شما زیباجویان عزیز ارائه می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سایر پست ها
تزریق فیلر لب برای خانمی که روی تخت کلینیک دراز کشیده است.
تزریق بوتاکس به صورت یک زیباجو
برند فیلر
هزینه فیلر بینی